Office

Company Overview: Founded in 1997, Clase Azul Mexico is a luxury spirit brand boasting a full range of ultra-premium agave-based distillates from the highlands of Jalisco, Mexico. We proudly work with local Mexican artisans to hand-make each of our...

Company Overview:


Founded in 1997, Clase Azul Mexico is a luxury spirit brand boasting a full range of ultra-premium agave-based distillates from the highlands of Jalisco, Mexico. We proudly work with local Mexican artisans to hand-make each of our bottles, and fully support Mexican artistry from ancestral distilling methods to indigenous craft-making. We work tirelessly to improve the lives of our team members and look to captivate the world through the spirit of Mexican culture!


Job Summary:

This position will be responsable for Performs and oversees the company's accounting functions: treasury, tax compliance, accounting records, accounts receivable, accounts payable, financial reporting, audit attendance, in accordance with accounting standards and tax regulations.


Responsabilities will include but are not limited to:

  • Accounting transactions records and ensure a closing according to the company group deadlines.
  • Accounts receivable revenue accounting, deposits applications, aging report.
  • Accounts payable: expense and inventory accounting, payment applications, aging report.
  • Tax Compliance Activities.
  • Control and manage Travel & Entertainment Expenses accounting.
  • Treasury functions (vendor payments, customer deposit aplications, bank reconciliations).
  • Attention to internal and external Audit Requirements co-working close to audit team in Mexico.


Skills and Qualifications:

  • Previous accounting, tax & administrative experience.
  • Strong communication skills with the ability to articulate and engage effectively.
  • Ability to work collaboratively with internal and external teams, local & international.
  • Strong knowledge and use of appropriate MS Office software.
  • Knowledge and intermediate experience using SAP S4HANA
  • Desirable knowledge and experience in import, export & logistic retail process.
  • Strategic thinker with excellent problem-solving skills.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona

NA

Premià de Mar, ES

¿Tienes experiencia como Administrativo/a en el área de compras y un manejo avanzado de Excel, especialmente a nivel de...

NA

Palma de Cervelló, La, ES

¿Tienes experiencia en el/la área administrativo/a?¿Te gustaría trabajar en una importante empresa del sector logístico?...

NA

¿Tienes experiencia como técnico/a contable? ¿Tienes nivel C catalán? ¡Esta es tú oferta! Adecco selecciona para...

NA

Granollers, ES

¿Te apasiona el mundo de la administración y tienes experiencia en atención al cliente? Buscamos una persona discreta...

NA

Sant Fruitós de Bages, ES

¿Tienes experiencia con Autocad? ¿Buscas una vacante en una empresa referente en el sector ubicada en Polinyà? ¡Esta es...

NA

Premià de Mar, ES

¿Tienes experiencia como Administrativo/a Contable y te gustaría trabajar en una empresa multinacional especializada en...

NA

Vilanova i la Geltrú, ES

¿Tienes experiencia mínima de 2 años como Contable?¿Tienes formación finalizada en ADE, Finanzas o similar? ¿Te gustaría...

NA

Franqueses del Vallès, Les, ES

¿Tienes experiencia en el sector Siderometalúrgico como Comercial o Administrativo/a de Ventas? ¿Te apasiona el contacto...

NA

Cabanyes, Les, ES

¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO! Buscamos Gestor/a de Clientes con Portugués Nativo ¿En qué consiste el trabajo? Gestión de la...

NA

Bigues i Riells, ES

¿Quieres seguir desarrollándote y creciendo dentro del ámbito de la logística en el área de la administración? ¿Estás...