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0Editorial y Medios
0Asistente/a de RRHH
NuevamyGwork
Granada, La, ES
Asistente/a de RRHH
myGwork · Granada, La, ES
Office Excel Outlook Word
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
Description
Una de las muchas razones por las que Amazon es capaz de ofrecer una experiencia excelente al cliente es porque el equipo de Recursos Humanos vela por que contemos con el mejor equipo. Necesitamos personal ágil, para garantizar que disponemos del talento adecuado en el número necesario para satisfacer las necesidades de nuestros clientes. Como asistente de RR. HH., tu objetivo será mantener al personal motivado y comprometido ofreciendole una experiencia laboral satisfactoria. Formarás parte de un equipo, por lo que podrás compartir ideas y aprender de los demás para desarrollarte profesionalmente.
Key job responsibilities
- Colaborar estrechamente con la dirección y los responsables de RR. HH. en proyectos centrados en el talento para crear un entorno de trabajo atractivo.
- Gestionar las consultas y las tareas administrativas diarias relacionadas con RR. HH., como los procesos de nuevas incorporaciones, las herramientas de autoservicio y las evaluaciones de puntualidad y asistencia.
- Usar los paneles de control internos para elaborar informes dirigidos a la dirección de tu centro.
- Planificar iniciativas para fomentar el bienestar y la experiencia del personal del centro.
- Llevar a cabo auditorías para garantizar el cumplimiento de los procesos de la empresa, la protección de datos, la legislación local en materia laboral y las buenas prácticas de RR. HH.
No se trata de un puesto de oficina convencional, ya que trabajarás en el centro y tendrás contacto directo con nuestros equipos de almacen. Según dónde trabajes, podrías alternar turnos con otros/as asistentes de RR. HH. De ese modo, siempre habrá alguien de RR. HH. a disposición del personal para tratar y ayudar con cualquier consulta.
El puesto de asistente de RR. HH. es de lo más variado. Además de ayudarnos a mantener actualizados los procesos clave de RR. HH., brindarás apoyo a los/las responsables del equipo en diferentes proyectos destinados a mejorar el compromiso de los empleados. Esto puede implicar recopilar las opiniones de distintos interlocutores u organizar actividades para que respalden nuevos proyectos. Tambien puede que debas recopilar feedback del personal, llevar a cabo actividades para implicarlos en nuevos planes o ayudar a crear un entorno inclusivo en el que los empleados sientan que pueden plantear cualquier consulta relacionada con RR. HH.
About The Team
Amazon Logistics, o AMZL, se encarga de la última fase del proceso de entrega, en colaboración con empresas externas de distribución. Recurrimos al pensamiento creativo y la puesta en marcha de iniciativas de mejora continua para hacer llegar millones de productos a manos de nuestros clientes. Nuestro objetivo consiste en dar a los clientes una experiencia de entrega lo más fluida posible y lanzar soluciones de ámbito internacional para el reparto en nuestros servicios más recientes.
Nuestra actividad tiene dos facetas. El personal que trabaja en los centros logísticos procesa millones de productos para enviarlos a los equipos de reparto. Nuestro equipo se centra en las personas y las apoya, sobre todo porque muchas de ellas trabajan en horarios de noche. Las operaciones son el núcleo principal de nuestra actividad, de ahí que trabajemos por turnos las 24 horas, los 7 días de la semana en casi todos nuestros centros.
Buscamos nuevas maneras de superar los retos logísticos del sector y de reducir nuestra huella de carbono, gracias a una cartera de vehículos de última generación (que incluye vehículos electricos) y a la tecnología que nos ayuda a lograrlo.
We are open to hiring candidates to work out of one of the following locations:
Granada, GR, ESP
Basic Qualifications
- Experiencia relevante en RR. HH., relaciones laborales y nóminas.
- Nivel avanzado de español, tanto oral como escrito.
- Experiencia relevante en la comunicación con un amplio abanico de socios empresariales, incluidos los miembros de tu equipo y la dirección.
- Experiencia en el uso de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) en un entorno laboral.
- Los requisitos deseables son un plus, pero no son obligatorios para solicitar el puesto. Si cumples los requisitos básicos mencionados, nos encantaría conocerte.
- Experiencia en la gestión de procesos de nuevas incorporaciones y tareas administrativas relacionadas.
- Experiencia básica en el manejo de legislación laboral y prácticas de RR. HH./nóminas.
- Nivel medio de ingles, tanto escrito como hablado
myGwork
Madrid, ES
Técnico/a de Marketing y Publicidad - Madrid
myGwork · Madrid, ES
Office PowerPoint
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
Function
Aqualia es la cuarta empresa de agua de Europa por población servida y la novena del mundo. En la actualidad prestamos servicio a 43,7 millones de usuarios de 18 países, gestionando el ciclo integral del agua, desde la captación, potabilización y tratamiento del agua recogida del medio natural, hasta su distribución y recogida de las aguas usadas para su posterior depuración y devolución al medio del que se ha obtenido en condiciones óptimas que no perjudiquen al medioambiente.
En El Departamento De Comunicación, Marca y Asuntos Públicos De Aqualia Precisamos Incorporar Un/a Técnico/a De Comunicación. Sus Funciones Principales Serán
- Colaborar en la elaboración de los Plan de Comunicación anual y su implementación en los distintos territorios y actividades.
- Colaborar en el seguimiento y control de la arquitectura de marca de acuerdo con la normativa del Manual Corporativo de Marca.
- Control de la implantación de la imagen gráfica de la empresa renovación y adecuación de las instalaciones y soportes de aquellos que no cumplan los requisitos del manual de marca.
- Apoyo y coordinación (relación con proveedores) en los eventos corporativos.
- Apoyo en los eventos propios de las Áreas de negocio.
- Optimizar las acciones con los proveedores y los clientes internos (seguimiento, escucha, proactividad, plan de mejora).
- Gestión de campañas publicitarias de sensibilización y concienciación.
- Contribución de contenido informativo en web, intranet y otros canales en coordinación con el área de Comunicación Digital y RRSS.
- Relaciones con la administración pública local y otras instituciones.
- Planificar, coordinar y activar eventos (Street Mk, jornadas, ferias, etc).
- Cobertura fotográfica de eventos y otros actos internos y externos.
- Experiencia en gestión de RRSS.
- Relación permanente con los responsables zonales de todas las áreas de Producción.
Titulación Requerida: Grado o Máster en Comunicación, Publicidad y RRPP o similar.
Experiencia Requerida: al menos 2 años desempeñando tareas semejantes a las descritas en agencias de publicidad, agencias de comunicación, agencias de MK, medios de comunicación, que aporte una experiencia de 360º de todas las facetas de la comunicación profesional.
Conocimientos Específicos Imprescindibles
- Capacidad de creación de mensajes en todo tipo de estilos informativos.
- Buen manejo de las relaciones interpersonales con medios de comunicación y las administraciones públicas.
- Capacidad para, desde el conocimiento interno de la empresa, obtener información susceptible de ser convertida en contenido informativo.
- Acostumbrado al trabajo en equipo.
- Soltura en presentaciones públicas.
- Cursos especializados en creatividad, publicidad, eventos, protocolo, asuntos públicos.
- Conocimientos informáticos (Office) a nivel usuario, sobre todo PowerPoint.
- Conocimientos en fotografía.
Disponibilidad para viajar: Sí, nacional. Ocasionalmente de forma internacional.
Otros: Carnet de conducir B.
We offer
- Incorporación a Aqualia, empresa comprometida con la igualdad y la conciliación, que dispone del certificado efr (empresa familiarmente responsable) así como del DIE (Distintivo de Igualdad en la empresa). De esta forma, el proceso de reclutamiento de esta oferta garantiza la igualdad de oportunidades a todas las candidaturas sin distinción de raza, color, religión, sexo, origen nacional, edad, orientación sexual, identidad de género o cualquier otra característica protegida por Ley.
- Contratación indefinida.
- Jornada completa (horario flexible).
myGwork
Emerging Account Executive UKI, New Business
myGwork · Barcelona, ES
Teletrabajo Salesforce
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
What You'll Do
As an Account Executive, your role is to convert leads and create new opportunities leveraging the most advanced technology tools and sales techniques. You mainly drive business directly, but you also would be part of the indirect channel business development in your market.
In our New Business EMEA team we want our current and future team members to have a real curiosity about the technology industry, and to be excited about enabling their clients reach their marketing goals with trusted and impactful advertising.
- Your target clients will largely consist of (but will not be limited to) Mid-Sized & Large Business.
- You are autonomous and independent in your role as Account Executive, yet also a team player.
- Your main activity will be planning and execution of strategies and tactics to consistently hit Revenue and margin targets (RexT). This is a value sales that requires the ability to nurture relationships, yet operate efficiently.
- You are comfortable in cold-calling and Video Calls, and ready to use tools such as Salesforce CRM, LinkedIn Sales Navigator and Outreach to increase volume and maximize your conversion rate
- In this role, we expect you to build great relationships with all the internal stakeholders that will operate with you: marketing, legal, technical, account managers, product specialists and more.
- You have a deep understanding of the Ad Tech Industry and a proven track record of success in technology sales, complex and multi-product.
- You have consultative selling and closing skills that are developed. You’re able to pitch multiple Ad Tech products and make a clear and compelling pitch which is customized based on your prospective clients marketing goals. You’re able to adapt your pitch to the client using multiple technology products. You are used to running discovery questions, and you’re familiar with at least one sales methodology e.g. Sandler, SPIN.
- You are able to accurately forecast and are able to proactively manage your pipeline. You may be managing a mid-range number of mid-sized prospects at any given time. You keep this all up to date in our Customer Relationship Management Tool. You have a view and plan on the next steps with each prospect in your pipeline, who you engage with on a regular basis.
- You love achieving and have a track record of high performance of achieving sales quotas, and are able to navigate through ambiguity and complexity. You can’t wait to bring that impactful focus to Criteo!
- You have a strong focus on your business goals and are able to approach to achieve them, with coaching on sales skills from your Manager, and may receive mentoring from other peers who have more experience in achieving their business goals.
- You are able to use data and numbers to formulate and sustain business proposals/plans. You are able to provide an account plan for accounts for the current quarter, and next quarter.
- You also have experience in both remote work, as well as building in person relationships with clients.
- You have great presentation skills. We also expect you have a relevant network in your market.
- You are native English speaker
Who We Are
Criteo is the global commerce media company that enables marketers and media owners to deliver richer consumer experiences and drive better commerce outcomes through its industry leading Commerce Media Platform.
At Criteo, our culture is as unique as it is diverse. From our offices around the world or from home, our incredible team of 3,600 Criteos collaborates to develop an open and inclusive environment. We seek to ensure that all of our workers are treated equally, and we do not tolerate discrimination based on race, gender identity, gender, sexual orientation, color, national origin, religion, age, disability, political opinion, pregnancy, migrant status, ethnicity, marital or family status, or other protected characteristics at all stages of the employment lifecycle including how we attract and recruit, through promotions, pay decisions, benefits, career progression and development. We aim to ensure employment decisions and actions are based solely on business-related considerations and not on protected characteristics. As outlined in our Code of Business Conduct and Ethics, we strictly forbid any kind of discrimination, harassment, mistreatment or bullying towards colleagues, clients, suppliers, stakeholders, shareholders, or any visitors of Criteo. All of this supports us in our mission to power the world’s marketers with trusted and impactful advertising encouraging discovery, innovation and choice in an open internet.
Why Join Us
At Criteo, we take pride in being a caring culture and are committed to providing our employees with valuable benefits that support their physical, emotional and financial wellbeing, their interests and the important life events. We aim to create a place where people can grow and learn from each other while having a meaningful impact. We want to set you up for success in your job, and an important part of that includes comprehensive perks & benefits. Benefits may vary depending on the country where you work and the nature of your employment with Criteo. When determining compensation, we carefully consider a wide range of job-related factors, including experience, knowledge, skills, education, and location. These factors can cause your compensation to vary.
Sales Operations Analyst Intern
12 may.myGwork
Barcelona, ES
Sales Operations Analyst Intern
myGwork · Barcelona, ES
Excel Power BI Salesforce
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What You'll Do
As part of the FP&A and CSF&O organisation within Criteo, the Global Sales Compensation team works on improving, scaling and driving quarterly commercial cycles through processes & tools, as well as designing and implementing Sales Compensation strategy for the whole Commercial population (c. 1400 people).We act as Business Partners for the Commercial Management and Regional Sales Operations and participate in key Sales & Operations projects, partnering with other global teams (FP&A, IT, Compensation & Benefits, People Operations).
- Participate in sales compensation administration:
- Target letters administration: sending letters, handling customer support, reporting on status and signatures
- Sales Compensation centralization for Global teams: retrieve data, liaise with stakeholders for validation, etc.
- Support Regional Sales Ops in quarterly Business Planning and Compensation processes:
- Target Setting: Compensation plan creation, Compensation plan analysis by role
- Achievement exceptions and correction management: tracking and reporting on manual bonus calculations done by Regional Sales Ops
- SPIFF and Achievements changes processes: liaise with Compensation & Benefits team to send SPIFF results as well as monthly Achievement changes requested by the Client Solutions teams and validated by Management
- Improve Data quality in the Sales Compensation Management Tool - Anaplan
- Preparation of accruals and achievements processes within our Sales Compensation management tool (Anaplan, PowerBI, Salesforce, Workday)
- Provide support to Regional Sales Ops on HR data (role definition, performance period),
- Animate the Business Operations (regional + global sales compensation ) community
- Consolidate Planning and Sales Compensation updates and follow-up actions for key Business Ops meetings
- Plan Quarterly process post-mortems (feedback session on processes,tools, data quality topics ) and help identify areas for improvements
- Improve Business Operations documentation:
- Participate in the maintaining an updated version of the Sales Compensation Playbook
- Key guidelines and rules for Sales Compensation Processes
- Target Setting Process
- Achievement Process
- Q&A for Sales Employees
- Excellent speaking and writing in English (all communications & meetings are in English)
- Great communication and customer service skills
- Autonomous, proactive, detail-oriented, and hands-on
- Fast and enthusiastic learner
- Used to deal with large sets of data & numbers (Excel proficiency, Power BI is a plus)
We acknowledge that many candidates may not meet every single role requirement listed above. If your experience looks a little different from our requirements but you believe that you can still bring value to the role, we’d love to see your application!
Who We Are
Criteo is the global commerce media company that enables marketers and media owners to deliver richer consumer experiences and drive better commerce outcomes through its industry leading Commerce Media Platform.
At Criteo, our culture is as unique as it is diverse. From our offices around the world or from home, our incredible team of 3,600 Criteos collaborates to develop an open and inclusive environment. We seek to ensure that all of our workers are treated equally, and we do not tolerate discrimination based on race, gender identity, gender, sexual orientation, color, national origin, religion, age, disability, political opinion, pregnancy, migrant status, ethnicity, marital or family status, or other protected characteristics at all stages of the employment lifecycle including how we attract and recruit, through promotions, pay decisions, benefits, career progression and development. We aim to ensure employment decisions and actions are based solely on business-related considerations and not on protected characteristics. As outlined in our Code of Business Conduct and Ethics, we strictly forbid any kind of discrimination, harassment, mistreatment or bullying towards colleagues, clients, suppliers, stakeholders, shareholders, or any visitors of Criteo. All of this supports us in our mission to power the world’s marketers with trusted and impactful advertising encouraging discovery, innovation and choice in an open internet.
Why Join Us
At Criteo, we take pride in being a caring culture and are committed to providing our employees with valuable benefits that support their physical, emotional and financial wellbeing, their interests and the important life events. We aim to create a place where people can grow and learn from each other while having a meaningful impact. We want to set you up for success in your job, and an important part of that includes comprehensive perks & benefits. Benefits may vary depending on the country where you work and the nature of your employment with Criteo. When determining compensation, we carefully consider a wide range of job-related factors, including experience, knowledge, skills, education, and location. These factors can cause your compensation to vary.
myGwork
Barcelona, ES
Vendedor/a 40h Napapijri - Barcelona
myGwork · Barcelona, ES
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
NAPAPIJRI, firma líder en moda, busca incorporar un/a vendedor/a en su punto de venta situado en grandes almacenes de Barcelona.
Buscamos vendedores/as con al menos dos años de experiencia en venta de moda, consecución de objetivos comerciales, recepción de mercancía, gestión de almacen y visual.
Ofrecemos jornada de 40h/semanales y contrato indefinido.
Requisitos
Dos años de experiencia en venta de moda.
Orientación al cliente y a las ventas.
Buen nivel de ingles.
Si crees cumplir los requisitos y quieres formar parte de la familia NAPAPIJRI, nosotros ¡queremos conocerte!
NAPAPIJRI, forma parte de VF Apparel, empresa en la que fomentamos una cultura basada en el respeto, la conexión y la autenticidad. Estamos comprometidos con construir y mantener un lugar de trabajo seguro, igualitario y enriquecedor, promoviendo iniciativas que reconozcan nuestras diferencias, y ofrezcan la igualdad de oportunidades.
R-20240509-0017
Account Manager (remote)
9 may.myGwork
Account Manager (remote)
myGwork · Madrid, ES
Teletrabajo SaaS
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Introducing Masabi
// At Masabi, we're driving the fare payment revolution, powering the journeys of millions all over the world. We build fare collection platforms that allow riders to seamlessly buy and present tickets for public transport either on their mobile phones, from a ticket machine, or even by tapping their bank card to travel.
Our Justride platform is used in over 250 locations globally, including some of the largest cities in the world. With our industry-first mobile ticketing SDK, we've partnered with large players in the transport space, including Uber, Moovit and Transit.
Your own journey is important to us too. Choosing a role here means joining a network of innovators from all walks of life; a group of passionate individuals who consistently deliver. Here, you'll find the tools you need to build the career you want. Whether you're taking the direct route or trying a new path, we'll support you no matter what.
The Role
// As an Account Manager at Masabi, you will play a pivotal role in managing and nurturing existing client relationships. Your primary focus will be to acquire a deep understanding of our client's needs, particularly in the context of fare collection and broader initiatives, and leverage the full potential of the Justride platform to deliver maximum value.
You will actively engage in upselling and adoption efforts, with opportunities for revenue incentives as a reward for your successful outcomes.
Masabi's Account Managers are at the forefront of building strong client partnerships, driving growth, and maximising the value we provide to our agency clients.
Location
// This role is available in hybrid or remote models for candidates based in the UK or fully remote model for candidates based in Spain.
Responsibilities
Customer Strategy
- Develop a comprehensive strategy and account plan for client engagement, adoption, upselling, and retention to drive long-term success
- Develop a detailed understanding of the client's needs to proactively identify and drive initiatives to increase solution adoption
- Support operational strategy and innovation to drive business goals for revenue, operational performance, and profitability
- Champion the ‘voice of the customer' at internal reviews with Product, Engineering, Finance and other teams
- Cultivate and maintain strong client relationships to foster trust, loyalty and growth opportunities
- Map out and define the customer journey for agency clients, identifying key touchpoints for engagement and satisfaction
- Organise and lead regular business reviews, manage customer escalations, and provide data-driven insights for decision-making
// This role is accountable for achieving established revenue quotes for revenue generation
- Identify and establish clear pathways for upselling and cross-selling additional services to meet client objectives
- Facilitate contract and change order signatures in line with agency goals
- Define, track, and improve drivers of volume growth and profitability for each account
- Utilize Account Management tools like scorecards, dashboards, and KPI reports to drive adoption to strengthen partnerships
- Work with teams like Bids, Legal, and Finance to secure agency contracts and improve internal processes
- Contribute to the development of new tools and technology for team efficiency
- Collaborate with Product and Marketing teams to drive up[sell and adoption opportunities
- Considerable demonstrated expertise in relationship management, with a proven track record of successfully retaining and expanding client relationships up to executive level, preferably in a SaaS environment
- Success in negotiating and securing contract extensions and renewals
- Experience working towards a revenue-based target and working within a product-based organization
- Strategic in business planning, aligning client needs with business objectives
- Strong written and verbal communication skills, with the ability to influence and provide insights
- Prior transit or SaaS experience is strongly preferred
- Proficiency in Spanish would be a plus
Whoever You Are, Just Be Yourself.
We encourage people from underrepresented backgrounds to apply; we don't discriminate. Also, please notify our team of your pronouns at any point in your application. We believe in journeys made simple. Excursions made effortless. So, we cancel out confusion and leverage our collective expertise to support transit agencies and make life better for millions of riders — together, we are creating a future.
We're already powering journeys - are you ready to join us?
myGwork
Santa Úrsula, ES
Becario/a de Gestión de Clientes
myGwork · Santa Úrsula, ES
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Administrativo/a Barcelona
9 may.myGwork
Barcelona, ES
Administrativo/a Barcelona
myGwork · Barcelona, ES
Salesforce
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Soho House & Co. – Soho House Barcelona
Si quieres trabajar como administrativo/a…
En Soho House ofrecemos un servicio cómodo, distendido, amigable y alegre, pero muy profesional. Desde que el cliente y sus invitados entran por la puerta se encuentran con un equipo que se desvive por ofrecer la mejor de las experiencias. Este es el valor excepcional que tiene nuestro equipo. La pasión por la hospitalidad.
Desde la oficina central gestionamos toda la parte administrativa para que esto sea posible.
Si valoras tu tiempo libre y lo quieres compaginar con tu profesión a partes iguales, si sabes gestionar y disfrutar de un buen servicio al cliente, eres positivo, alegre, te reconforta el trabajo bien hecho, nos encantaría tenerte en el equipo.
Nosotros nos encargaremos de tu formación y te ayudaremos a crecer en la compañía.
Es muy valorable para nosotros que tengas experiencia trabajando con programas como Opera, Salesforce, Micros y Sage.
Qué te ofrecemos …
Formación continuada, posibilidades de crecimiento y movilidad internacional.
Buen ambiente de trabajo y diversión.
Participación en los staff events semanales, acceso al cine y clases dirigidas en el gym.
Tu cumpleaños lo celebraremos con un regalo y el día libre para que lo disfrutes como más te apetezca.
Descuentos en empresas colaboradoras como restaurantes, peluquerías, gimnasios, etc.
Cuidaremos de ti. Queremos que seas tú mismo, nos encanta tu esencia y cultura.
Quién somos…
Soho House & Co somos un conjunto de clubes privados y restaurantes con presencia internacional. Cada Club y restaurante posee su propia esencia y personalidad en un entorno relajado y cómodo.
Ésta es una gran oportunidad para unirte a nuestro equipo, pues estamos en pleno proceso de expansión internacional, abriendo nuevas Houses y Restaurantes.
El lugar…
En el Barrio Gótico, frente al Port Vell, la House tiene un Club privado para nuestros Members. El Health Club presenta propuestas novedosas para cuidar nuestro cuerpo y mente. Además, disponemos de 56 habitaciones, una sala de Cine privada y nuestro genuino restaurante Cecconi's.
Operario Almacén
7 may.myGwork
Salamanca, ES
Operario Almacén
myGwork · Salamanca, ES
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Job Description
Nuestra empresa es un líder global de la salud con un portafolio diverso de medicamentos de venta con receta, vacunas y productos de salud animal. La diferencia entre el potencial y la consecución de objetivos consiste en la energía que intensifica la innovación y la inventiva; allí es donde nuestra empresa ha demostrado su legado de 125 años. El éxito de nuestra empresa está respaldado por la integridad ética, el impulso por ir hacia adelante, y una misión inspiradora de lograr resultados importantes en el cuidado de la salud global.
Nos encontramos en la búsqueda de un operario de Almacén, cuyas responsabilidades serán:
- Recepción y ubicación de mercancía
- Preparación y suministro de materiales para Producción
- Preparación y acondicionamiento de producto final para su exportación
- Exportación y carga de camiones
- Cumplir normas GMP
- Cumplir normas de seguridad
- Capacitación carretillas convencionales
- Conocimiento SAP a nivel de Almacén
- Conocimiento Funcionalidad Código de Barra en SAP
- 1 año de experiencia en Almacén sector Farmacéutico
- Conocimiento metodología MPS
- Focalizado en clientes
- Focalizado en seguridad
- Trabajo en equipo
Current Contingent Workers apply HERE
Search Firm Representatives Please Read Carefully
Merck & Co., Inc., Rahway, NJ, USA, also known as Merck Sharp & Dohme LLC, Rahway, NJ, USA, does not accept unsolicited assistance from search firms for employment opportunities. All CVs / resumes submitted by search firms to any employee at our company without a valid written search agreement in place for this position will be deemed the sole property of our company. No fee will be paid in the event a candidate is hired by our company as a result of an agency referral where no pre-existing agreement is in place. Where agency agreements are in place, introductions are position specific. Please, no phone calls or emails.
Employee Status
Regular
Relocation:
VISA Sponsorship
Travel Requirements:
Flexible Work Arrangements
Not Applicable
Shift
Valid Driving License:
Hazardous Material(s)
Job Posting End Date:
05/21/2024
- A job posting is effective until 11:59:59PM on the day BEFORE the listed job posting end date. Please ensure you apply to a job posting no later than the day BEFORE the job posting end date.
A job posting is effective until 11:59:59PM on the day BEFORE the listed job posting end date. Please ensure you apply to a job posting no later than the day BEFORE the job posting end date.
Requisition ID:R292411