¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
1.187Transporte y Logística
1.160Informática e IT
1.039Adminstración y Secretariado
911Comercio y Venta al Detalle
647Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
480Desarrollo de Software
473Educación y Formación
361Industria Manufacturera
356Derecho y Legal
319Marketing y Negocio
310Instalación y Mantenimiento
248Sanidad y Salud
175Publicidad y Comunicación
172Diseño y Usabilidad
144Recursos Humanos
123Construcción
113Contabilidad y Finanzas
98Arte, Moda y Diseño
89Artes y Oficios
84Alimentación
73Turismo y Entretenimiento
50Hostelería
46Atención al cliente
45Cuidados y Servicios Personales
41Banca
37Telecomunicaciones
34Producto
32Inmobiliaria
29Farmacéutica
28Energía y Minería
17Seguridad
17Social y Voluntariado
11Seguros
6Deporte y Entrenamiento
5Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0CRM Solutions Specialist
NuevaFC Barcelona
Barcelona, ES
CRM Solutions Specialist
FC Barcelona · Barcelona, ES
TSQL Cloud Coumputing REST SOAP Salesforce
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
- Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
- Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
- Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea de Tecnologia busca incorporar una persona en la posició de CRM Solutions Specialist. Aquest és un rol híbrid que combina experiència en consultoria, desenvolupament, arquitectura, anàlisi i gestió de projectes, amb focus en tecnologia Salesforce.
Aquest professional serà responsable d’implementar, personalitzar, analitzar i optimitzar solucions Salesforce a través de tots els seus mòduls, incloent Service Cloud, Sales Cloud, Marketing Cloud, Communities, Identity, Data Cloud, etc. Donarà suport a entorns tant B2C com B2B, assegurant que Salesforce s’alineï amb els objectius de l’empresa i aporti el màxim valor a les àrees involucrades.
Funcions principals:
Consultoria:
- Col·laborar amb les parts interessades per identificar necessitats empresarials i traduir-les en requisits que es puguin traslladar a les diferents Orgs de Salesforce.
- Proporcionar orientació estratègica sobre les millors pràctiques per a la implementació i l’ús de Salesforce.
- Realitzar tallers i sessions de formació per fomentar l’adopció de Salesforce a tots els equips.
Desenvolupament, Arquitectura i Personalització:
- Configurar i personalitzar els mòduls de Salesforce, incloent fluxos de treball, automatitzacions, objectes personalitzats i components Lightning.
- Desenvolupar i mantenir integracions entre Salesforce i altres sistemes mitjançant APIs (REST, SOAP). Coneixements de Mulesoft.
- Crear i desplegar solucions personalitzades utilitzant eines de desenvolupament de Salesforce com Apex, Visualforce i Lightning Web Components.
- Resoldre problemes tècnics i implementar solucions per millorar la funcionalitat de Salesforce.
- Supervisió i definició de l’arquitectura de l’ecosistema de núvols Salesforce implantats.
Anàlisi de dades:
- Analitzar dades de Salesforce a través dels diferents mòduls per generar informes i informes accionables per a la presa de decisions.
- Dissenyar i mantenir panells de control dins de Salesforce per supervisar els indicadors clau de rendiment (KPIs - OKRs).
- Garantir la qualitat i integritat de les dades en els sistemes de Salesforce mitjançant auditories regulars i processos de validació.
Gestió de Projectes:
- Planificar i liderar projectes relacionats amb Salesforce, assegurant el lliurament puntual dins de l’abast i pressupost.
- Coordinar amb equips multidisciplinaris per alinear les iniciatives de Salesforce amb els objectius de l’organització.
- Identificar riscos i implementar estratègies de mitigació per garantir l'èxit del projecte.
Formació:
- Grau en Ciències de la Computació, Tecnologia de la Informació, Administració d’Empreses o un camp relacionat. Es considerarà experiència equivalent.
Formació complementaria:
- Domini de les eines de desenvolupament de Salesforce (Apex, Visualforce, Lightning Web Components).
- Expertesa en configuració de Salesforce, incloent fluxos de treball, automatització de processos i configuracions de seguretat.
- Familiaritat amb APIs i protocols d’integració (REST, SOAP) per a Salesforce.
- Experiència amb eines de visualització i informes de dades dins de Salesforce.
- Coneixement de SOQL i SQL per a l’extracció i manipulació de dades.
- Certificacions Salesforce.
Experiència prèvia:
- 3+ anys d’experiència en administració, desenvolupament o consultoria de Salesforce.
- Experiència demostrable amb els mòduls de Salesforce, incloent Service Cloud, Sales Cloud, Marketing Cloud, Communities, Identity i Data Cloud.
- Experiència pràctica en personalització i integracions de Salesforce en entorns B2C i B2B.
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
FC Barcelona
Barcelona, ES
Especialista Comercial Booking (Temporal)
FC Barcelona · Barcelona, ES
Office
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
- Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
- Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
- Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea de Comercial busca incorporar una persona en la posició temporal de Comercial de Booking B2B2C. Aquesta tindrà com a responsabilitat portar la gestió integral de comptes per la reserva de serveis Barça, captació i recerca de nou negoci en grups/col.lectius i donarà suport al departament de intermediació/TTOO per esports i Museu.
Liderarà la gestió i accions comercials amb entitats vinculades al Club en la venda d’entrades (punts turístics i botigues).
Farà el seguiment integral del client des de la recerca fins la post compra (facturació i pagament)
Funcions principals:
1. Gestió de Reserves/comercial booking (reserves de grups per esports o Museu):
- Processar les sol·licituds de reserves de serveis o o entrades de partits.
- Assegurar-se que les reserves es completen correctament, revisant la disponibilitat i confirmant amb els clients. Controlar els pagaments i facturació de cada grup
- Backoffice booking: Introduir, actualitzar i verificar les dades de les reserves al sistema de gestió. Realitzar un seguiment de les reserves pendents o confirmacions.
- Atenció al Client: Atendre les consultes dels clients via telèfon, correu electrònic o altres canals, proporcionant informació sobre la disponibilitat, preus, condicions, etc.
- Atenció al Client: Gestionar canvis o peticions de reserves, oferint solucions alternatives quan sigui necessari.
- Actualitzar i gestió de la base de dades de clients i serveis.
- Resolució d’incidències: Gestionar problemes o incidències que puguin sorgir amb les reserves, com errors en la reserva, canvis d'última hora, o problemes durant el servei contractat.
- Resolució d’incidències: Proporcionar un servei ràpid i efectiu per mantenir la satisfacció del client.
2. Coordinació amb Altres Departaments:
- Suport a l’àrea comercial B2B2C/intermediació tant amb els TTOO I OTA’s oficials com amb les peticions puntuals, d’esports i museu.
- Comunicar-se amb els PM de cada secció per avaluar les necessitats en intermediació/grups
- Suport amb els PM de cada secció per avaluar accions puntuals a punts turístics o Botigues.
Requisits:
- Experiència en gestió de reserves. Experiència prèvia en atenció al client, preferiblement en un entorn de servei, hospitalitat o viatges.
- Orientació al client i escolta activa
- Excel·lents habilitats de comunicació, organitzatives, rigor i metodologia
- Capacitat per gestionar múltiples reserves i sol·licituds simultàniament sense perdre la precisió. Capacitat per treballar sota pressió i en entorn canviant.
- Capacitat per resoldre problemes i negociar. Capacitat per identificar errors i garantir que els detalls de les reserves siguin correctes i complets.
- Capacitat organitzativa: Organització i precisió excel·lent per prioritzar tasques i complir terminis ajustats.
- Personalitat emprenedora, dinàmica i proactiva; amb capacitat d’adaptació al canvi
- Capacitat per treballar com a part d'un equip
- Empatia i paciència i capacitat per mantenir una actitud positiva i professional en tot moment.
- Idiomes: Tenir domini del català, castellà i anglès
- Dominar eines Office
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
FC Facial CLINIQUE
Barcelona, ES
ASESORA COMERCIAL DE MEDICNA ESTÉTICA
FC Facial CLINIQUE · Barcelona, ES
Facial Clinique, es una clínica especializada en medicina estética e implantes capilares.
Implantación a nivel nacional en plena expansión en plena expansión y auge.
Tareas
Atención al paciente.
Asesoramiento comercial.
Cierre de ventas.
Financiación.
Seguimiento comercial.
Requisitos
Si tienes un perfil comercial y además te apasiona el mundo de medicina estética, capilar y belleza, déjanos conocerte y envíanos tu currículum.
Buscamos una persona empática, con capacidad de comunicación, que comprenda las necesidades de nuestros pacientes y que sepa tramitar los valores de nuestra empresa.
Beneficios
Se ofrece
Formación interna.
Incorporación inmediata.
Posibilidades de desarrollo profesional.
Porcentaje sobre las ventas,
¿Te apasiona el mundo de la medicina estética? ¡Únete a nuestro equipo en FACIAL CLINIQUE BARCELONA y haz realidad tus sueños profesionales! ¡Esperamos tu candidatura!