Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Badalona un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica al sector siderometal·lúrgic.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
Brindar suport administratiu i operatiu a les diferents àrees de l'empresa, garantint el correcte flux d'informació i la gestió eficient dels recursos.
- Gestió de documents organitzar i arxivar documentació física i digital, assegurant la seva accessibilitat i confidencialitat
- Atenció telefònica i de visites atendre les trucades i rebre visitants, proporcionant la informació bàsica i redirigint-los a les àrees corresponents.
- Gestió de l'agenda suport en la programació de reunions, cites i esdeveniments, i assegurar la disponibilitat de recursos necessaris.
- Suport en comptabilitat bàsica processar factures, efectuar pagaments i gestionar el control de despeses, en coordinació amb el dept. de comptabilitat.
- Preparació d'informes i presentacions recopilar i preparar dades per informes, presentacions i reports periòdics de gestió.
- Gestió de subministraments controlar l'inventari de subministraments d'oficina i realitzar comandes quan sigui necessari.
- Suport en tasques administratives generals col·laborar en tasques relacionades amb la correspondència, contractes, control d'arxius i actualització de base de dades.
- Compliment de normes internes assegurar que les operacions administratives segueixin les polítiques i procediments de l'empresa.
- Formació CFGM en administració, secretariat o àrees afins.
- Domini del català i el castellà.
- Coneixements d'eines ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint).
- Experiència prèvia en una posició similar al sector administratiu. (preferible)
- Habilitat per gestionar múltiples tasques i treballar sota pressió.
- Coneixements bàsics de comptabilitat. (preferible)
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Salari brut anual de 19.000€.
- Contractació indefinida.
- Horari de dilluns a divendres de 07:00 a 15:00h.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Madrid
Key Talent Indicator by The Wise Seeker
Madrid, ES
GRUPO CONFORSA
Alcalá de Henares, ES
Gi Group
Molar, El, ES
Auxiliar administrativo
4 ene.SERPASAT INSTALACIONES SL
Móstoles, ES
join.com
San Martín de la Vega, ES
NA
Alcobendas, ES
NA
Berrueco, El, ES