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0Guest Service Agent
12 oct.Hilton
Barcelona, ES
Guest Service Agent
Hilton · Barcelona, ES
Office
A Guest Service Agent accepts, delivers and responds to guest and management messages, enquiries and emergencies and uses their knowledge of the hotel facilities, services, and the local vicinity to quickly respond to the customer.
What will I be doing?
As a Guest Service Agent, you will accept, deliver and respond to guest and management messages, enquiries and emergencies using their knowledge of the hotel facilities, services, and the local vicinity to quickly respond to the customer. A Guest Service Agent contributes to the first impressions of our Guests and, therefore, must perform the following tasks to the highest standards:
- Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner
- Accept and deliver all messages correctly and promptly for both Guests and management
- Ensure all wake up calls take place at the correct time
- Demonstrate knowledge of all hotel facilities and service and use up-selling techniques to promote these offerings when the appropriate
- Handle emergency calls immediately and relay comprehensive and accurate information, as required
- Demonstrate a high level of customer service at all times
- Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
- Attend appropriate training courses, when required
- Demonstrate a knowledge of all hotel services, local attractions and landmarks in the hotel vicinity
- Follow company brand standards
- Assist other departments, as necessary
Guest Service Agent serving Hilton brands are always working on behalf of our guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:
- Positive attitude and good communication skills, especially on the telephone
- Commitment to delivering a high level of customer service
- Ability to work on your own and as part of a team
- Competent level of IT proficiency
- Languages: English
- Previous experience in a customer-focused industry
Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
DIVERSITY, EQUITY & INCLUSION IS AT THE CORE OF WHO WE ARE.
We are committed to an equitable and inclusive workforce that represents all ages, genders, sexual orientation, nationalities, ethnicities, disabilities, cultures and viewpoints. Grounded in our founding purpose, we foster an environment where Team Members can be their authentic selves. Our global brands provide meeting places for people to connect, creating a welcoming environment for all.
Work Locations
Hilton Diagonal Mar Barcelona
Schedule
Full-time
Brand
Hilton Hotels & Resorts
Job
Guest Services, Operations, and Front Office
Botones
10 oct.Hilton Mallorca Galatzo
Calvià, ES
Botones
Hilton Mallorca Galatzo · Calvià, ES
¿Te apasiona la hospitalidad y te gustaría formar parte de una de las compañías más grandes y de más rápido crecimiento en el mundo? En Hilton Mallorca-Galatzo, estamos buscando un Botones que comparta nuestra misión de ser la compañía más hospitalaria del mundo. Con más de 7,500 propiedades en 126 países, Hilton es sinónimo de excelencia en servicio. Aquí, tendrás la oportunidad de formar parte de un equipo que se dedica a brindar la mejor atención a nuestros huéspedes y hacerles sentir como en casa. ¡Únete a nosotros y ayuda a compartir la luz y la calidez de la hospitalidad con todos nuestros visitantes!
Tareas
- Ayudar a los huéspedes con su equipaje al momento de su llegada y salida del hotel.
- Proporcionar información sobre las instalaciones del hotel y los servicios disponibles.
- Coordinar con el personal de recepción para garantizar que las habitaciones estén listas para los nuevos huéspedes.
- Ofrecer asistencia para organizar transporte y actividades locales para los huéspedes.
- Mantener el área del lobby limpia y organizada, y asegurarse de que los huéspedes se sientan bienvenidos.
- Experiencia previa en un puesto similar en la industria de la hospitalidad.
- Habilidades excepcionales de comunicación y atención al cliente.
- Capacidad para trabajar en horarios flexibles, incluyendo fines de semana y días festivos.
- Conocimiento básico de inglés y otros idiomas es una ventaja.
- Actitud proactiva y capacidad para trabajar en equipo.