¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.187Comercial y Ventas
1.052Informática e IT
1.045Adminstración y Secretariado
913Comercio y Venta al Detalle
611Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
515Desarrollo de Software
502Educación y Formación
399Industria Manufacturera
388Marketing y Negocio
329Derecho y Legal
307Instalación y Mantenimiento
257Publicidad y Comunicación
154Sanidad y Salud
139Diseño y Usabilidad
135Arte, Moda y Diseño
121Artes y Oficios
108Construcción
101Recursos Humanos
99Alimentación
86Contabilidad y Finanzas
82Atención al cliente
56Hostelería
51Turismo y Entretenimiento
48Cuidados y Servicios Personales
44Producto
42Banca
32Farmacéutica
32Inmobiliaria
28Social y Voluntariado
22Seguridad
18Energía y Minería
13Deporte y Entrenamiento
7Seguros
6Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Tcnic/a Customer Care
17 feb.CDmon
Tcnic/a Customer Care
CDmon · Barcelona, ES
Teletrabajo PHP Linux Bash
Uneix-te al nostre equip en cdmon.com!
Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web, dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux, brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers, busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.
Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.
El teu rol serà clau:
- Oferiràs atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals, ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.
- Ajudaràs als usuaris en el procés de migració web.
- Instal•lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.
- Treballaràs mà a mà amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l´òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.
- Contribuiràs amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.
Què busquem?
- Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.
- Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.
- Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.
- Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).
- Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.
- Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.
T´oferim:
- La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.
- Contracte de 38 hores/setmanals.
- Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.
- Un camí clar de creixement professional, amb formació contínua perquè mai deixis d´evolucionar.
- Accés a tecnologia d´avantguarda perquè donis el millor de tu.
En cdmon, promovem un entorn laboral inclusiu i divers, on la igualtat d´oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se, sense importar el seu gènere, raça, ètnia, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques.
El nostre procés de selecció prioritza la identificació d´habilitats, talent i potencial, assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon, creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l´èxit col•lectiu.