ERP Excel Mesos PowerPoint Word

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Cabrera de Mar un/a auxiliar administratiu/va. L’empresa es dedica al sector de l'activitat nàutica.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions

  • Gestió de documentació: Processar i arxivar factures, contractes i altres documents administratius. Mantenir actualitzats els expedients de clients i proveïdors.
  • Atenció al client: Gestionar consultes i sol·licituds per correu electrònic, telèfon i a través de la nostra app. Coordinar agendes i cites del taller mòbil, assegurant temps de resposta en 48 hores.
  • Control financer bàsic: Registrar i conciliar pagaments i cobraments, recolzant en l'elaboració de reports financers. Realitzar seguiment de pagaments de les tarifes planes mensuals.
  • Seguiment i reportis: Generar informes administratius i operatius per a la direcció. Ajudar en la preparació de dades per a anàlisis d'acompliment i propostes estratègiques.

Requisits

  • CFGM o equivalent.
  • Experiència d'almenys 2 anys en posició similar.
  • Coneixements informàtics: nivell intermedi. Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word, PowerPoint) i familiaritat amb sistemes ERP o CRM.
  • Català i castellà domini avançat. Anglès nivell intermedi.
  • Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.

S'ofereix

  • Contractació indefinida.
  • Salari brut anual: 10.530,25€ (12 pagues).
  • Jornada completa (20h). Horari: Dilluns a divendres de 09:00 a 13:00h.

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona

EXTERNA ASSESSORS

Barcelona, ES

Auxiliar Administrativo en Recursos HumanosUbicación:BarcelonaTipo de empleo:Contrato indefinido a tiempo...

EXTERNA ASSESSORS

Barcelona, ES

Auxiliar Administrativo en Recursos Humanos Ubicación: Barcelona Tipo de empleo: Contrato indefinido a tiempo completo...

NA

Esplugues de Llobregat, ES

¿Tienes experiencia en el área de la atención al cliente? ¿Te gustaría formar parte de una multinacional ubicada en la...

PIMEC

Barcelona, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

PIMEC

Sant Feliu de Llobregat, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

GENERAL COURIER VALLES SL

Granollers, ES

**zsendex** importante empresa del sector de la mensajería, paquetería , logística, busca con urgencia una persona...

Asesores Hemel

Hospitalet de Llobregat, L', ES

Buscamos a un auxiliar administrativo para las siguientes tareas; Gestión y administración de fincas (redacción de actas...

NA

Granollers, ES

¡En Adecco queremos conocerte! Estamos en búsqueda de un/a mozo/a de almacén que también pueda hacer tareas...

Access Home Real Estate

Barcelona, ES

En Access Home Real Estate queremos sumar a nuestro equipo personas dinámicas y comprometidas para ayudar a nuestros...

Mengualba Logística S.L

Granada, La, ES

Precisamos de personal administrativo. Requisitos mínimos: Experiencia en el sector de transporte. Gestión de correo...