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0Community Activator Valencia
12 abr.Philip Morris International
València, ES
Community Activator Valencia
Philip Morris International · València, ES
Office
Forma parte de un cambio revolucionario
En PMI, hemos elegido hacer algo increíble. Estamos transformando totalmente nuestro negocio y construyendo nuestro futuro con productos libres de humo.
Con un gran cambio, viene una gran oportunidad. Por lo tanto, donde sea que te incorpores, disfrutarás de la libertad de soñar y ofrecer soluciones mejores y más brillantes, así como el espacio para avanzar en tu carrera con nosotros.
Nuestro equipo comercial de Off-Retail tendrá un impacto directo en nuestra nueva misión: construir el futuro libre de humo. Es una experiencia emocionante y atractiva.
Si deseas tener un impacto que cambie la vida de los clientes, no hay mejor lugar para desarrollar tu carrera.
Tu principal objetivo es activar comunidades impulsando la adquisición, conversión y recomendación de nuestros productos libres de humo.
TU DIA A DIA
- CREA RELACIONES: Crea tu propia red de clientes fidelizando a los nuevos usuarios para que te inviten a ser parte de su propio entorno de amigos/ conocidos. Esperamos que tu foco en el consumidor te ayude a crear tu propia red de LEADS.
- ACTIVA TU ENTORNO: Consigue influenciar a tu entorno (personal y profesional), cuanta más gente conozcas, ¡más sencillo será el inicio!
- NO SERÁS UN COMERCIAL AL USO: Serás el asesor comercial de referencia en tu territorio para todos los posibles consumidores +18, gestionarás tu agenda a través de una minuciosa planificación y organización. Apostamos por una alta calidad de venta realizando pruebas de producto y préstamo con su correspondiente seguimiento exhaustivo para concluir en venta, resolviendo sus dudas y asegurando su compromiso con la marca y conversión.
- COLABORA CON OTROS EQUIPOS COMERCIALES: B2B, equipos de Marketing (Brand) y proveedores: Aprovecha tu capacidad de influencia para construir y mantener buenas relaciones B2B, creando una estrategia conjunta; y además explorando HORECAS, comercios, empresas u otros canales.
- Bachillerato o grado medio imprescindible.
- Una carrera universitaria es valorable.
- Nivel de español C1 mínimo, otro idioma es valorable (inglés).
- Experiencia previa en venta directa y fidelización de clientes.
- Excelente conocimiento de atención al cliente.
- Buen manejo del paquete Microsoft Office.
- Habilidad para organizar tu propia ruta de visitas, saber organizar tiempo a diario.
- Muy alto nivel de comunicación, capacidad de escucha activa.
- Conocimiento de la zona de trabajo.
- Permiso para trabajar en la UE.
LO QUE OFRECEMOS
- Formación a cargo de la empresa.
- Contrato indefinido.
- Salario fijo + un atractivo % de variable + seguro, plan de pensiones, tarjeta Sodexo + facilidad para tus desplazamientos.
- Buen ambiente de trabajo.
Nuestro Éxito Depende De Las Personas Que Vienen a Trabajar Todos Los Días Con Un Sentido De Propósito y Un Apetito Por El Progreso. Únete a PMI y Podrás
- Aprovechar la libertad de definir tu futuro y el nuestro. Te daremos el poder para tomar riesgos, experimentar y explorar.
- Serás parte de una cultura inclusiva y diversa, donde se respeta la contribución de todos; donde podrás colaborar con algunas de las mejores profesionales del mundo y sentir que perteneces a una gran marca.
- Perseguir tus ambiciones y desarrollar tus habilidades con un negocio global: nuestro tamaño y escala asombrosos brindan infinitas oportunidades para progresar.
- Enorgullecerte de cumplir nuestra promesa a la sociedad: construir un futuro libre de humo.
Assistant Store Manager
12 abr.Philip Morris International
Madrid, ES
Assistant Store Manager
Philip Morris International · Madrid, ES
Office Excel PowerPoint
One clear purpose - to deliver a smoke-free future.
Times are changing at PMI. We’ve chosen to do something big. The world expects us to act responsibly. And we are doing just that by transforming our business by building a smoke-free future.
With huge change, comes huge opportunity. So, wherever you join us, you’ll enjoy the freedom to dream up and deliver better, brighter solutions and the space to move your career forward in endlessly different directions.
Introducing smoke-free products shifts the focus of our entire business. We’re fast moving from a B2B to a B2C model – and our newly created Customer Centric Organization (CCO) team is driving that commercial transformation. Their role is to understand customer conversion journeys in different international markets, then to find the best ways to connect with smokers and convince them to switch to reduced-risk products.
Your ‘day to day’
IQOS Assistant Store Manager is an IQOS Brand Ambassador, your main responsibility is to Assist the Store Manager to guarantee the smooth daily running of the Store, in order to ensure sales & profit performance and Customer Service level.
Acts as the key support and key representative of the Store Manager.
ASSISTANT IN BUSINESS MANAGEMENT
- Contributes to analyzing the Store business and to the eventual development of specific reports, action plans, upon request from the Boutique Manager.
- Supports the monitoring of business measurements when applicable, and KPIs (Qualitative & Quantitative) & action plans implementation.
- Management & coach team to ensure the delivering business goals.
- Support under the Store manager supervision, the monthly & weekly development reports for business analysis, action plan implementation follows ups to recover the situation.
- Ensure Visual Merchandising processes & guidelines based on the VM Team recommendations.
- Operations Standards follow up and application e.g., Stock and Inventory Management, Cash & Card Reconciliation, supporting the store Manager Front & Back office.
- Provides the monthly operations report to recover situations if needed.
- Ensure Back & front office operations management (controlling Back-office administration) following the Store Manager indications.
- Ensure action plans implementation aligned with the Store Manager.
- Follow up the running of safety within the Store & transmit to the team the importance of the area.
- Ensures the welcoming to the stores, provided with Sales and Service Standards to ensure the customer expectations.
- Spend time on the shop floor & back office, on behalf of the Store Manager supervise the customer experience service and provide feed-back to the team in a constructive way to recover the situation, supporting the team in selling skills.
- Supervise full customer experience process when the Store manager delegates in you to supervise an ensure the properly running.
- Taking over when a sales expert is facing a client issue as a Manager of Duty (when the Store Manager is not on the store).
- Regularly monitors all analyses and KPIs shared by Area Supervisor on the quality and appreciation of the delivered Customer Experience, e.g. Mystery Shopping & NPS, etc. And shares Action Plans, key learnings with his/her team on a regular basis to improve the global performance.
- Conducts sales and develops his/her own clients implementing proper tools and activities.
- Co-responsible (with store manager) for building and maintaining a constructive & motivating working environment.
- Responsible to Manage the store team, according to its size and structure.
- Back up Store manager for Working hand in hand with HR to ensure training plans, on boarding, compensation & benefits.
- Support & Ensure communication (w/Store Manager alignment), Back Office organization & maintenance.
- Responsible for the Preparation & animation of a Daily Briefing in order to inform the team on key points.
- Individual meetings with the team to follow up motivation drivers, strengths & improvement opportunities.
- When applicable, in alignment with Store Manager, Manage the staff optimization needs in the store taking care of business peaks to ensure the best service level.
- Support completing all career development activities in line with HR.
- Business School, Hospitality School or University degree.
- Spanish (fluent) + English (intermediate/advanced) will be a must.
- Russian or Italian is nice to have.
- Experience in retail preferably in a Consumer Goods Company.
- Microsoft Office: Excel and PowerPoint.
- Key financial aspects of a Store management (P&L, KPIs, drivers, Budget planning and follow-up).
- Qualitative measures of a Boutique performance (Mystery Shopping, NPS).
- Store Operational Standards.
- People management experience.
- Curious people with strong emotional intelligence and good attitude willing to help others and to work as part of a team.
- People focused on results and problem solving with customer service-oriented skills.
Our Success Depends On The Men And Women Who Come To Work Every Single Day With a Sense Of Purpose And An Appetite For Progress. Join PMI And You Too Can
- Seize the freedom to define your future and ours. We’ll empower you to take risks, experiment and explore.
- Be part of an inclusive, diverse culture, where everyone’s contribution is respected; collaborate with some of the world’s best people and feel like you belong.
- Pursue your ambitions and develop your skills with a global business – our staggering size and scale provides endless opportunities to progress.
- Take pride in delivering our promise to society: to deliver a smoke-free future.
Philip Morris International
Madrid, ES
Manager External Affairs (Global Travel Retail)
Philip Morris International · Madrid, ES
Rise to the Challenge!
PMI wants to work with the best talent available. Our diverse workforce of around 73,500 people speaks more than 80 languages. Our priority is to attract, support, and retain individuals from across the planet – no matter their age, gender, religion, or disability. Our people are our greatest strength, and we're proud of our culture of openness and respect. We believe that this is a big part of what makes PMI such a great place to work.
Join the Global Travel Retail Team as an External Affairs Manager!
Philip Morris International's Global Travel Retail (GTR) team is seeking an External Affairs Manager to report to the Director of External Affairs GTR. This global role is responsible for driving and implementing the PMI External Affairs strategy for our travel retail business across regions, markets, and functions
Location: Dubai, Turkey, Spain, or Switzerland
What Your Day Looks Like
External Affairs Strategy:
- Deliver proactive communication with internal and external stakeholders regarding regulatory and external affairs issues related to our GTR business.
- Contribute to departmental priorities while ensuring alignment with the PMI global EA strategy.
- Lead horizontal and regional regulatory issues to ensure successful management of regulatory changes, identifying commercial opportunities and safeguarding the business's future.
- Translate strategic positions and frameworks into concrete guidelines for activities such as launch plans and marketing operations.
- Serve as the focal point for all regions on regulatory issues, proactively defending against adverse regulations and identifying opportunities.
- Provide assessments, advice, and recommendations for management, aligned with business priorities and the commercial landscape.
- Engage with business partners, including operators and distributors, to advocate for regulatory issues and opportunities.
- Act as a business partner for relevant central, regional, and business functions, delivering guidance and frameworks on horizontal issues, ensuring structured information management for all issues.
- Represent the GTR team externally and develop and maintain close working relationships with relevant external stakeholders (e.g., public affairs consultancies, working groups, industry associations).
- Strong and proven skills in managing multiple projects and work streams under constantly changing regulatory requirements.
- Resilience and drive to perform effectively under time pressure, adversity, and opposition.
- Ability to adapt to change and unexpected circumstances.
- Comfortable in a highly dynamic and ambiguous environment with a strong drive for results.
- Autonomous, resourceful, well-organized, and self-motivated, with the ability to develop appropriate scenarios for decision-making under ambiguity.
- Experience managing external agencies and political consultants.
- Analytical skills to think and operate strategically at all levels and manage risks effectively.
- Experience in delivering in regional or global roles is highly desirable.
Our success depends on the men and women who come to work every single day with a sense of purpose and an appetite for progress. Join PMI and you too can:
- Define Your Future: Seize the freedom to take risks, experiment, and explore.
- Inclusive Culture: Be part of a diverse culture where everyone’s contribution is respected; collaborate with some of the world’s best people and feel like you belong.
- Career Growth: Pursue your ambitions and develop your skills with a global business – our staggering size and scale provide endless opportunities to progress.
- Smoke-Free Future: Take pride in delivering our promise to society: to deliver a smoke-free future.
5655
B2C Sales Executive
4 abr.Philip Morris International
Sevilla, ES
B2C Sales Executive
Philip Morris International · Sevilla, ES
Office Excel Outlook Word
Forma parte de un cambio revolucionario
Hemos elegido hacer algo increíble. Estamos transformando totalmente nuestro negocio y construyendo nuestro futuro con productos libres de humo.
Con un gran cambio, viene una gran oportunidad. Por lo tanto, donde sea que te incorpores, disfrutarás de la libertad de soñar y ofrecer soluciones mejores y más brillantes, así como el espacio para avanzar en su carrera con nosotros.
Nuestros equipos de retail tienen un impacto directo en nuestra nueva misión: convertir a los fumadores en los usuarios de nuestros innovadores productos libres de humo. Están a la vanguardia de nuestra transformación total a medida que lanzamos nuevas tiendas y nuevos productos. Es una experiencia emocionante y atractiva.
Si deseas tener un impacto que cambie la vida de los clientes, no hay mejor lugar para desarrollar tu carrera.
Tu Día a Día
Serás responsable de liderar un equipo de Sales Experts del canal estanco, asegurando su compromiso y motivación para conseguir contribuir de manera directa al objetivo nacional.
Las Principales Responsabilidades Serán
- Poner en marcha el plan de ventas, asegurando una experiencia de venta adecuada (consumer journey) y el despliegue de materiales en el punto de venta.
- Formar continuamente y gestionar un equipo comercial estableciendo objetivos alineados con la estrategia a nivel nacional para todos los integrantes del mismo.
- Desarrollar al equipo dando constantemente feedback constructivo y revisando el desempeño de los mismos para asegurar el engagement con el punto de venta y una excelencia en la venta y el servicio al cliente.
- Cooperar con la fuerza de ventas para garantizar un ecosistema eficiente, proponiendo soluciones que satisfagan las distintas necesidades del consumidor.
- Fomentar un clima de colaboración para compartir y aprender las mejores prácticas en todos los equipos.
- Analizar los resultados y llevar a cabo controles frecuentes de las herramientas que deben estar puestas en marcha.
- Asegurar que todos los miembros del equipo tengan un claro entendimiento y sigan la ética y los Principios y Políticas de la Compañía, y actúen en consecuencia.
- Titulación universitaria: licenciatura o grado.
- Nivel de inglés B2, nivel de español C1 mínimo.
- Permiso para trabajar en la UE. Carnet de conducir europeo con antigüedad mínima de 1 año.
- Experiencia previa en venta directa B2C o el sector retail.
- Experiencia previa en gestión de equipos.
- Orientación al servicio al cliente.
- Conocimiento del paquete Microsoft Office (Word y Excel), Outlook.
- Liderazgo, coordinación y gestión de equipos. Iniciativa y pasión por el mundo de las ventas.
- Empatía y planificación. Altas habilidades de comunicación (fluidez verbal, lenguaje, tono, sonrisa) y escucha activa.
- Capacidad de adaptación y flexibilidad. Creatividad y visión de negocio.
- Formación a cargo de la empresa.
- Contrato indefinido.
- Salario fijo + 650€/mes de variable en función de tu desempeño (sin tope).
- Coche de empresa + tarjeta Solred + sodexo.
- Seguro médico privado, seguro de salud y plan de pensiones.
- Estabilidad laboral y un buen ambiente de trabajo.