¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.273Informática e IT
1.192Comercial y Ventas
1.031Adminstración y Secretariado
840Comercio y Venta al Detalle
590Ver más categorías
Desarrollo de Software
500Ingeniería y Mecánica
434Industria Manufacturera
422Derecho y Legal
353Educación y Formación
319Marketing y Negocio
303Instalación y Mantenimiento
296Publicidad y Comunicación
186Arte, Moda y Diseño
150Sanidad y Salud
139Diseño y Usabilidad
135Recursos Humanos
120Construcción
118Alimentación
103Artes y Oficios
95Contabilidad y Finanzas
93Hostelería
77Atención al cliente
58Turismo y Entretenimiento
54Inmobiliaria
46Cuidados y Servicios Personales
45Producto
41Banca
35Seguridad
26Farmacéutica
19Social y Voluntariado
12Energía y Minería
11Seguros
6Deporte y Entrenamiento
5Telecomunicaciones
5Agricultura
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0AI Language Trainer
NuevaOutlier
Santa Cruz de Tenerife, ES
AI Language Trainer
Outlier · Santa Cruz de Tenerife, ES
Outlier helps the world’s most innovative companies improve their AI models by providing human feedback. Are you an experienced Spanish writer who would like to lend your expertise to train AI models?
About The Opportunity
- Outlier is looking for talented writers with fluency in Spanish to help train generative artificial intelligence models
- This freelance opportunity is remote and hours are flexible, so you can work whenever is best for you
- Reading Spanish (Spain) text in order to rank a series of responses that were produced by an AI model
- Writing a short story in Spanish (Spain) about a given topic
- Assessing whether a piece of Spanish (Spain) text produced by an AI model is factually accurate
- Experience as a professional translator
- Professional writing experience (copywriter, journalist, technical writer, editor, etc.)
- Enrollment in or completion of an undergraduate program in a humanities field or field related to writing
- Enrollment in or completion of a graduate program related to creative writing
- Currently, pay rates for core project work by Spanish (Spain) writing experts average USD $25 per hour
- Rates vary based on expertise, skills assessment, location, project need, and other factors. For example, higher rates may be offered to PhDs. For non-core work, such as during initial project onboarding or project overtime phases, lower rates may apply. Certain projects offer incentive payments. Please review the payment terms for each project.
ERA Group - EMEA
Barcelona, ES
Director de Desarrollo de Negocio
ERA Group - EMEA · Barcelona, ES
Comience su propio negocio de consultoría de la mano de ERA, la red de gestión de costes líder en el mundo. Como consultor de ERA, disfrutará de libertad empresarial respaldada por un modelo de negocio que funciona, tecnología de vanguardia y soporte inigualable. Únase a nosotros y conviértase en un asesor confiable, impulsando el valor empresarial y ampliando su potencial de ingresos.
Acerca del Grupo ERA:
Desde 1992, ERA ha estado a la vanguardia de la optimización de costos y la mejora de procesos, ayudando a los clientes a convertir los conocimientos en oportunidades. Con equipos globales, diversos y un compromiso con la transparencia y la confianza, ERA es el recurso que los líderes empresariales necesitan para explorar nuevos horizontes y aprovechar oportunidades.
¿Por qué elegir ERA?
ERA permite a los profesionales liberarse de las limitaciones corporativas y tener éxito en la consultoría de gestión de costos. Benefíciese de un programa de capacitación integral, tecnología de vanguardia, soporte de marketing, eventos de networking y soporte local.
Beneficios de una Consultoría con ERA:
ERA ofrece una oportunidad con un historial de éxito comprobado, un modelo de negocio lucrativo, una red global, bajos costos operativos, ingresos residuales, soporte integral, enfoque centrado en el cliente y libertad empresarial.
Su experiencia y habilidades:
ERA da la bienvenida a profesionales con sólidas habilidades analíticas o de gestión de clientes, excelentes habilidades de comunicación, espíritu emprendedor, enfoque centrado en el cliente, mentalidad colaborativa, adaptabilidad y al menos 10 años de experiencia en alta dirección o a nivel de director.
Por favor, tenga en cuenta que esta es una oportunidad de negocio que requiere una inversión inicial.
Pregunte acerca de cómo unirse a ERA hoy y desarrolle todo su potencial en el dinámico mundo de la consultoría de gestión de costos. Revise nuestra "Política legal y de privacidad" para obtener detalles sobre cómo manejamos sus datos: https://eragroup.com/legal-and-privacy-policy/
Volkswagen Group Services Barcelona
Martorelles, ES
Analista de Producto (Supply Chain Material Assurance)
Volkswagen Group Services Barcelona · Martorelles, ES
¿Conoces las piezas de vehículo? ¿Te gustaría entrar en un proyecto donde viajar mensualmente?
Desde Volkswagen Group Services Barcelona queremos incorporar un/a Ingeniero de producto, para desarrollar y ejecutar las actividades encomendadas por SCMA (Supply Chain Material Assurance), para diferentes proyectos.
Buscamos formar un equipo para auditar a proveedores con el objetivo de garantizar los suministros.
Funciones a cubriri:
- Evaluación de proveedores para Sourcing antes y durante la fase de nominación (Apoyo al soucing)
- Actividades preventivas en la fase de Preserie (SCMA preventivo)
- Actividades correctivas durante la Serie hasta EOP (SCMA correctivo)
Qué esperamos de ti:
- Grado en Ing. Industrial/mecánica o similar.
- Idiomas: inglés B2+/C1. Alemán: valorable.
- Conocimiento de los flujos logísticos (SCM)
- Programación y gestión de los materiales y de la producción, fabricación en secuencia y Lean Manufacturing.
- Valorable conocimiento de la normativa VDA 6.3 / 6,8
- Disponibilidad para viajar 2 semanas al mes.
¿Qué podemos ofrecerte?:
- Subvención diaria para la cantina.
- Acceso gratuito a transporte de empresa.
- Opción a participar en el Plan de Retribución Flexible, según la normativa interna de la empresa.
- Acceso subvencionado a formación en idiomas.
- Acceso a Plataforma de Formación E-learning.
- Beneficios corporativos.
- Descuentos en automóviles del grupo
Hilton
Madrid, ES
Human Resources Coordinator
Hilton · Madrid, ES
Office Outlook
A Human Resources Coordinator coordinates and implements department activities and projects, as assigned. Provides clerical and office support and assistance to department management.
What will I be doing?
The Human Resources Coordinator coordinates and implements department activities and projects, as assigned. Provides clerical and office support and assistance to department management. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
- Coordinates projects and activities and projects, as assigned. Provides clerical and office support and assistance to department management
- Maintain communication with departments involved in the assigned project/activity
- Route incoming mail, faxes, and packages
- Answer telephone and assist internal and external guests with requests
- Writes correspondence on behalf of the department
- Makes copies, send/distributes outgoing mail
- Uses email system to deliver and accept emails
- Greet internal and external customers when entering the department
- Assist with a variety of requests
- Maintains detailed filing system for department
- Maintain office supplies for department
- Report all unsafe conditions immediately
- Attend all mandatory meetings
- Follow and know emergency procedures as needed
- Keep work area clean and organized
- Maintain a good working relationship with other department, employees, and guests
A Human Resources Coordinator serving Hilton Brand hotels is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:
- Previous experience in or equivalent role
- Positive attitude
- Excellent communication and people skills
- Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally
- Excellent grooming standards
- Flexibility to respond to a range of different work situations
- Ability to work under pressure
- Ability to work on their own or in teams
- Experience with MS Office applications and Outlook
- Knowledge of hospitality
Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
Diversity, Equity & Inclusion is at the core of who we are.
We are committed to an equitable and inclusive workforce that represents all ages, genders, sexual orientation, nationalities, ethnicities, disabilities, cultures and viewpoints. Grounded in our founding purpose, we foster an environment where Team Members can be their authentic selves. Our global brands provide meeting places for people to connect, creating a welcoming environment for all.
Your Candidate Experience in every selection process is very important to us. As such, you might receive an email from “The Hilton Recruiting Team” ([email protected]) with the subject line “Your experience with Recruiting” with a request to learn more about your interviewing experience. The email is not spam, and you can click the link. The survey should take no more than 1 minute to complete, and we would appreciate your feedback as this will help our Human Resource and Recruiting Teams to focus on what is important to you.
Some Benefits
- Hilton University
- Mental Wellness app
- Go Hilton Team Member Rate
- Birthday off
- Free Breakfast
Hilton Madrid Airport
Schedule
Full-time
Brand
Hilton Hotels & Resorts
Job
Human Resources
Técnico Infraestructura
NuevaBEIGAR
Madrid, ES
Técnico Infraestructura
BEIGAR · Madrid, ES
ITIL
Ubicación: Modalidad Híbrida (50%)
Rango salarial: 20,000 – 23,000 € anuales
Experiencia requerida: Mínimo 2 años
Descripción del puesto
En Beigar, estamos buscando un Técnico de Infraestructura altamente motivado para unirse a nuestro equipo. Si tienes al menos 18 meses de experiencia trabajando en la gestión de cambios, inventario y máquinas físicas y virtuales, esta es tu oportunidad para crecer en un entorno dinámico y en constante evolución. 🎯
El candidato ideal tendrá un sólido conocimiento en la gestión de CPD (Centro de Procesamiento de Datos) y la capacidad de asignar ventanas de cambios tanto de hardware como de software. Además, será responsable de notificar sobre cortes de servicio, ya sean planificados o por incidencias, y garantizar la gestión eficiente del almacén y el inventario.
Responsabilidades
- Gestión de Cambios: Asignación de ventanas de cambios HW/SW y gestión de las notificaciones relacionadas.
- Atención de Incidencias: Notificación de cortes de servicio e incidencias, asegurando una comunicación efectiva con todas las partes interesadas.
- Gestión del CPD: Manejo de solicitudes de cableado y traslados de equipamiento, asegurando la continuidad operativa.
- Gestión de Almacén: Control y seguimiento del inventario, garantizando la disponibilidad de recursos.
- Uso de Herramientas: Experiencia con herramientas de gestión como HELIX BMC para cambios, incidencias y peticiones de trabajo, así como un conocimiento general en sistemas operativos, entornos de virtualización y arquitecturas básicas de clúster.
- Certificación ITIL Foundation.
- Conocimientos de las herramientas de gestión CPD y DCIM.
La posición ofrece una modalidad híbrida, con un 50% del trabajo realizado de manera remota, y el primer mes será prácticamente presencial para garantizar tu adaptación al puesto. 🏢🏡
Si estás listo para un nuevo desafío en un entorno de trabajo innovador y dinámico y cumples con los requisitos mencionados, queremos conocerte. En Beigar, valoramos el crecimiento profesional y el trabajo en equipo, y buscamos a alguien que comparta nuestra visión de la tecnología y la infraestructura.
¡Únete a nosotros y forma parte de nuestro apasionante viaje hacia la innovación! 🚀
Requisitos:
- Mínimo 2 años de experiencia en un rol similar.
- Conocimiento en gestión de cambios, inventario y máquinas tanto físicas como virtuales.
- Familiaridad con las herramientas de gestión de CPD y DCIM.
- Capacidad para trabajar de manera independiente y en equipo.
- Habilidades de comunicación efectiva y atención al detalle.
Cerealto
Venta de Baños, ES
Lean Manufacturing Expert
Cerealto · Venta de Baños, ES
¿Te atreves a participar en el plan estratégico de Cerealto a través de la mejora continua?
En el puesto de Experto en Mejora continua asegurarás una implantación sostenible del Modelo de Operaciones en el ámbito de la Mejora Continua definido por la dirección de Operaciones en las fábricas del Grupo.
Tus principales responsabilidades serán:
- Participar en el plan estratégico de mejora continua.
- Garantizar la puesta en práctica y seguimiento de la hoja de ruta determinada, implantando las líneas prefijadas en el departamento.
- Ayudar y participar en el diseño del modelo de operaciones.
- Formar y acreditar al equipo de mejora continua de los centros productivos en las herramientas y disciplinas de mejora continua.
- Acompañamiento en los centros productivos de la implantación de a hoja de ruta establecida, con una formación continua de los equipos (Coaching).
- Medición: Calibración continua del modelo de operación OPS y/o herramientas concretas.
- Desarrollo de KPI,s y reportes de mejora Continua.
- Apoyo a implantación en I 4.0 y proyectos transversales donde se requiera.
- Seguimiento y evaluación del desempeño de equipos.
- Complementar el desarrollo de la Escuela Operaciones
- Proveer del estado de los proyectos, así como de indicadores fijados al efecto al Jefe de Mejora Continua Corporativo a fin de determinar los resultados del área y su contribución al resultado global del Grupo.
Necesitamos:
Que tu formación sea: Ingeniero Técnico en Industrias Agrarias y Alimentarías, Ingeniero Agrónomo, Ingeniero Industrial, Licenciado en Ciencias Químicas o Licenciado en Tecnología de los Alimentos.
Valoraremos que hayas realizado cursos específicos de Mejora Continua, Lean Manufacturing y que tengas experiencia en el campo de la mejora continua.
Que tu experiencia previa en posiciones similares sea de, al menos, 3 años.
Que tu nivel de inglés sea B2.
Ofrecemos:
Un proyecto estable bajo una contratación indefinida.
Un salario bruto acorde a la experiencia y responsabilidades del puesto más un variable vinculado a objetivos.
Además, disponemos de un programa de beneficios como propuesta de valor al empleado donde incluimos:
Viernes tarde libre.
25% de descuento en nuestros productos para empleados en nuestra tienda.
Plan de retribución flexible ( seguro médico, formación, tickets restaurante, cheque guardería y transporte)
Ayudas escolares.
Beneficios sociales: numerosos descuentos en agencias de viajes, gimnasios, moda, cultura, etc. por ser trabajador de Cerealto.
¿Eres un apasionado/a de la mejora continua y te gustaría continuar desarrollando tu perfil en una multinacional española líder en su sector?
Si es así, esta es tu oportunidad.
Q-safety by Quirónprevención
Teruel, ES
Safety Manager - formación en PRL (Teruel)
Q-safety by Quirónprevención · Teruel, ES
Desde Q-safety by Quirónprevención, empresa líder en prestación de servicios de coordinación de seguridad y salud, buscamos un perfil con formación en Prevención de Riesgos Laborales (PRL) para un importante proyecto de construcción en Teruel.
Funciones:
- Asistencia técnica en PRL.
- Gestión documental y control de accesos en el centro de trabajo.
- Supervisión de subcontratas, trabajadores y coordinación de los recursos preventivos.
- Recibir las visitas del Coordinador de Seguridad y Salud en obra.
- Jornada completa (40h/semana)
- Lugar de trabajo: Alcañiz (Teruel)
- Tipo de contrato: temporal
- Salario en función del perfil aportado
Requisitos:
- Formación en PRL (grado de prevención de riesgos profesionales y/o Máster en PRL).
- Experiencia previa desempeñando labores de prevención en obra.
Outlier
Elche/Elx, ES
Spanish Freelance Writer - Flexible
Outlier · Elche/Elx, ES
Outlier helps the world’s most innovative companies improve their AI models by providing human feedback. Are you an experienced Spanish writer who would like to lend your expertise to train AI models?
About The Opportunity
- Outlier is looking for talented writers with fluency in Spanish to help train generative artificial intelligence models
- This freelance opportunity is remote and hours are flexible, so you can work whenever is best for you
- Reading Spanish (Spain) text in order to rank a series of responses that were produced by an AI model
- Writing a short story in Spanish (Spain) about a given topic
- Assessing whether a piece of Spanish (Spain) text produced by an AI model is factually accurate
- Experience as a professional translator
- Professional writing experience (copywriter, journalist, technical writer, editor, etc.)
- Enrollment in or completion of an undergraduate program in a humanities field or field related to writing
- Enrollment in or completion of a graduate program related to creative writing
- Currently, pay rates for core project work by Spanish (Spain) writing experts average USD $25 per hour
- Rates vary based on expertise, skills assessment, location, project need, and other factors. For example, higher rates may be offered to PhDs. For non-core work, such as during initial project onboarding or project overtime phases, lower rates may apply. Certain projects offer incentive payments. Please review the payment terms for each project.
Marriott International
Madrid, ES
Room Attendant - The Madrid EDITION
Marriott International · Madrid, ES
LESS
Additional Information
Job Number 25049132
Job Category Housekeeping & Laundry
Location The Madrid EDITION, Plaza de Celenque 2, Madrid, Madrid, Spain, 28013VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Position Summary
Respond promptly to requests from guests and other departments. Fill cart with supplies and transport cart to assigned area. Enter guest rooms following procedures for gaining access and ensuring vacancy before entering. Replace guest amenities and supplies in rooms. Replace dirty linens and terry with clean items. Make beds and fold terry. Clean bathrooms. Remove trash, dirty linen, and room service items. Check that all appliances are present in the room and in working order. Straighten desk items, furniture, and appliances. Dust, polish, and remove marks from walls and furnishings. Vacuum carpets and performs floor care duties (e.g., in guest rooms and hallway).
Follow all company and safety and security policies and procedures; report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries; complete safety training and certifications; properly store flammable materials. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language. Support team to reach common goals. Ensure adherence to quality expectations and standards. Move, lift, carry, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and in excess of 25 pounds with assistance. Ability to push and pull a loaded housekeeping cart and other work-related equipment over sloping and uneven surfaces. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Stand, sit, kneel, or walk for an extended period across an entire work shift. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Preferred Qualification
Education: No high school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: No related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
EDITION Hotels combine the visionary genius of boutique hotelier Ian Schrager, the service delivery of a world-class luxury hotel, and the global reach of Marriott International to create an entirely new experience in the world of hospitality. EDITION delivers the best of both worlds in a delicate balancing act – polish with personality, perfectionism with individualism, and comfort with charisma and charm. The brand targets sophisticated, knowledgeable consumers who understand quality, originality, design, and service excellence, but who want it without limitations – breaking the bounds of convention and demanding an attitude and a feeling wrapped in a package that showcases the exceptional.
But to create this magical experience, we need you. We are looking for outgoing, authentically amazing people who are looking for a place to work that inspires them, challenges them and makes them proud to come to work. A place where service comes from the heart, not from a handbook. A place that delivers a never-ending theatrical performance that continuously delights and enchants each and every one of our guests.
We invite you to join us today. In joining EDITION, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.