¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.176Informática e IT
1.149Comercial y Ventas
1.115Adminstración y Secretariado
965Desarrollo de Software
554Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
548Ingeniería y Mecánica
541Educación y Formación
420Industria Manufacturera
391Marketing y Negocio
356Derecho y Legal
341Instalación y Mantenimiento
263Diseño y Usabilidad
153Publicidad y Comunicación
148Arte, Moda y Diseño
147Sanidad y Salud
127Recursos Humanos
109Artes y Oficios
105Construcción
105Contabilidad y Finanzas
97Alimentación
80Atención al cliente
59Producto
47Banca
42Hostelería
35Turismo y Entretenimiento
35Cuidados y Servicios Personales
34Farmacéutica
33Inmobiliaria
32Social y Voluntariado
19Energía y Minería
18Seguridad
14Deporte y Entrenamiento
9Seguros
6Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Minor Hotels
Madrid, ES
Business Intelligence Trainee - Minor Hotels Eu&Am - Madrid
Minor Hotels · Madrid, ES
Python TSQL Azure Cloud Coumputing AWS R Big Data Machine Learning Power BI Tableau Office
Minor Hotels is a global hospitality group operating over 540 hotels, resorts and residences in 56 countries in Asia-Pacific, the Middle East, Africa, the Indian Ocean, Europe and the Americas.
As a hotel owner, operator and investor, Minor Hotels fulfils the needs and desires of today’s global travellers through its diverse portfolio of eight hotel brands – Anantara, Avani, Elewana, NH Hotels, NH Collection, nhow, Oaks and Tivoli.
As part of Minor Hotels, the region of Minor Europe and the Americas is responsible for more than 350 properties in 30 countries and plans to grow across all segments, with a focus on its upper-upscale and luxury brands.
Belonging to Business Intelligence department in the Operational Excellence Team, candidate will:
- Support to the data analysis, data extraction and updates of needed reports
- Optimize and develop improvements regarding current analysis & reports
- Update recurrent dashboards, planning their updates in advance with the team
- Sustain in ensuring the integrity and availability of data and ensure that they can support the company´s growth with our current
- Contribute to creating a culture data-driven decision making
- Collection, monitoring and analysis of KPI´s by business area
QUALIFICATIONS
- Engineering
- High command of English, both written and spoken.
- Having a master’s in data analytics, statistics or Big Data is a plus
SPECIFIC KNOWLEDGE
- Glad to manipulate data sets and building statistical models
- Knowledge programming based on statistical computer languages: R or Python
- Knowledge querying databases with SQL
- Knowledge of using advanced machine learning algorithms and statistics: regression, simulation, scenario analysis, modelling, clustering, decision trees, neural networks, etc.
- Desirable: knowledge of visualizing/presenting data with Power BI / Tableau
- Desirable: knowledge of Google BigQuery or other Cloud Big Data Platforms (Azure,AWS)
TEAM MEMBER BENEFITS
- Development opportunities and training programs.
- Be Worldwide.
- Inclusive work culture.
- A culture of continuous listening and feedback.
- Wellbeing initiatives.
- Sustainable and Volunteer initiatives.
- Special rates and promotions for team members.
CONDITIONS
- The position will be located at the Central Office in Madrid, Spain (Santa Engracia 120, 7th floor).
- The tutor will be the VP Operational Excellence Analytics
- Duration: 6 months + 6 months (1 full year).
- Full-time internship.
Amàre Hotels
Eivissa, ES
2º Responsable de Atención al cliente
Amàre Hotels · Eivissa, ES
Office
🔔 Ofrecemos un puesto de 2º Responsable de Atención al cliente para nuestro Amàre Beach Hotel Ibiza ubicado en Ibiza Se encargará de efectuar la atención al cliente, garantizando el logro de los objetivos de satisfacción de cliente, asegurándose que el programa de actividades, entretenimiento y servicios que se desarrollan en el hotel cumplan con los estándares de calidad establecidos.
Accederás a múltiples ventajas
Trabajarás en Fuerte Group Hotels, una gran familia de profesionales de primer nivel con casi 7 décadas en el sector hotelero que ha crecido en marcas diferenciadas especialmente en el sur de España.
💥 Política salarial competitiva.
💟 Ambiente de trabajo único, excelente clima laboral rodeado de grandes profesionales.
📈 Oportunidades de desarrollo, planes de carrera para que crezcamos juntos.
📚 Formación continua: apostamos e impulsamos tu talento. Especial atención a la mejora de tu nivel de idiomas.
Tu día a día empezará a sonar así…
🔲 Soporte y supervisión: En ausencia del Responsable de Animación y Atención al cliente, será el/la encargado/a de asumir las funciones propias de su superior jerárquico inmediato. Velar por la consecución de los objetivos departamentales establecidos. Cumplir con los objetivos de satisfacción del cliente, así como gestionar y llevar a cabo el seguimiento de las quejas y sugerencias de mejora de los clientes. Participar en la vigilancia del cumplimiento de los términos de los contratos incurridos con proveedores externos, así como de los estándares de calidad pactados y deseados.
🔲 Ejecución y seguimiento: Participar en la promoción del programa de entretenimiento y servicios a ofrecer a los clientes. Recibir a los clientes en los diferentes puntos de venta, siendo responsable del servicio de Bienvenida en Amàre Club. Atender y asesorar al cliente en sus peticiones, para asegurar una experiencia personalizada. Colaborar en las actividades de entretenimiento que se lleven a cabo en el Hotel, cuidando la decoración, el servicio prestado, montaje y atención de las necesidades que pueda tener el cliente.
🔲 Control y calidad: Escuchar, gestionar y llevar a cabo el seguimiento de las quejas realizadas por los clientes durante su estancia en el Hotel. Llevar a cabo el seguimiento de la implantación de los estándares del Manual de Ambientación Operacional. Cumplir y hacer cumplir las normas de calidad, seguridad y salud, medioambiente y protección de datos, establecidos por la organización.
Requisitos mínimos
Eres ideal para el puesto si…
🎓 FP I/II- Grado Medio/ Superior en Información y Comercialización Turística, Organización de Eventos, Turismo y/o similar. Valorable formación en programas de animación turística y musical.
💼 Experiencia mínima de 1-2 años en la posición o similar en hoteles de 4* o superior.
🗣💬Inglés: Nivel B1. Francés: Nivel B1
🖥🖱 Software de Gestión Hotelera, Nivel Medio. Office, Nivel Medio.
📩 Solicita el puesto ahora y únete al universo Fuerte Group. Comparte esta oferta con tus contactos, puedes descubrir más ofertas y conocer Fuerte Group Hotels en talent.fuerte-group.com
Minor Hotels
Madrid, ES
PR & Communication Trainee - Minor Hotels Eu&Am - Madrid
Minor Hotels · Madrid, ES
Office
Minor Hotels is a global hospitality group operating over 540 hotels, resorts and residences in 56 countries in Asia-Pacific, the Middle East, Africa, the Indian Ocean, Europe and the Americas.
As a hotel owner, operator and investor, Minor Hotels fulfils the needs and desires of today’s global travellers through its diverse portfolio of eight hotel brands – Anantara, Avani, Elewana, NH Hotels, NH Collection, nhow, Oaks and Tivoli.
As part of Minor Hotels, the region of Minor Europe and the Americas is responsible for more than 350 properties in 30 countries and plans to grow across all segments, with a focus on its upper-upscale and luxury brands.
JOB SUMMARY
Esta posición forma parte del equipo de marketing y comunicación de la compañía Minor Europe and Americas en España y, trabajará para dar apoyo en el desarrollo y activación de campañas de comunicación y PR, así como en la puesta en marcha de proyectos clave en el área a desarrollar durante 2025.
KEY ACCOUNTABILITIES
Apoyo en el desarrollo y ejecución del plan de comunicación anual, aportando iniciativas proactivas basadas en las necesidades del negocio para las marcas hoteleras NH, NH Collection, nhow y Avani Hotels & Resorts, así como para sus distintas propuestas gastronómicas.
Gabinete de prensa. Apoyo y soporte a las gestiones con medios: entrevistas, información, especiales editoriales, encuentros....
Apoyo en la generación y dinamización de contenidos. Redacción de textos (comunicados de prensa, branded content, materiales internos y argumentarios en inglés o en español).
Participar en la coordinación y organización de eventos y presentaciones, así como en la gestión de viajes y estancias en nuestros hoteles de nuestro público objetivo (prensa, creadores de contenido, líderes de opinión…).
Actualización continua de materiales y herramientas de comunicación internas: bases de datos, fact sheets, press kits...
Control del archivo fotográfico.
EXPERIENCE
Se valorará positivamente que el candidato haya realizado prácticas o becas previas en la misma área: medios de comunicación, agencias de comunicación o departamentos de prensa.
QUALIFICATIONS
Formación universitaria superior. Licenciado en Periodismo o en Ciencias de la Información y de la Comunicación.
PREFERRED SKILLS
Excelente redacción.
Imprescindible persona con nivel muy alto de inglés, hablado y escrito.
CONDITIONS
- The position will be located at the Central Office in Madrid, Spain (Santa Engracia 120, 7th floor).
- Duration: 6 months + 6 months (1 full year).
- Full-time internship.
- Ayuda al estudio: 700 euros + tarjeta de comida 112
TEAM MEMBERS BENEFITS
At Minor Hotels Europe & Americas we are committed to shaping exciting careers worldwide and cross-cultural experiences. Join a global hospitality group and unlock endless opportunities for growth and success in an international environment. Our journey is fuelled by the passion and dedication of our incredible teams, who also enjoy inspiring and exclusive benefits for being part of our Company:
Development opportunities and training programs. We offer a range of learning resources and platforms to help you develop your skills and knowledge in different professional areas and languages. You can also enjoy internal mobility opportunities within our global hospitality group, exploring new challenges and cultures in different locations and brands.
Be Worldwide. As well as enjoying our hotels as a guest, you will also be able to experience different cultures and learn from diverse teams in a company where more than 150 nationalities are represented.
Inclusive work culture. We value and celebrate diversity by fostering a respectful and inclusive environment where everyone can thrive and belong. We promote equal opportunities and empower our team members to express their unique perspectives, talents and contributions. We embrace different backgrounds, cultures, identities and abilities as a source of enrichment and innovation for our Company.
A culture of continuous listening and feedback. We strive to create a work environment that truly engages you, and the best way to achieve this is to listen to your feedback, needs and concerns at key moments in your life as a team member. We also encourage open and honest communication between managers and team members, as well as among peers, as a way of learning and growing together.
Wellbeing initiatives. We care about your physical and mental health by providing you with tools and initiatives that can help you improve your wellbeing, such as flexible working conditions, internal sports clubs and workshops.
Sustainable and Volunteer initiatives. We want to involve our team members in our commitment as a responsible Company, so we promote and encourage participation in various social and environmental volunteering activities in cooperation with foundations and NGOs.
Special rates and promotions for team members. Access to an advantageous team member rate and special discounts to enjoy our hotels around the world. You can also enjoy exclusive benefits through our corporate loyalty programme and many other benefits for your friends and family.