¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.188Informática e IT
1.107Comercial y Ventas
1.066Adminstración y Secretariado
947Comercio y Venta al Detalle
591Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
520Desarrollo de Software
517Educación y Formación
425Industria Manufacturera
382Marketing y Negocio
358Derecho y Legal
319Instalación y Mantenimiento
255Publicidad y Comunicación
166Diseño y Usabilidad
143Sanidad y Salud
139Arte, Moda y Diseño
132Artes y Oficios
111Construcción
104Recursos Humanos
102Contabilidad y Finanzas
91Alimentación
85Atención al cliente
60Producto
45Turismo y Entretenimiento
44Cuidados y Servicios Personales
42Hostelería
42Banca
37Farmacéutica
32Inmobiliaria
28Social y Voluntariado
23Seguridad
17Energía y Minería
14Deporte y Entrenamiento
8Seguros
6Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Mallorca Select
Calvià, ES
Real Estate Assistant in Mallorca
Mallorca Select · Calvià, ES
We are seeking a highly organized, proactive, and detail-oriented Real Estate Assistant to join our team in Mallorca. The ideal candidate will be responsible for providing administrative and operational support, ensuring every task and detail is handled with precision and efficiency. A personal car is required for travel within the island.
Requirements
Strong organizational and multitasking skills.
Ability to work independently and manage priorities effectively.
Proficiency with digital tools, platforms, and basic design software.
Fluent in English and Spanish (additional languages are a plus).
Knowledge of the real estate market is an advantage.
Own car and valid driver’s license.
What We Offer
A dynamic and collaborative work environment.
Opportunities to grow within the real estate industry.
Competitive compensation package.
Join us and be an essential part of a thriving real estate business in Mallorca!
Pandora
Santa Olalla, ES
Shop Assistant 16h - Luz del Tajo
Pandora · Santa Olalla, ES
Office
¿QUIERES UNIRTE AL EQUIPO PANDORA?
Posición: Shop Assistant
Jornada: Part-time 16h
Contrato: Indefinido
Ubicación: Boutique Luz del Tajo
¿TE ATREVES A UNIRTE A ESTA NUEVA AVENTURA?
Como Shop Assistant reportarás al Shop Manager y serás un auténtico/a embajador/a de nuestros valores WE CARE, WE DARE, WE DELIVER, WE DREAM.
CONTAREMOS CONTIGO PARA…
- Brindar una exclusiva atención a nuestros FANS, buscando y ofreciendo la pieza ideal para ese momento tan especial, asegurando los estándares de PANDORA durante toda la experiencia de venta.
- Colaborar y cooperar con tu Responsable y el resto de compañeros/as en las actividades diarias de la tienda.
- Cuidar la imagen del punto de venta, así como la organización del producto.
- Un/a enamorado/a del storytelling de PANDORA y de nuestras piezas.
- Un/a referente para tus compañeros en la relación que mantienes con nuestros FANS.
- Capaz de demostrar con tus indicadores que siempre se puede un poco más.
- Autónomo/a en la parte operativa diaria de la tienda (reposición y organización, Visual Merchandising, gestión de caja, …).
- Detallista y cuidas la imagen del punto de venta.
- Proactivo, entusiasta y buen jugador de equipo.
- Tienes un buen nivel de inglés,
- Buen conocimiento de Office y dominio de las principales herramientas informáticas/ electrónicas.
¿QUÉ TE OFRECEMOS?
- Contrato a jornada parcial de 16h.
- La oportunidad de seguir desarrollándote dentro de una multinacional en constante evolución.
- Un lugar para ser tú mismo, en un ambiente retador, inspirador y dinámico.
- La posibilidad de acompañar y hacer crecer este punto de venta.
HR Junior Assistant
NuevaPAL Robotics
Barcelona, ES
HR Junior Assistant
PAL Robotics · Barcelona, ES
Excel LESS Office
Company Description
PAL Robotics is a leading robotics company based in sunny Barcelona. Our goal is to enhance people’s quality of life through robotics and automation technologies. We have over 20 years of experience in the robotics field and offer daily challenges to everyone in our team to help them grow.
Job Description
We are looking for a Junior HR Assistant to join our team. If you are an organised individual with a willingness to learn and develop in the HR field, this role is perfect for you. The position will focus on providing support in key HR areas, including recruitment, time management, administrative tasks, and occupational health and safety.
Qualifications
Primary duties
- Recruitment support: Posting job advertisements, pre-screening candidates, coordinating interviews, and maintaining communication with candidates.
- Time management: Overseeing employees’ working hours, updating records, and resolving any issues related to working hours.
- Administrative tasks: Supporting the update of employee records, maintaining files and databases.
- Occupational Health and Safety support: Managing health and safety training sessions, ensuring the correct distribution and use of Personal Protective Equipment (PPE), and maintaining records related to workplace safety.
- Document storage: Ensuring all employee-related documentation is correctly stored, both digitally and physically, in line with company policies and legal requirements.
- General administration support: Assisting with a wide range of administration tasks, including employee inquiries, supporting employee engagement initiatives, and helping with administrative functions as needed.
- Event organisation: Assisting in the organisation of office events, team-building activities, and other internal initiatives to promote a positive work environment.
- A Higher Diploma in Business Administration and Finance, Labour Relations, HR Management, or a similar field.
- Fluency in English and Spanish.
- Excellent communication skills, both verbal and written.
- Proactive attitude and willingness to learn.
- Good knowledge of Office / Google drive suite (excel, spreadsheets…).
- Ability to work well in a team and in a dynamic environment.
Job conditions
We offer a comprehensive compensation package, including salary, benefits, and opportunities for professional development. You will be part of a dynamic and international team in a constantly growing and developing environment within a fulfilling and inclusive equal opportunity workplace.
- Permanent full-time contract. 37.5 hours/week - At PAL, we believe in work-life balance and in order for every one of our employees to benefit, from 2024 we have pledged to work 2.5 hours less every week.
- Flexible working hours and early finish at 14:00 on Fridays.
- 26 working days of annual leave and the 24th and 31st of December are non-working days.
- Opportunities for payment in kind and ongoing training initiatives.
- Free coffee & tea provided.
- Immediate start date.
If you are interested, please apply via the link on this site or send your CV to recruit @pal-robotics.com. Please specify the job code JOB-2025-01 and the name of the job in the subject field of the email.
All information will be treated in accordance with the RGPD.
TVBOY
Madrid, ES
Looking For A Studio Coordinator - Creative Assistant
TVBOY · Madrid, ES
R InDesign Illustrator Photoshop
TVBOY is Hiring: Studio Coordinator -Creative AssistantLocation:BarcelonaJoin the creative world of contemporary art and design by working directly with renowned artist TVBOY !
We are looking for a talented and dedicated Studio Coordinator and Creative Assistant to support our team in Barcelona.About the RoleAs a Studio Coordinator - Creative Assistant, you will play a key role in managing daily operations and contributing to the creative process.
This is a unique opportunity to immerse yourself in the art world and collaborate closely with the artist and the studio's management team.ResponsibilitiesBack-Office Management :
- Handling emails and communications.Liaising with clients and managing correspondence.Digital Content Creation :Advanced use of Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) to create digital files and graphic materials for printing.Managing the e-commerce store and updating the website .Team Collaboration :Supporting internal relations.Assisting in the organization of events and projects.RequirementsLanguages :
- Fluent in English and Italian (both preferred).Knowledge of Spanish is a plus.Education :Degree in a creative field and/or communication.Skills :Proficiency in Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign).Passion for art and graphic design .Personal Traits :Highly organized, detail-oriented, and a team player.What We Offer
- Trial Period: With the possibility of permanent employment.
- Creative Environment : A dynamic workplace with opportunities for growth within the studio.
- Direct Collaboration : Be part of the exciting world of art and design, working alongside TVBOY.How to ApplyIf you believe you have the skills and passion for this role, we'd love to hear from you!Please send us your CV and a brief cove r letter exp laining why you'd like to joinour team.Email your application to : ****** look forward to meeting you and welcoming you to our team!
Eurekakids
Barcelona, ES
Store Assistant Barcelona
Eurekakids · Barcelona, ES
A ti, que te apasiona el Retail y el trato con el cliente ¿Y si tuvieras la oportunidad de formar parte de las ilusiones de los más peques y crear momentos junto a sus familias con nuestros geniales juguetes?
🥰 Buscamos reforzar el equipo de Eurekakids Barcelona, con un/a Store Assistant ... ¡sé partícipe de los sueños de muchas familias!
¿Te apuntas? ¡Postula ya! ¡Estamos expectantes por conocerte!
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Dar la bienvenida, atender y asesorar al cliente prestándole un servicio excepcional siguiendo los principios básicos de las fases del modelo de asesoramiento de Eurekakids.
- Detectar las necesidades y los gustos del cliente, para poder ofrecer aquellos productos que aporten mayor valor añadido al tiempo de juego, con los niños y niñas como protagonistas, desde una experiencia de compra empática y didáctica.
- Venta activa, cobro de productos, devoluciones, cambios, cuadres de caja registradora, depósito bancario, etc.
- Estar al día de los KPIs y conocer cuáles son los objetivos de la tienda, que deben lograr alcanzar junto a su equipo.
- Fomentar la fidelidad del cliente y aumentar nuestra membresía en el club.
- Responsabilizarse junto a su equipo de las tareas de recepción y control de stock, reposición, etiquetado, inventarios, etc.
- Cuidar la imagen de la tienda y la presentación de los productos en base a las directrices de visual merchandising. Mantener la limpieza y organización en tienda y almacén.
- Participar activamente en la creación e impartición de los talleres y actividades de la tienda, para transmitir el valor educativo de nuestros juguetes.
- Conocer en detalle la variedad de productos y sus especificaciones técnicas, para agregar valor a la venta.
- Cuidar la imagen y la limpieza personal de acuerdo con la política y los valores de Eurekakids.
🔝 ¡El equipo te necesita!
- Estudios secundarios o equivalente.
- Valorable formación adicional y formal en educación.
- Valorable contar con experiencia previa en tienda, especialmente en el sector juguetes o accesorios y moda infantil.
- Actitud positiva, clara orientación al cliente, capacidad de trabajo en equipo, y buenas dotes de comunicación.
- Flexibilidad para trabajar en horarios variables según las necesidades de la tienda.
- Disponibilidad para trabajar en festivos y fines de semana.
- Buen nivel de inglés en la atención al cliente (en algunas tiendas).
- Sabemos que tu cumpleaños es eso, "tu día", así que cuenta con él porque en Eurekakids será un día extra de descanso... o celebración, eso ya es elección tuya.
- Contarás con un 20% de descuento en nuestros geniales productos.
- Formarás parte de formaciones continuas, eventos de team building y muy buen rollo.
- Haz crecer tu salario con las comisiones de equipo por conseguir los objetivos mensuales.
- Participa para conseguir premios en nuestros concursos de superación y competición entre tiendas.
Nos encantaría abrirte las puertas de Eurekakids de par en par, con la esperanza de que sientas desde el primer día la pasión y la dedicación con la que nuestro equipo trabaja día a día para llevar nuestros juegos y juguetes a los corazones de miles de hogares con la ilusión de despertar las sonrisas de los más pequeños y pequeñas de la casa.
WhatsApp Assistant Intern
19 feb.ORBIDI
WhatsApp Assistant Intern
ORBIDI · Sant Cugat del Vallès, ES
Teletrabajo
Sobre nosotros:
En ORBIDI buscamos talentosos profesionales apasionados por la tecnología y el marketing digital para unirse a nuestro equipo y ayudar a las pequeñas empresas a crecer y mantenerse competitivas en el mercado. Utilizamos inteligencia artificial, modelos predictivos y tecnologías avanzadas para ayudar a PYMEs a maximizar su potencial y mejorar sus resultados. ¡Únete a nuestra misión de ayudar a las empresas a impulsar el éxito de las Pymes!
¿Qué buscamos?
Como WhatsApp Assistant Intern en ORBIDI, tu misión será apoyar y potenciar las gestiones diarias de WhatsApp dentro de nuestro equipo de marketing. Serás responsable de contactar con potenciales clientes, gestionar y mantener nuestras líneas de WhatsApp, y monitorizar su estado para asegurar un funcionamiento óptimo. Además, colaborarás estrechamente con el equipo de SDR en la generación de leads, contribuyendo activamente al crecimiento de nuestras estrategias de captación. También brindarás soporte en diversas tareas administrativas del área de marketing, ayudando a llevar nuestras iniciativas al siguiente nivel.
Responsabilidades:
- Mantener organizadas y actualizadas las líneas de WhatsApp utilizadas en las campañas de marketing, incluyendo la configuración y resolución de problemas técnicos.
- Supervisar de manera constante el funcionamiento de las líneas de WhatsApp para asegurar que estén operativas y resolver cualquier incidencia que pueda surgir.
- Colaborar con el equipo de Sales Development Representatives (SDR) en la identificación y generación de nuevos leads, maximizando las oportunidades de negocio.
- Asistir en diversas tareas administrativas, como la organización de bases de datos, el seguimiento de campañas y la coordinación con otros equipos dentro del área de marketing.
¿Qué te hará triunfar en la posición?
- FP grado medio o superior informática, superior marketing y publicidad administración o similares.
- Persona organizada, metódica y con carácter lógico y analítico.
- Buena comunicación verbal y escrita.
- Actitud proactiva
Beneficios: - 🕑Flexibilidad horaria
- 💎Oficinas modernas en Sant Cugat, frente a la estación de FGC de Mirasol.
- 🏠Formato Híbrido con teletrabajo 2 días a la semana.
- 😍Jornada intensiva todos los viernes del año.
- 📅Agosto flexible
- 🥳Actividades de teambuilding y celebraciones y off-sites
- 🤩Referral Program
- 🤸🏻♀️Descuento en gimnasio
- 🍎Fruta en oficina
Logistics Assistant (Leave)
19 feb.PAVIGYM
Logistics Assistant (Leave)
PAVIGYM · Málaga, ES
Teletrabajo Excel
¿Quiénes somos?
Pavigym es el fabricante líder de pavimentos deportivos.
Con más de 60 años de experiencia, 5 millones de M2 de suelos instalados a nivel mundial y más de 100 empleados/as, nos destacamos por apostar por la excelencia y el crecimiento a través de la innovación y el cambio.
Un equipo donde el respeto, la colaboración y el buen ambiente son clave.
Un equipo de #GenteBuenaBuenaGente.
¿Por qué unirte a nuestro equipo?
En el departamento de logística buscamos apoyo temporal para garantizar la continuidad y eficiencia de nuestras operaciones.
Formarás parte de un equipo que trabaja para que cada proceso fluya de manera óptima, cumpliendo con la calidad y los plazos establecidos.
Si te apasiona la coordinación, la optimización y el trabajo en equipo, ¡te estamos buscando!
¿Cuáles serán tus funciones?
Apoyo en la organización de envíos en exportación y preparación de la documentación: facturación, albaranes packing list, certificados, etc.Apoyo en la coordinación de las cargas de pedidos preparados para la expedición, en relación con agencias y almacén.Seguimiento de los envíos de exportación para asegurar su llegada a destino, en coordinación con agencias de transporte y clientes.Atender las peticiones de cliente en lo referente a solicitudes de fecha de salida/llegada, requisitos a la entrega del material, documentación del envío, etc.Aprovisionamiento de los productos comercializados por la empresa: pedidos de compra y recepciones de compra.
¿Qué necesitas para formar parte de este reto?Formación Profesional Grado Superior en Transporte y Logística o Comercio Exterior o experiencia equivalente de al menos un año.Conocimiento de Excel.
Inglés nivel medio, es un plus.
¿Qué tenemos para ti?
Sistema híbrido: Teletrabajo 3 días y 2 días modalidad presencial en nuestra sede de Alicante para combinar la conciliación y la colaboración.Salario entre 20K y 22K euros brutos anuales.Flexibilidad horaria: entrada desde las 7:00h hasta las 09:00h.Días libres: Disfruta de 24 días hábiles de vacaciones al año, las tardes de viernes libres, la tarde libre de tu cumpleaños y jornada intensiva en agosto.Opciones de retribución flexible: seguro médico (ASISA), guardería y formación.Otros beneficios como actividades de teambuilding y 50% descuento en nuestro gimnasio PRAMA (www.pramafitness.com).Si tienes cualquier duda escríbenos a ******, ¡Estaremos encantadas de conocerte!
TVBOY
Madrid, ES
Looking For A Studio Coordinator - Creative Assistant
TVBOY · Madrid, ES
InDesign Illustrator Photoshop
Social Network You Want To Login/join With
Looking for a Studio Coordinator - Creative Assistant, MadridClient:TVBOY
Location:Madrid, Spain
Job Category:Other
EU work permit required:Yes
Job Reference:472018073202511052832460
Job Views:6
Posted:13.02.2025
Expiry Date:30.03.2025
Job Description:TVBOY is Hiring: Studio Coordinator - Creative Assistant Location: Barcelona.
Join the creative world of contemporary art and design by working directly with renowned artist TVBOY!
We are looking for a talented and dedicated Studio Coordinator and Creative Assistant to support our team in Barcelona.
About the RoleAs a Studio Coordinator - Creative Assistant, you will play a key role in managing daily operations and contributing to the creative process.
This is a unique opportunity to immerse yourself in the art world and collaborate closely with the artist and the studio's management team.
ResponsibilitiesBack-Office Management:Handling emails and communications.Liaising with clients and managing correspondence.Digital Content Creation:Advanced use of Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) to create digital files and graphic materials for printing.Managing the e-commerce store and updating the website.Team Collaboration:Supporting internal relations.Assisting in the organization of events and projects.RequirementsLanguages:Fluent in English and Italian (both preferred).Knowledge of Spanish is a plus.Education:Degree in a creative field and/or communication.Skills:Proficiency in Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign).Passion for art and graphic design.Personal Traits:Highly organized, detail-oriented, and a team player.What We OfferTrial Period: With the possibility of permanent employment.Creative Environment: A dynamic workplace with opportunities for growth within the studio.Direct Collaboration: Be part of the exciting world of art and design, working alongside TVBOY.How to ApplyIf you believe you have the skills and passion for this role, we'd love to hear from you!
Please send us your CV and a brief cover letter explaining why you'd like to join our team.
Email your application to: ******.
We look forward to meeting you and welcoming you to our team!
Please note that if you are NOT a passport holder of the country for the vacancy you might need a work permit. Check our Blog for more information.
Bank or payment details should not be provided when applying for a job.
Eurojobs.com is not responsible for any external website content.
All applications should be made via the 'Apply now' button.
#J-18808-Ljbffr
Yacht Management Assistant
19 feb.P&G Yachting
Illes Balears, ES
Yacht Management Assistant
P&G Yachting · Illes Balears, ES
Office Excel Outlook Word
Direct message the job poster from P&G Yachting
P&G Yachting, founded in 2007, is an established Yacht Support and Yacht Management company in the heart of Palma de Mallorca.
We pride ourselves on our bespoke Yacht Management model, bringing tailored solutions to clients and avoiding "one size fits all."
Position Summary The Yacht Management Assistant will assist the Yacht Managers with daily operations, ensuring smooth management of multiple yachts.
Initially an administrative role but developing further to take on increased responsibilities with the possibility of growing into a Yacht Manager position for the right candidate.
Key Duties/Responsibilities Primarily an administrative role, requiring strong organisational skills & exceptional attention to detail.The candidate will be liaising directly with Captains, Senior Crew Members, Suppliers & Service Providers.Basic financial acumen including a working knowledge of budget tracking, invoice payments, and expense reconciliation.Required Experience & Skill Set Effective communication skills in fluent English, both by phone and email.
Any other languages are an advantage.Strong IT proficiency, particularly in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Smartsheet, etc.Financial/accounting knowledge.Knowledge of maritime regulations and compliance is an advantage but not essential.This is an excellent opportunity for a motivated person at the start of their career, looking to step into the yachting industry in an administrative role.
The position offers valuable experience and the potential for career progression for the right candidate.
To apply, please send your CV, a covering letter, and any relevant references to ******.
Seniority levelEntry level
Employment typeFull-time
Job functionAdministrative
IndustriesMaritime Transportation
#J-18808-Ljbffr