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Gestor/a de Projectes - Zona del Vallès
Fira Barcelona · Montmeló, ES
Agile
Fira Circuit busca un/a Gestor/a de Projectes altament motivat/da i amb experiència per a unir-se al nostre equip, dins el Circuit Barcelona-Catalunya. El candidat/a ideal serà responsable de garantir que els projectes s'executin de manera eficient, dins del pressupost i termini establerts, i complint amb els objectius i expectatives.
Responsabilitats:
oGestió integral de projectes, des de la planificació fins a l'entrega final.
oCoordinació d'equips multidisciplinaris i assignació de tasques.
oElaboració i seguiment de cronogrames i pressupostos.
oIdentificació i gestió de riscos i punts crítics.
oComunicació constant amb els stakeholders.
oAssegurar el compliment dels estàndards de qualitat i els terminis establerts
oGenerar informes de seguiment.
Requisits:
Titulació o experiència equivalent: Formació tècnica en Enginyeria Industrial, Administració d'Empreses Arquitectura o similar
Experiència prèvia: 5 anys
Coneixements tècnics Habilitats
- Coneixement de metodologies de gestió de projectes (PMI, Agile, etc.).
- Maneig d'eines de gestió de projectes (Microsoft Project, Asana, etc.).
- Idiomes: Català i espanyol nadiu i coneixements d'anglès
- Imprescindible disposar de carnet de conduir i vehicle propi
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Fira Barcelona
Administrativo/a - Contrato Temporal
Fira Barcelona · Barcelona, ES
Teletrabajo Excel
Fira Barcelona es una de las instituciones feriales más importantes de Europa por su actividad, recintos, experiencia y liderazgo.
Actualmente estamos buscando un Administrativo/a.
Responsabilidades clave:
- Gestión Administrativa: Apoyar las diferentes áreas en los términos en que las direcciones correspondientes lo requieran.
- Gestionar y mantener los archivos de Información general e introducción de datos en los distintos sistemas informáticos de Fira. Mantenimiento de correspondencia, documentación básica, base de datos de proveedores, clientes y contactos...
- Recepcionar las comunicaciones internas y externas para garantizar la correcta gestión administrativa del área y asegurar el flujo de información.
- Correspondencia, comprobación de pagos y cobros, archivo contable, cumplimentación de formularios oficiales y preparación de la documentación. Control del estado de pedidos, documentación y comunicación de incidencias y reclamaciones de clientes. Archivo de documentación comercial y logística. Apoyo en la elaboración de informes comerciales, logísticos y financieros.
Requisitos:
¿Qué estamos buscando?
Buscamos una persona organizada, flexible, dinámica, con don de gentes, con facilidad de comunicación, trabajo en equipo e iniciativa.
- Formación: Formación Profesional en Administración.
- Experiencia en gestión administrativa.
- Dominio Excel.
- Conocimiento SAP.
- Idiomas: español / catalán (nativo), inglés alto (C1).
¿Qué ofrecemos?
- Contrato temporal
- Flexibilidad horaria y teletrabajo un día a la semana.