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0Administrador PostGreSQL
NuevaCapgemini
Madrid, ES
Administrador PostGreSQL
Capgemini · Madrid, ES
TSQL Azure Ansible Oracle AWS Tomcat PostgreSQL Terraform Power BI Tableau
¿Quiénes somos?
Capgemini es un líder global en asociarse con empresas para transformar y gestionar sus negocios aprovechando el poder de la tecnología. El Grupo se guía cada día por su propósito de liberar la energía humana a través de la tecnología para un futuro inclusivo y sostenible. Es una organización responsable y diversa de 300.000 miembros de equipo en casi 50 países. Con su sólida herencia de 50 años y su profunda experiencia en la industria, Capgemini cuenta con la confianza de sus clientes para abordar toda la amplitud de sus necesidades empresariales, desde la estrategia y el diseño hasta las operaciones, impulsadas por el mundo innovador y en rápida evolución de la nube, los datos, la IA, la conectividad, el software, la ingeniería digital y las plataformas.
Estamos buscando Administrador Medio de Bases de Datos para unirse a nuestro equipo.
Requisitos:
Idiomas:
Dominio del inglés (B2/C1).
Requisitos técnicos mínimos:
Experiencia real (más de 2 años) como administrador en plataformas/entornos de servidores de bases de datos Oracle.
Experiencia real (más de 2 años) como administrador en plataformas/entornos de servidores de bases de datos MS SQL.
Experiencia real (más de 1 año) como administrador en plataformas/entornos de servidores de bases de datos PostgreSQL.
Conocimientos en scripting (Ansible, Terraform, etc.) y aprovisionamiento.
Amplia experiencia en actividades de respaldo/recuperación ante desastres y resolución de problemas.
Implementación de políticas de seguridad.
Experiencia en plataformas de alta disponibilidad (HA).
Conocimientos valorables:
Familiaridad con plataformas públicas (Azure, Google, AWS).
Habilidades de gestión de equipos/clientes.
Experiencia con servidores de aplicaciones (Weblogic, Jboss, IIS, Tomcat, etc.).
Experiencia avanzada en automatización/orquestación.
Creación de reportes (Tableau, PowerBI, etc.).
Conocimientos de redes: configuración/diseño de VPNs, firewalls, enrutamiento, DNS.
Conocimientos de respaldo/almacenamiento (Netapp, EMC, NetBackup, Veeam Backup, etc.).
Uso de herramientas ITSM (ServiceNow, Remedy).
Tareas:
Gestión general de la plataforma: incidentes, solicitudes, cambios, problemas y análisis de causa raíz (RCA).
Comunicación directa con clientes finales según demanda.
Asistencia telefónica en modalidad de guardias.
Colaboración en planes de mejora de plataforma.
Creación y mantenimiento de documentación técnica.
Verificación de estado de trabajos SQL y Oracle diarios/semanales.
Revisión del estado diario de las bases de datos.
Verificación de disponibilidad de almacenamiento y espacio para discos relacionados con bases de datos (excluyendo unidades C y de cuórum).
Revisión de registros de errores de servidores SQL y Oracle.
Reconstrucción/reorganización de índices.
Data Analyst
19 feb.CONMED Corporation
Data Analyst
CONMED Corporation · Barcelona, ES
Teletrabajo Python TSQL Oracle R Office Salesforce ERP Excel Machine Learning Power BI Tableau
CONMED is a global medical technology company that specializes in the development and sale of surgical and patient monitoring products and services that allow our physician customers to deliver high quality care and as a result, enhanced clinical outcomes for their patients.
With products that are recognized as technological leaders by the specialties they serve, healthcare professionals within the Orthopaedic, Laparoscopic, Robotic & Open Surgery, Gastroenterology & Pulmonology and Cardiology & Critical Care specialties have come to value the CONMED name across the world.
Our broad portfolio focuses on the needs and wants of specific specialties while coming together at the point of care delivery to offer our customers the power of choice and the power of convenience.
Job Summary: We are seeking a skilled and detail-oriented Data Analyst to join our team to join our International Finance Team. The ideal candidate will have a strong analytical mindset, excellent problem-solving skills, and the ability to interpret complex data sets. As a Data Analyst, you will be responsible for collecting, processing, and analyzing data to provide actionable insights that support our business objectives.
Reporting to: Vice President Finance, International
Location: Barcelona, Spain or Lyon, France.
Key Responsibilities:
· Collect, clean, and validate data from various sources.
· Analyze large datasets to identify trends, patterns, and insights.
· Develop and maintain dashboards and reports to visualize data.
· Collaborate with cross-functional teams to understand data needs and deliver solutions.
· Perform statistical analysis and predictive modeling.
· Present findings and recommendations to stakeholders in a clear and concise manner.
· Monitor data quality and ensure data integrity.
· Prepare ad-hoc analysis, reports and presentations
· Stay up-to-date with industry trends and best practices in data analysis.
Qualifications:
· Bachelor's degree in Data Science, Statistics, Computer Science, or a related field.
· Proven experience as a Data Analyst or in a similar role.
· Proficiency in data analysis tools and software (e.g., SQL, Python, R, Excel).
· Experience with data visualization tools (e.g., Tableau, Power BI), ERP (e.g. Oracle, SAP) and Salesforce.com.
· Proficiency in Microsoft Office.
· Strong analytical and problem-solving skills.
· Excellent communication and presentation skills.
· Attention to detail and a high level of accuracy.
· Ability to work independently and as part of a team.
· English, as primary work language . Any other European language is a plus
Preferred Qualifications:
· Master's degree in a related field.
· Experience with machine learning and predictive analytics.
· Knowledge of database management and data warehousing.
Team & Main Interactions:
· Reporting to International Finance Team
· Frequent contact with the sales, marketing and finance team from our international subsidiaries
· Work in close partnership with the Corporate IT Team
Benefits:
· Competitive salary and benefits package.
· Opportunities for professional development and growth.
· Collaborative and inclusive work environment.
· Flexible work hours and remote work options.
Business Analyst
19 feb.principal33
Business Analyst
principal33 · Barcelona, ES
Teletrabajo TSQL Power BI Tableau Office
About us
At Principal33 we strive to make happiness at work a reality. Because it's not just about the money, it's also about the work environment and appreciation. It's about creating the best team setup you can imagine and getting involved in the things you're passionate about. And you can be a part of it, because it's fun to get things done!
We want our employees to innovate and we allow them to do what they are truly passionate about. Based on this conviction, Principal33 aligns its strategy around its vision: to become a leading IT service company and a better working-life balance. With currently around 200 employees from different countries, we are actively shaping the future of work.
Your responsibilities:
The Business Analyst is responsible for analyzing business processes, identifying opportunities for improvement, and developing solutions to enhance operational efficiency and effectiveness. This role involves collaborating with cross-functional teams to ensure alignment between business needs and technological solutions within the logistics industry.
Major/Key Accountabilities
- Business Process Analysis: Conduct thorough analysis of business processes and workflows to identify inefficiencies, bottlenecks, and areas for improvement.
- Requirements Gathering and Documentation: Collaborate with stakeholders to gather and document business requirements, ensuring clarity and alignment with business objectives.
- Solution Development: Develop and propose innovative solutions to address business challenges, leveraging technology and best practices to enhance operational efficiency.
- Stakeholder Collaboration: Work closely with cross-functional teams, including IT, engineering, and operations, to ensure successful implementation of solutions and alignment with business goals.
- Data Analysis and Reporting: Analyze data to provide insights and support decision-making, developing reports and dashboards to track key performance indicators (KPIs) and business metrics
- Continuous Improvement: Identify and implement continuous improvement initiatives to enhance business processes, increase efficiency, and drive operational excellence.
- Training and Support: Provide training and support to end-users to ensure effective adoption and utilization of new systems and processes.
- Process Improvement: Successful identification and implementation of process improvements, measured by efficiency gains and cost savings.
- Requirements Accuracy: Quality and accuracy of requirements documentation, as measured by stakeholder feedback and project success.
Qualifications
- Profound knowledge about Business Process Analysis
- Profound knowledge of Requirements Gathering and Documentation
- Profound knowledge about Solution Development
- Profound knowledge of Data Analysis and Reporting
- Proven experience in business analysis within a tech organization, preferably in the logistics industry.
Experience
- Extensive experience in conducting business process analysis and developing improvement initiatives.
- Hands-on experience with data analysis tools and techniques, including proficiency in SQL and data visualization tools (e.g., Tableau, Power BI).
- Demonstrated ability to gather and document business requirements accurately and effectively
- Experience in collaborating with cross-functional teams to deliver successful business solutions.
- Strong background in developing and implementing process improvement initiatives.
- Proven track record in providing training and support to end-users for new systems and processes.
- Familiarity with logistics and supply chain operations is highly desirable.
What we offer:
Way of working: remote 100%
Unless you would like to join as at our beautiful office in Valencia and work hybrid.
Benefits
- Flexible compensation
- Flexible work hours
- Private medical insurance
- Day off on your birthday
- Referral bonus if you bring your contacts
- Gifts for special occasions
- International and multicultural environment
- A free week-long accommodation annually at our corporate apartment close to Valencia, Spain (subject to availability)
Events
Summer party!
(Self)-Development
Continuous training, we will help you improve your technical skills, evolve in the tech community and develop as a professional.
We are an active part of the tech-community. You may have the opportunity to attend and participate in local and international tech-events.
Wanna join!?
Senior Python Programmers
19 feb.Plexus
Senior Python Programmers
Plexus · Madrid, ES
Teletrabajo Python TSQL Jenkins Git Hadoop AWS Tableau
Join Plexus Tech. We are looking for new colleagues with a senior Python developer profile.
Requirements:
- Experience in Tableau
- Experience in SQL, Hive, Hadoop.
- Experience in Pyspark, Pandas, JulyterLab (working with notebooks).
- Experience in using the AWS platform.
- Experience with continuous integration and continuous delivery tools such as Git, Jenkins, etc.
With our hybrid model, Flexology, you can work from wherever your talent flows best: from any of the 24 work centers we have in Spain, from your home, or combining both modalities. The Plexus Tech work ecosystem allows for a collaborative environment to be maintained in the company.
- - Work with leading professionals.
- Access to ongoing training.
- Professional development.
- Flexible remuneration in health insurance, restaurant vouchers, childcare, transportation.
Analista Business Intelligence
18 feb.Mahou San Miguel
Madrid, ES
Analista Business Intelligence
Mahou San Miguel · Madrid, ES
UX/UI Salesforce Tableau
Job Description
¿Por qué te estamos buscando?
Liderar la creación, mantenimiento y evolución de las herramientas comerciales en el canal de hostelería, poniendo la experiencia de usuario en el centro para que el Route-to-Market de MSM pueda aportar un valor extra diferenciador y capturar el máximo potencial de cada cliente. Mejorando así nuestra toma de decisiones basada en datos y optimizando nuestras estrategias comerciales en hostelería.
Tu día a día en Mahou San Miguel
- Coordinar el desarrollo y ecosistema de las mejores herramientas comerciales para hostelería, asegurando su correcta implementación y uso.
- Priorizar y coordinar el mantenimiento y los evolutivos de SHERPA (Salesforce) y otras herramientas, asegurando las funcionalidades clave para el negocio.
- Coordinar con sistemas, proveedores y otros departamentos clave el avance de las diferentes tareas evolutivas, su testeo, comunicación a usuarios y formación.
- Fomentar y consolidar el uso de las herramientas comerciales (BOARD; CRM Analytics; Tableau, SALESFORCE ), asegurando la accesibilidad y disponibilidad de las mismas para todos los departamentos.
- Diseñar planes y programas de formación, coordinando la formación al equipo comercial hostelería en las nuevas herramientas definidas, así como los acompañamientos con los gestores para ayudar en la comprensión y utilización de las políticas.
¿Qué requisitos debes cumplir?
- Grado, Licenciatura, Diplomatura o FPII
- Nivel de inglés fluido.
- Perfil de analista con experiencia en gestión de proyectos de tecnología, dato y analítica, sistemas y/o CRM.
- Debe entender y ser capaz de trasladar problemas de negocio a entornos de desarrollo de sistemas y viceversa, ser capaz de declinar necesidades y requisitos de sistema a agentes comerciales de campo, siempre con altos niveles de desempeño e influencia.
Nuestro compromiso con la diversidad, la inclusión y la igualdad de oportunidades está presente desde nuestro nacimiento en 1890. Nuestra visión, en este sentido, es “construir el futuro a través de la suma de personas únicas, impulsando la diversidad de forma activa como fuente de riqueza en la sociedad”.
Por eso, esta oferta está dirigida a cualquier persona que reúna los requisitos exigidos para el puesto, independientemente de sus características.
Project Manager sector Salud
17 feb.Grupo Digital
Barcelona, ES
Project Manager sector Salud
Grupo Digital · Barcelona, ES
Jira Power BI Tableau
Desde Grupo Digital buscamos incorporar un/a Project Manager con profundos conocimientos en el sector salud para incorporar a nuestra plantilla y colaborar con uno de nuestros clientes.
Ubicación Barcelona
Modalidad de trabajo Presencial en Barcelona de forma puntual y periódica. Catalán imprescindible.
Inicio inmediata
Años de experiencia Más de 10 años de experiencia
Perfil y funciones del puesto Project Manager con profundos conocimientos en el sector salud y más concretamente en los procesos sanitarios propios de un hospital y de atención ambulatoria para realizar las siguientes tareas y funciones
Consultoría y análisis funcional
- Análisis definición y reestructuración de procesos y circuitos hospitalarios.
- Análisis y definición de requerimientos funcionales de sistemas de información de gestión.
- Análisis definición e implementación de proyectos de integración de aplicaciones de análisis clínico diagnóstico por la imagen escritorios clínicos áreas de paciente sistemas de reporte de información facturación y actividad.
- Liderar y gestionar iniciativas de transformación tecnológica en el sector sanitario con enfoque en hospitales y áreas ambulatorias.
- Gestión y planificación de recursos de proyectos definiendo las tareas y calendarios en los que se realizarán los diferentes proyectos de implantación y consultorías.
- Experiencia gestión de equipos de entre 15-20 personas.
- Diseño e implementación de soluciones avanzadas basadas en SAP ISH integrando procesos clínicos y administrativos.
- Liderazgo en la integración de SAP ISH con otros sistemas y soluciones de interoperabilidad sanitaria (HL7 FHIR).
- Gestión de equipos multidisciplinarios incluyendo personal técnico clínico y administrativo asegurando una comunicación efectiva entre todas las partes interesadas.
Proyectos complejos en el ámbito de Salud.
Capacidad para gestionar múltiples stakeholders en proyectos complejos.
Experiencia en proyectos de transformación digital de gran escala en hospitales o sistemas de salud públicos y privados.
Excelentes habilidades de negociación resolución de conflictos y toma de decisiones.
Liderazgo estratégico y orientación a resultados.
Alta capacidad analítica y de pensamiento crítico.
Conocimientos avanzados de SAP ISH y su integración con otras plataformas tecnológicas.
Experiencia en estándares de interoperabilidad sanitaria como HL7 FHIR y DICOM.
Herramientas de gestión de proyectos como Jira MS Project o similares
Conocimientos deseables
Conocimientos del Sector Público.
Herramientas de Business Intelligence (Power BI Tableau) aplicadas al análisis de datos sanitarios.
¿Qué es lo que le ofrecemos?
Salario competitivo en función de la experiencia
Contrato indefinido u Opción de Contrato Mercantil
22 días laborables de vacaciones
Plan de retribución flexible Seguro médico cheques guardería cheques transporte
Formación en Tecnología y Soft Skills
Programa de referidos 500 por candidatos recomendados que se incorporen con nosotros
HL7,
Project Manager sector Salud
17 feb.Grupo Digital
Barcelona, ES
Project Manager sector Salud
Grupo Digital · Barcelona, ES
Jira Power BI Tableau
Desde Grupo Digital, buscamos incorporar un/a Project Manager con profundos conocimientos en el sector salud para incorporar a nuestra plantilla y colaborar con uno de nuestros clientes.
Ubicación: Barcelona
Modalidad de trabajo: Presencial en Barcelona de forma puntual y periódica. Catalán imprescindible.
Inicio: inmediata
Años de experiencia: Más de 10 años de experiencia
Perfil y funciones del puesto: Project Manager con profundos conocimientos en el sector salud y más concretamente en los procesos sanitarios propios de un hospital y de atención ambulatoria, para realizar las siguientes tareas y funciones:
* Consultoría y análisis funcional
- Análisis, definición y reestructuración de procesos y circuitos hospitalarios.
- Análisis y definición de requerimientos funcionales de sistemas de información de gestión.
- Análisis, definición e implementación de proyectos de integración de aplicaciones de análisis clínico, diagnóstico por la imagen, escritorios clínicos, áreas de paciente, sistemas de reporte de información, facturación y actividad.
* Gestión Estratégica de Proyectos: Planificación, ejecución y supervisión de proyectos tecnológicos en el sector salud, asegurando que se cumplan los objetivos, plazos y presupuestos.
- Liderar y gestionar iniciativas de transformación tecnológica en el sector sanitario, con enfoque en hospitales y áreas ambulatorias.
- Gestión y planificación de recursos de proyectos, definiendo las tareas y calendarios en los que se realizarán los diferentes proyectos de implantación y consultorías.
- Experiencia gestión de equipos de entre 15-20 personas.
* Especialización en SAP ISH:
- Diseño e implementación de soluciones avanzadas basadas en SAP ISH, integrando procesos clínicos y administrativos.
- Liderazgo en la integración de SAP ISH con otros sistemas y soluciones de interoperabilidad sanitaria (HL7, FHIR).
* Implantación del CRM en sector Salud Liderazgo y Coordinación:
- Gestión de equipos multidisciplinarios, incluyendo personal técnico, clínico y administrativo, asegurando una comunicación efectiva entre todas las partes interesadas.
Conocimientos imprescindibles:
* Proyectos complejos en el ámbito de Salud.
* Capacidad para gestionar múltiples stakeholders en proyectos complejos.
* Experiencia en proyectos de transformación digital de gran escala en hospitales o sistemas de salud públicos y privados.
* Excelentes habilidades de negociación, resolución de conflictos y toma de decisiones.
* Liderazgo estratégico y orientación a resultados.
* Alta capacidad analítica y de pensamiento crítico.
* Conocimientos avanzados de SAP ISH y su integración con otras plataformas tecnológicas.
* Experiencia en estándares de interoperabilidad sanitaria como HL7, FHIR y DICOM.
* Herramientas de gestión de proyectos como Jira, MS Project o similares
Conocimientos deseables:
* Conocimientos del Sector Público.
* Herramientas de Business Intelligence (Power BI, Tableau) aplicadas al análisis de datos sanitarios.
¿Qué es lo que le ofrecemos?
* Salario competitivo en función de la experiencia
* Contrato indefinido u Opción de Contrato Mercantil
* 22 días laborables de vacaciones
* Plan de retribución flexible: Seguro médico, cheques guardería, cheques transporte
* Formación en Tecnología y Soft Skills
* Programa de referidos: 500 € por candidatos recomendados que se incorporen con nosotros
Data Foundations Manager
17 feb.Accenture
Barcelona, ES
Data Foundations Manager
Accenture · Barcelona, ES
Python TSQL Azure Cloud Coumputing Oracle AWS ERP Power BI Tableau Office
If you are ready to lead the total reinvention of the company through technology and data, you have an opportunity to join the Accenture team and change the future of our clients and society
Role:
As an Manager in Supply Chain Data Foundations (Data Strategy, Data Governance, Data Modelling, Data Engineering, Data Architecture and Visualization), you will play a pivotal role in enabling our clients to build and scale robust data foundations that drive supply chain optimization. You will be part of the growing team leading innovative projects and work directly with clients to transform their supply chain operations through data-driven insights and cutting-edge technologies.
Key Responsibilities
- Lead the delivery of supply chain data foundation projects, ensuring alignment with client objectives and industry best practices
- Identify and address clients´ supply chain data needs and challenges
- Oversee the design and implementation of scalable data architectures to support supply chain needs
- Develop and manage data pipelines, ensure data quality, and integrate diverse data sources to provide actionable insights
- Collaborate and lead multidisciplinary teams, including data engineers, data scientists, and supply chain domain experts
- Define and structure project activity and best approaches, leveraging a detailed understanding of client´s problem statements and their specific business requirements
- Mentor and support junior team members on supply chain data foundations and best practices
- Drive the development of tools, frameworks, and assets to accelerate delivery and value creation
- Support the management team on client proposals and other sales activities
- Ensure effective collaboration with offshore development teams and provide guidance to ensure quality deliverables
Skills you will need:
- 8-10 years of experience in Data Foundations (Data Strategy, Data Governance, Data Modelling, Data Engineering, Data Architecture, and Visualization), especially in Supply Chain
- Advanced understanding of building and managing data pipelines, data lakes, and data warehouses using cloud platforms (e.g., AWS, Azure, GCP)
- In-depth knowledge of supply chain processes, including procurement, logistics, inventory management, and demand planning
- Expertise in data modeling, ETL processes, and data integration techniques
- Extensive hands-on experience with coding and visualization technologies and tools such as SQL, Python, Power BI, Tableau, etc.
- Proven track record in delivering data-driven projects in a consulting or corporate environment
- Excellent communication and stakeholder management skills, with the ability to engage both technical and non-technical audiences
- Strong leadership and team management skills, with experience in mentoring and developing junior team members
- Comprehensive familiarity with SAP, Oracle, or other ERP systems
- Master´s degree in mathematics, Engineering, Data Science, or related fields
At Accenture, a company recognized as a Great Place To Work®, we are committed to a hybrid work model that, thanks to technology and our facilities, allows us to maintain the essential human connection to work with our teams and clients. This connection enables us to uphold our culture of inclusion and diversity and to be, according to Refinitiv, the most diverse company in the world.
Additionally, we offer you other benefits such as:
- Medical, Life, and Accident Insurance
- Medical service and wellness programs
- Flexible compensation program and stock purchase plan
- Flexibility programs (scheduling, days off, vacations...)
- Individualized training itinerary
- Sustainability programs and Accenture Foundation
- Employee network for diversity
- Other benefits: Bankinter office with special conditions and profit sharing
#LI-EU
About Accenture
Accenture is a leading global professional services company that helps the world´s leading organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance services-creating tangible value at speed and scale. We are a talent- and innovation-led company with 774,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world´s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology and leadership in cloud, data and AI with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. Our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Song, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value, enable us to help our clients reinvent and build trusted, lasting relationships. We measure our success by the 360° value we create for our clients, each other, our shareholders, partners and communities.
Igualdad de Oportunidades en el Empleo
Todas las decisiones de empleo se tomarán sin importar la edad, raza, credo, color, religión, sexo, origen nacional, ascendencia, grado de discapacidad, estado de veterano, orientación sexual, identidad o expresión de género, información genética, estado civil, estado de ciudadanía o cualquier otro motivo o circunstancias protegidas por las leyes federales, estatales o locales.
Consultor/a Data
16 feb.KPMG España
Consultor/a Data
KPMG España · Zaragoza, ES
Teletrabajo TSQL R Big Data Power BI Tableau
Ubicación:
Zaragoza, ES, 50018
Fecha: 20 ene 2025
¿Te defines por tu talento y tu visión?
Entonces, tú también puedes marcar la diferencia. Únete a un entorno profesional que contribuye a la transformación de empresas y sociedad. Alcanza tus metas, supera tus límites y únete a una firma que va más allá de los servicios profesionales.
Porque marcar la diferencia no es solo algo que decimos. Es lo que hacemos.
Desarrolla tu carrera con nosotros.
¿Qué podrás hacer?
Unirse al equipo de KPMG de FS Consulting significa unirse a un equipo talentoso, con iniciativa, curiosidad, pasión por su trabajo y desarrollo de soluciones que resuelvan problemas del cliente.
Como Consultor/a Data podrás participar en proyectos para grandes entidades Financieras y Compañías Aseguradoras, realizando labores de programación y modelos.
Para ello, tendrás que tener:
- Un apetito sin fin por la tecnología y la conducción de las mejores prácticas de desarrollo de infraestructura y software.
- Entusiasmo y compromiso por ayudar al equipo a mejorar.
- Deseo de trabajar en estrecha colaboración con un equipo multidisciplinario e internacional.
- Crear infraestructura a escala y hacer grandes amigos en el camino.
- Formación en DAM o DAW
- Valorable formación complementaria como el Curso de especialización en Inteligencia Artificial y Big Data
- Al menos 1 año de experiencia en proyectos relacionados con el área del dato.
- Conocimientos y experiencia en herramientas de gestión y análisis de datos como SAS, R, SQL, Visual Basic.
- Valorable experiencia en herramientas de Reporting - BI (Power BI, Tableau, Qlikview, ...)
- Un gran ambiente de trabajo, tanto dentro como fuera de la oficina
- Oportunidades internacionales y red de contactos global
- Formacióncontinuay plan de carrera a tu medida
- Salario competitivo y plan de remuneración flexible
- 31 días laborables de vacaciones
- La tarde de tu cumpleaños libre
- Flexibilidad y posibilidad de teletrabajo
- Acceso a Kteam, nuestra plataforma de bienestar, servicios, solidaridad y promociones
- Los beneficios pueden variar para programas de becas y/o prácticas
Nuestros valores marcan la diferencia. Marca la diferencia, impulsa tu talento.