No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.218Informàtica i IT
1.192Comercial i Vendes
956Administració i Secretariat
868Comerç i Venda al Detall
582Veure més categories
Desenvolupament de Programari
514Indústria Manufacturera
455Enginyeria i Mecànica
414Educació i Formació
359Dret i Legal
313Màrqueting i Negoci
302Instal·lació i Manteniment
230Publicitat i Comunicació
210Sanitat i Salut
169Disseny i Usabilitat
166Recursos Humans
124Construcció
108Hostaleria
102Alimentació
101Comptabilitat i Finances
98Arts i Oficis
89Art, Moda i Disseny
87Atenció al client
65Turisme i Entreteniment
51Immobiliària
50Cures i Serveis Personals
43Banca
39Producte
33Seguretat
24Farmacèutica
18Energia i Mineria
16Social i Voluntariat
14Esport i Entrenament
6Assegurances
4Telecomunicacions
4Ciència i Investigació
3Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Search Engine Optimization (SEO)
WikipediaPage Personnel
Barcelona, ES
Social Media Strategist
Page Personnel · Barcelona, ES
SEO
Perfil buscado (Hombre/Mujer)
• Develop and lead social media strategies for luxury real estate brands.
• Define brand identity, voice, and messaging to attract high-net-worth buyers.
• Plan and oversee content creation across Instagram, Facebook, YouTube, and LinkedIn.
• Collaborate with sales, SEO, and performance marketing teams to align strategies.
• Analyze performance metrics and optimize strategies for engagement and lead generation.
• Take ownership-this role provides full autonomy to lead and manage projects independently.
• Agencia sector real estate
• Crecimiento profesional
✔ Minimum 2 years of experience in a marketing agency (mandatory).
✔ Strong understanding of luxury branding, ideally in real estate.
✔ Passion for storytelling, branding, and digital marketing.
✔ Analytical mindset-ability to use data to refine and improve strategies.
✔ Highly organized and independent, capable of managing multiple projects.
✔ Fluent in English and Spanish (required). Additional languages are a plus.
They specialize in luxury real estate marketing, helping brands connect with international buyers across Europe and the U.S.
Work with top luxury real estate brands and gain industry expertise.
Develop a career in high-end property marketing with global clients.
Full creative autonomy-own your strategies and make an impact.
Flexible work environment-we prioritize talent over location.
A fast-paced, ever-evolving environment where new ideas and improvements are encouraged.
Comunidad Independiente
Barcelona, ES
Auxiliar en marketing digital
Comunidad Independiente · Barcelona, ES
SEM Marketing online Marketing Marketing de correo electrónico Marketing digital Google Analytics Redacción Google Ads SEO Medios de comunicación social
En nuestra organización, el marketing se trata de comprender a las personas y crear conciencia sobre cómo nuestros productos y servicios pueden satisfacer sus necesidades. Estamos buscando un/a agente que esté ansioso por hacer esto y más. El candidato ideal tiene don de gentes e inspira a un equipo. Se sentirán cómodos con las actividades de marketing en redes sociales del día a día, así como con la estrategia a largo plazo, prosperando y ajustándose a las necesidades cambiantes del sector del Wellness. Si eres una persona sociable a la que le encanta el gratificante desafío de construir una marca, queremos saber de ti. Ofrecemos flexibilidad horaria, libertad geográfica, entrenamientos y oportunidad de crecimiento interno.
Objetivos de este rol
- Establecer posicionamiento, identificar audiencias objetivo y desarrollar planes de marketing con objetivos específicos en diferentes canales y segmentos.
- Liderar la ejecución de acciones, aprovechando el apoyo interno e impulsando la colaboración.
- Analice las tendencias de los consumidores, posicionar la empresa y sus servicios/productos a través de las redes sociales.
- Asóciese con equipos de trabajo para diseñar, probar y desarrollar tácticas de fomento de clientes potenciales.
Responsabilidades
- Ejecute publicaciones de contenido en las distintas plataformas de interés para alcanzar posibles clientes potenciales, siguiendo un calendario de publicaciones.
- Administre contenido y actualizaciones para puntos de contacto internos y de clientes, participe en eventos y brinde soporte de ventas.
- Recopile información sobre los clientes y el mercado para ayudar con las estrategias de divulgación, aumentar las conversiones de clientes y generar clientes potenciales más fidelizados.
- Colabore con la expansión de la empresa.
Habilidades y cualidades
- Conocimientos básicos en redes sociales o campo relacionado
- Habilidades de comunicación escrita o verbal
- Experiencia trabajando con personas
- Don de gentes
- Habilidad para la multitarea y proactividad
- Mente ambiciosa y ganas de crecer
- Sentido del compromiso
- Carácter emprendedor
Calificaciones preferidas
- Competencia con el marketing en línea y la estrategia de redes sociales.
- Disponibilidad para participar en los entrenamientos
- NO somos comerciales
Ecommerce Manager
NovaBlind Box
Madrid, ES
Ecommerce Manager
Blind Box · Madrid, ES
Marketing Marketing digital Google Analytics Pago por clic (pago por clic) Estrategia digital Estrategia de marketing Análisis web Campañas de marketing Tecnología de publicación de anuncios Campañas SEM SEO
¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO!
Estamos buscando un/a Ecommerce Manager para nuestra empresa de Blind Boxes
¿Te apasionan los coleccionables y el mundo del ecommerce? Si eres una persona dinámica, creativa y con ganas de formar parte de una empresa en crecimiento, ¡este trabajo es para ti!
Tus principales responsabilidades:
- Gestionar y optimizar nuestras plataformas de ecommerce, asegurando una experiencia de compra fluida para los clientes.
- Desarrollar estrategias para aumentar las ventas y la visibilidad de nuestras colecciones de Blind Boxes.
- Crear contenido atractivo para las descripciones de productos, destacando las características y el atractivo único de cada blind box.
- Monitorear el rendimiento de la tienda online, analizar resultados y proponer mejoras.
- Trabajar estrechamente con el equipo de desarrollo web externo para asegurar la correcta implementación de actualizaciones, mejoras y cambios en la plataforma.
- Coordinar con el departamento de marketing y diseño para crear campañas promocionales visuales y aumentar el engagement con la comunidad.
- Implementar estrategias SEO y SEM para mejorar el posicionamiento en buscadores y maximizar las oportunidades de tráfico de calidad.
- Atender consultas de clientes y gestionar devoluciones o intercambios de productos de manera eficiente.
- Colaborar con el equipo de logística para garantizar tiempos de entrega puntuales y una experiencia de cliente excelente.
Requisitos:
- Experiencia previa en ecommerce, preferiblemente en el sector de coleccionables, juguetes o artículos de moda.
- Conocimiento en plataformas de ecommerce (Shopify, WooCommerce, etc.) y herramientas de análisis (Google Analytics, etc.).
- Experiencia práctica en SEO y SEM, con capacidad para implementar y optimizar campañas de publicidad pagada.
- Creatividad para crear descripciones de productos atractivas y contenido visual.
- Capacidad para trabajar en equipo y comunicarte de manera efectiva, especialmente con el equipo de desarrollo web y los departamentos de marketing y diseño.
- Actitud proactiva y enfoque orientado a resultados.
Se valora:
Conocimiento avanzado en estrategias SEO y SEM.
Experiencia en la gestión de tiendas online internacionales.
Pasión por los coleccionables, blind boxes o temas relacionados.
Ofrecemos:
Un entorno dinámico, creativo y en constante crecimiento.
Oportunidad de crecimiento profesional dentro de la empresa.
Remuneración competitiva y beneficios.
Si estás listo/a para un nuevo reto y quieres formar parte de nuestro equipo, envíanos tu CV y carta de motivación a [email protected]
Client Experience Executive
12 d’abr.Nomadic
Client Experience Executive
Nomadic · Barcelona, ES
Teletreball SEO
Do you have a strong orientation toward customer satisfaction and the ambition to take relationships and business with them to the next level? We are looking for a Client Experience Executive with advanced/bilingual English to lead relationships with our eCommerce clients, strengthen partnerships, and position ourselves as strategic partners in their business. You will play a key role in client retention, satisfaction, and loyalty.We work 100% remotely because we believe talent should flow freely. You can apply from anywhere in the world!
🚀What challenges await you?
- Lead and develop client relationships.
- Closely monitor their satisfaction with our services.
- Plan and execute strategies focused on client retention.
- Identify and capitalize on upselling and cross-selling opportunities.
- Ensure that SEO strategies are aligned with client goals and oversee the quality of service delivered in collaboration with our SEO strategists and analysts.
- Advanced/bilingual English, both spoken and written (mandatory).
- Experience in managing B2B client relationships (mandatory).
- Passion for excellence in customer service and the ability to handle unexpected situations.
- Proactivity, organization, and excellent communication skills.
- A passion for learning and staying up-to-date with industry trends.
- SEO knowledge is a plus.
- Hiring mode Contractor
- Payment in USD 💸
- 100% remote work forever 👩🏻💻
- 15 business days of vacation 🌴
- Nomadic days 🚀
- Birthday off 🎉
- Time off during the holidays 🎄
- Discounts at educational institutions 📚
Nomadic is a digital marketing agency specializing exclusively in SEO, working with over 170 leading brands in Media, eCommerce, and Startups across LatAm, USA, and Europe.
Our team is made up of industry leaders, developing methodologies, training, and tailored strategies to boost traffic and conversions for our clients.
💡What does it mean to be a Nomadic?
We work together to achieve our goals, accelerating mutual success.
We focus on what truly matters, adapting to change and leaving behind what no longer serves us.
We reinvent and innovate, never losing sight of our mission.
🌍Visit our website www.nomadic.agency
If you're passionate about growth, innovation, and ready for big challenges, we want you on our team!
Somos una agencia exclusiva de SEO en LatAm, USA y Europa.
Nos especializamos en generar metodologías, capacitaciones y estrategias ad hoc para las distintas industrias (Ecommerce/Medios/Retails/TelCos/entre otras), empresas y equipos con los que trabajamos.
CREADOR/A DE CONTENIDOS AUDIOVISUALES
12 d’abr.Proa Group
Palma , ES
CREADOR/A DE CONTENIDOS AUDIOVISUALES
Proa Group · Palma , ES
Edición Estrategia de contenidos Redacción de contenidos web Redacción SEO Escritura creativa Campañas de marketing Campañas Marketing de contenido Desarrollo de contenidos Photoshop
En Proa Group, la movilidad forma parte de nuestro ADN. Somos un grupo con una larga trayectoria en el sector de la automoción en Baleares, pero estamos dando un giro a nuestra estrategia de comunicación y.… queremos hacerlo contigo.
Buscamos un/a creador/a de contenido audiovisual con alma creativa, pasión por la imagen y mucho pulso digital. Alguien que vea el mundo en clips, stories, reels o vlogs. Que sepa cómo hacer que un coche no solo se vea, sino que se sienta.
¿Qué harás con nosotros?
• Crear contenido original, dinámico y visualmente potente para Instagram, TikTok y otras redes.
• Grabar y editar vídeos con ritmo, estilo y foco en tendencias.
• Hacer sesiones de fotos que transmitan emociones, valores y calidad.
• Capturar contenido en nuestras instalaciones y también en exteriores, donde el entorno inspire.
• Participar en la conceptualización de campañas creativas junto al equipo de marketing.
• Mantenerte al día de tendencias, efectos, estilos y formatos
• Analizar qué están haciendo otras marcas y creadores para ir siempre un paso por delante.
¿Qué buscamos de ti?
• Grado en Comunicación Audiovisual, CFGS en Producción/Realización o similar
• Al menos 2 años de experiencia en creación de contenido.
• Portfolio que hable por ti (Instagram, TikTok, Behance, YouTube... ¡lo que quieras!)
• Dominio de cámara de foto/vídeo e iluminación
• Experiencia en edición y retoque (Adobe Premiere, After Effects, Photoshop, Lightroom…)
• Sentido de la narrativa visual: sabes contar historias con imágenes
• Conocimiento profundo del mundo RRSS y sus códigos (incluido algoritmo)
• Ganas de trabajar en equipo, proponer ideas y aportar visión
• Carnet de conducir y disponibilidad para viajar
• Inglés alto
Se ofrece:
Formarás parte de un departamento de marketing joven y ambicioso, con un ambiente agradable y tenemos en cuenta la ética de nuestros valores.
Además,
- Programa de retribución flexible para guarderías y seguro médico.
- Acceso a descuentos de empleados en alquiler y compra de coche y Corporate Benefits.
Michael Page
Barcelona, ES
Social Media Strategist - Luxury Real Estate
Michael Page · Barcelona, ES
SEO
- Agencia sector real estate
- Crecimiento profesional
¿Dónde vas a trabajar?
They specialize in luxury real estate marketing, helping brands connect with international buyers across Europe and the U.S
Descripción
- Develop and lead social media strategies for luxury real estate brands.
- Define brand identity, voice, and messaging to attract high-net-worth buyers.
- Plan and oversee content creation across Instagram, Facebook, YouTube, and LinkedIn.
- Collaborate with sales, SEO, and performance marketing teams to align strategies.
- Analyze performance metrics and optimize strategies for engagement and lead generation.
- Take ownership-this role provides full autonomy to lead and manage projects independently.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
✔ Minimum 2 years of experience in a marketing agency (mandatory).
✔ Strong understanding of luxury branding, ideally in real estate.
✔ Passion for storytelling, branding, and digital marketing.
✔ Analytical mindset-ability to use data to refine and improve strategies.
✔ Highly organized and independent, capable of managing multiple projects.
✔ Fluent in English and Spanish (required). Additional languages are a plu
¿Cuáles son tus beneficios?
Work with top luxury real estate brands and gain industry expertise.
Develop a career in high-end property marketing with global clients.
Full creative autonomy-own your strategies and make an impact.
Flexible work environment-we prioritize talent over location.
A fast-paced, ever-evolving environment where new ideas and improvements are encouraged.
Marketing Manager (SaaS B2B)
11 d’abr.Nuclio Talent
Barcelona, ES
Marketing Manager (SaaS B2B)
Nuclio Talent · Barcelona, ES
SaaS Google Ads SEO
En Nuclio Talent, estamos en búsqueda de un/a Marketing Manager para unirse al equipo de una empresa SaaS disruptiva con presencia internacional. Buscamos un perfil estratégico, resolutivo y con experiencia en B2B, SaaS y gestión de equipo. Si te apasiona el marketing y quieres formar parte de un entorno innovador y en crecimiento, esta es tu oportunidad.
¿Qué harás como Marketing Manager?
- Definir e implementar la estrategia de marketing B2B alineada con los objetivos de negocio, impulsando la visibilidad y posicionamiento de la marca.
- Liderar el equipo de marketing, asegurando una ejecución eficiente de las estrategias y promoviendo el crecimiento del equipo.
- Gestionar campañas multicanal (inbound, paid media, content marketing, eventos, etc.) para captar y fidelizar clientes en el sector SaaS.
- Analizar el mercado, competencia y tendencias para identificar oportunidades de crecimiento y diferenciación.
- Optimizar el funnel de conversión en colaboración con los equipos de ventas y producto, asegurando una generación de leads cualificada.
- Supervisar la estrategia de comunicación y branding, asegurando coherencia en los mensajes y la propuesta de valor.
- Medir y analizar el impacto de las acciones de marketing, presentando informes con KPIs clave y proponiendo mejoras continuas.
- Gestionar el presupuesto de marketing para maximizar el retorno de inversión (ROI).
- Colaborar con equipos internacionales, asegurando una comunicación fluida en inglés con stakeholders clave.
¿Qué buscamos en ti?
- Grado en Marketing, Comunicación, Publicidad, Administración de Empresas o similar.
- Mínimo 5 años de experiencia en marketing B2B.
- Imprescindible experiencia previa en empresas SaaS.
- Experiencia liderando equipos de marketing y gestionando proyectos estratégicos.
- Alta capacidad analítica y orientación a resultados.
- Dominio de herramientas de marketing digital, CRM y automatización (HubSpot, Google Ads, LinkedIn Ads, SEO, etc.).
- Inglés fluido (oral y escrito) para la comunicación con equipos y clientes internacionales.
- Habilidades de liderazgo, autonomía y mentalidad resolutiva.
¿Qué te ofrecemos?
- Salario competitivo: 55.000 - 60.000 € B/A + beneficios.
- Modelo híbrido: 3 días oficina (Barcelona).
- Oportunidad de unirte a un SaaS disruptivo en plena expansión internacional.
- Entorno dinámico, innovador y con gran proyección de crecimiento.
- Colaboración con equipos globales en mercados estratégicos.
¡Si te motiva liderar estrategias de marketing en una empresa en crecimiento, queremos conocerte!
Interface Designer
11 d’abr.Axiom Software Solutions
Bruselas, BE
Interface Designer
Axiom Software Solutions · Bruselas, BE
Agile Android Jira iOS Google Analytics SharePoint SEO UX/UI Sketch
Job title: Interface Designer
Location: Belgium, Brussels(Hybrid)
B2B contract role
Only EU Citizen can considerable
Job Description:
We currently have a vacancy for an Interface Designer fluent in English, to offer his/her services as an expert who will be based in Brussels, Belgium. The work will be carried out either in the company’s premises or on site at customer premises. In the context of the first assignment, the successful candidate will be integrated in the Development team of the company that will closely cooperate with a major client’s IT team on site.
Tasks:
• Proven expertise in designing and working with Design Systems, demonstrating a deep understanding of creating, maintaining, and scaling cohesive and efficient design frameworks;
• Design work on digital solutions, ensuring UX/UI consistency and enhancing user interactions;
• Execute end-to-end product design, from wireframing and prototyping to final UI design, ensuring designs align with business needs and technical feasibility;
• Guide feature development from concept to execution, ensuring user feedback and usability testing inform the final product;
• Oversee the launch of digital products, coordinating efforts between solution teams;
• Engage stakeholders to ensure digital solutions meet both user requirements and business Objectives;
• Drive the development of user-centered digital solutions by conducting user research, persona development, and user journey mapping;
• Apply iterative design processes, including A/B testing and usability testing, to continually refine and optimize digital interfaces;
• Use UX research tools to gather insights on user interactions and behaviors, translating findings into actionable design improvements;
• Coordinate with stakeholders across departments to ensure seamless integration of UX design into broader business objectives.
•
Requirements
• University degree, combined with a minimum of 10+ years of relevant working experience in IT;
• Experience with creating high-fidelity prototypes and wireframes using industry-standard tools (e.g., Figma, Adobe XD, Sketch);
• Experience with delivering assets, design specifications, and prototypes to development teams using tools like Zeplin, Figma, and InVision;
• Experience with designing interfaces that comply with accessibility standards (e.g., WCAG), ensuring inclusive design for users with disabilities;
• Experience with Project management methodology (Agile, Waterfall);
• Experience with Prototyping & wireframing tools: Figma, UXpin Axure);
• Experience with UI design tools (Figma, Sketch, Adobe) and analytics Tools (Hotjar,Google Analytics, Dynatrace);
• Experience with UserZoom (for UCD, remote user research, and usability testing, Xtensio (for persona development Smaply (for user journey mapping), JIRA (for project management);
• Experience with Documentation and knowledge sharing (Confluence), SharePoint online, (7) HTML/CSS, XML, SEO;
• Experience with platform-specific design guidelines (e.g., iOS, Android, Web) and ability to adapt designs accordingly;
• Certification of User centred design, Usability and accessibility standards, Participatory design (design sprints, visual conversation), Agile, Research techniques would be consider as an asset;
• Excellent command of the English language.
Traffic Acquisition Internship
10 d’abr.Loewe
Madrid, ES
Traffic Acquisition Internship
Loewe · Madrid, ES
Agile SEO
Our Traffic Acquisition department is looking for an intern to join and support the team. If you are a fan of LOEWE, this is great opportunity to gain experience with a leading luxury fashion house.
About your Role:
In this role, you would help our team to assist in curating and classifying incoming search data to enrich the Brand Awareness dashboard, a key tool used daily for reporting and collaboration across teams.
- Provide help in the weekly reporting for Mondays and COMEX in order to make sure the insights are accurate and actionable.
- Support in doing the internal search analysis and classification of new searches to make sure there are always results in loewe.com.
- Support to merch and SEO team to upload updated content to make sure that SEO position of LOEWE is always optimized
- Support in the paid search campaigns to exchange information with the agency, review copies and make sure the agency receives content on time
- Retrieving valuable insights for different teams to give visibility on trends, performance and opportunities.
- Providing valuable support in identifying and monitoring bugs within the social listening platform, ensuring curated and accurate data to enhance and complement reporting analyses.
- Support on identifying and fixing the incorrect taxonomy campaign names across social media historical data for this data to be displayed in the Media Dashboard.
- Gathering all the published articles and review the deadlines for the communication submission.
Internships at LOEWE:
- You have to be currently enrolled in studies related to Marketing and communications
- You must be able to sign an internship agreement (convenio de beca) with your university
- Our internships run for 6-12 months and the hours will generally be 09.00-18.30 Mondays to Thursdays and 09.00-15.00 on Fridays
- You’ll receive study support to the value of €800/900 gross per month as well as a daily lunch subsidy
- If you are from de UE you must have a student NIE. If you are from outside the UE, you need a working permit.
About you:
- Interest in fashion & culture and considering a career in Client Relations
- Great attention to detail, agile and highly organized in your work
- High level of both Spanish and English (spoken and written), any other languages definitely a plus
About us:
Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 175 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under our creative director Jonathan Anderson, we have started a new chapter, presenting ourselves to the world as a house focused on craft and culture; evidenced through an intellectual yet playful approach to fashion, bold and vibrant Spanish lifestyle, and unmatched expertise with leather.
LOEWE has a rich legacy of craftsmanship dating back to its beginnings as a collective workshop and has long valued artisanal techniques in its approach to design and manufacture. These core values are reflected in the brand’s belief in the importance of craft in today’s culture, its modern interpretations of historical artistic achievements and its commitment to supporting contemporary art, craft and culture around the world.