Office

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. En el marc del procés de...
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.

En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a auxiliar administratiu/va i atenció al client, per unir-se al nostre servei de Formació de Barcelona. La persona seleccionada serà responsable de realitzar les trucades de captació de l’alumnat i persones usuàries per promoure els nostres programes formatius de la Fundació.

 Funcions:

  • Realitzar trucades a potencials alumnes i persones usuàries per oferir-los informació sobre els cursos i programes de formació.
  • Identificar les necessitats dels potencials alumnes i persones usuàries i oferir solucions adaptades a cada cas.
  • Gestionar la base de dades de contactes i mantenir-la actualitzada.
  • Col·laborar amb l'equip de formació per desenvolupar estratègies de captació d'alumnat.
  • Fer seguiment dels leads generats i actualitzar el progrés en el CRM.
  • Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.


Requisitos:

Requisits de la persona candidata

 Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.

 Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.

 Competències:

  • Molt bona comunicació i capacitats comercials i de venda.
  • Planificació i organització.
  • Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
  • Orientació a la persona usuària i/o client.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Responsabilitat, ètica i confidencialitat.


Idiomes:

  • Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.


Competències digitals:

  • Coneixements avançats en paquet Office.


 Observacions: Busquem un/a professional amb habilitats i competències comunicatives excepcionals, i apassionat/da i motivat/da per l’administració, l’atenció al client i les ventes i telemàrqueting.

La persona seleccionada serà clau en la captació d'alumnat i persones usuàries per als nostres programes formatius, i s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació i promoure la millora professional de les persones.

 Incorporació: Immediata.

 Jornada: dilluns, de 9 a 17h; dimarts i dimecres, de 9 a 18h; dijous, de 9 a 19h (tots aquests dies, inclouen 1 hora per dinar); divendres, de 9 a 15h.

 Localització centre de treball: Barcelona.

 Salari: 18.527,29€ bruts anuals (12 pagues).

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

SGS

Barcelona, ES

Descripción de la empresa Descubre SGS : donde la calidad, seguridad e innovación se encuentran. En SGS somos expertos en...

Cuideo ®

Barcelona, ES

Únete a nuestro equipo y marca la diferencia. En Cuideo , buscamos un/a Auxiliar Administrativo/a con habilidades...

NA

Perafita, ES

Si tienes experiencia en almacén logístico, manejas la transpaleta eléctrica y tienes nociones en administración. ¡Sigue...

NOVA Renovables

Mataró, ES

DescripcióNOVA Renovables és una empresa especialitzada en el desenvolupament de projectes d'energies renovables, amb...

My Top Tour

Granada, La, ES

Buscamos perfil administrativo para incorporación a jornada parcial En My Top Tour , empresa en constante crecimiento...

NA

Vilafranca del Penedès, ES

¿Tienes experiencia en tareas administrativas? ¿Hablas Inglés de forma fluida? ¿Estas buscando un trabajo estable? Si la...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

¿Tienes experiencia como auxiliar administrativo/a? ¿Tienes disponibilidad para trabajar en horario nocturno? ¿Te...

Mafriges,S.A.

Sant Vicenç de Torelló, ES

Empresa del sector cárnico situada en Sant Vicenç de Torelló esta seleccionando persona administrativa para el...

NA

Canet de Mar, ES

No Value En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos...

My Top Tour

Granada, La, ES

🔎 Buscamos perfil administrativo para incorporación a jornada parcial En My Top Tour , empresa en constante crecimiento...