¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.159Informática e IT
1.118Comercial y Ventas
1.002Adminstración y Secretariado
679Desarrollo de Software
536Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
534Educación y Formación
530Ingeniería y Mecánica
418Industria Manufacturera
382Derecho y Legal
364Marketing y Negocio
311Instalación y Mantenimiento
214Sanidad y Salud
201Diseño y Usabilidad
139Arte, Moda y Diseño
128Construcción
111Publicidad y Comunicación
102Recursos Humanos
95Hostelería
81Artes y Oficios
80Alimentación
75Contabilidad y Finanzas
69Atención al cliente
68Turismo y Entretenimiento
66Inmobiliaria
60Producto
50Cuidados y Servicios Personales
42Banca
38Seguridad
24Farmacéutica
20Energía y Minería
13Social y Voluntariado
12Deporte y Entrenamiento
5Seguros
5Telecomunicaciones
4Ciencia e Investigación
1Agricultura
0Editorial y Medios
0Securitas Seguridad España
Madrid, ES
Ingeniero/a de Proyectos de Sistemas de Seguridad_ Madrid
Securitas Seguridad España · Madrid, ES
Securitas Seguridad España S.A., precisa incorporar un/a Ingeniero/a de proyectos de sistemas de seguridad en Madrid:
Funciones:
Gestionar la relación con clientes existentes y nuevos.
Elaborar concursos/ofertas (tanto públicos como por invitación).
Responsabilizarse de la búsqueda de nuevas oportunidades comerciales en cliente existente.
Colaborar en cualquier fase de la gestión comercial que requiera su participación.
Responsabilizarse de la gestión de los proveedores (petición, recepción y selección de ofertas).
Diseñar memorias completas.
Atención, registro, solución y cierre de incidencias y reclamaciones de los clientes que gestione.
Elaborar proyectos técnicos (responsabilizándose de todas las fases del proyecto).
Realizar la Planimetría (Autocad), tanto anterior a la ejecución para facilitar la instalación como posterior, en la entrega de documentación.
Realizar y comprobar mediciones.
Efectuar la coordinación con la operativa para la realización de los trabajos adjudicados.
Elaborar propuestas económicas/técnicas.
Ofrecemos:
- Estabilidad laboral y formación continua.
- Carrera profesional en un contexto internacional.
- Retribución: 40K - 45K
Requisitos mínimos
Estudios: Ingeniería técnica o superior (electrónica, electricidad, industrial, informática, telecomunicaciones,..).
Conocimientos: Conocimientos técnicos en sistemas de seguridad. Ofimática a nivel usuario.
Experiencia: Experiencia en la realización de proyectos técnicos.
Otros: Residir en Madrid; Carné de conducir.
Requisitos deseados
Formación relacionada con la gestión de proyectos; la gestión comercial; el sector de la seguridad.
Conocimientos: Autocad; Idiomas (inglés técnico).
Se valorará certificado de discapacidad igual o superior al 33%.
Cala
Cabrera de Mar, ES
Especialista en logística (sector art)
Cala · Cabrera de Mar, ES
Som una agència de talent i estem buscant un/a Especialista en logística per ARTERRI. Si estàs buscant un repte apassionant i amb impacte real, aquesta oportunitat és per a tu!
🖼 Qui som?
ARTERRI és una empresa familiar catalana especialitzada en la logística d'obres d'art. Oferim serveis de transport nacionals i internacionals i logística especialitzada per a museus, galeries, fundacions i altres institucions culturals. Ens trobem en ple procés de relleu generacional, i per això busquem incorporar al nostre equip un perfil amb experiència i formació en logística que aporti la solidesa tècnica per continuar oferint un servei d’alta qualitat.
🚩 Què busquem?
Busquem un/a Especialista en Logística que aporti experiència en gestió logística i transport de mercaderies, enviaments internacionals i coordinació operativa. Aquesta persona actuarà com a nexe entre l’equip d’oficina i l’equip de transport.
🙌🏽 Com serà el teu dia a dia?
● Organització i seguiment del transport d’obres d’art a nivell nacional i internacional.
● Elaboració de pressupostos, gestió d’enviaments nacionals i internacionals i coordinació de processos duaners.
● Participació en reunions de planificació diàries amb l’equip d’oficina i seguiment dels treballs en curs.
● Coordinació de recollides i entregues amb museus, galeries i fundacions, garantint la cura i manipulació de les obres.
● Gestió d’incidències, resolució d’imprevistos i comunicació directa amb tècnics transportistes.
🧠 Com t’imaginem?
● Més de 4 anys d’experiència en logística, idealment en el transport de mercaderies especials o delicades.
● Coneixements en processos d'aduanes internacionals.
● Nivell alt d’anglès (imprescindible); es valoraran altres idiomes.
● Excel·lent capacitat organitzativa i de planificació.
● Capacitat per gestionar múltiples tasques i resoldre imprevistos amb eficàcia.
● Bones habilitats comunicatives i d’interlocució.
● Sensibilitat i afinitat pel món de l’art.
🔝 Beneficis
● Un equip unit i compromès, on cada persona compta i el treball es viu amb companyerisme.
● Horari de dilluns a divendres amb entrada flexible entre les 8:00 i les 9:00, i sortida entre les 17:00 i les 18:00. Treballem seriosament, però també valorem el teu equilibri.
● Oficines a Cabrera de Mar, Maresme.
● Model de treball 100% presencial: creiem en la coordinació cara a cara perquè tot flueixi.
● 4 setmanes de vacances a l’any
T’apassiona la logística i t’atrau el món de l’art? A ARTERRI t’estem esperant!
MOHURE
Alicante/Alacant, ES
TÉCNICO/A PROCESO TRANSFORMACIÓN DE PLÁSTICO
MOHURE · Alicante/Alacant, ES
Desde MOHURE Consultora de RRHH estamos buscando un/a técnico/a proceso transformación de plástico para una empresa de fabricación de envases de plásticos ubicada en Ibi.
La persona seleccionada se encargará de:
- Conocimiento de respuesta de los diferentes materiales ante el proceso.
- Ajuste de parámetros según los materiales.
- Realizar el cambio de moldes.
- Puesta en marcha de la máquina.
- Resolución de problemas técnicos en máquinas.
- Uso de robots.
- Se requiere experiencia en puesto similar.
- Formación en Inyección de Plásticos o similares.
- Vehículo propio.
- Disponibilidad de trabajo a turnos.
- Adaptabilidad
- Responsabilidad y autonomía
- Resolución de incidencias
Si crees que encajas en la oferta…¡no dudes en inscribirte!
CALL CENTER
NuevaBureau Veritas Certification
Llanera, ES
CALL CENTER
Bureau Veritas Certification · Llanera, ES
Buscar por palabra clave (ingeniero/a, auditor/a…)
Buscar por ubicación
Mostrar más opciones
Cargando...
País/región
Todo
Categoría
Todo
Tipo de jornada
Todo
Borrar
Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta:
Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta:
Call Center
Enviar candidatura ahora »
Fecha: 25 abr 2025
Ubicación: Llanera, Asturias, ES
Empresa: Bureau Veritas
Buscamos una persona para unirse a nuestro equipo de Call Center.
En este rol, serás responsable de atender consultas, brindar información y vender de manera reactiva nuestros programas de formación a clientes interesados.
Tus Principales Funciones Incluirán
- Atender consultas y solicitudes de información sobre los servicios de formación de Bureau Veritas a través de llamada y de WhatsApp.
- Realizar ventas reactivas de los programas de formación, ofreciendo un asesoramiento personalizado a cada cliente.
- Preparar y dar seguimiento a propuestas comerciales de formación adaptadas a las necesidades de cada cliente.
- Gestionar la base de datos de contactos y resolver de manera ágil cualquier incidencia.
Enviar candidatura ahora »
Delineante mecánico
NuevaMontajes Metálicos Pan Añón SL
Padrón, ES
Delineante mecánico
Montajes Metálicos Pan Añón SL · Padrón, ES
Empresa de Estructura Metalica busca delineante para oficina.
Tareas
Se busca delineante para oficina tecnica .
Requisitos
Preferiblemente con algo de experiencia Autocad y otros programas de diseño industrial.
ARCHIMED
Madrid, ES
Investor Relations & Fundraising Internship (Lyon, France)
ARCHIMED · Madrid, ES
Office Excel PowerPoint Word
About ARCHIMED
With offices in Europe, North America and Asia, ARCHIMED is a leading investment firm focused exclusively on healthcare industries. Its mix of operational, medical, scientific and financial expertise allows ARCHIMED to serve as both a strategic and financial partner to healthcare businesses. Prioritized areas of focus include Biopharma Products, Consumer Health, Healthcare IT, In Vitro Diagnostics, Life Science Tools & Biologic Services, MedTech, and Pharma Services.
ARCHIMED helps partners internationalize, acquire, innovate and expand their products and services. ARCHIMED manages €8 billion across its various funds, including the largest healthcare-only private equity fund raised by a European-based General Partner. Since inception, ARCHIMED has been a committed Impact investor, both directly and through its EURÊKA Foundation.
The Team
- An international team (with more than 30 nationalities) with complementary education and experience in the investment, medical, scientific, strategic and operational sectors
- Composed of alumni from: INSEAD, Berkeley, Georgetown, Bocconi, HEC Paris, Ponts et Chaussées, ESSEC, Imperial College, Dartmouth, etc
- Professional backgrounds: Private Equity (3i, Siparex, USS Ltd, Barings, capiton), Consulting (A.T. Kearney, Bain, McKinsey), M&A (Lazard, EY, KPMG, PwC), Industry (Biotronik, Cerba, Pharmacy, Veterinary)
Location: Lyon, France
Duration: 6 months
Start Date : TBD
We are looking for a highly motivated intern to join our Investor Relations & Fundraising team in Lyon, France. This is a unique opportunity to gain hands-on experience in a global investment firm, working closely with our teams across France, the US, Singapore, and Tokyo.
Key Responsibilities
- Assist in investor screening and identification by researching potential institutional and private investors
- Support the team in preparing investor meetings, including creating presentations, briefing notes, and relevant materials
- Help manage and update investor databases and CRM tools
- Participate in the completion of Due Diligence Questionnaires (DDQs) for prospective investors
- Monitor market trends, competitor activities, and fundraising benchmarks
- Depending on performance, the intern may have the opportunity to attend investor meetings alongside senior team members
Profile & Qualifications
- Education: Currently enrolled in a top-tier business school or university, pursuing a degree in Finance, Economics, Business, or a related field
- Skills: Strong analytical skills, attention to detail, and excellent communication abilities
- Technical Proficiency: Proficient in Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word); knowledge of CRM tools is a plus
- Language: Fluency in English required; proficiency in French or other languages is a plus
- Mindset: Proactive, eager to learn, and able to work in a fast-paced environment
- A dynamic and entrepreneurial environment in a leading Private Equity fund
- A global exposure through ARCHIMED's presence in Europe, North America, and Asia
- Hands-on exposure to the investor relations and fundraising process
- Direct mentorship from experienced professionals in the field
- Networking opportunities with institutional investors and industry leaders
Agent-Front Desk
NuevaMarriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Agent-Front Desk
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
LESS
Additional Information
Job Number 25070394
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Position Summary
Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check-outs including resolving any late and disputed charges. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. Coordinate with Housekeeping to track readiness of rooms for check-in. Communicate parking procedures to guests/visitors and dispatch bell staff or valet staff as needed. Supply guests with directions and information regarding property and local areas of interest. Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. Complete designated cashier and closing reports in the computer system. Cash guests' personal checks and traveler's checks. Count bank at the beginning and end of shift. Balance and drop receipts according to Accounting specifications.
Follow all company safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Preferred Qualifications
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: No related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
At more than 100 award-winning properties worldwide, The Ritz-Carlton Ladies and Gentlemen create experiences so exceptional that long after a guest stays with us, the experience stays with them. Attracting the world’s top hospitality professionals who curate lifelong memories, we believe that everyone succeeds when they are empowered to be creative, thoughtful and compassionate.
Every day, we set the standard for rare and special luxury service the world over and pride ourselves on delivering excellence in the care and comfort of our guests.
Your role will be to ensure that the “Gold Standards” of The Ritz-Carlton are delivered graciously and thoughtfully every day. The Gold Standards are the foundation of The Ritz-Carlton and are what guides us each day to be better than the next. It is this foundation and our belief that our culture drives success by which The Ritz Carlton has earned the reputation as a global brand leader in luxury hospitality. As part of our team, you will learn and exemplify the Gold Standards, such as our Employee Promise, Credo and our Service Values. And our promise to you is that we offer the chance to be proud of the work you do and who you work with.
In joining The Ritz-Carlton, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
IMO Salvador Seguí
Lleida, ES
Administratiu/va - contable
IMO Salvador Seguí · Lleida, ES
Sou a
- Inici
- Persona
- Ofertes de feina. Agència de col·locació
- Ofertes de feina gestionades per l’IMO
Ofertes de feina gestionades per l’IMO Llistat d’ofertes de feina noves i actualitzades que es gestionen des del IMO. https://imolleida.paeria.cat/ca/persona/ofertes-de-feina-agencia-de-col-locacio/ofertes-de-feina-gestionades-per-l2019imo https://imolleida.paeria.cat/logo.png
Ofertes de feina gestionades per l’IMO
Llistat d’ofertes de feina noves i actualitzades que es gestionen des del IMO.
En l’apartat d’ofertes es pot obrir la descripció de l’oferta amb les característiques i els requisits.
Des d’aquest llistat no es pot apuntar cap persona.
T'ha estat útil aquesta pàgina?
Comunicar un error
Kymos Group
Barcelona, ES
Quality Control Scientist (Morning Shift)
Kymos Group · Barcelona, ES
Office
Kymos is hiring a Scientist in Chemical Analysis for our Quality Control department:
Position Description:
- We offer a position in the Pharmaceutical Chemical Analysis Department as a Scientist responsible for the analysis of active ingredients and pharmaceutical specialties.
- The role involves designing, supervising, and conducting studies on the development and validation of analytical methods for drug control, stability studies, quality control, etc. Analytical techniques employed include HPLC, GC, potentiometry, Karl Fisher, UV, dissolution testing, etc.
- The work is conducted in compliance with GLP and GMP regulations.
Profile of the required person:
- We are seeking an individual with a Bachelor's degree in Chemical Sciences (Analytical Orientation). A Master degree is highly valued.
- The ideal candidate has some knowledge in HPLC, GC techniques, and have a basic understanding of an analytical development department.
- Some experience in the development and validation of new analytical methods for quality control of pharmaceuticals is valued.
- Previous experience in chemical analysis of active ingredients and pharmaceutical formulations in a Quality Control or Analytical Development department of a pharmaceutical or related company is preferred.
- Experience working with GLP and GMP is required.
- Minimum English language proficiency level: First Certificate.
- Availability for morning shift (6pm-14pm).
- Working in a dynamic company with a highly qualified growing team
- Professional development and collaborative environment and a culture of empowerment.
- Flexible Working Hours and intensive schedule on Friday.
- Hybrid work, but mainly in the office.
- Access to the employee benefits flexibility platform.
- 23 vacation days per year plus 24th and 31th of December.
- Fully stocked canteen and rooftop space (coffee, fruits, snacks, and beverages).
- Our headquarters located in Cerdanyola del Vallés, an amazing place at the foothill of Collserola Park, the green lung of Barcelona, with our Rooftop terrace.