A la FUEIB ens encarregam de gestionar serveis universitaris i projectes enfocats a fer créixer les Illes Balears: des del Departament d’Orientació i Inserció Professional (DOIP) de la UIB, fins a la gestió dels estudis propis de postgrau i formació continuada, l’Oficina de Transferència de Resultats d’Investigació (OTRI), l'oficina de Congressos, així com la Residència d’Estudiants UIB i CampusEsport.
Des del Servei de Persones cercam incorporar una persona per dur a terme les següents funcions principals:
- Principals Funcions:
- Realitzar la Coordinació d’Activitats Empresarials (CAE), actuant com a intermediari entre la FUEIB i el servei de prevenció aliè per garantir el compliment dels requisits documentals.
- Coordinar les avaluacions dels llocs de treball amb el nostre servei de prevenció aliè, assegurant-se que es realitzen correctament, fent-ne el seguiment i gestionant la implementació de les mesures preventives proposades.
- Gestionar i fer el seguiment de la vigilància de la salut, citant els treballadors/es per als reconeixements mèdics, coordinant amb el servei de prevenció aliè i assegurant-se que acudeixen a les cites mèdiques programades.
- Organitzar i coordinar simulacres per garantir l’eficàcia del pla d’emergència.
- Informar sobre els procediments a seguir en cas d’accident laboral, incloent-hi els passos per acudir a la mútua concertada i la documentació necessària per a la seva correcta tramitació.
- Supervisar i mantenir la documentació de Prevenció de Riscos Laborals (PRL), incloent-hi registres d’accidents, plans d’emergència, lliurament d’Equips de Protecció Individual (EPIs) i altra documentació necessària per garantir el compliment normatiu.
- Col·laborar en els processos de selecció i execució del pla de formació de l'empresa.
- Donar suport en la gestió administrativa de RRHH, assegurant el compliment normatiu.
- Participar en la implementació i seguiment de polítiques internes de recursos humans.
- Requisits:
- Formació en PRL o experiència prèvia relacionada.
- Coneixements de normativa en matèria de seguretat i salut laboral.
- Es valorarà positivament:
- Experiència prèvia en selecció de personal o administració de RRHH.
- Coneixements en gestió de plans de formació.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Què oferim?
- Jornada completa (37,5 hores setmanals).
- Horari flexible de dilluns a divendres, de 8:00 h a 15:30 h.
- Retribució: 2.112,32 € bruts mensuals (pagues extres incloses).
- Possibilitat d’1 o 2 dies de teletreball.
- Possibilitat de formar part d'un servei en creixement i implantació de nous projectes.
El procés de selecció es farà de manera següent: Es farà una primera criba curricular. Les persones que passin el filtre, seran convocades per fer una entrevista presencial. Posteriorment, les persones seleccionades després d'aquesta fase seran convocades per a una entrevista final.
Les candidatures seran degudament informades en tot moment sobre l'estat de la seva candidatura durant el procés de selecció.
Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb: [email protected]
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Illes Balears
ICADE Business School
Eivissa, ES
Técnico Informático
27 mar.NEXUS PALMA SL
Palma , ES
Técnica/o de márketing
27 mar.estel.
Palma , ES
Cobra Aeronautics
Palma , ES
Jobhunter
Palma , ES
Técnico/a de Control de Calidad
18 mar.sm, sistemas medioambientales, SL
Maó-Mahón, ES
Técnico/a de mantenimiento
11 mar.NA
Marratxí, ES