¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.162Informática e IT
1.131Comercial y Ventas
982Adminstración y Secretariado
664Comercio y Venta al Detalle
530Ver más categorías
Educación y Formación
522Desarrollo de Software
517Ingeniería y Mecánica
423Industria Manufacturera
379Derecho y Legal
361Marketing y Negocio
299Instalación y Mantenimiento
209Sanidad y Salud
198Diseño y Usabilidad
143Arte, Moda y Diseño
119Construcción
118Publicidad y Comunicación
99Recursos Humanos
94Alimentación
81Hostelería
80Artes y Oficios
76Contabilidad y Finanzas
74Atención al cliente
68Turismo y Entretenimiento
65Inmobiliaria
58Cuidados y Servicios Personales
44Producto
42Banca
34Seguridad
25Farmacéutica
19Energía y Minería
11Social y Voluntariado
8Seguros
6Deporte y Entrenamiento
5Telecomunicaciones
4Ciencia e Investigación
1Agricultura
0Editorial y Medios
0Gaudi Experiencia
Barcelona, ES
Customer Service Attendant
Gaudi Experiencia · Barcelona, ES
Inglés Alimentación y bebidas Atención al cliente Resolución de problemas Aptitudes de organización Redacción Servicio de atención al cliente Comunicación Habilidades sociales Funciones de recepcionista
Company Description
Gaudi Experiencia is an interactive space in Barcelona that immerses visitors in the creative universe of modernist architecture using 4D technology and augmented reality. Discover the mysteries and enigmas behind the innovative architectural language of Antoni Gaudí through interactive panels in 9 different languages. Additionally, explore unpublished models and a children's area within the space and a concept store.
Role Description
This is a part-time on-site role for a Customer Service Attendant at Gaudi Experiencia in Barcelona. The Customer Service Attendant will be responsible for providing exceptional customer service, communication, and sales assistance to visitors. This role will also include training visitors on interactive technologies and guiding them through the exhibition.
Qualifications
- Customer Service, Communication, and Customer Experience skills
- Sales and Training experience
- Ability to interact effectively with visitors from diverse backgrounds
- Fluency in multiple languages is a plus
- Previous experience in the tourism or hospitality industry preferred
- Excellent problem-solving and interpersonal skills
- Team player with a positive attitude