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NuevaGSLOPEZ
Orihuela, ES
Agente comercial
GSLOPEZ · Orihuela, ES
Marketing Comercio Negociación Análisis de mercados CRM ERP Operaciones de venta ERP de Infor 5S Planificación de mercado
Agente Comercial Fontaneria
- Hacer visitas a clientes para presentar y promocionar productos y servicios.
- Negociar contratos de venta.
- Trabajar para garantizar que las negociaciones se desarrollen sin problemas y conduzcan a la compra del producto o servicio en cuestión.
- Proporcionar soporte postventa.
- Mantener contacto con los clientes con miras a asegurar más ventas.
- Identificar nuevos clientes potenciales.
- Gestionar y atender las llamadas entrantes de los clientes.
- Responder las consultas de los clientes o clientes potenciales sobre productos o servicios.
- Mantener una base de datos de llamadas de clientes, donde se recoja la información necesaria acerca de sus necesidades y requisitos.
- Realizar estudios de mercado y encuestas de campo para los productos y servicios de los clientes.
- Preparar informes de investigación y encuestas para lograr una mejor gestión de ventas.
- Enviar por correo copias de facturación de ventas a clientes.
- Coordinar con el equipo de cuentas pendientes el cobro de saldos.
- Implementar mejores prácticas en el programa de ventas.
Requisitos estudios
Grado en Ingeniería Industrial(especialidad Fontaneria,climatización y calefacción
Grado o Máster en Administración de Empresas (ADE)
Máster Marketing y ventas
Máster en gestión de sistemas ERP y CRM
Requisitos Experiencia
Experiencia sector de Fontaneria,climatización y calefaccion
5 años de experiencia
Aptitudes
Comercial al minorista
Comunicación
Negociación
Trabajo en equipo
Gestión de cuentas
Gestión de ventas
Marketing
Gestión de tiempo
Software ERP
Gestión de relaciones con clientes (CRM)
Zona Geográfica
Provincia de Murcia
Solicito personal que resida en Murcia o en Alicante (Vega Baja) Orihuela
Tipo de contrato indefinido
Condiciones de trabajo
Sueldo base a convenir según experiencia
comisión por ventas a convenir según experiencia
Vehículo propio Carnet B1
Hardware+Software ERP+Software CRM incluido
Teléfono movil incluido
Dietas incluidas incluido
Contacto selección de candidato:
Responsable: Alberto Sánchez
Teléfono Movil: 693343542
Correo electrónico: [email protected]
ARKETING DIGITAL SEO/SEM
NuevaInno4Food by Soleti Group
Garriga, La, ES
ARKETING DIGITAL SEO/SEM
Inno4Food by Soleti Group · Garriga, La, ES
Google Analytics SEM SEO
Acerca de GrupSoleti
GrupSoleti es una empresa líder en soluciones de etiquetado, trazabilidad y
digitalización tanto para el sector industrial como para el sector HORECA. Fundada en
2012, la compañía se compone de tres divisiones principales:
- SOLETI:Solucionesindustrialesdeidentificaciónyetiquetado.
- INNO4FOOD:DigitalizacióndeletiquetadoylaseguridadalimentariaenHORECA.
- LABELFOOD:EcommercedeetiquetasparaHORECA.
crecimiento y busca un/a Responsable de Marketing para liderar nuestras estrategias
de marketing y fortalecer nuestra presencia en el mercado.
Tareas
- Estrategia SEO/SEM:
- Diseñar y ejecutar estrategias de SEO y SEM para las divisiones SOLETI,
- Monitorizar y ajustar las campañas para maximizar el rendimiento y la
- Optimización de Sitios Web:
- Implementar cambios en los sitios web correspondientes para optimizar
- Asegurar la usabilidad y el rendimiento de los sitios web, alineados con
- Generación de Contenido:
- Crear y gestionar contenido de blog relevante y atractivo para las tres
- Gestionar y programar publicaciones en redes sociales para aumentar el
- Análisis Competitivo:
- Realizar análisis de la competencia para identificar oportunidades de
- Proponer estrategias basadas en el análisis para mejorar la posición
- Gestión de Campañas de Mailing:
- Diseñar y ejecutar campañas de mailing periódicas, adaptadas a los
- Analizar el rendimiento de las campañas de mailing y realizar ajustes para
- Relaciones Públicas y Comunicaciones:
- Gestionar las relaciones con los medios y coordinar eventos y ferias
- Desarrollar y mantener relaciones con agencias de publicidad y otros
- Colaboración Interna:
- Trabajar estrechamente con los equipos de ventas y desarrollo de
empresa.
Requisitos
Educación: Título universitario en Marketing, Administración de Empresas,
Comunicación o campo relacionado.
- Experiencia: Mínimo de 10 años de experiencia en roles de marketing digital,
- Conocimientos Técnicos:
- Dominio de herramientas de marketing digital (Google Analytics, SEMrush,
- Experiencia en gestión de campañas en redes sociales y SEO/SEM.
- Familiaridad con herramientas de diseño gráfico y producción de
- Habilidades:
- Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita.
- Capacidad para trabajar de manera autónoma y en equipo.
- Fuertes habilidades analíticas y de resolución de problemas.
- Capacidad para manejar múltiples proyectos simultáneamente y cumplir
- Idiomas: Dominio del español y nivel avanzado de inglés. Otros idiomas son una
Linkemann
Barcelona, ES
Media Planner Y Gestor@ De Clientes
Linkemann · Barcelona, ES
REST Google Analytics Google Ads SEM
Estamos buscando un/a Gestor/a de Cuentas y Compras de Medios Digitales con al menos 10 años de experiencia en el sector para incorporarse PRESENCIALMENTE en nuestra oficina de Barcelona.La persona seleccionada será responsable de gestionar las cuentas de nuestros clientes, crear e implementar las estrategias de compra de medios digitales y optimizarlas.Responsabilidades:Gestión integral de cuentas de clientes, actuando como el principal punto de contacto.Planificación, ejecución y supervisión de campañas de medios digitales (SEM, display, redes sociales, programática, etc.
).gestión y análisis de datos de rendimiento y optimización de campañas para alcanzar los objetivos de ROI.Coordinación con equipos internos para desarrollar estrategias de comunicación y marketing.Negociación y compra de espacios publicitarios.Elaboración de informes detallados sobre el desempeño de las campañas.Mantenimiento y ampliación de relaciones con proveedores y plataformas publicitarias.Requisitos:Mínimo 5 años de experiencia en la gestión activa de cuentas y compra de medios digitales.Conocimiento avanzado de plataformas de compra de medios como Google Ads, Facebook/Meta Ads, etc.Experiencia en análisis de datos y herramientas de medición como Google Analytics, Google Data Studio, entre otras.Excelentes habilidades de comunicación y negociación.Paciencia.
La vas a necesitar.Capacidad para trabajar de forma autónoma y en equipo, con atención al detalle y capacidad de resolución de problemas.Título universitario en Marketing, Publicidad, Comunicación o afinesOtras titulaciones son un Nice to have.Capacidad de mantener una conversación fluida en inglés.¿Qué ofrecemos?Salario : 30.000€ brutos + 2.000€ variable x 2 veces/año, 0 flexibilidad de trabajo remoto.Proceso de Candidatura: Si cumples con los requisitos y estás interesado/a en formar parte de nuestro equipo, por favor, envía tu CV actualizado y responde a las siguientes preguntas en el email que envíes con tu CV a ****** y ******:How would you explain a client the differences between the clicks reported in an ad platform and the visitors shown in GA4?how would you structure a campaign in Meta Ads where you have a brand and two shops, one in Madrid and another one in A coruña, where you want to a: distribute the 4.000€ of investment evently between both locations.
the brand can sell online but wants to have people visit the stores.b:Push the brand knowledge ( 30%of the investment) and collect leads ( 50% of the investment) and generate calls (rest) for the said brand and locations?What formats would you use?
what targeting would you use?How would you structure the campaign?how would you structure the success and the data ?You would have to explain a client the very brief plan in english.
¡Gracias!
Marketing
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Raoul wallenberg Internation School
Madrid, ES
Admissions & Marketing Manager
Raoul wallenberg Internation School · Madrid, ES
Introduction to Raoul Wallenberg International School (RWIS) Raoul Wallenberg International School Palma (RWIS) is a values-driven learning environment committed to fostering future-focused, inquiry-based education.
Guided by the values of honesty, compassion, courage, and drive, we provide a nurturing yet challenging space for students to thrive academically and personally.
Located in the stunning setting of Mallorca, Spain, RWIS is dedicated to empowering learners from diverse backgrounds to become ethical leaders and global citizens.
RWIS Guiding Statements Vision Statement An inspiring and nurturing learning community that appropriately challenges and empowers students to be future-ready global citizens.
Mission Statement The Raoul Wallenberg International School's mission is to make a positive difference for every single student in our care, helping to develop their full potential.
We aim to nurture confident, independent, and resilient students in an inclusive, caring, challenging, diverse and joyful international learning environment.
This outstanding student experience will empower RWIS graduates with the attitudes, skills and attributes to thrive in a rapidly changing world by enriching their own lives and those around them.
Watchwords Admissions & Marketing Manager Location: Raoul Wallenberg International School, Palma, Mallorca, Spain Position: Admissions & Marketing Manager (Admissions, Marketing, PR and Communications) Reporting to: Business and Operations Manager/Head of School Salary and Benefits: Competitive Salary in line with the position's responsibility and scope of work, as well as the candidate's experience and qualifications.
Additional benefits include free lunch, continued professional development, access to a group health insurance scheme Deadline for applications: Applications will be reviewed on an ongoing basis and applicants are encouraged to apply ASAP Start date: ASAP/upon agreement Enquiries/applications: : ****** The Opportunity This is an exciting opportunity for an experienced professional to contribute to the growth and success of RWIS.
As the Admissions & Marketing Manager, you will play a pivotal role in shaping and communicating the school's vision to prospective families, stakeholders, and the wider community.
You will be responsible for overseeing admissions, marketing, and communications, ensuring that RWIS is positioned as a leading choice for future-focused, inquiry-based education in the region.
In this role, you will manage the strategic development and implementation of external communications, the school's digital presence, marketing and advertising efforts, admissions processes, and community engagement initiatives.
Reporting directly to the Business and Operations Manager and the Head of School, your work will be instrumental in enhancing RWIS's reputation and building meaningful connections within and beyond the school community.
Position Scope 1.
Admissions: Develop and implement a highly effective admissions strategy, supported by relevant policies and procedures.
Serve as the first point of contact for prospective families, providing guidance and support throughout the admissions process, ensuring a high rate of conversion from enquiry to enrollment.
Organize and lead school tours, open days, and orientation events.
Maintain accurate and up-to-date admissions data using Veracross and provide regular reports to the HOS.
Collaborate with academic staff and families to ensure a seamless onboarding experience for new families.
Marketing & Communications: Develop and execute a comprehensive marketing and PR strategy to promote The RWIS Way!
both locally and internationally.
Manage the school's digital presence, including website updates, social media platforms, and digital advertising campaigns.
Act as the "brand guardian" to ensure all materials align with RWIS's ethos, values brandbook and communications policy.
Oversee the creation and review of promotional content such as newsletters, prospectuses, and event materials.
Actively engage with the local and international media, business, NGO and diplomatic community to position RWIS as their school of choice.
Event Management & Community Engagement: Plan and execute events that foster community spirit and promote RWIS to prospective families and partners.
Oversee the activities of the Parent-Teacher Association (PTA) and act as a liaison between parents and the school.
Organize fundraising and events in collaboration with the Business and Operations Manager to advance the RWIS mission.
Strategic Development: Work closely with the Senior Leadership Team to align with the school's broader strategic objectives.
Provide strategic insights on market trends and opportunities to advance the RWIS mission and vision in every way.
Provide regular reports and proposals for SLT and Board approval.
Key Performance Indicators (KPIs) Growth in student admissions aligned with annual targets.
Measurable increase in engagement across digital platforms (e.g., website traffic, social media reach).
Positive feedback from new families on the admissions process and existing families on school communications.
Successful execution of community events and marketing campaigns.
Strengthened relationships with community stakeholders, generating mutually beneficial partnerships.
Ideal Candidate Qualifications and Experience: Bachelor's degree in Communications, Marketing, Public Relations, or a related field.
Proven experience in admissions, marketing, or community relations, ideally within an international school setting.
Strong understanding of digital marketing tools and social media platforms.
Experience managing events and community engagement initiatives.
Experience as an international school educator will also be an advantage.
Skills and Attributes: Exceptional interpersonal and communication skills, adopting various mediums of communications.
Strategic thinker with a creative approach to problem-solving.
Proficiency in Google Workspace and familiarity with marketing and AI tools is highly desirable.
Fluent in English; additional languages (Spanish, German, Swedish) are a strong asset.
Ability to multitask and manage time effectively in a dynamic environment.
Passion for education and alignment with RWIS values.
How to Apply: Interested candidates should submit the following to ****** as soon as possible: A detailed CV.
A cover letter highlighting your suitability for the role.
Contact details of at least two professional references.
Next Stages: Longlisted candidates will be contacted for an initial interview on an ongoing basis.
Successful candidates will progress to a panel interview.
Pre-employment reference checks and criminal record clearance will be conducted as part of our safer recruitment procedures.
Raoul Wallenberg International School is an equal-opportunity employer.
We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Raoul Wallenberg International School believes that every child has the right to grow up in a healthy, safe, secure, and supportive environment.
As an institution, we prioritise and promote child protection above all else and adopt a strict zero-tolerance policy towards the mistreatment or abuse of children.
Raoul Wallenberg International School supports the International Task Force on Child Protection (ITFCP) Reports and Recommendations and we hold ourselves to a high standard of effective recruitment practices with specific attention to Child Protection.
As part of our safer recruitment procedures, Raoul Wallenberg International School conducts pre-employment reference checks before confirming any appointment.
Furthermore, we request all successful candidates to undergo criminal record checks in their country of residence and/or previous countries of employment.
Personal data is collected and used for recruitment purposes only in accordance with our Privacy Policy.
Raoul Wallenberg International School reserves the right to make an appointment at any time, even before the posted deadline, if an exceptional candidate is identified early in the process.
For this reason, interested candidates are encouraged to apply at the earliest possible time.
Join us in shaping the future leaders of tomorrow at Raoul Wallenberg International School.
We look forward to welcoming a passionate and skilled professional to join our vibrant and values-driven community!
Perspective Marketing S L
Boadilla del Monte, ES
Promotor/a ONG base+comisión 1000€ media
Perspective Marketing S L · Boadilla del Monte, ES
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Sènia's marketinghealth
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Torrejón de Ardoz, ES
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Motocrossity · Torrejón de Ardoz, ES
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