¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.214Informática e IT
1.161Comercial y Ventas
890Adminstración y Secretariado
798Comercio y Venta al Detalle
613Ver más categorías
Desarrollo de Software
505Industria Manufacturera
448Ingeniería y Mecánica
419Derecho y Legal
341Educación y Formación
338Marketing y Negocio
312Instalación y Mantenimiento
245Publicidad y Comunicación
193Sanidad y Salud
183Diseño y Usabilidad
137Construcción
126Alimentación
101Hostelería
100Contabilidad y Finanzas
93Artes y Oficios
90Recursos Humanos
85Arte, Moda y Diseño
77Turismo y Entretenimiento
66Atención al cliente
63Cuidados y Servicios Personales
46Banca
40Inmobiliaria
37Producto
32Seguridad
30Farmacéutica
22Energía y Minería
18Social y Voluntariado
14Deporte y Entrenamiento
6Ciencia e Investigación
4Seguros
4Telecomunicaciones
4Agricultura
2Editorial y Medios
0Brisasol
Salou, ES
Administrador de comunidades de vecinos
Brisasol · Salou, ES
Company Description
Brisasol is the leading residential property management service provider in Tarragona province, caring for 15,000 homes. It also offers real estate brokerage services and insurance services through its network of 8 branches. We cover the central areas of Tarragona province, with branches in Tarragona, Reus, Salou, Cambrils, Miami Platja, El Vendrell and we also have a branch in Zaragoza.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Community Administrator. The Community Administrator will manage community properties, address resident inquiries and concerns, oversee maintenance and repair requests, coordinate with service providers, and ensure regulatory compliance. The role requires maintaining records, preparing budgets and financial reports, and facilitating community meetings.
Qualifications
- Property management and community administration skills
- Ability to handle resident inquiries and conflict resolution
- Experience in overseeing maintenance, repairs, and coordinating with service providers
- Administrative skills, including record-keeping and preparing budgets
- Excellent communication and organizational skills
- Proficiency in local real estate regulations and compliance
- Experience in the real estate or property management industry is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Real Estate, or related field