Excel Mesos PowerPoint Word

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Badalona un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica al sector siderometal·lúrgic.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions

Brindar suport administratiu i operatiu a les diferents àrees de l'empresa, garantint el correcte flux d'informació i la gestió eficient dels recursos.

  • Gestió de documents organitzar i arxivar documentació física i digital, assegurant la seva accessibilitat i confidencialitat
  • Atenció telefònica i de visites atendre les trucades i rebre visitants, proporcionant la informació bàsica i redirigint-los a les àrees corresponents.
  • Gestió de l'agenda suport en la programació de reunions, cites i esdeveniments, i assegurar la disponibilitat de recursos necessaris.
  • Suport en comptabilitat bàsica processar factures, efectuar pagaments i gestionar el control de despeses, en coordinació amb el dept. de comptabilitat.
  • Preparació d'informes i presentacions recopilar i preparar dades per informes, presentacions i reports periòdics de gestió.
  • Gestió de subministraments controlar l'inventari de subministraments d'oficina i realitzar comandes quan sigui necessari.
  • Suport en tasques administratives generals col·laborar en tasques relacionades amb la correspondència, contractes, control d'arxius i actualització de base de dades.
  • Compliment de normes internes assegurar que les operacions administratives segueixin les polítiques i procediments de l'empresa.

Requisits

  • Formació CFGM en administració, secretariat o àrees afins.
  • Domini del català i el castellà.
  • Coneixements d'eines ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint).
  • Experiència prèvia en una posició similar al sector administratiu. (preferible)
  • Habilitat per gestionar múltiples tasques i treballar sota pressió.
  • Coneixements bàsics de comptabilitat. (preferible)
  • Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.

S'ofereix

  • Salari brut anual de 19.000€.
  • Contractació indefinida.
  • Horari de dilluns a divendres de 07:00 a 15:00h.

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Madrid

Key Talent Indicator by The Wise Seeker

Madrid, ES

La persona que buscamos dará soporte administrativo a diferentes áreas de Logística en el centro que tenemos ubicado en...

GRUPO CONFORSA

Alcalá de Henares, ES

🌟 Auxiliar Administrativo para IDIOMATIZATE - Academia de Idiomas en Alcalá de Henares 🌟 ¿Quieres formar parte de un...

Gi Group

Molar, El, ES

Gi Group es la multinacional Italiana líder en el mundo que ofrece soluciones integrales para el desarrollo del mercado...

SERPASAT INSTALACIONES SL

Móstoles, ES

📣 Desde Grupo Serpasat estamos buscando una persona para sumarse a nuestro equipo: ¿Tienes experiencia en el area de...

join.com

San Martín de la Vega, ES

DESGUACES COTRADE S.L busca un/a Mecanico/aux administrativo Tareas DESMONTAJE DE VEHICULOS, CREACCION DE INVENTARIO Y...

NA

Alcobendas, ES

¿Te apasiona la contabilidad y deseas formar parte de un prestigioso bufete de abogados? ¿Tienes disponibilidad...

NA

Berrueco, El, ES

¿Tienes experiencia como administrativo/a de compras? ¿Tienes disponibilidad inmediata de incorporación? ¿Tú nivel de...