No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.248Comercial i Vendes
1.044Informàtica i IT
1.028Administració i Secretariat
936Enginyeria i Mecànica
575Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
498Desenvolupament de Programari
425Educació i Formació
425Indústria Manufacturera
364Dret i Legal
345Màrqueting i Negoci
318Instal·lació i Manteniment
288Art, Moda i Disseny
192Sanitat i Salut
172Disseny i Usabilitat
153Arts i Oficis
122Construcció
115Publicitat i Comunicació
111Recursos Humans
105Alimentació
94Comptabilitat i Finances
84Immobiliària
80Atenció al client
58Cures i Serveis Personals
49Hostaleria
48Turisme i Entreteniment
46Banca
37Producte
33Seguretat
29Farmacèutica
28Energia i Mineria
17Social i Voluntariat
15Telecomunicacions
11Assegurances
8Esport i Entrenament
6Ciència i Investigació
1Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Anestesista Ref. S21-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Administrar correctament el tractament anestèsic abans, durant i després de la cirurgia del pacient.
LES RESPONSABILITATS:
- Examinar el pacient abans de la cirurgia, obtenir el seu historial mèdic i la determinació del risc durant la cirurgia o procediments mèdics.
- Acordar amb els metges i professionals sanitaris pertinents sobre el tipus i el mètode dels anestèsics a administrar al pacient.
- Col·locar el pacient a la taula quirúrgica per oferir el màxim confort i proporcionar una accessibilitat quirúrgica tant per al pacient com per al cirurgià.
- Administrar anestèsics per evitar que els pacients sentin dolor i sensacions durant la cirurgia.
- Controlar els signes vitals del pacient durant la cirurgia o un procediment mèdic i fer els ajustaments necessaris en conseqüència.
- Proporcionar i mantenir el suport vital i la gestió de les vies respiratòries durant una emergència.
- Tenir cura del pacient durant la fase inicial de recuperació i administrar els medicaments que siguin essencials durant la recuperació.
- Registrar la quantitat d’anestèsia administrada i de l’estat del pacient durant el procediment.
- Realitzar la reanimació i la teràpia del dolor.
- Ajudar en el control del dolor en pacients que pateixen dolor crònic, com ara malalties respiratòries i neurològiques.
- La jornada serà del 100%, de dilluns a divendres en règim de jornada de 4 matins i 1 tarda.
- Amb horari: Matins de 07:30 a 15:10h, tarda de 15:00h a 22:00h.
- Contracte temporal.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol de Medicina i Cirurgia amb especialitat d’Anestesiologia via MIR.
- Experiència mínima d’ un any en anestesiologia en pacient pediàtric.
- Coneixement a nivell usuari d’Excel, Word i ús de correu electrònic.
- Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
- Coneixement i experiència en anestesiologia en el pacient pediàtric.
- Implicació en tasques com clíniques, d’investigació i formació pròpies de l’especialitat d’anestesiologia.
- Domini idioma Català nivell C.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 27/01/2025
Hospes Hotels | FIND, FEEL, BELONG.
Palma , ES
Auxiliar pisos y limpieza
Hospes Hotels | FIND, FEEL, BELONG. · Palma , ES
En Hospes Maricel & SPA buscamos un/a Auxiliar de pisos y limpieza, que realice las siguientes funciones:
- Preparar, transportar y recoger los materiales y productos necesarios para la limpieza y mantenimiento de áreas y zonas comunes.
- Repartir ropa por los offices.
- Repartir amenities.
- Limpiar las áreas y realizar labores auxiliares.
- Repartir bebidas para minibares.
- Poner y quitar camas supletorias y cunas.
- Preparación de los carros de pisos.
- Traslado y organización de ropa del departamento.
- Apoyo a las camareras en tareas de limpieza. (montaje, retirada de cortinas, limpieza de cristales, etc)
- Apoyo al departamento de pisos en limpieza de habitaciones en caso de late check out.
- Experiencia previa en un puesto similar, preferentemente en Hoteles 5 estrellas.
- Trabajo en equipo.
- Comunicación.
- Orientación al cliente.
- Orden y limpieza.
- Atención al detalle
- Jornada completa y turnos rotativos.
- Formar parte de una prestigiosa cadena de hoteles de lujo, presente en un total de 9 destinos en España y 1 en Portugal, en plena expansión.
- Posibilidades de crecimiento y desarrollo dentro de la cadena.
- Buen ambiente laboral, equipo multicultural y trabajo en equipo.
- Formación ilimitada de libre acceso – más de 20.000 materiales formativos (desde libros, cursos, audiolibros, podcasts etc.) en diferentes áreas.
- Descuentos exclusivos en los hoteles de nuestra cadena para ti y tu familia o amigos en Alojamiento, F&B y SPA.
- Acceso al Club Hospes Hotels, donde puedes disfrutar de muchos más descuentos exclusivos.
Si eres hombre y cumples con los requisitos no dudes en aplicar a la oferta.
En HOSPES nos enorgullecemos en ofrecer igualdad de oportunidades con independencia de género, edad, religión, diversidad o país de origen. Este proceso de selección se basa en criterios objetivos de profesionalidad, méritos y capacidad.
Radiólogos
26 de gen.DIS- HOSPITAL DIAGNÓSTICO
Sevilla, ES
Radiólogos
DIS- HOSPITAL DIAGNÓSTICO · Sevilla, ES
DIS DIAGNÓSTICO es una empresa de larga trayectoria en servicios radiológicos a centros y hospitales. En la actualidad mas de 40 radiólogos forma en equipo de la zona Sur de España gestionando servicios radiológicos de centros y hospitales en todas sus modalidades.
Buscamos radiólogos ecografista para incorporación a tiempo completo en centros de Sevilla ó Córdoba.
-Disponibilidad para realizar turnos de ecografías, ecografías de urgencias y guardia localizada.
- Tiempo completo
- Turnos de mañana y /o tarde.
- Contrato laboral y/o mercantil según conveniencia.
- Incorporación a un equipo joven y dinámico.
CONTACTO Y ENVIO DE CV:
Delegado/a de Ventas Neurofisiologia
26 de gen.GVB-SPES ESPO
Delegado/a de Ventas Neurofisiologia
GVB-SPES ESPO · Madrid, ES
Teletreball Ventas Gestión de ventas Hospitales Sector sanitario
🌟 ¡Únete a nuestro equipo como Delegada/o de Ventas - Neurofisiología! 🌟
¿Tienes pasión por las ventas, el sector médico y la innovación en tecnologías de neurofisiología? Estamos buscando un/a Delegado/a de Ventas con experiencia en el ámbito sanitario y una mentalidad proactiva para impulsar el crecimiento en nuestra área de Neurofisiología.
- Identificar y desarrollar nuevas oportunidades de negocio en el ámbito de la neurofisiología.
- Construir y mantener relaciones sólidas con clientes.
- Presentar productos, realizar demostraciones técnicas y ofrecer soluciones personalizadas a las necesidades del cliente.
- Colaborar con los equipos internos para garantizar una implementación eficiente de las estrategias comerciales.
- Cumplir y superar los objetivos de ventas asignados en la región.
- Realizar análisis de mercado y monitorear la competencia.
- Formación académica: Licenciatura o grado en áreas científicas como Farmacia, Medicina, Biotecnología, Ingeniería Biomédica, Bioingeniería o similar.
- Experiencia previa: Se valorará experiencia en ventas en el sector médico o tecnologías sanitarias.
- Conocimiento técnico de productos relacionados con la neurofisiología (EEG, EMG, potenciales evocados, etc.) es un plus.
- Excelentes habilidades de comunicación, negociación y relación con clientes.
- Disponibilidad para viajar frecuentemente en la región centro de España.
- Nivel avanzado de español y, preferiblemente, conocimientos de inglés.
- Un entorno dinámico en una empresa innovadora y en crecimiento.
- Formación continua en tecnologías avanzadas de neurofisiología.
Si estás buscando un nuevo desafío en un sector apasionante como el de la neurofisiología, ¡queremos conocerte! 💼✨
Serunion S.A.
Madrid, ES
Auxiliar Servicio Limpieza Hospital. Ref. SXSDL
Serunion S.A. · Madrid, ES
En Serunion, empresa de restauración colectiva con más de 30 años de experiencia en el sector y líder en el mercado, buscamos incorporar Auxiliar Servicio y Limpieza (ASL) con experiencia en colectividades para la cocina de un centro Hospitalario en Madrid.
Funciones
- Limpieza general consiste en barrer, limpiar, fregar de los suelos, aseos públicos, vestuarios, comedor, mesas, sillas, paredes, cuarto residuos, vestuarios, almacén, cámaras, utensilios de cocina.
- Limpieza de las instalaciones de producción.
- Limpieza general de cocina y zonas de trabajo.
- Trabajos menores en cocina.
- Contrato por sustitucion.
- Jornada: 40 horas semanales de lunes a domingo (descansos rotativos).
- Horario de 14h a 22h.
- Incorporación inmediata en empresa líder en restauración, con presencia nacional y parte de grupo internacional de gran relevancia.
- Experiencia demostrable en tareas de limpieza y servicio de apoyo en cocina
- Valorable experiencia y/o conocimientos en colectividades.
- Competencias personales:
- Capacidad de trabajo en equipo
Sanitas
Hospital, ES
Administrativo/a Facturación (sustitución) - Hospital CIMA
Sanitas · Hospital, ES
¿Qué harás en nuestro equipo?
Realizar trámites administrativos del Hospital, de acuerdo a las directrices y a las herramientas internas disponibles, asegurando que se realizan de forma correcta y en tiempo estipulado al efecto.
Envío de presupuestos de laboratorio a los pacientes.
Gestión de la incidencias diarias en la facturación de los servicios del Laboratorio. Reclamaciones de deuda.
Facturación y control de pagos de la actividad asistencial a pacientes de mutuas y privados.
Envío de informes a Urgencias y altas a Seguros.
Sanitas es todo esto y mucho más
Formarás parte de un equipo innovador, comprometido con los empleados y con foco en el cuidado y ayuda al cliente. Ofrecemos un entorno dinámico, con oportunidades de desarrollo y crecimiento en donde las personas son nuestro mayor valor.
Please accept marketing-cookies to watch this video.
¿Qué necesitas?
Requisitos del puesto
Formación Profesional Grado Medior/Superior rama económico financiera.
Valorable buen nivel de inglés y buen manejo de herramientas informáticas.
Experiencia en el puesto de al menos un año preferentemente en el sector hospitalario.
Buenas habilidades comunicativas, capacidad de trabajo en equipo y habilidades organizativas.
¿Cómo es nuestro proceso de selección?
¡Apúntate!
Conoce al equipo de People y sanitario
Bienvenido/a a Sanitas
Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
1 Tècnic/a de Recursos Humans (25_8_IPV_APER_TECM)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
Office
Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació. És una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement.
L’àrea de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l’organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ,
per l’Àrea de Persones ofereix
Lloc de treball:
1 Tècnic/a de Recursos Humans
Grup professional 5: Personal de gestió i serveis.
Funcions generals:
Organitzar, planificar i dirigir l’Àrea de Recursos Humans de Sabadell Gent Gran, d’acord amb les directrius de Direcció, amb l’objectiu de garantir la correcta gestió de la vida laboral dels professionals del centre per tal de garantir les necessitats assistencials.
- Organitzar i planificar el treball del departament, coordinant-se amb els departaments responsables dins de la Direcció de Recursos Humans de la CCSPT.
- Elaborar, valorar, controlar i supervisar la correcta gestió de contractació (noves altes, renovacions, etc.).
- Assessorar i atendre consultes del personal, donant resposta a qualsevol dubte o incidència que pugui sorgir. Mantenir una bona comunicació interna per a detectar possibles problemes i així valorar i aplicar possibles solucions.
- Elaborar, actualitzar i implementar nous protocols de funcionament intern del personal (sol·licituds, permisos, etc.) i manuals, alineats amb els objectius estratègics de SGG.
- Realitzar els processos de selecció: publicació de l’oferta, cribratge curricular i realització d’entrevistes.
- Assessorar i gestionar els permisos retribuïts que marca el conveni laboral (vacances, dies de lliure disposició, compactacions de lactància, etc.), com no retribuïts (excedències, permisos assumptes propis, etc.).
- Organitzar i planificar el personal, realitzant les cobertures oportunes a causa de les diferents circumstàncies, analitzant i prioritzant l'actiu del que disposem a cada moment.
- Gestionar el sistema de control i presència horària laboral. Mantenint la base de dades dels professionals actualitzada i extraient informes per a comprovar si es compleix normativa.
- Gestionar les variables del personal.
- Gestionar les peticions, permisos i cobertures de les accions formatives dels professionals. Mantenir actualitzada l'aplicació de formació. Gestionar les peticions de places (modificacions, obertures de places de reforç, etc.) en funció de les necessitats.
- Elaborar i gestionar els calendaris anuals dels professionals de la Corporació situats en el Centre.
- Gestionar, en col·laboració amb la Mútua d'Accidents Laborals, les mesures de Prevenció de Riscos Laborals corresponents a aquests casos. Anàlisi i gestió de les recerques d'accidents laborals.
- Gestió i relació amb el Servei de Prevenció de la CCSPT amb l'objectiu de realitzar el seguiment de tota la documentació de prevenció, planificar accions i millores relacionades amb la prevenció del Centre (avaluació de riscos, enquestes i avaluacions psicosocials, PAU, actualització de protocols, formacions, etc.
- Assistència i participació en les reunions del Comitè de Seguretat i Salut del Centre.
- Planificar i gestionar les revisions mèdiques anuals.
- Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en Relacions Laborals o altres estudis universitaris relacionats competencialment amb el lloc de treball i les funcions a desenvolupar.
- Nivell de català C1.
- Màster o Postgrau en Direcció de Recursos Humans.
- CFGS Prevenció de Riscs Laborals.
- Microsoft Office nivell avançat.
- Coneixements en el programa SAP.
- Experiència prèvia en departaments de gestió de talent o desenvolupament professional.
- Habilitats i competències:
- Capacitat resolutiva.
- Autonomia i proactivitat.
- Gestió de situacions sota pressió.
- Adaptabilitat.
- Habilitats comunicatives i treball en equip.
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de de l’Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
Condicions laborals establertes en el III Conveni SISCAT.
La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al 3 de febrer de 2025
Codi de plaça: 5433
Requisits:
La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Viamed Salud
Sevilla, ES
HR Business Partner (HRBP) - Hospital Viamed Fátima
Viamed Salud · Sevilla, ES
Excel Power BI
¿Eres un apasionado/a de las personas y buscas un entorno dinámico donde puedas marcar la diferencia? En el Hospital Viamed Fátima buscamos un/a Human Resources Business Partner (HRBP) que desempeñe un papel clave en la gestión y desarrollo de nuestros profesionales
¿Qué harás?
Como HRBP, serás el enlace entre las necesidades estratégicas del hospital y la gestión de las personas junto con la dirección de personas. Tus responsabilidades incluirán:
- Administración de personal: Gestión de procesos administrativos, control de documentación y apoyo al empleado en resolución y consultas.
- Formación y desarrollo: Identificar necesidades formativas y diseñar planes que impulsen el crecimiento profesional.
- Adquisición de talento: Coordinar procesos de selección para atraer al mejor talento para el hospital.
- Bienestar y experiencia del empleado: Promover iniciativas que mejoren la experiencia y el bienestar de nuestros profesionales.
- Reporting y análisis de indicadores de personas: realizar informes sobre KPIs relacionados con la gestión de personas (rotación, absentismo, formación, etc.), proporcionando información clave para la toma de decisiones estratégicas.
- Participación en otros proyectos transversales del área
- Colaborar junto a los mandos intermedios y la dirección para impulsar las iniciativas de personas.
¿Qué buscamos?
- Experiencia: Mínimo 3 años en roles similares dentro del ámbito de los recursos humanos.
- Formación: Licenciatura en Psicología, Administración y Dirección de Empresas, Relaciones Laborales o similar. Valorable máster en Recursos Humanos o formación especializada en el área.
- Herramientas tecnológicas: Manejo avanzado de Excel. Se valorará positivamente experiencia con Power BI u otras herramientas de análisis.
Habilidades personales:
- Una persona que disfrute trabajando en equipo, capaz de crear conexiones sólidas y de fomentar la colaboración en todos los niveles.
- Mentalidad analítica y enfoque en resultados, combinados con creatividad para proponer soluciones innovadoras.
- Actitud positiva, energía y motivación para aprender y crecer constantemente en un entorno en evolución.
¿Qué te ofrecemos?
- Oportunidad de formar parte de un hospital de referencia.
- Ambiente de trabajo colaborativo y enfocado en el bienestar de nuestros profesionales.
- Planes de formación continua y desarrollo profesional.
- Contrato estable y beneficios sociales.
Si te apasiona el mundo de las personas, y quieres contribuir al éxito de un equipo comprometido con la excelencia en el cuidado y bienestar de nuestros equipos, ¡te estamos esperando!
Infermer/a Extraccions
24 de gen.Hospital General de Granollers
Granollers, ES
Infermer/a Extraccions
Hospital General de Granollers · Granollers, ES
Lloc de treball
La persona s’incorporarà a l’àrea d’extraccions de l’hospital.
Funcions principals
- Realitzar extraccions sanguínies i recollida de mostres biològiques, assegurant la seva correcta identificació i conservació.
- Preparar i mantenir l'àrea de treball i el material segons els protocols d'higiene i seguretat.
- Atendre i donar suport al pacient abans, durant i després de les extraccions
- Contractació estable amb dedicació completa o parcial, segons preferències.
- Horari de 6.30h a 10h de dilluns a divendres.
- Grau en Infermeria