¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.371Informática e IT
1.255Comercial y Ventas
1.059Adminstración y Secretariado
883Comercio y Venta al Detalle
618Ver más categorías
Desarrollo de Software
491Ingeniería y Mecánica
474Industria Manufacturera
446Derecho y Legal
389Marketing y Negocio
352Educación y Formación
339Instalación y Mantenimiento
278Diseño y Usabilidad
160Arte, Moda y Diseño
153Publicidad y Comunicación
136Sanidad y Salud
136Construcción
131Recursos Humanos
117Alimentación
106Artes y Oficios
102Contabilidad y Finanzas
99Hostelería
71Turismo y Entretenimiento
66Atención al cliente
57Cuidados y Servicios Personales
50Inmobiliaria
44Banca
38Producto
37Seguridad
24Farmacéutica
23Energía y Minería
16Social y Voluntariado
15Seguros
7Telecomunicaciones
5Deporte y Entrenamiento
4Agricultura
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Project Manager
19 mar.Atlas Cloud
Madrid, ES
Project Manager
Atlas Cloud · Madrid, ES
Scrum Cloud Coumputing Jira Kanban Salesforce
¡Únete a Atlas como Project Manager! ✨
¿Te apasiona Salesforce y quieres liderar proyectos innovadores para grandes clientes de diversos sectores? En Atlas Cloud, estamos en busca de un Project Manager con experiencia en gestión de proyectos de desarrollo de software, habilidades de liderazgo estratégico y capacidad para colaborar con equipos multidisciplinarios, garantizando soluciones escalables y alineadas con los objetivos del negocio.
¿Qué buscamos en ti?
En Atlas Cloud valoramos el compromiso y la actitud proactiva para encontrar e implementar las mejores soluciones. Estas serán tus principales responsabilidades:
🌟 Principales responsabilidades:
- Planificar, ejecutar y supervisar todas las fases del proyecto, asegurando una ejecución fluida.
- Gestionar recursos y liderar equipos multidisciplinarios.
- Actuar como el punto de contacto principal con el cliente, garantizando la satisfacción de sus necesidades.
- Asegurar la entrega de los proyectos dentro de los plazos y presupuestos establecidos.
📋 Requisitos:
- Mínimo 5 años de experiencia gestionando proyectos de desarrollo de software.
- Manejo de herramientas como Jira, MS Project/Planishware..
- Conocimiento en marcos de trabajo ágiles (Scrum, Kanban) y tradicionales (Waterfall).
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Capacidad para gestionar cronogramas, presupuestos y riesgos de manera efectiva y gestión de equipos.
¿Qué ofrecemos?
🖊️ Contrato estable para que puedas desarrollarte a largo plazo.
💰 Banda salarial competitiva, acorde a tu experiencia y trayectoria profesional.
😲 Paquete de retribución flexible para adaptarse a tus necesidades.
📖 Formación continua para potenciar tus habilidades técnicas y profesionales.
Beneficios adicionales:
👨👩👧 Formarás parte de un equipo de profesionales apasionados que te apoyarán en tu crecimiento.
⏰ Flexibilidad laboral con un entorno de trabajo híbrido y horarios adaptables.
💰 Salario competitivo acorde a tu plan de carrera.
🏝️ 23 días de vacaciones + 1 día adicional por tu cumpleaños.
🤸 Participación en eventos anuales de team-building, como carreras de karts o campeonatos de pádel.
🔹 Cultura innovadora con un ambiente dinámico y colaborativo, manteniendo la esencia de una start-up.
👩👧👦Reducción de jornada de 37,5 horas, porque creemos firmemente en la flexibilidad laboral y en la importancia de la conciliación familiar.
Únete a una empresa reconocida como "Great Place to Work" en España y forma parte de un equipo que valora la innovación, el talento y el bienestar de las personas.
- ¿Quieres ser parte de Atlas Cloud?👉 Presenta tu candidatura o envía tu currículum a [email protected] y nos pondremos en contacto contigo.
Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC)
Barcelona, ES
Postdoctoral Researcher At The Smart Nano-Bio-Devices Research Group
Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC) · Barcelona, ES
SEM
Introduction to the vacant position: The Smart Nano-Bio-Devices Group is looking for a Chemistry Postdoctoral Researcher to work on the development of self-propelled nanobots for translational approaches within biomedicine.
The contract will be within the framework of the ERC Proof-of-Concept named iNanoSwarms Project, which aims to develop enzyme-powered nanoparticles capable of self-propelling using bioavailable fuels and display collective and cooperative behaviour through communication among them as well as with the host environment.
Main tasks and responsibilities: Synthesis and characterization of biocompatible and biodegradable inorganic (e.g., mesoporous silica, gold nanoparticles, iron oxide nanoparticles) and organic (e.g., lipidic, polymeric, hydrogel-based) nanocarriers.
Characterization of the physico-chemical structure of the nanoparticles/nanomotors and study of enzyme functionalization and drug loading/release capabilities of nanoparticles for the development of precision and personalized nanobots.
Design of nanobots to be used as active smart drug delivery systems and guide bachelor, master, and PhD students.
Interaction and reporting within the group and with private foundations and companies, actively working in the development of new ideas that give rise to future and/or evolution of projects and generation of intelligence.
Requirements for candidates: Essential: PhD in the field of chemistry, biochemistry, nanobiotechnology, pharmacy, nanomedicine, or similar.
Experience in nanoparticle synthesis, and characterization of biocompatible and/or biodegradable inorganic (e.g., mesoporous silica, gold nanoparticles, iron oxide nanoparticles) and organic (e.g., lipidic, polymeric, hydrogel-based) nanocarriers.
Knowledge of common characterization techniques in chemistry (NMR, FTIR, DLS, Z-potential, GPC, HPLC chromatography, SEM, TEM, AFM, spectroscopy equipment, etc.).
Knowledge of modulating polymers/poly-peptides and experience grafting the surface of the NPs (e.g., surface grafting with polymers to reduce protein corona effect, anchoring an antibody/enzyme).
Advantageous: Experience in drug loading and drug delivery studies with therapeutic small molecules.
Basic knowledge of fluorescence microscopy.
Competencies and skills: Communication, Teamwork, Proactivity, Commitment, Collegiality, Integrity, Critical and Analytical thinking.
High level of English.
We Offer: Number of available positions: 1 Starting date: April/May 2025 Working conditions: Temporary full-time contract.
Measures to reconcile work and family life (maternity and paternity leave, flexible schedule working hours, 23 working days of paid holidays, 9 leave days for personal matters, among others).
IBEC ensures equality of access to professional development opportunities irrespective of employment status, length at IBEC or other factors.
The IBEC's yearly training catalogue offers a wide range of training in technical and transferable skills including mobility grants and a Mentoring programme for predoctoral and postdoctoral researchers.
Stimulating, interdisciplinary research and high-quality international scientific environment.
Induction programme to facilitate incorporation at IBEC and additional support is provided for foreigners to obtain Visa-working permit and to settle in Barcelona.
How to apply: Until 26/03/2025 an online application form is available through IBEC dedicated site: https://careers.ibecbarcelona.eu/ Only those applications submitted before the deadline will be evaluated.
Reference: PD_SS If you have any further questions regarding your application, please contact us at ****** Principles of the selection process: IBEC is committed to the principles of the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers of the European Commission and the Open, Transparent and Merit based Recruitment principles (OTM-R) https://ibecbarcelona.eu/careers-at-ibec/jobs/ IBEC's Commitment on equal opportunity: Our strength and excellence as an international transdisciplinary Research Institute are based on diversity.
Being an equal opportunity employer, we are committed to diversity and inclusion, so that we support employees irrespective of their gender, nationality, religion, disabilities, age, sexual identity or cultural and socioeconomic background.
IBEC actively looks for female candidates for Senior positions (Postdoctoral and GL positions) ensuring that at least 40% of shortlisted applicants invited to interview have to be women with comparable level of CVs as the male candidates.
At the end of the evaluation process, in case of equal merit, priority will be given to female candidates.
For candidates with children that come from outside Barcelona, we offer babysitting services during the interview, so you don't have to worry about anything else than doing a good interview.
Contact us if you are interested in this service.
IBEC, as a signatory of the San Francisco Declaration on Research Assessment (DORA), will consider, especially for early-stage investigators, much more the scientific content of research outputs, than publication metrics or the identity of the journal in which it was published.
Protection of personal data: IBEC guarantees that candidates' personal data are processed in accordance with the requirements of the EU General Data Protection Regulation (GDPR) and Law 3/2018 on Data Protection.
Personal data will be processed solely for the purposes of the selection process.
Who we are?
The Institute for Bioengineering of Catalonia, IBEC is an interdisciplinary research center focused on Bioengineering and Nanomedicine based in Barcelona.
IBEC is one of the top research institutions named as a Severo Ochoa Research Centre by the Ministry of Science, Universities and Innovation, which recognizes excellence at the highest international level in terms of research, training, human resources, outreach and technology transfer.
IBEC's mission is to develop international high-quality interdisciplinary research that, while creating knowledge, contributes to making a better quality of life, improving health and creating wealth.
A close link with key universities, reference hospitals and corporations, are assets that facilitate achieving the mission.
IBEC was established in 2005 by the Generalitat de Catalunya (Autonomous Government of Catalonia), the University of Barcelona (UB) and the Technical University of Catalonia (UPC).
IBEC is located within the Barcelona Science Park and is managing 3,800 square meters facilities, with an annual budget of 13 Mio€; 3,800 square meters of facilities; 21 research groups and a team of researchers and support services of 350 people from 30 different countries.
www.ibecbarcelona.eu #J-18808-Ljbffr
Atida Mifarma
Albacete, ES
Becario/a equipo comercial - Convenio con Universidad o centro educativo
Atida Mifarma · Albacete, ES
ERP Excel
Mifarma es el actual líder en España en ventas online de productos de farmacia y parafarmacia, por ello siempre buscamos la manera de seguir dando a nuestros clientes el mejor servicio con la mayor calidad que podamos ofrecerles, y para eso debemos contar con los mejores profesionales en nuestro equipo, que nos aporten nuevas ideas, que nos ofrezcan novedosas soluciones y que nos hagan seguir creciendo cada día un poco más.
Lideramos el mercado español, y vamos consolidándonos en países como Portugal, Reino Unido, Francia e Italia, pero contamos con clientes en otros muchos países como Alemania, Suiza, América, China, y Emiratos árabes.
Buscamos un becario/a en prácticas para una de nuestras área de negocio CORE, alguien rápido, ágil con los datos, con buen manejo de Excel, que ayude en la gestión de las siguientes funciones:
- Gestión de homologación de proveedores: revisión de las características de cada proveedor, así como su documentación, para ver si se adecúan al estándar de calidad
- Gestión de homologación de productos: revisión de las características de cada producto, así como su documentación, para ver si se adecúan al estándar de calidad
- Apoyo al departamento de catálogo, en la creación y actualización de productos en la página web
- Análisis de tendencias de nuevas marcas en el mercado
- Análisis del potencial de venta de marcas a incorporar en el catálogo
- Imprescidinble poder firmar Convenio con Universidad o con Centro Educativo
- Título de FP administrativo o Grado en ADE o afines
- Buen manejo de excel
- Muy valorable conocimientso de ERP (SAP, Navision, Tryton, o similares)
Emprego Galicia
Vigo, ES
CONDUTORES DE FURGONETA, ATA 3,5 T. en VIGO
Emprego Galicia · Vigo, ES
(17/03/2025 ) OS REQUISITOS MÍNIMOS QUE DEBEN CONSTAR NA DEMANDA DE EMPREGO PARA ENVIAR A CANDIDATURA Á ENTIDADE EMPREGADORA SON: DISCAPACIDADE MÍNIMA DO 47% E TITULACIÓN MÍNIMA DE GRADUADO EN ESO. OFRÉCESE CONTRATO DE TRABALLO INDEFINIDO A TEMPO COMPLETO.
AYUDANTE DE COMPRAS Y ALMACEN
17 mar.Atlas Robots
Valdemoro-Sierra, ES
AYUDANTE DE COMPRAS Y ALMACEN
Atlas Robots · Valdemoro-Sierra, ES
Atlas Robots S.L., una empresa líder en la fabricación de maquinaria de automatización con más de 200 instalaciones en Europa y América, está buscando un ayudante de compras y logística para unirse a nuestro equipo en Valdemoro, España. Somos reconocidos por nuestro compromiso con la innovación y la sostenibilidad, y nuestro objetivo es democratizar las tecnologías robóticas. Valoramos la determinación, el aprendizaje y la pasión, y nos esforzamos por mejorar la calidad y el valor de nuestros productos y servicios. Si estás listo para invertir en un futuro apasionante y sostenible, este puesto podría ser perfecto para ti.
Tareas
- Realizar órdenes de compra
- Recepcionar, almacenar y enviar mercancía.
- Revisar entradas y salidas
- Hacer seguimiento de pedidos.
- Preparacion de pedidos
- Descargar, ubicar y clasificar la mercancia en el almacen.
- Revisar la calidad de los productos.
- Controlar el stock y gestionar el funcionamiento del almacén.
- preparacion de materiales para su expedicion.
Requisitos
Conocer el proceso de compras desde el pedido hasta la recepcion de mercancias, asi como la preparacion de las mismas
Manejo informatico
Orden y limpieza en el trabajo diario.
persona responsable y organizada
Implicacion en el trabajo.
Manejo de transpaleta elevadora
trabajo en equipo.
Incorporacion inmediata
Beneficios
- Posibilidad de escalar profesionalmente.
- Plan de carrera.
Únete a Atlas Robots S.L., líder en el diseño y desarrollo de instalaciones robóticas. Forma parte de nuestro equipo como mozo de almacen. ¡Aplica ahora!
Atos
Madrid, ES
Administrador en Gestión de Identidades
Atos · Madrid, ES
API Cloud Coumputing REST
Eviden es una línea de negocio del Grupo Atos con unos ingresos anuales de aproximadamente 5.000 millones de euros y un líder mundial en transformación digital basada en datos, confiable y sostenible. Como un negocio digital de próxima generación con posiciones de liderazgo mundial en digital con una posición como líder mundial en transformación digital sostenible, confiable y basada en datos. Como un negocio digital de próxima generación con posiciones de liderazgo mundial en digital con una posición como líder mundial en cloud, datos, computación avanzada y seguridad, aportará una gran experiencia para todos los sectores de actividad en más de 53 países. Al unir tecnologías únicas de vanguardia en todo el continuo digital con 57.000 talentos de primer nivel, Eviden amplía el potencial de las tecnologías ahora y para las futuras generaciones.
Se requieren servicios para la realización de actividades y proyectos relacionados con la implantación de soluciones de administración de identidades.
Perfil requerido Experto en Ciberseguridad, con especialización en plataformas de administración, gestión y gobierno de identidades.
Responsabilidades principales
- Instalación de una solución de gobierno de identidades
- Configuración de informes y procesos en la solución de gobierno de identidades
- Mantenimiento de la infraestructura, actualización y configuración de adaptadores, diseño y desarrollo de workflows y formularios
- Prioritario experiencia de mínimo 3 años en proyectos de Gestión de identidades. Preferentemente en las tecnologías siguientes
- Gestión y administración de identidades IBM Security Verify Governance Identity Manager (ISIM, TIM, ISVG IM)
- Experiencia en desarrollos y llamadas con API REST a la aplicación.
- Deseable experiencia en LDAP, preferiblemant solución de IBM (SDS) mantenimiento y monitorización, exportación y migración de datos y schema.
- Deseable tres años de experiencia en PAM (solucion cyberark) mantenimiento y upgrades de componentes, creación de cuentas, safes, platforms y configuración de los mismos.
- Resolución de peticiones e incidencias.
- Actutitud positiva y proactividad a la hora de realizar tareas de investigación y seguimiento de las mismas.
IESE Business School
Barcelona, ES
TEMPORARY: Coordinator at Entrepreneurship and Innovation Center
IESE Business School · Barcelona, ES
Excel Salesforce Office Word
This is a temporary position
Coordinator at Entrepreneurship and Innovation Center at IESE Business School
IESE Business School and its Entrepreneurship and Innovation Center:
- IESE Business School is committed to the development of leaders who aim to have a deep, positive, and lasting impact on people, firms and society through professional excellence, integrity, and spirit of service. IESE attracts and develops talented professionals to run its diverse programs. IESE’s people live the school’s mission on a day-to-day basis, maintaining the institution as one of the top business schools in the world. IESE focuses on principles in the workplace that help cultivate an atmosphere of professionalism, integrity, service, and respect and believes that organizations are communities of people.
- Within IESE, the Entrepreneurship and Innovation Center creates a positive impact through thought leadership and curated networks - supporting entrepreneurs, innovators, and investors. It includes the WeStart and WeGrow mentoring for students/alumni founders, Technology Transfer Group, International Search Funds Institute, Scaleup Institute, Open Innovation Institute, Business Angels Network, and more.
- Around 70% (operations and community) - organize the logistics of our Business Angels events, and support our community of entrepreneurs, investors, and other stakeholders.
- Around 30% (analysis) - study and review initiatives related to startups looking for early-stage financing.
- Operations and community:
- Organize and execute ‘Investment Forum’ events and other entrepreneurship gatherings: coordination, logistics, attendee registration, mailing, landings, requests for services (e.g., catering, hostesses, technicians, rooms, etc.), to name a few.
- Management of the network proceedings: onboarding meetings, de/registration, resolution of doubts, etc.
- Organization of meetings between investors and entrepreneurs.
- Support marketing, communications, and promotion strategies for events, applied research, and bootcamps to increase visibility.
- Build and maintain relationships with IESE Business Angels Network stakeholders such as entrepreneurs, investors and industry leaders.
- Support of entrepreneurs. Active search of new investors.
- Active search for investment opportunities (national and international).
- Analysis of investment opportunities. Participation in the filtering and selection of startups for investment forums. Manage startups application processes. Verification of the start-up documentation before its participation. Maintenance of the project analysis platform.
- Providing support in related tasks to studies and internal applied research: surveys, interviews, writing, qualitative analysis (maybe some quantitative), writing, proofreading, and design of presentations.
- A professional working environment, stimulating activities towards societal impact and learning - in a city that is often ranked as one of the most attractive European cities to live in.
- Full-time position (temporary).
- Start date: the sooner, the better.
- Where: Barcelona Campus (presential).
Key Skills & Competencies:
- Native Spanish. Fluent English in both speaking and writing. Catalan is a plus.
- Bachelor’s degree. Master is a plus.
- Organizational and project management skills.
- Problem-solving skills, with a proactive, solution-oriented approach, committed, positive, mentorable, and flexible.
- Excellent communication and interpersonal skills to maintain relationships with stakeholders.
- Familiarity with marketing, communications, or content creation (e.g., Salesforce, Pardot).
- Strong experience organizing events. Previous experience at IESE is a plus.
- Highly trusted person who works towards excellence and spirit of service, who can easily work with other team members.
- Orientation to detail, especially in proofreading and writing.
- Demonstrated experience in the entrepreneurship ecosystem: e.g., venture capital, private incubator, corporate venturing, business consulting, etc.
- Small experience in corporate settings and the ability to support high-level meetings with investors, entrepreneurs, mentors, and other key stakeholders.
- Advanced office skills, especially with Excel (e.g., pivot tables), Word, and Power Point.
- Structure thinking, synthesis, and planning.
- Availability to travel (punctually), if needed.
- Work-permit for Spain (NIE, etc.).
Hitachi Energy
Valle de Trápaga-Trapagaran, ES
Early Career Start at Hitachi Energy Bilbao
Hitachi Energy · Valle de Trápaga-Trapagaran, ES
Office
Share this job
Description
Are you a student or a recent graduate? And ready to shape the future of sustainable energy? Join our Talent Pool!
We are looking for motivated talents who want to pursue the first career step during your last year of university or after graduation with Hitachi Energy! By joining us you have a chance to be a part of different international projects which will help you to gain extensive hands-on experience.
In addition, you will be part of a multinational company that considers Diversity as our vital purpose and a business imperative. Diversity in thought and experience enables us to create a dynamic culture of innovation and collaboration that prepares our people to realize their highest potential and empowers us to deliver on our mission to advance a sustainable energy future for all.
For our part, it’s our promise to deliver brilliant employee experiences as a new company, where our extraordinary people are given the right environment and are empowered to thrive.
Your Opportunities In The Fields Of
- Product Management
- Project Management
- Mechanical Engineering
- Electrical Engineering
- Information Technology
- Research and Development
- General Management
- Supply Chain
- Marketing and Sales
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Good analytical skills, proactivity and customer oriented mindset.
- Excellent ability to work in a team.
- Good knowledge of written and spoken English.
- Good knowledge of Microsoft Office.
- Internship agreement or new entry job opportunity with Hitachi Energy.
- International working environment and empowering working culture.
- Flexible working hours: You determine your daily working hours according to your personal needs within the framework of fixed time spans as operationally possible.
- Internal trainings that might be needed for your daily work.
Your Talent Acquisition Spanish Team!
Apply now
Location Trapagaran, Vizcaya, Spain Job type Part time Experience Entry Level Job function Intern Contract Trainee (Trainee) Publication date 2025-02-17 Reference number R0044093
COMSA Corporación
Figueres, ES
OFICIALES MANTENIMIENTO SUBESTACIONES AT/MT (ZONA EMPORDÀ)
COMSA Corporación · Figueres, ES
COMSA Corporación somos un grupo internacional con más de 130 años de experiencia y con un equipo compuesto por más de 5.000 personas con actividad en Europa y América Latina. Somos líder en el sector de las infraestructuras y la ingeniería con un firme compromiso para integrar la sostenibilidad en la estrategia de la organización.
Actualmente precisamos incorporar un/a oficial en subestaciones en Girona (zona del Empordà) para realizar trabajos de mantenimiento en subestaciones de AT/MT.
FUNCIONES:
- Labores de montaje y mantenimiento eléctrico aparamenta alta tensión
- Labores de montaje y mantenimiento, instalaciones eléctricas baja tensión (alumbrado, fuerza, climatización, etc.)
- Labores de recurso preventivo / jefe de trabajos.
- Manejo de plataforma elevadora, pequeña herramienta manual eléctrica y mecánica.
- Reporte diario a cliente de partes y procedimientos
- Buen ambiente laboral y cultura de trabajo en equipo rodeado de profesionales con experiencia que te acompañarán en tu recorrido en la compañía.
- Formación y aprendizaje continuos.
- Posibilidades reales de desarrollo y crecimiento profesional.
- Plan de compensación flexible (contratación de servicios -seguro de salud, guardería, transporte, comida y seguro de vida- que permiten obtener un ahorro fiscal).
- Salario competitivo.
Requisitos:
- Valorable Formación Profesional Grado Medio: Electricidad y Electrónica.
- Experiencia: mínimo 1 año en posición similar.
- Formación para realizar trabajos en altura.
- Formación para realizar trabajos en tensión.
- Valorable formación en PRL
- Sientes pasión por tu profesión y tienes ganas de aprender y desarrollar tu carrera.
- Siempre vas más allá y quieres lograr la excelencia en todo lo que haces.
- Quieres marcar la diferencia y compartir tu visión y conocimientos para el desarrollo de proyectos.