Office

Busquem: Administrativa adjunta a Gerència 📍 El Prat de Llobregat A KMM , empresa especialitzada en operacions logístiques per a estudis d’interiorisme i arquitectura —en projectes de mobiliari i il·luminació— estem buscant una persona responsable i...
Busquem: Administrativa adjunta a Gerència

📍 El Prat de Llobregat

A KMM, empresa especialitzada en operacions logístiques per a estudis d’interiorisme i arquitectura —en projectes de mobiliari i il·luminació— estem buscant una persona responsable i polivalent per assumir tasques de gestió administrativa i comptable, així com de suport a direcció.

👥 Sobre nosaltres

Som una empresa familiar, molt dinàmica, amb una cartera de clients d’alt nivell dins del sector dels grans estudis d’interiorisme a Barcelona. Ens trobem en un moment de creixement, reorganització i digitalització de processos.

🎯 El perfil que busquem

Una persona:

  • Amb vocació de suport a direcció.
  • Resolutiva, dinàmica, autònoma i discreta.
  • Educada, amb tracte elegant i capacitat per gestionar múltiples tasques en paral·lel i sota pressió.
  • Amb habilitats comunicatives i d'organització per esdevenir l’eix de coordinació de l’oficina.

🗂️ Responsabilitats principals

  • Tasques de back office administratiu i comptable.
  • Gestió de facturació i control de proveïdors.
  • Coordinació amb la gestoria.
  • Suport en comunicació i documentació de direcció.
  • Traducció puntual en reunions i viatges.
  • Office manager

📚 Requisits

  • Català, castellà i anglès fluids (nivell C1 mínim) → Es farà prova de nivell.
  • Excel·lent redacció i ortografia en els tres idiomes.
  • Domini d’eines digitals d’oficina (valorable coneixement de Holded).
  • Es valoraran estudis d’ADE, coneixements logístics i/o de comerç internacional.
  • Passió o coneixements d’interiorisme.

💼 Oferim

  • Contracte indefinit
  • Retribució segons vàlua fins a 2.000 € nets/mes (12 pagues).
  • Jornada: 08:30–13:30 / 15:00–18:00 (dos divendres a la tarda lliures al mes).
  • Espai de menjador a l’oficina.
  • Bona comunicació amb tren, metro i bus (ubicació cèntrica, no en polígon industrial).
  • Incorporació prevista: 5 de maig

🌱 Un entorn de treball molt dinàmic i enriquidor, on la implicació i les ganes d’aprendre poden obrir la porta a una carrera de llarg recorregut dins l’empresa.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona

Autoocupació

Barcelona, ES

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació...

NA

Perafita, ES

Si tienes experiencia en almacén logístico, manejas la transpaleta eléctrica y tienes nociones en administración. ¡Sigue...

NA

Avinyonet del Penedès, ES

Si eres una persona que te apasiona trabajar en atención al cliente y tienes experiencia realizando gestiones...

NA

Sant Martí Sesgueioles, ES

¿Te apasiona el mundo de la logística y el transporte? ¿Te gustaría formar parte de un equipo dinámico en una empresa que...

NA

Avinyonet del Penedès, ES

Si eres una persona que te apasiona trabajar en atención al cliente y tienes experiencia realizando gestiones...

NA

Sant Cebrià de Vallalta, ES

Si te gusta trabajar con personas y buscas combinar la administración con la experiencia del candidato, esta es tu...

Grup Essentia

Importante empresa del sector turístico y de patrimonio cultural arquitectónico , ubicada en Barcelona, busca incorporar...

Applus+ Laboratories

Cerdanyola del Vallès, ES

Somos Applus+ Laboratories , la división del Grupo Applus+ que proporciona servicios de ensayo, certificación e...

Lidl España

Sant Cugat del Vallès, ES

Descripción del puesto: Introducción Nuestro #teamlidl es competitivo y muy dinámico. Para saber más sobre cómo es...

Singularu

Barcelona, ES

We are hiring Store Manager en CC La Maquinista, Barcelona ! ✨ 🎉ABRIMOS UNA NUEVA TIENDA Y TE NECESITAMOS🎉✨ ¡Somos una...