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NuevaRAPIDgermi
Barcelona, ES
Chief Operating Officer
RAPIDgermi · Barcelona, ES
Desarrollo empresarial Estrategia Planificación estratégica Capacidad de análisis Estrategia empresarial Liderazgo de equipos multidisciplinarios Presentaciones Coaching Gestión operativa Aptitudes para hacer presentaciones
Buscamos un Director/a de Operaciones (COO)
En RAPIDgermi, estamos abriendo una nueva oficina en Barcelona dedicada a la seguridad privada. Buscamos un/a COO con experiencia en el sector para liderar y estructurar nuestro negocio desde cero.
Sobre Nosotros: RAPIDgermi se expande con una nueva unidad en España enfocada en la seguridad privada: alarmas para propiedades, escolta VIP (incluyendo recepción en aeropuertos) y otros servicios especializados en protección y vigilancia.
Responsabilidades del Cargo:
- Organizar y estructurar los procesos de negocio desde cero
- Buscar y negociar con proveedores para equipos y tecnología de seguridad
- Obtener licencias y permisos necesarios para la operación
- Establecer y mantener relaciones clave en la industria (socios, empresas externas, organismos oficiales)
- Coordinar y gestionar al personal, incluyendo horarios y operaciones diarias
Requisitos:
- Experiencia previa en un puesto similar dentro del sector de la seguridad
- Experiencia en policía, ejército o cuerpo de bomberos
- Ciudadanía española o permiso de trabajo en España
- Dominio del inglés (el alemán es un plus)
- Habilidades estratégicas y de liderazgo para desarrollar un negocio desde cero
Esta es una oportunidad única para formar parte de un proyecto ambicioso con gran impacto en el sector de la seguridad en España.
¿Te interesa? Envíanos tu CV por LinkedIn o directamente a [email protected]
Gerente de operaciones
31 mar.NEM SL
Orcoyen, ES
Gerente de operaciones
NEM SL · Orcoyen, ES
Inglés Administración logística Español Capacidad de análisis Negociación SAP ERP Coaching Liderazgo de equipos Dirección de equipos Microsoft Project Office
NEM SL (perteneciente a Grupo Inerzia) ingeniería especializada en ofrecer soluciones en diseño, fabricación y venta de equipamiento y aplicaciones para la elevación, montaje y optimización de Aerogeneradores y Parques Eólicos,
Busca esta posición cuya PRINCIPAL FUNCIÓN será gestionar, planificar, realizar el seguimiento y el control de las diferentes áreas (diseño, producción, revisión, almacén y compras) con criterios de calidad, prevención de riesgos y atención a las normas medioambientales de manera que se garantice la satisfacción del cliente.
REQUISITOS:
Deberá ser un perfil técnico con experiencia en gestión del equipo de personas, comunicación con clientes y proveedores y conocimiento del sector eólico.
FORMACIÓN:
- Formación Técnica o experiencia en puestos de responsabilidad técnica
- Calidad, Prevención y M.A.
- Valorable conocimiento de CAD. AUTOCAD/CATIA
- Valorable conocimiento en ventas
- Valorable conocimiento financiero
- Manejo paquete Office
IDIOMAS:
- Inglés C1
EXPERIENCIA:
Se valorará experiencia como gestor en el sector eólico (2-4años)
Entrenador/a Personal Barcelona
31 mar.Fitlead Training
Barcelona, ES
Entrenador/a Personal Barcelona
Fitlead Training · Barcelona, ES
Nutrición Fitness Coaching Deportes Entrenamiento personal Entrenamiento de fitness Nutrición deportiva Reanimación cardiopulmonar Asesor de condición física Entrenamiento atlético
Buscamos entrenadores/as personales para cubrir vacantes en varios centros de Barcelona ciudad.
INCORPORACIÓN INMEDIATA.
Las tareas del puesto de trabajo consisten en:
- Diseñar los planes de entrenamiento adecuados a los perfiles de los clientes
- Asesorar en el uso y realización correcta de la maquinaria y ejercicios en el gimnasio
- Trato directo y personal con los clientes que contraten el servicio
- Seguimiento del progreso de los clientes
- Captación de nuevos clientes
- Contacto con clientes potenciales
Aptitudes necesarias:
- Iniciativa
- Empatía
- Trabajo en equipo
- Enfocado a objetivos
- Ambición para crecer en una empresa joven
- Ganas de trabajar
- Buena comunicación tanto verbal como escrita
Obligatorio tener ROPEC.
No es necesaria experiencia previa, pero se valorará positivamente para el puesto.
La empresa se encarga de una primera formación para que todos podamos trabajar bajo unas mismas directrices.
Remuneración: salario base según convenio + comisión por objetivos.
Plan de carrera a largo plazo para llegar a objetivos de nóminas competitivas.
Coach
Marbella, ES
Sales Associate III - CE ES Marbella (11-19 Hours)
Coach · Marbella, ES
Coach is a leading design house of modern luxury accessories and lifestyle collections, with a long-standing reputation built on quality craftsmanship. Defined by a free-spirited, all-American attitude, the brand approaches design with a modern vision, reimagining luxury for today with an authenticity and innovation that is uniquely Coach. All over the world, the Coach name is synonymous with effortless New York style.
Coach is part of the Tapestry portfolio – a global house of brands powered by optimism, innovation, and inclusivity.
SALES ASSOCIATE
Primary Purpose
The Sales Associate contributes to achieving store goals in sales, productivity, and service by utilizing Coach selling skills, and Coach Service training. You will responsible for meeting personal sales and productivity goals, and delivering service that meets or exceeds expectations. You will represent Coach to the consumer, act as an ambassador of the brand, and ensure customers’ needs are consistently exceeded.
PROFILE
The Successful Candidate Will Demonstrate The Following Proficiencies
- Understand how individual productivity impacts the store;
- Behave like a brand ambassador;
- Model sales behaviours taught in company sales training programs;
- Maintain high energy on the sales floor;
- Consistently achieve sales goals;
- Able to work with multiple customers simultaneously;
- Consistently anticipate and meet customers’ needs;
- Service all customers according to the Coach Approach standards;
- Participate as a team member and encourage team to meet and exceed performance standards;
- Champion company initiatives and supports management decisions;
- Demonstrate professional ethics.
- Very good English proficiency (essential);
- Previous experience in a retail service environment (essential);
- Background in working in luxury retail (desirable);
- The ability to communicate effectively with customers and staff and manoeuvre the sales floor.
Coach
Madrid, ES
Sales Associate III - CE ES Preciados (11-19 Hours)
Coach · Madrid, ES
Coach is a leading design house of modern luxury accessories and lifestyle collections, with a long-standing reputation built on quality craftsmanship. Defined by a free-spirited, all-American attitude, the brand approaches design with a modern vision, reimagining luxury for today with an authenticity and innovation that is uniquely Coach. All over the world, the Coach name is synonymous with effortless New York style.
Coach is part of the Tapestry portfolio – a global house of brands powered by optimism, innovation, and inclusivity.
SALES ASSOCIATE
Primary Purpose
The Sales Associate contributes to achieving store goals in sales, productivity, and service by utilizing Coach selling skills, and Coach Service training. You will responsible for meeting personal sales and productivity goals, and delivering service that meets or exceeds expectations. You will represent Coach to the consumer, act as an ambassador of the brand, and ensure customers’ needs are consistently exceeded.
PROFILE
The Successful Candidate Will Demonstrate The Following Proficiencies
- Understand how individual productivity impacts the store;
- Behave like a brand ambassador;
- Model sales behaviours taught in company sales training programs;
- Maintain high energy on the sales floor;
- Consistently achieve sales goals;
- Able to work with multiple customers simultaneously;
- Consistently anticipate and meet customers’ needs;
- Service all customers according to the Coach Approach standards;
- Participate as a team member and encourage team to meet and exceed performance standards;
- Champion company initiatives and supports management decisions;
- Demonstrate professional ethics.
- Very good English proficiency (essential);
- Previous experience in a retail service environment (essential);
- Background in working in luxury retail (desirable);
- The ability to communicate effectively with customers and staff and manoeuvre the sales floor.
Coach
Palma , ES
Sales Associate II - CE ES Palma de Mallorca (20-39 Hours)
Coach · Palma , ES
Coach is a leading design house of modern luxury accessories and lifestyle collections, with a long-standing reputation built on quality craftsmanship. Defined by a free-spirited, all-American attitude, the brand approaches design with a modern vision, reimagining luxury for today with an authenticity and innovation that is uniquely Coach. All over the world, the Coach name is synonymous with effortless New York style.
Coach is part of the Tapestry portfolio – a global house of brands powered by optimism, innovation, and inclusivity.
SALES ASSOCIATE
Primary Purpose
The Sales Associate contributes to achieving store goals in sales, productivity, and service by utilizing Coach selling skills, and Coach Service training. You will responsible for meeting personal sales and productivity goals, and delivering service that meets or exceeds expectations. You will represent Coach to the consumer, act as an ambassador of the brand, and ensure customers’ needs are consistently exceeded.
PROFILE
The Successful Candidate Will Demonstrate The Following Proficiencies
- Understand how individual productivity impacts the store;
- Behave like a brand ambassador;
- Model sales behaviours taught in company sales training programs;
- Maintain high energy on the sales floor;
- Consistently achieve sales goals;
- Able to work with multiple customers simultaneously;
- Consistently anticipate and meet customers’ needs;
- Service all customers according to the Coach Approach standards;
- Participate as a team member and encourage team to meet and exceed performance standards;
- Champion company initiatives and supports management decisions;
- Demonstrate professional ethics.
- Very good English proficiency (essential);
- Previous experience in a retail service environment (essential);
- Background in working in luxury retail (desirable);
- The ability to communicate effectively with customers and staff and manoeuvre the sales floor.
Coach
Málaga, ES
Sales Associate II - CE ES Malaga (20-39 Hours)
Coach · Málaga, ES
Coach is a global fashion house founded in New York in 1941. Inspired by the vision of Creative Director Stuart Vevers and the inclusive and courageous spirit of our hometown, we make beautiful things, crafted to last—for you to be yourself in.
Coach is part of the Tapestry portfolio – a global house of brands committed to stretching what’s possible.
A member of the Tapestry family, we are part of a global house of brands that has unwavering optimism and is committed to being innovative and wholly inclusive. Visit Our People page to learn more about Tapestry's commitment to equity, inclusion, and diversity.
SALES ASSOCIATE
Primary Purpose
The Sales Associate contributes to achieving store goals in sales, productivity, and service by utilizing Coach selling skills, and Coach Service training. You will responsible for meeting personal sales and productivity goals, and delivering service that meets or exceeds expectations. You will represent Coach to the consumer, act as an ambassador of the brand, and ensure customers’ needs are consistently exceeded.
PROFILE
The Successful Candidate Will Demonstrate The Following Proficiencies
- Understand how individual productivity impacts the store;
- Behave like a brand ambassador;
- Model sales behaviours taught in company sales training programs;
- Maintain high energy on the sales floor;
- Consistently achieve sales goals;
- Able to work with multiple customers simultaneously;
- Consistently anticipate and meet customers’ needs;
- Service all customers according to the Coach Approach standards;
- Participate as a team member and encourage team to meet and exceed performance standards;
- Champion company initiatives and supports management decisions;
- Demonstrate professional ethics.
- Very good English proficiency (essential);
- Previous experience in a retail service environment (essential);
- Background in working in luxury retail (desirable);
- The ability to communicate effectively with customers and staff and manoeuvre the sales floor.
- Courage: Doesn’t hold back anything that needs to be said; provides current, direct, complete, and “actionable” positive and corrective feedback to others; lets people know where they stand; faces up to people problems on any person or situation (not including direct reports) quickly and directly; is not afraid to take negative action when necessary.
- Creativity: Comes up with a lot of new and unique ideas; easily makes connections among previously unrelated notions; tends to be seen as original and value-added in brainstorming settings.
- Customer Focus: Is dedicated to meeting the expectations and requirements of internal and external customers; gets first-hand customer information and uses it for improvements in products and services; acts with customers in mind; establishes and maintains effective relationships with customers and gains their trust and respect.
- Dealing with Ambiguity: Can effectively cope with change; can shift gears comfortably; can decide and act without having the total picture; isn’t upset when things are up in the air; doesn’t have to finish things before moving on; can comfortably handle risk and uncertainty.
- Drive for Results: Can be counted on to exceed goals successfully; is constantly and consistently one of the top performers; very bottom-line oriented; steadfastly pushes self and others for results.
- Interpersonal Savvy: Relates well to all kinds of people, up, down, and sideways, inside and outside the organization; builds appropriate rapport; builds constructive and effective relationships; uses diplomacy and tact; can diffuse even high-tension situations comfortably.
- Learning on the Fly: Learns quickly when facing new problems; a relentless and versatile learner; open to change; analyzes both successes and failures for clues to improvement; experiments and will try anything to find solutions; enjoys the challenge of unfamiliar tasks; quickly grasps the essence and the underlying structure of anything.
- Strategic Agility: Sees ahead clearly; can anticipate future consequences and trends accurately; has broad knowledge and perspective; is future oriented; can articulately paint credible pictures and visions of possibilities and likelihoods; can create competitive and breakthrough strategies and plans.
- Developing Direct Reports and Others: Provides challenging and stretching tasks and assignments; holds frequent development discussions; is aware of each person's career goals; constructs compelling development plans and executes them; pushes people to accept developmental moves; will take on those who need help and further development; cooperates with the developmental system in the organization; is a people builder.
- Building Effective Teams: Blends people into teams when needed; creates strong morale and spirit in their team; shares wins and successes; fosters open dialogue; lets people finish and be responsible for their work; defines success in terms of the whole team; creates a feeling of belonging in the team.
Responsable De Recursos Humanos
27 mar.Martínez y Asociados | Coaching y Consultoría estratégica. Reclutamiento. Liderazgo.
Villena, ES
Responsable De Recursos Humanos
Martínez y Asociados | Coaching y Consultoría estratégica. Reclutamiento. Liderazgo. · Villena, ES
¡Oportunidad para Profesionales de RRHH!¿Eres un/a experto/a en Recursos Humanos y Prevención de Riesgos Laborales con experiencia en entornos de producción?
Si buscas un reto en una empresa en plena fase de crecimiento, ¡esta oferta es para ti!Ubicación: Caudete | Sector: Agroalimentario | Jornada: Completa | Contrato: Indefinido¿Qué harás en este puesto?? Liderar la gestión integral de RRHH en planta de producción.? Aplicar y garantizar el cumplimiento de la normativa laboral y PRL.? Coordinar contrataciones, nóminas, turnos y absentismo.? Potenciar la retención del talento y mejorar el clima laboral.? Actuar como interlocutor con organismos oficiales y comités de empresa.? Desarrollar estrategias de formación y crecimiento para el equipo.Lo que buscamos en ti:Mínimo 3 años de experiencia en empresas de producción.Sólidos conocimientos en normativa laboral y PRL.Capacidad de liderazgo en entornos dinámicos.Habilidades de comunicación y negociación.Lo que te ofrecemos:Contrato estable en una empresa líder del sector.Oportunidades de crecimiento y formación continua.Excelente ambiente de trabajo y cultura organizacional.Si encajas con este perfil y quieres sumarte a un equipo en expansión, inscríbete aquí https://www.Debocaenbocaweb.Com/empleo/registro.Php o envíanos tu CV a ****** indicando en el asunto la oferta.¡Te esperamos!#J-18808-Ljbffr
Asesor comercial
26 mar.Clínicas Artemisa
Sevilla, ES
Asesor comercial
Clínicas Artemisa · Sevilla, ES
Ventas Marketing Negociación Servicio de atención al cliente Negocios internacionales Comunicación Planificación de proyectos Cooperación internacional Coaching Liderazgo de equipos Ciencias políticas Diplomacia Asuntos exteriores Política exterior Diplomacia pública
Descripción de la empresa En Clínicas Artemisa nos dedicamos a brindar servicios de alta calidad en el área de la belleza y la salud estética.
Somos un equipo profesional y multidisciplinar cuyo objetivo principal es el cuidado y la salud de nuestros pacientes.
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Requisitos
- Aptitudes en comunicación y atención al cliente para interactuar efectivamente con nuestros usuarios.
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- Habilidades adicionales como la capacidad de trabajar en equipo, buena organización y orientación hacia resultados serán muy valoradas.