Job Description: We are looking for a highly organized, outgoing, and goal-oriented regional recruitment manager to represent EU Business School in the Americas Region. The aim is to increase student recruitment to EU Business School through existing...
Job Description:
We are looking for a highly organized, outgoing, and goal-oriented regional recruitment manager to represent EU Business School in the Americas Region.
The aim is to increase student recruitment to EU Business School through existing as well as new channels, which need to be explored and developed.
You will be tasked with prospecting, generating leads, overseeing commercialization, ensuring the final enrolment of students from the designated region, and meeting sales goals.
You will be joining a young, international student recruitment team that is based in Barcelona.
Reporting to a Senior Regional Manager for the AMERICAS region, you will also work closely with the admissions, academics, and career services departments in a highly varied and fast-paced role.
Goals and numbers focused.
Strategic analysis of the opportunities in the assigned countries.
Building and maintaining relationships with regional agents and partner institutions.
International School focus to increase direct student recruitment.
Your profile:
You will need to show a proven ability to work independently, identify opportunities for growth and build international relationships in a diverse range of markets and surroundings. In addition, you will have to work well within a large, diverse international sales team.
Requirements:
A bachelor’s degree (minimum), preferably in business administration, marketing or similar.
International experience within higher education, preferably in Americas.
Excellent time management skills and experience of working to tight deadlines.
Excellent level of English & Spanish as well as communication/presentation skills.
Participating in recruitment fairs, seminars, workshops, and other events within your designated markets. For online events, the Regional Manager is required to modify their work schedule to align with the event timings.
A minimum of 90 days travel per year.
Knowledge and/or experience of online marketing is a plus.
What we offer:
A permanent contract.
Competitive salary based on experience and qualifications; plus, sales-based bonus compensation.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Sessió
ASP.NET_SessionId
Administra la sessió de l'usuari en el lloc web
Durant la sessió de l'usuari
Sessió
wj_uuid
Identifica l'usuari en diferents sessions
1 any
anti falsificació
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs
Durant la sessió de l'usuari
Autentificació
.AspNetCore.Cookies
Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc
Durant la sessió de l'usuari
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD
1 any
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Idioma
.AspNetCore.Culture
Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma
1 any
Cerca
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca
1 any
Favorits
wj_bookmarks
wj_likes
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit
1 any
Alertes per email
wj_e_sub
Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 any
Alertes amb OneSignal
__cfduid
Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
1 mes
Sessió
wj_tv
Indica si l'usuari és recurrent
1 any
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí