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Tarragona, ES
Administrativa / -O De Plataformas Cae Con Portugués
CTAIMA · Tarragona, ES
- ¿Quiénes somos?En CTAIMA ayudamos a las organizaciones a ser más seguras y responsables mediante tecnología y servicios especializados para la gestión de contratistas y compliance legal.
Nuestro ADN CTAIMADemuestra ownership¡Resuelve!Pon al cliente primeroSé entusiastaPrioriza el crecimiento¿Cuál es la misión del puesto?Buscamos una persona para el puesto de Administrativa/-o de plataformas CAE con portugués.¿Cuáles serán tus funciones?Gestionar la documentación CAE en las diferentes plataformas del mercado: CTAIMA, E-COORDINA, E-GESTIONA, METACONTRATAS, OBRALIA, DOKIFY, UCAE, PCAE, EGESDOC, COORDINAWARE, etc.Atención telefónica y correo electrónico en portugués.Uso de aplicaciones y programas de gestiónContacto e interlocución con los responsables y técnicos de Seguridad y Salud en el trabajo en portugués.Solicitud de documentos en caso de incumplimiento con la normativa de PRLPropuestas de acciones correctoras derivadas de las incidencias detectadasSeguir los procedimientos que apliquen a su trabajo¿Qué buscamos en ti?Eres la persona ideal si...Tienes formación en CFGS PRL /CFGS Administración.Te apasiona la Coordinación de Actividades Empresariales y además tienes experiencia en el uso de plataformas CAE.Has realizado prácticas en departamentos de PRL.Eres hábil con las herramientas y aplicativos informáticos.Sientes pasión por los clientes, el trabajo en equipo y la mejora continua.Dominas el portugués, tanto a nivel oral como escrito.¿Qué ofrecemos?Contrato indefinidoClases de inglés con metodología flexible para que aprendas a tu ritmoCafé, té, infusiones y fruta en la oficina, ¡para que disfrutes de un snack saludable!Flexibilidad horaria de entrada y salidaViernes, periodo estival y el día de cumpleaños podrás disfrutar de jornada intensiva de 8h a 15hProgramas de formación y desarrollo profesional, ¡para que no dejes de crecer!Iniciativas de estilo de vida feliz y saludableDescuentos en fisioterapia, gimnasios, centros médicos, hoteles,...Seguro médico como retribución flexibleTicket guardería como retribución flexible con Edenred¿Te interesa esta oportunidad?
No dudes en hacérnoslo saber y nuestro equipo de selección se pondrá en contacto contigo lo antes posible.
¡Esperamos contar con tu talento y entusiasmo!¿No es el puesto adecuado para ti?
¡No te preocupes!
Puedes consultar nuestro portal de empleo para ver otras oportunidades disponibles.
Además, te agradeceríamos si compartes esta oferta con tu red de contactos.
¡Podrías ayudar a alguien a encontrar su próximo desafío profesional!Puedes obtener más información sobre CTAIMA visitando nuestro perfil de LinkedIn o nuestra página web.CTAIMA? Conocimiento | Tecnología | PersonasPROTECCIÓN DE DATOS.
Responsable: CTAIMA OUTSOURCING Y CONSULTING S.L.
(B43715812), ******
North Star Network
Content Manager (Brazilian Portuguese)
North Star Network · Madrid, ES
Teletrabajo SEO CMS
About the role :
Join our fantastic team as a Content Manager (Brazilian Portuguese)! You will play a key role in overseeing content strategies, managing content creation and optimization, and ensuring compliance with industry standards and regulations. You will collaborate with cross-functional teams, stay updated on SEO best practices, market dynamics, and iGaming affiliation marketing trends. This role requires strong leadership, strategic thinking, and effective communication skills to drive content initiatives and achieve business objectives.
As our Content Manager (Br Pt) you will:
Recruit, train, and manage Content Writers and freelancers, defining needs, conducting interviews, and providing ongoing feedback.
Define quarterly KPIs, conduct capabilities checks, and organize regular reviews to ensure team effectiveness and development.
Define content needs, create content briefs, and generate content plans aligned with business objectives and sales priorities.
Ensure content follows user intent, E-E-A-T guidelines, and internal guidelines for compliance.
Stay informed about regulations and ensure all content is compliant with operator and country guidelines.
Update documentation with articles mentioning specific operators.
Content Management
Content Strategy and Planning
Compliance Assurance
Your profile should include :
Native level of Brazilian Portuguese language coupled with strong writing skills, with the ability to produce clear, persuasive, and engaging content - a must!
Previous experience within the content writing landscape, leadership abilities, and experience are considered a plus.
Solid experience in content writing for SEO purposes.
Practical knowledge of CMS (WordPress)
What we offer :
Fully remote work environment
Integration onto a young and dynamic team
Career advancement opportunities
Competitive salaries depending on your level of seniority in the role
Dynamic and forward thinking company, where hard work, autonomy and ownership are part of the core values
About us :
North Star Network hosts sports fan communities across the world. We run sports media in over 30 countries, helping bettors make informed choices about their wagers and where to place them.
Our portfolio of websites cover football, cricket, boxing, MMA, e-sports, basketball and more. And to put that into numbers, the NSN has:
- 50+ websites
- Covering 40+ markets
- +80 employees & +300 freelancers
If you think you have the right skills, experience and attitude for this job, don’t hesitate to hit the apply button and we will be in touch!
Qonto
Customer Care Officer - Portuguese Market 🇵🇹
Qonto · Barcelona, ES
Teletrabajo Excel
Our mission ? Creating the freedom for SMEs to succeed in business and beyond, by delivering Europe’s leading finance workspace. We combine business-class tools (seamless invoicing, spend management, and pre-accounting) with unwaveringly attentive 24/7 support, designed to help businesses breeze through all things finance.
Our journey: Founded by Alexandre and Steve in July 2017, Qonto has rapidly gained trust, serving over 500,000 customers. Thanks to our wonderful team of 1,600+ Qontoers, we also made it to the LinkedIn Top Companies French ranking!
Our values:
Customer focus | Prioritize customers in everything you do
Ownership | Own your part, get things done
Teamwork | Make (team)work easy
Mastery | Continuously raise the bar
Integrity | Always do what’s right, and respect people
Our beliefs: At Qonto, we're committed to fostering a welcoming environment where everyone can thrive. We prioritize evaluating applicants based solely on skills and potential, ensuring diversity with 50% international team members, 44% women, and 20% parents. Join us in building a workplace that celebrates diversity and individuality.
Discover the steps we took to create a discrimination-free hiring process .
Join Qonto's exciting expansion into the Portuguese market as a Customer Success Representative.
You'll play a crucial role in establishing our presence by delivering exceptional onboarding experiences and ongoing support to our new customers. Working closely with Francesca, our Team Leader, you'll help shape our customer success strategy in this new market, directly impacting Qonto's growth and reputation in Portugal.
👩💻🧑💻 As a Customer Success Representative at Qonto, you will:
- Be a Qonto Ambassador! : Handle both onboarding and customer care for Portugal, ensuring a smooth start for new clients and ongoing support
- Achieve and maintain a Customer Satisfaction (CSAT) score of 94% or higher: Ensure high levels of customer satisfaction by addressing client needs effectively
- Respond to customer inquiries: Balance speed and quality in handling customer inquiries, providing timely and accurate assistance
- Collaborate with the Risk and Compliance team: Improve onboarding procedures and FAQs for Portugal, ensuring compliance and clarity
- Market/Team Context: Be part of Qonto's exciting expansion into new European markets, working in a fast-paced, growth-oriented environment
- Methodologies: We value continuous improvement, data-driven decision-making, and customer-centric approaches
- Tools: You'll become proficient in using Zendesk, Notion, Mayday, Forest, and other tools to manage customer interactions efficiently
- Growth Opportunity: As an early member of the CS Portugal team, you'll have the chance to impact our success and grow with the company significantly
Her path
Catarina joined Qonto in September 2021 and has steadily grown her career in customer success. She started as a Customer Success Officer for Spain, then became Customer Success Manager for the same market. She now leads as Team Lead Onboarding Portugal & Spain.
What She Brings To The Team
Catarina is committed to fostering a collaborative and supportive work environment. She values fairness, trust, and open communication, believing these are key to personal and professional growth. Fluent in Portuguese, English, and Spanish, she brings strong communication skills and cultural awareness.
🏅About You
- Experience: You have a background in customer success, preferably with experience in improving standards and procedures
- Languages: You're a native or C2-level speaker of Portuguese with an excellent understanding of the local business culture, and you also have a very good level of English.
- Skills: You excel in multitasking, attention to detail, and have strong written and verbal communication abilities
- Tech-savvy: You're comfortable learning and working with multiple software tools simultaneously
- Attitude: You're proactive, curious, and eager to contribute to the growth of a new market
🎁 Perks
A tailor-made and dynamic career track. An inclusive work environment. And so much more to help you succeed.
- Offices in Paris, Berlin, Milan, Barcelona, and Belgrade;
- Tailor-made remote work policy depending on the job you apply for and where you live;
- Competitive salary package;
- A meal voucher;
- Public transportation reimbursement (part or global);
- A great health insurance (depending on the country);
- Employee well-being initiatives: access to Moka Care to take care of your mental health and great offers for sports and wellness activities;
- A progressive disability and parenthood policy (1 in 6 of Qonto employees is a parent!) and childcare benefits with selected partners;
- Monthly team events.
- Interviews with your Talent Acquisition Manager and future managers
- A remote exercise to demonstrate your skills and give you a taste of what working at Qonto could be like
On average, our process lasts 20 working days and offers usually follow within 48 hours 🤞
To learn more about us:
Qonto's Blog | Muy Pymes | Forbes.es | Europa Press
To know how your personal data will be processed during your application process or to request its deletion, please click here .
NA
Berrueco, El, ES
Teloperador/a atención al cliente CON PORTUGUÉS (Villaverde)
NA · Berrueco, El, ES
¿Tienes experiencia como agentes de contact center y te gustaría trabajar en una gran empresa multinacional? ¿Tienes formación en el/la rama administrativo/a y tienes disponibilidad de incorporación inmediata? Si tu respuesta ha sido sí a estas preguntas ¡Sigue leyendo! ¡Esta es tu oferta!
Desde Adecco estamos buscando agentes de contact center para trabajar en una reconocida empresa del sector de los ascensores en sus instalaciones de Madrid.
Tus funciones serán:
-Atención telefónica de clientes.
-Resolución de incidencias.
-Tareas administrativas derivadas del puesto de trabajo.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Disponibilidad de incorporación inmediata.
- FP en el/la rama administrativo/a.
- Portugués nivel avanzado
- Experiencia de al menos 2 años realizando funciones similares
¿Qué ofrecemos?
- Horario: 40 horas semanales repartidas en turnos rotativos de mañana (08:00h a 15:00h) y/o tarde (15:00h a 23:00h) según cuadrante mensual (L-D).
- Salario: 13,12€ brutos/hora (2100€ brutos/mes aprox.) + pluses
- Contrato inicial con Adecco de 5 meses + posibilidad de ir renovando.
NA
Sant Joan Despí, ES
Event Planner Support (inglés/portugués/español)
NA · Sant Joan Despí, ES
¿Te apasionan las ciencias de la salud y te gustaría poder compaginarlo con el área de administración? Si es así, ¡ésta es tu oportunidad! Te ofrecemos la posibilidad de trabajar en una importante multinacional alemana de el/la industria farmacéutico/a, en un contrato temporal, con posibilidades de continuidad. Tus funciones: ·Planificación integral de Eventos: Organización de ventos externos e internos, presenciales, híbridos o virtuales. · Apoyo logístico e los eventos. · Atención directa con proveedores/as, clientes para solventar incidencias que se puedan dar. · Planificación y organización de eventos, reuniones y seguimiento con clientes. · Gestionar presupuestos y costes finales, informes financieros y cumplimientos de política y procedimientos de la empresa. · Proporcionar iniciativas para la optimización de los procesos. · Seguimiento de KPI's En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Experiencia con las herramientas: Enfocadas en organización de eventos digitales. - Experiencia desempeñando funciones similares. - Idiomas: Inglés C1 demostrable, Portugués nivel avanzado, Español nivel bilingüe. -Formación: Relacionada con organización de eventos y tareas administrativas
¿Qué ofrecemos?
-Horario de jornada completa de Lunes a Viernes de 8-17h y 37 horas semanales . -Duración: Contrato temporal 6+6 (1 año). -Salario: 37.000K
NA
Berrueco, El, ES
Teloperador/a atención al cliente CON PORTUGUÉS (Villaverde)
NA · Berrueco, El, ES
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Tus funciones serán:
-Atención telefónica de clientes.
-Resolución de incidencias.
-Tareas administrativas derivadas del puesto de trabajo.
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Requisitos
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- FP en la rama administrativa.
- Portugués nivel avanzado
- Experiencia de al menos 2 años realizando funciones similares
¿Qué ofrecemos?
- Horario: 40 horas semanales repartidas en turnos rotativos de mañana (08:00h a 15:00h) y/o tarde (15:00h a 23:00h) según cuadrante mensual (L-D).
- Salario: 13,12€ brutos/hora (2100€ brutos/mes aprox.) + pluses
- Contrato inicial con Adecco de 5 meses + posibilidad de ir renovando.
NA
TELEOPERADOR/A EN PORTUGUÉS - TELETRABAJO
NA · Canencia, ES
Teletrabajo Office
¿Te consideras una persona comunicativa y con don de gentes? ¿Te gusta el trato con el cliente, con ganas de seguir aprendiendo y afrontar nuevos retos?
Si es así, ¡esta es tu oportunidad!
Desde Grupo Adecco estamos en búsqueda de agentes teléfonicos para importante contact center.
¿CUÁLES VAN A SER TUS FUNCIONES?
-Servicio de emisión de llamadas para la investigación telefónica de determinados datos de empresas.
-Elaboración de informes.
-Tratamiento de bases de datos del cliente.
-Gestión y seguimiento de la agenda asignada.
Requisitos
- Nivel medio Office y buen manejo de ordenador, agilidad.
- Valorable experiencia en puestos de atención telefónica y administración de empresas
- IMPRESCINDIBLE BILINGÜE EN ESPAÑOL Y PORTUGUÉS
¿Qué ofrecemos?
- Formación online y bajo contrato
- Sede donde recogerás el equipo de trabajo: en la zona de Metro Fuencarral / Renfe Ramón y Cajal
- Jornada completa en horario: Lunes a Jueves 10 a 14:30 y 15:30 a 19:30 / Viernes: 10:00 a 15:00 ¡¡TRABAJO ONLINE!!
-Salario: 9,4 € b/hora + plus de idioma
NA
Gestor/a Comercial Cuentas con Portugués. Media Jornada y teletrabajo 100%
NA · Tres Cantos, ES
Teletrabajo Office
¿Aportas experiencia comercial?
¿Te gusta el desarrollo de cuentas y la captación de clientes?
¿Hablas portugués de forma correcta?
Desde Adecco buscamos candidatos para una potente empresa de comercio de combustibles situada en Alcobendas.
Las funciones serian:
Captación de clientes y desarrollo de cuentas portuguesas, elaboración de ofertas, creación de presentaciones
Venta de productos, tramitación de pedidos , gestión de incidencias.
-Manejo de paquete de office.
-Cumplir lo objetivos marcados.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Experiencia indispensable como comercial y/o de atención al cliente.
Experiencia como gestor/a de cuenta cliente.
Valorable experiencia previa en teletrabajo.
Dominio del idioma portugués.
¿Qué ofrecemos?
Contrato mensual con durabilidad de 3 meses.
Posibilidad de paso a plantilla a partir del tercer mes.
20 horas semanales con flexibilidad en su distribución de 9a 13h.
Salario de 805€ brutos/mes.
100% teletrabajo.
Michael Page
Madrid, ES
Administrative Coordinator Portuguese
Michael Page · Madrid, ES
Excel Power BI Salesforce PowerPoint
- 6-months contract (+ Engagement in Portugal)
- Portuguese and English
¿Dónde vas a trabajar?
One of the most important multinationals operating in the Healthcare industry.
Descripción
Standard Administrative tasks:
- Work order / PO processing, budget tracking, and grants coordination.
- Assistance with administrative documents managed in the department and a point of contact with external providers.
- Invoice registration and management of expenses reports, organization of meetings, travels, and accommodation.
- Prioritizes workload involving multiple projects/time-lines with minimal supervision.
- Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to fulfill them.
Non Standard tasks:
- Broad support in process automation (PMO).
- Insights and CRM reports.
- Customer Journey follow-ups.
- AI data analysis.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- 3-5+ years administrative experience, and excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
- Must possess good proofreading and editing skills of technical documents.
- Uses advanced level software programs such as Excel, Access, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, to create graphs, LCD presentations, charts and spread sheets, and Power BI or Salesforce for data and CRM analysis.
- Works under minimal supervision to perform non-routine job responsibilities and duties.
- Must be fluent/native in Portuguese, English and Spanish.
- Previous experience in work order / PO processing, and budget and invoicing management.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Good opportunity to work in one of the most relevant firms in industry.
- Excellent bet for a future in the Company.
- Great salary conditions.