¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
1.147Transporte y Logística
1.099Comercial y Ventas
870Adminstración y Secretariado
667Comercio y Venta al Detalle
532Ver más categorías
Desarrollo de Software
525Educación y Formación
515Ingeniería y Mecánica
435Industria Manufacturera
374Derecho y Legal
345Marketing y Negocio
294Sanidad y Salud
216Instalación y Mantenimiento
211Diseño y Usabilidad
142Construcción
123Alimentación
98Hostelería
95Publicidad y Comunicación
91Recursos Humanos
86Arte, Moda y Diseño
84Contabilidad y Finanzas
82Artes y Oficios
76Inmobiliaria
66Turismo y Entretenimiento
61Atención al cliente
45Cuidados y Servicios Personales
45Producto
44Banca
39Seguridad
27Farmacéutica
24Energía y Minería
13Social y Voluntariado
9Deporte y Entrenamiento
7Telecomunicaciones
4Ciencia e Investigación
3Seguros
3Agricultura
1Editorial y Medios
0HOMELY ONE
Sevilla, ES
Property Manager Assistant
HOMELY ONE · Sevilla, ES
Inglés Resolución de problemas Elaboración de presupuestos Capacidad de análisis Outlook Aptitudes de organización Servicio de atención al cliente Finanzas Comunicación Recursos humanos (RR. HH.) Habilidades sociales Préstamos Gestión de propiedades inmobiliarias
En Homely One queremos incorporar al equipo de gestión de propiedades a un profesional con talento que desee dar un salto en su carrera.
Homely One, es una empresa de referencia en el sector inmobiliario premium, que ofrece un servicio 360º de gestión de propiedades en alquiler turístico y coliving, intermediación inmobiliaria, arquitectura e inversión, contando a día de hoy con más de 70 proyectos completados con éxito, 49.000.000€ invertidos y rentabilidades medias de doble dígito.
El puesto consiste en la gestión integral de edificios de apartamentos turísticos de lujo en Sevilla. Se desarrollarían las siguientes funciones:
- Check-in presencial a huéspedes
- Seguimiento de la satisfacción del huésped durante la estancia
- Gestión de calendarios
- Gestión y coordinación del equipo de limpieza
- Gestión y coordinación del equipo de mantenimiento
- Control de domótica
Requisitos
- Experiencia en el sector turístico (apartamentos turísticos, hotel, hostal...).
- Idiomas: Capacidad completa de comunicación en inglés. Se valorarán positivamente más idiomas.
- Buscamos una persona con orientación al cliente y capacidad de anticipación y resolución de problemas.
Qué ofrecemos
- Proyecto estable en compañía en expansión, con plan de crecimiento y desarrollo profesional y personal.
- Flexibilidad horaria.
- Formación específica en nuestras oficinas de Madrid.
- Retribución fija + variable.
- ¡Únete a nosotros y ayúdanos a revolucionar el sector inmobiliario!
Property Manager
12 abr.REMS
Torremolinos, ES
Property Manager
REMS · Torremolinos, ES
Your mission
Job Summary
We are seeking a responsible and detail-oriented Property Manager to oversee the condition and readiness of our managed properties for guest arrivals. The role primarily involves maintaining the properties in optimal condition and managing relationships with the property owners—not the guests.
You will be the main point of contact for our apartment owners, ensuring clear communication, timely updates, and professional coordination regarding their property. Previous experience in a similar role is a strong advantage.
Key Responsibilities
- Oversee and ensure the properties are consistently maintained to the highest standards and fully prepared for guest arrivals.
- Coordinate with maintenance, cleaning, and logistics teams to resolve issues promptly.
- Serve as the primary contact for apartment owners, keeping them informed about their property and addressing any concerns.
- Conduct regular inspections of properties and report findings.
- Handle administrative tasks related to property upkeep and owner relations.
- Be present and available in the Benalmádena or Torremolinos area, as the job requires local physical presence.
Requirements
- Fluent in English and Spanish (both written and spoken) – mandatory.
- Valid driver’s license – mandatory.
- Must live in, or be willing to work daily from, the Benalmádena or Torremolinos area.
- Strong organizational and communication skills.
- Previous experience in property management, hospitality, or client relations is a plus.
Location: Benalmádena / Torremolinos (Málaga, Spain)
Contract: Indefinite (with 45-day trial period)
Working Hours: Monday to Friday, 10:00 – 19:00 (1-hour lunch break)
Salary: €21,000 – €25,000 gross annually (based on experience)
Growth Potential: Yes
About Us
REMS is number 1 on Airbnb Málaga in terms of revenue and number 1 in Spain quality wise.
We provide great holiday experience to our guests and high end services to our clients; Real Estate, Architecture, reform and Interior Design, as well as rental management and Housekeeping service in the most valuable locations of the Costa del Sol.
Excellence and organization are our mottoes, our young and ambitious international team is ready to face any challenges, grow and establish itself as a leader in the industry.