A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si desitges continuar creixent en l’àmbit Administratiu, donar un valor afegit a l’àrea de Recursos Humans i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d’oportunitats i creixement, has de continuar llegint, perquè això, és per tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Administratiu/va de HR per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Garantir la robustesa dels procediments interns de la gestió dels processos de la companyia en matèria de recursos humans.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:
Administració:
1.- Control horari: manteniment i actualització d'horaris i base de dades a SPEC, Factorial i MyWebTime (aprovació de permisos).
2.- Gestió hores productivitat Operacions Magatzems.
3.- Gestió incidències accessos i torns.
4.- Actualització tipologia d'incidències.
Gestió de flota de vehicles:
1.- Recepció i entrega dels vehicles.
2.- Gestió documental entrega i recepció del vehicle.
3.- Gestió incidències flota de vehicles (multes, incidències amb els conductors…).
4- Tràmits administratius amb les plataformes de renting.
Facturació:
1.- Procés i gestió de facturació del departament: càtering, pla compensació flexible, flota vehicles, proveïdors RRHH etc.
Atenció col·laboradors:
1.-Gestió dubtes de presencia i de flota de vehicles.
2.- Gestió de regals de naixements, corones defuncióons i cistells de fruita fresca.
3.- Material benvinguda (welcome pack, taquilles…).
4.-Gestió documentació, alertes sanitàries, termolàbils i transport d’Andorra.
5.-Gestió d’errors de qualitat de productes.
6.-Gestió de tot el material de temperatura dels magatzems.
7.-Relacions amb tercers.
Com ens agradaria que fossis:
- Disposessis del CFGM i/o CFGS en Administració i Finances. Molt valorable formació relacionada amb HR.
- Disposessis de mínim de 1 any d’experiència en departament de RH duent a terme tasques d'administració de personal.
- Coneixements de gestió de personal.
- Disposessis de coneixements i domini amb entorns ERP’s.
- Tinguessis un nivell d’Excel mig/avançat.
- Tinguessis una excel·lent capacitat per treballar en equip.
- Tinguessis unes excel·lents habilitats en organització, gestió del temps i resolució de problemes amb combinació d’una actitud positiva i proactiva.
I el més important, que fossis un GRAN jugador/a d’equip.
Que et podem oferir?
- Formar part d’una gran empresa competitiva, líder i en continuat creixement.
- Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
- Posició Indefinida
- Flexibilitat horària
- Jornades intensives
- Política salarial competitiva
- Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
- Beneficis socials (Càtering, descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona
SOSMATIC
Barcelona, ES
Administrativo/a Barcelona
31 d’oct.Umivale Activa
Barcelona, ES
Administrativo/a de ventas
31 d’oct.NA
Molins de Rei, ES
Administrativo/a Logistica
30 d’oct.NA
Viladecans, ES
Administrativo/a Facturación
29 d’oct.NA
Argençola, ES
NA
Premià de Mar, ES
Administrativo/a de compras substitución
29 d’oct.NA
Vilafranca del Penedès, ES
TÉCNICO/A ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
25 d’oct.NA
Administrativo/a
25 d’oct.NA
Argençola, ES