¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.305Comercial y Ventas
986Adminstración y Secretariado
849Informática e IT
779Educación y Formación
521Ver más categorías
Industria Manufacturera
472Ingeniería y Mecánica
457Comercio y Venta al Detalle
412Instalación y Mantenimiento
373Derecho y Legal
300Desarrollo de Software
286Marketing y Negocio
253Arte, Moda y Diseño
219Hostelería
129Diseño y Usabilidad
126Sanidad y Salud
121Artes y Oficios
107Alimentación
99Construcción
95Publicidad y Comunicación
91Recursos Humanos
90Contabilidad y Finanzas
86Atención al cliente
85Cuidados y Servicios Personales
40Farmacéutica
40Producto
38Banca
26Turismo y Entretenimiento
26Energía y Minería
25Inmobiliaria
25Seguridad
24Telecomunicaciones
11Social y Voluntariado
10Deporte y Entrenamiento
5Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Plataforma Educativa
Tarragona, ES
PSICÒLEG/OGA EDAF - Tarragona
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
Psicòleg/oga
Serveis Terapèutics, Tarragona
Estem buscant terapeuta familiar per als serveis terapèutics de la Fundació Infancia i Família a la província de Tarragona (EDAF).
Busquem terapeuta familiar per a integrar-se dins l’equip de l'EDAF. Es tracta d’un espai adreçat tant a persones individuals com a famílies que es troben en situacions de crisi i/o malestar i que poden requerir d’una atenció i acompanyament terapèutic.
Programes de teràpia familiar i teràpia individual per infants i joves en situació de risc o del sistema de protecció.
Les funcions principals seran:
- Reforçar la capacitat de la família per fer front de manera satisfactòria a les diferents fases del seu cicle vital i les crisis que poden travessar.
- Millorar la qualitat de les relacions familiars.
- Abordar les disfuncionalitats que es puguin produir en la relació conjugal, en la relació patern-filial, en la relació fraternal i en la dinàmica del nucli familiar en el seu conjunt.
- Tractar les conseqüències que la situació de desprotecció infantil hagi pogut causar en l’estat de salut dels infants-adolescents, especialment el dany produït per situacions de maltractament infantil.
- Tractar les situacions personals dels progenitors quan aquestes dificulten, limiten o impedeixen el desenvolupament del seu rol parental i l’exercici de les funcions de cura dels fills.
- Enfortir la relació de la família amb la xarxa familiar i amb la xarxa social.
- Titulació: Graduat o llicenciat en psicologia.
- Es valora la formació en sistèmica.
- Experiència: hauran d’acreditar experiència en el camp de la infància i l’adolescència en risc de desprotecció i experiència en el tractament terapèutic amb famílies.
- Incorporar-te a un grup d’entitats socials que atenen de manera integral i multidisciplinària a joves i infants en situació de risc social o amb possibilitat de patir-ne.
- Contracte fix 49,35% de la jornada. 19 hores setmanals.
- Horari: Diluns 11 a 14h. i 15 a 19h. Dimarts 9 a 14h. Dijous 11 a 14h. i 15 a 19h.
- Cicle general amb salari 12.178,48€ bruts anuals per 14 pagues.
- Incorporació inmediata
Plataforma Educativa
Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - CRAE GIRONA- CAP DE SETMANA
Plataforma Educativa · Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL
Per a un CRAE ubicat a Girona, de Fundació Resilis
Funcions a desenvolupar:
- Intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari.
- Realitzar accions educatives.
- Elaborar informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Desenvolupar tasques domèstiques i de vida quotidiana vetllant pel seu correcte compliment.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l’entitat.
- Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.
- Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Formar-se de manera continuada.
- Diplomatura/Grau en Educació Social o Habilitació (imprescindible).
- Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència.
- Experiència prèvia amb infància i joventut en situació d’exclusió social, preferiblement en CREI, CRAE o Centre d’Acollida.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- Disposar de carnet de conduir des de més d’1 any i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica dels i de les menors, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
Horari:
- Dimarts REE de 9.30 a 12h
- Dissabte de 10 a 21.45h
- Diumenge de 9.45 a 21.15h
- Dilluns de 23 a 9h
Incorporació: Juny del 2024
Plataforma Educativa
Deltebre, ES
PSICÒLEG/A- RESIDÈNCIA DELTEBRE- MATINS
Plataforma Educativa · Deltebre, ES
PSICÒLEG/A
En el torn de matins a una RESIDÈNCIA de Deltebre, de Fundació Resilis
Promou el desenvolupament de les capacitats de la persona atesa, de forma que li permetin mantenir i millorar el seu benestar.
Utilitzant en la seva praxis la promoció de la facultat de lliure elecció, de participació i de desenvolupament personal.
Alguns dels teus reptes seran els següents:
- Fer l'avaluació psicològica de la persona amb discapacitat en les vessants emocional, cognitiva i psicopatològica.
- Fer l'avaluació de les capacitats i les habilitats adaptatives de la persona amb discapacitat.
- Elaborar el diagnòstic diferencial sempre que es consideri necessari.
- Establir la intervenció terapèutica i fer el seguiment de la persona atesa en les àrees emocional, cognitiva, psicopatològica i de capacitats i habilitats adaptatives.
- Col·laborar amb la resta de l'equip en la resolució de conflictes interpersonals.
- Vetllar i orientar pel desenvolupament adequat de l'àrea afectivosexual.
- Dissenyar, organitzar, coordinar i avaluar les activitats que consten en el pla interdisciplinari d'atenció individual, i dur-les a terme, si escau.
- Proposar la derivació de la persona atesa al recurs especialitzat més adient quan no es pugui atendre adequadament en el centre, i establir la coordinació necessària per tal de mantenir la continuïtat assistencial.
- Donar suport i atenció a la família o la persona referent en totes les fases d'estada de la persona. amb discapacitat al centre: ingrés, estada i baixa.
- Respecte a la diversitat cultural i a les diferents tipologies familiars.
- Fer l'assessorament i l'orientació psicoeducativa a la família o la persona referent.
- Elaborar el pla interdisciplinari d'atenció individual conjuntament amb la resta de l'equip.
- Proporcionar pautes d'intervenció i i orientació psicològica a l'equip interdisciplinari.
- Vetllar i orientar per al desenvolupament adequat de l'àrea afectivosexual.
- Participar en l'elaboració i la revisió periòdica dels protocols assistencials específics de la seva àrea.
- Participar en l'elaboració de la memòria anual d'activitats del centre i facilitar les dades relatives a l'àmbit de la seva competència.
- Atendre en general les demandes que puguin presentar el personal cuidador i derivar-les en cas de que no es puguin resoldre, a qui correspongui.
- Participar en els comitès d'ètica del centre.
- Participar de manera activa, conjuntament amb altres membres de l'equip, en els plans de millora del centre i en sessions de supervisió.
- Procurar que l'entorn immediat de la persona amb discapacitat sigui confortable, funcional i segur, i fomenti el respecte a la individualitat.
- Mantenir contacte i coordinar-se amb els professionals dels serveis i els recursos socials, educatius, de salut, de lleure, etc. de la comunitat.
- Fomentar la inclusió social de la persona amb discapacitat dins la comunitat.
- Elaborar i participar en projectes d'investigació, recerca, formació i gestió en l'àmbit de la psicologia, tots ells adreçats a les discapacitats.
- Formar els professionals auxiliars i tècnics d'atenció personal en tècniques específiques del seu àmbit d'actuació i orientar-los sobre les activitats que poden dur a terme, segons les capacitats de cada persona atesa.
- Col·laborar en la formació d'altres professionals del centre i del personal voluntari.
- Assistir i participar en els espais de supervisió.
- Participar com a docent en activitats de formació.
- Col·laborar en la formació pràctica d'estudiants de la llicenciatura de psicologia.
- Diplomatura/Grau en Psicologia o Habilitació (imprescindible)
- Valorable disposar d'anys d'experiència
- Domini del català parlat i escrit, així com els paquets informàtics estàndards.
- Recursos i procediments d’atenció a persones amb DID i les seves famílies. Metodologies d’atenció centrada en la persona, suport conductual positiu, en dinàmica de grups, resolució de conflictes, treball en equip. Paquet bàsic informàtic, català parlat i escrit o metodologia centrada en la persona.
- Disposar de carnet de conduir i valorable disposar de vehicle propi.
Horari :
De dilluns a divendres de 8 a 15h (és possible que s'adequï a la necessitat del servei)
Incorporació: Immediata
Plataforma Educativa
Barcelona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - Casa d'Infants Badalona
Plataforma Educativa · Barcelona, ES
La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc.
Treballem perquè els infants que viuen en entorns vulnerables puguin exercir el seu dret de créixer en família. Ho fem desenvolupant i gestionant projectes i serveis d'àmbit socioeducatiu i comunitari que milloren les competències i habilitats parentals i el benestar dels infants i joves.
Som més de 200 professionals de diferents especialitats de l’àmbit social treballant en més de 25 centres de treball a Catalunya. A FASI vetllem per la igualtat i fomentem la promoció interna, perquè el talent dels nostres col·laboradors i col·laboradores és el que ens fa donar un servei referent en el sector.
Si t’agrada el tracte amb les persones i vols formar part d’un projecte innovador al món social amb desenvolupament professional, aquesta oportunitat t’interessarà!
El servei “Casa d’infants” s’emmarca dins del programa de suport a les famílies amb infants i adolescents en situació de desemparament o en risc de caure-hi. Portem més de 10 anys amb aquest servei pioner en el sector social.
Com a educador/a social, t’encarregaràs de desenvolupar el pla d’intervenció familiar en l’entorn de la vida quotidiana.
Vols unir-te a nosaltres?
Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, FASI completa l’equip de la casa d’infants Badalona amb el/la educador/a social del torn de corretorn membre de l’equip educatiu, a jornada 75%. Busquem persones que vulguin emprendre un projecte reptador! Sense dubte tot el que podràs aprendre et farà créixer personal i professionalment.
Ets la persona ideal si...
- Tens autocontrol, estabilitat emocional i tolerància a la frustració.
- Ets capaç d’empatitzar amb les famílies i infants amb una gran sensibilitat interpersonal, orientant-te sempre cap a ells.
- Ets flexible i t’adaptes a les diferents situacions, amb iniciativa.
- T’agrada treballar en equip i cooperar.
- A més a més, coneixes el sector social i la infància i els seus desafiaments.
- Desenvolupar la dinàmica diària de la vida quotidiana de manera integrada amb la resta de l’equip educatiu.
- Observar la família, l’adolescent i/o l’infant de manera integral i recollir la informació en els formats corresponents.
- Fomentar la integració, la convivència i un entorn acollidor de respecte i d’afecte, afavorint el sentiment de pertinença i un tracte igualitari en tot el grup.
- Implicar, motivar i acompanyar la família en l’atenció i el seguiment del procés evolutiu de l’infant/adolescent, establint vincles afectius i de confiança, potenciant l’assumpció màxima de responsabilitat, facilitant la participació i col·laboració en el seu propi procés de creixement integral.
- Participar en la planificació de l’aplicació pràctica de la intervenció educativa.
- Participar en la redacció de tota la documentació tècnica que es genera des de la Casa d’infants, garantint la confidencialitat de tot el procés d’estada de la família a la Casa.
- Per aquesta posició necessitem que tinguis la titulació de diplomatura o grau en educació social.
- Necessitem que tinguis un nivell C de la llengua catalana.
- Es valorarà que tinguis coneixements d’intervenció familiar sistèmica i experiència amb infància i família.
- Incorporació inmediata.
Inscriu-te a l'oferta i si encaixes amb el perfil que busquem, t’explicarem en una entrevista personal tots els detalls d’aquesta posició.
Vols saber que més pots aconseguir amb aquesta oportunitat?
- Tindràs un contracte temporal amb FASI, entitat referent en la innovació en projectes socials.
- Rebràs un salari en base a 18.846 euros bruts anuals 75% de la jornada (segons conveni acció social amb infància) + beneficis socials.
- Torns planificats: matí, tarda, nit i cap de setmana.
- Reunió d’equip els dimarts de 9:30h a 11:30h.
Plataforma Educativa
Barcelona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - Casa d'Infants Lloret
Plataforma Educativa · Barcelona, ES
La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc.
Treballem perquè els infants que viuen en entorns vulnerables puguin exercir el seu dret de créixer en família. Ho fem desenvolupant i gestionant projectes i serveis d'àmbit socioeducatiu i comunitari que milloren les competències i habilitats parentals i el benestar dels infants i joves.
Som més de 200 professionals de diferents especialitats de l’àmbit social treballant en més de 25 centres de treball a Catalunya. A FASI vetllem per la igualtat i fomentem la promoció interna, perquè el talent dels nostres col·laboradors i col·laboradores és el que ens fa donar un servei referent en el sector.
Si t’agrada el tracte amb les persones i vols formar part d’un projecte innovador al món social amb desenvolupament professional, aquesta oportunitat t’interessarà!
El servei “Casa d’infants” s’emmarca dins del programa de suport a les famílies amb infants i adolescents en situació de desemparament o en risc de caure-hi. Portem més de 10 anys amb aquest servei pioner en el sector social.
Com a educador/a social, t’encarregaràs de desenvolupar el pla d’intervenció familiar en l’entorn de la vida quotidiana.
Vols unir-te a nosaltres?
Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, FASI completa l’equip de la casa d’infants de Lloret amb el/la educador/a social del torn de corretorn membre de l’equip educatiu, a jornada 75%. Busquem persones que vulguin emprendre un projecte reptador! Sense dubte tot el que podràs aprendre et farà créixer personal i professionalment.
Ets la persona ideal si...
- Tens autocontrol, estabilitat emocional i tolerància a la frustració.
- Ets capaç d’empatitzar amb les famílies i infants amb una gran sensibilitat interpersonal, orientant-te sempre cap a ells.
- Ets flexible i t’adaptes a les diferents situacions, amb iniciativa.
- T’agrada treballar en equip i cooperar.
- A més a més, coneixes el sector social i la infància i els seus desafiaments.
- Desenvolupar la dinàmica diària de la vida quotidiana de manera integrada amb la resta de l’equip educatiu.
- Observar la família, l’adolescent i/o l’infant de manera integral i recollir la informació en els formats corresponents.
- Fomentar la integració, la convivència i un entorn acollidor de respecte i d’afecte, afavorint el sentiment de pertinença i un tracte igualitari en tot el grup.
- Implicar, motivar i acompanyar la família en l’atenció i el seguiment del procés evolutiu de l’infant/adolescent, establint vincles afectius i de confiança, potenciant l’assumpció màxima de responsabilitat, facilitant la participació i col·laboració en el seu propi procés de creixement integral.
- Participar en la planificació de l’aplicació pràctica de la intervenció educativa.
- Participar en la redacció de tota la documentació tècnica que es genera des de la Casa d’infants, garantint la confidencialitat de tot el procés d’estada de la família a la Casa.
- Per aquesta posició necessitem que tinguis la titulació de diplomatura o grau en educació social.
- Necessitem que tinguis un nivell C de la llengua catalana.
- Es valorarà que tinguis coneixements d’intervenció familiar sistèmica i experiència amb infància i família.
- Incorporació 13/06/2024
Inscriu-te a l'oferta i si encaixes amb el perfil que busquem, t’explicarem en una entrevista personal tots els detalls d’aquesta posició.
Vols saber que més pots aconseguir amb aquesta oportunitat?
- Tindràs un contracte indefinit amb FASI, entitat referent en la innovació en projectes socials.
- Rebràs un salari en base a 19.505,75€ bruts anuals 75% de la jornada (segons conveni acció social amb infància) + beneficis socials.
- Torns planificats: tarda, nits i cap de setmana.
- Reunió d’equip els dimarts de 9:30h a 11:30h.
Plataforma Educativa
Barcelona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - CREI MAS RITORT -
Plataforma Educativa · Barcelona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL
Per a un CREI de la comarca del Maresme, de Fundació Resilis
Funcions a desenvolupar:
- Intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari.
- Realitzar accions educatives.
- Elaborar informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Desenvolupar tasques domèstiques i de vida quotidiana vetllant pel seu correcte compliment.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l’entitat.
- Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.
- Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Formar-se de manera continuada.
- Diplomatura/Grau en Educació Social o Habilitació (imprescindible).
- Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència.
- Experiència prèvia amb infància i joventut en situació d’exclusió social, preferiblement en CREI, CRAE o Centre d’Acollida.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- Disposar de carnet de conduir des de més d’1 any i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica dels i de les menors, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
1 vacant estable al 100% de la jornada
Horari:
- Dilluns a dijous de 17:00 a 23:45h.
- Diumenge de 18h a 00:30h.
- Tres divendres al mes de 10h a 13h (REE)
Incorporació: Immediata
Plataforma Educativa
Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - GIRONA- ITINERANT
Plataforma Educativa · Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL
Per als serveis residencials de Girona, Salt i Juià, de Fundació Resilis
Funcions a desenvolupar:
- Intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari.
- Realitzar accions educatives.
- Elaborar informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Desenvolupar tasques domèstiques i de vida quotidiana vetllant pel seu correcte compliment.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l’entitat.
- Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.
- Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Formar-se de manera continuada.
- Diplomatura/Grau en Educació Social o Habilitació (imprescindible).
- Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència.
- Experiència prèvia amb infància i joventut en situació d’exclusió social, preferiblement en CREI, CRAE o Centre d’Acollida.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- Disposar de carnet de conduir des de més d’1 any i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica dels i de les menors, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
1 vacant estable al 100% de la jornada
Horari:
Rotatiu setmana 1 i setmana 2.
- Setmana 1.- De dimarts a dijous de 16h a 22h/ Dissabte i diumenge de 10 a 22h
- Setmana 2.- De dilluns a divendres de 16h a 22h
- Distribució irregular de jornada
- 2 festius dia de 12 hores
Incorporació: Immediata
Plataforma Educativa
Tarragona, ES
SUPLÈNCIA URGENT - TÈCNIC/A - SEVAP (TARRAGONA)
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
SUPLÈNCIA URGENT TÈCNIC/A - SEVAP (TARRAGONA)
Seguiment i Acompanyament Prestació Econòmica Joves Ex-Tutelats
S’encarrega de l’atenció dels joves vinculats al servei en el marc de la valoració i seguiment de les persones joves extutelades beneficiaries de rebre la prestació econòmica segons el marc normatiu aplicable.
Acompanyant als joves en el compliment dels requisits d’accés a la prestació, elaboració, vinculació i compliment del pla de treball en els àmbits relatius a habitatge, formació i treball, jurídic, gestió econòmica, salut, familiar i comunitari. Té la responsabilitat professional del funcionament educatiu del servei i què el procés dels joves sigui allò acordat als plans de Treball Individual (PTI).
Plataforma Educativa
Tarragona, ES
PROFESSIONAL DE L'ÀMBIT SOCIAL - CRAE BDC - REUS
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL I PROFESSIONALS DE L'ÀMBIT SOCIAL
Vacant estable en el torn de Diumenge + cobertures setmanals en un CRAE de Reus, de Fundació Resilis
Funcions a desenvolupar:
- Intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari.
- Realitzar accions educatives.
- Elaborar informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Desenvolupar tasques domèstiques i de vida quotidiana vetllant pel seu correcte compliment.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l’entitat.
- Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.
- Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Formar-se de manera continuada.
- Diplomatura/Grau en Educació Social o Habilitació (imprescindible).
- CFGS Integració Social
- Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència.
- Experiència prèvia amb infància i joventut en situació d’exclusió social, preferiblement en CREI, CRAE o Centre d’Acollida.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- Disposar de carnet de conduir des de més d’1 any i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica dels i de les menors, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
Horari:
Diumenge 10 a 22 h.
1 festiu anual a l'any
Categoria: Diplomat/da cicle continuat del Conveni d’Acció Social