El trabajo de Assistant Housekeeping Manager se ejecuta satisfactoriamente cuando:
- Colabora con el Housekeeping Manager en la implementación de los estándares y procedimientos de del departamento de pisos, proporcionando y asegurando un excelente servicio al cliente.
- Cumple y hace cumplir las normas de salud e higiene del departamento.
- Garantiza que se sigue la política de ahorro de energía y material y se reciclan los residuos generados.
- Se mantiene una buena comunicación con todos los compañeros del propio equipo y de otros departamentos en cuanto a los asuntos que puedan afectar de algún modo a la operativa del hotel y el bienestar de los clientes.
What we are looking for:
The job of Assistant Housekeeping Manager is successfully executed when:
- All day-to-day housekeeping operations are well directed and controlled to ensure the highest standards of cleanliness.
- Complies with and enforces health and hygiene standards at the department.
- Ensures that energy and material saving policy is followed and waste generated is recycled.
- Maintains good communication with all colleagues in own team and other departments on matters that may affect in any way the operation of the hotel and the well-being of guests.
What you will find:
- Day-to-day operational facilities such as transport to the hotel, accommodation facilities, meals on shift, washing of uniforms...
- Excellent working environment with a great, committed, and cohesive team to be part of and an.
- Career and growth opportunities internally and internationally.
- Job stability with opportunities for career and growth internally and internationally.
- Innovative tools to help you and your team perform their work.
Requisitos:
La persona que buscamos debe tener las siguientes cualidades:
- Mentalidad abierta, estudios relacionados con la posición y ciudadanía europea.
- Experiencia de 2/3 años en hoteles 5* en posición similar.
- Alta orientación al cliente y a la consecución de resultados.
- Conocimientos informáticos, nivel medio (manejo de paquete Office, Opera PMS).
- Hablar español e inglés. Cualquier otro idioma se considera un plus.
- Habilidad para trabajar en equipo y de forma autónoma.
- Ser dinámico, innovador, responsable, empático, organizado.
The person we are looking for should have the following qualities:
- Open-minded, EU Citizenship and studies suitable for the position.
- Knowledge and 2/3-year experience in a similar position in 5 star/luxury hotels.
- Focused on service and highly oriented to customer and results.
- Intermediate level of computer skills (Microsoft Office, Opera PMS).
- Speak Spanish and English. Any other language is considered a plus.
- Ability to work in a team and autonomously.
- Dynamic, innovative, responsible, empathetic, organised person.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Asistente/a de Dirección en Illes Balears
Assistant Revenue Manager
22 ene.openROOM
Four Seasons Hotels and Resorts
Illes Balears, ES
Four Seasons Hotels and Resorts
Illes Balears, ES
Mallorca Select
Calvià, ES
Meliá Hotels International
Ciutadella de Menorca, ES
Meliá Hotels International
Ciutadella de Menorca, ES
Team Assistant
15 ene.YYachts
Palma , ES
Postal Hiring Guide
Formentera, ES
Assistant Restaurant Manager
8 ene.Belmond
Deià, ES