¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.258Informática e IT
1.244Comercial y Ventas
994Adminstración y Secretariado
916Comercio y Venta al Detalle
630Ver más categorías
Desarrollo de Software
544Industria Manufacturera
465Ingeniería y Mecánica
418Educación y Formación
374Derecho y Legal
343Marketing y Negocio
310Instalación y Mantenimiento
240Publicidad y Comunicación
228Sanidad y Salud
185Diseño y Usabilidad
174Recursos Humanos
133Construcción
115Hostelería
107Alimentación
102Contabilidad y Finanzas
102Artes y Oficios
90Arte, Moda y Diseño
89Atención al cliente
68Turismo y Entretenimiento
58Inmobiliaria
51Cuidados y Servicios Personales
45Banca
41Producto
34Seguridad
27Farmacéutica
20Energía y Minería
17Social y Voluntariado
17Deporte y Entrenamiento
6Seguros
4Telecomunicaciones
4Ciencia e Investigación
3Agricultura
2Editorial y Medios
0MEOGROUP
Implementation Project Manager
MEOGROUP · Marbella, ES
Teletrabajo Excel Power BI
Who are we?
Meotec is a French operational consulting company established in 2005, with a strong presence in several European countries.
As part of our growth strategy, we are looking to expand our team with an SAP APO & OMP Expert Consultant for a key project with one of our clients.What will you do?Test and validate new functionalities of the OMP tool, ensuring they meet or exceed the capabilities of the current SAP APO system.Provide necessary information and support to the cross-functional teams.Manage inconsistencies in the DQM Tool for master data cleaning activities.Train key users and stakeholders, preparing relevant documentation (e.g., instructions, guides) for user reference.Propose improvements to the OMP tool, aligning it with project needs and objectives.Perform other tasks as required to ensure the smooth execution of the project.What are we looking for?Proven expertise in SAP ECC, SAP APO, and OMP.Solid experience in logistics and supply chain management.High proficiency in English (minimum C1 level).Excellent communication skills and experience training and guiding key users.Experience with Microsoft tools (Excel, Power BI, Power Apps).Available to travel within Europe.Ability to work remotely and at the office.Apply Now!
Please send your resume and motivation to: Email: ****** Subject: SAP APO & OMP Expert ConsultantWe look forward to meeting you!
MartiDerm
Barcelona, ES
Beauty Advisor - Itinerante (Sustitución)
MartiDerm · Barcelona, ES
Office
MartiDerm, tú eres la fórmula
MartiDerm es una empresa líder en dermo-cosmética, destacando por la creación de la categoría de las ampollas. MartiDerm ha tenido un fuerte crecimiento desde 1952 y actualmente estamos en pleno proceso de transformación. MartiDerm se diferencia por tener su propio equipo de I+D, lo que nos hace destacar en innovación. Por otro lado, tenemos nuestra fabricación en nuestra sede de Cervelló y apostamos por desarrollar productos que tengan un bajo impacto en la sostenibilidad.
Apostamos también por la transparencia: nuestros productos hacen lo que dicen y dicen lo que hacen. Bienvenidos a nuestro mundo. Bienvenidos a MartiDerm.
¿Quieres formar parte del equipo MartiDerm?
Buscamos a un/a Beauty Advisor Itinerante para nuestro centros ECI de Barcelona, así como dar apoyo en todo el territorio nacional, con disponibilidad para viajar al 100%. Es una vacante de sustitución.
Parte de tu MISIÓN será potenciar el sell-out de los productos MartiDerm en el punto de venta, llevando a cabo acciones que mejoren el conocimiento de los productos MartiDerm por parte del Corte Ingles y clientes finales desde el punto de venta.
Funciones
- Establecer relaciones a largo plazo con clientes y ofrecerles un servicio personalizado, relacionado con sus condiciones especificas de la piel.
- Ser responsabilizara del control del surtido del punto de venta, así como mantener el lineal y todos los elementos de visual merchandising.
- Promocionar nuestros productos y argumentar sus beneficios.
- Formación académica de ciclo formativo en grado superior en Ciencias de la Salud, Estética, Nutrición o afines
- Disponibilidad para viajar 100%
- Conocimiento en Técnicas de Venta
- Manejo de SAP y Paquete Office
- Experiencia previa: entre 1-2 años en puestos afines
- Optimismo y entusiasmo
- Iniciativa (capacidad de innovación)
- Trabajo en equipo (con el propio equipo y con otras áreas)
- Capacidad de adaptación/flexibilidad y agilidad
- Resolución de problemas proactiva
- Organización, planificación y método (eficiencia)
- Orientación a resultados
- Customer Focus (empatía)
- Capacidad de negociación
- Capacidad de persuasión
- Nuestra filosofía de trabajo apuesta por la autonomía, la responsabilidad y la flexibilidad.
- Tienes a tu disposición todas las facilidades, recursos y herramientas que necesites para el desarrollo de tu trabajo.
- Mutua médica privada.
- Descuentos de empleado.
- Podrás acceder al plan de formación de MartiDerm.
- Ofrecemos oportunidades constantes de desarrollo con retos muy variados que generan aprendizaje en el puesto de trabajo y cursos específicos en función de tus necesidades.
- Formarás parte de un entorno joven, entusiasta y dinámico.
En MartiDerm contamos con cuatro valores esenciales formados por una serie de comportamientos que guían todo lo que hacemos, desde nuestra estrategia hasta las decisiones del día a día, y determinan cómo nos relacionamos con los demás y cómo interactuamos con nuestros clientes, consumidores y partners.
Nuestra cultura de empresa es “La Fórmula” en la que se basa nuestro éxito, nuestro propósito y es nuestro auténtico ADN. Es nuestra manera de ser y nuestra forma de cuidar de las personas por dentro y por fuera.
“La Fórmula” está presente en todos nuestros valores:
- INNOVACIÓN: Hacemos de la innovación nuestra pasión. Actuamos con entusiasmo y con una actitud positiva. Mostramos pasión por el bienestar y la salud de la piel de una forma sostenible. Asumimos riesgos y nos esforzamos para ser líderes, no seguidores
- CONFIANZA: Nos mostramos cercanos y hacemos lo que decimos.
- FLEXIBILIDAD: Asumimos que mejorar es cambiar. Asumimos los cambios como una oportunidad para avanzar, somos agiles adaptándonos y abiertos nuevas visiones
- COOPERACIÓN: Juntos somos más fuertes. Vamos más allá del trabajo en equipo, preocupándonos también por nuestros compañeros, clientes, consumidores, nuestra sociedad y el planeta
- Visita nuestra web: https://martiderm.com/es
- Síguenos en LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/martiderm/mycompany/
- Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/martiderm/?hl=es
Si crees que puedes encajar y que las responsabilidades descritas son lo que estás buscando, esta es tu oportunidad. ¡nos encantaría conocerte! Y si crees que a otra persona le puede encajar está vacante, ¡no dudes en compartirla!
Work Experience Jr
NuevaBlip
Madrid, ES
Work Experience Jr
Blip · Madrid, ES
Office
We are Blip, a conversational AI platform for intelligent interactions which allows businesses to connect with customers at scale across multiple communication channels, such as WhatsApp, Instagram, Facebook,or webchat. Through AI we allow brands to gain scalability and directly impact key KPIs by accompanying the user throughout the customer journey with hybrid experiences combining automation and human interactions
At Blip, we have a team of Blippers who live and breathe innovation daily, bringing a unique perspective to evolving communication journeys, always with the confidence to keep learning! And at our own pace, we go much further! 🚀
Join us and be part of a team that’s shaping the future of intelligent customer interactions. Let’s go further, together! 🚀
Find out how you can make an impact with us!
In the role of Junior Work Experience Analyst, you will be responsible for overseeing the full operational management of the offices in Spain, driving the continuous evolution of the Blippers' workplace experience. This includes building performance indicators, optimizing workflows, creating internal policies, and managing all processes related to internal events, vendors, and more. Your work will always be aligned with Blip’s culture, aiming not just to serve, but to continuously improve our work environments—reflecting change, evolution, and the ongoing development of Blip’s culture.
The main responsibilities you will have are:
- Create policies and workflows related to the area: events, mobility, mail handling, etc.
- Develop and monitor performance metrics for service providers/partners and internal processes.
- Execute activities related to Work Experience (access management, coordination of internal events, shipping and receiving items, managing office vendors, among others).
- Collaborate with other departments to identify potential areas for improvement and process evolution.
- Ensure the smooth operation of office facilities, always maintaining and aligning with service quality standards.
- Contribute to the employee journey by creating and enhancing meaningful rituals that strengthen Blip’s culture.
- Develop and implement workplace experience initiatives that promote and reflect Blip’s culture.
What are the requirements?
- Bachelor’s degree completed.
- Availability for on-site work.
- Solid experience in Facilities/Workplace/Events routines.
- Analytical mindset focused on processes and tracking metrics.
- Proficiency in Spanish and English.
Admin Assistant-Quality
NuevaMarriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Admin Assistant-Quality
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25063164
Job Category Administrative
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Marriott tritt als Arbeitgeber für Chancengleichheit ein. Wir engagieren uns für die Einstellung einer vielfältigen Belegschaft und eine nachhaltige, inklusive Kultur, in der die Mitarbeiter an erster Stelle stehen. Wir verpflichten uns, Personen mit einem Schutzstatus, zum Beispiel Behinderung und Veteranenstatus, oder einem anderen gesetzlich geschützten Status nicht zu diskriminieren.
In mehr als 100 preisgekrönten Häusern weltweit schaffen die Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter des The Ritz-Carlton so außergewöhnliche Erlebnisse, dass diese Gästen noch lange nach dem Aufenthalt in Erinnerung bleiben. Wir sprechen die international besten Hotellerie-Profis an, die Erinnerungen für ein Leben kreieren, und sind davon überzeugt, dass jeder erfolgreich sein kann, wenn er die Möglichkeit hat, kreativ, durchdacht und mitfühlend zu handeln.
Jeden Tag setzen wir international Standards für besonders luxuriösen Service, wie man ihn heute selten findet. Und wir sind stolz darauf, unseren Gästen herausragende Fürsorge und Komfort zu bieten.
Ihre Rolle besteht darin, dafür Sorge zu tragen, dass die "Goldstandards" von The Ritz-Carlton jeden Tag anmutig und durchdacht erfüllt werden. Die Goldstandards dienen als Grundlage des The Ritz-Carlton und motivieren uns, jeden Tag noch besser als am Vortag zu werden. Mit diesem Ansatz und der festen Überzeugung, dass unsere Kultur der Erfolgsmotor ist, hat The Ritz-Carlton sich international den Ruf als Markenführer im Bereich Luxury Hospitality verdient. Als Teil unseres Teams lernen Sie die Goldstandards kennen, etwa unser Versprechen gegenüber Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern, unser Credo und unsere Servicewerte. Und Ihnen versprechen wir, dass Sie bei uns die Gelegenheit bekommen, stolz auf Ihre Arbeit und Ihre Kolleginnen und Kollegen zu sein.
Bei The Ritz-Carlton werden Sie Teil des Markenportfolios von Marriott International . Hier können Sie Ihr Bestes geben, Ihre Bestimmung finden , einem fantastischen globalen Team angehören und das Beste aus sich herausholen .
MEOGROUP
Implementation Project Manager
MEOGROUP · Eivissa, ES
Teletrabajo Excel Power BI
Who are we?
Meotec is a French operational consulting company established in 2005, with a strong presence in several European countries.
As part of our growth strategy, we are looking to expand our team with an SAP APO & OMP Expert Consultant for a key project with one of our clients.What will you do?Test and validate new functionalities of the OMP tool, ensuring they meet or exceed the capabilities of the current SAP APO system.Provide necessary information and support to the cross-functional teams.Manage inconsistencies in the DQM Tool for master data cleaning activities.Train key users and stakeholders, preparing relevant documentation (e.g., instructions, guides) for user reference.Propose improvements to the OMP tool, aligning it with project needs and objectives.Perform other tasks as required to ensure the smooth execution of the project.What are we looking for?Proven expertise in SAP ECC, SAP APO, and OMP.Solid experience in logistics and supply chain management.High proficiency in English (minimum C1 level).Excellent communication skills and experience training and guiding key users.Experience with Microsoft tools (Excel, Power BI, Power Apps).Available to travel within Europe.Ability to work remotely and at the office.Apply Now!
Please send your resume and motivation to: Email: ****** Subject: SAP APO & OMP Expert ConsultantWe look forward to meeting you!
Arrocero/a
NuevaAMERIGO
Altea, ES
Arrocero/a
AMERIGO · Altea, ES
Arrocero rápido y con experiencia.
45 dias de vacaciones anuales
2 dias libres
Grupo BRAVA - Construção e Incorporação
Ceuta, ES
MESTRE DE OBRAS (ITAITINGA) - CE
Grupo BRAVA - Construção e Incorporação · Ceuta, ES
MESTRE DE OBRAS (ITAITINGA)
Principais Responsabilidades
- Supervisão dos serviços da Obra;
- Leitura e Interpretação de Projetos;
- Gestão de Equipes;
- Resolução de Problemas, dentre outras atividades.
- Experiência na função em obras de construção residencial;
- Experiência na Gestão de Equipes;
- Liderança, comunicação, organização, proatividade;
- Vale-alimentação
- Vale-transporte
Não informado
Salário
2095
Cargo
Outros
Empresa
GRUPO BRAVA CONSTRUÇÃO E INCORPORAÇÃO
Construção de edifícios
Ramo
Construção Civil / Engenharia Civil
(FJ)
Accountant-General
NuevaMarriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Accountant-General
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25063163
Job Category Finance & Accounting
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
شركة ماريوت الدولية هي شركة توفر فرص توظيف متكافئة. نؤمن بتوظيف قوى عاملة متنوعة الخلفيات والحفاظ على ثقافة شاملة تهتم بالأشخاص في المقام الأول. نلتزم بعدم التمييز على أي أساس محمي، مثل الإعاقة وحالة المحاربين القدماء، أو أي أساس آخر يغطيه القانون المعمول
في أكثر من 100 فندق حائز على جوائز في جميع أنحاء العالم، يخلق فندق ريتز كارلتون للسيدات والرجال تجارب استثنائية للغاية لدرجة أنه بعد فترة طويلة من إقامة الضيف معنا، تبقى التجربة معه. من خلال جذب أفضل محترفي الضيافة في العالم الذين يرسمون ذكريات تدوم مدى الحياة، نعتقد أن الجميع ينجحون عندما يتم تمكينهم من أن يكونوا مبدعين ومفكرين ومتعاطفين.
كل يوم، نضع معايير الخدمة الفاخرة النادرة والخاصة في جميع أنحاء العالم ونفخر بأنفسنا لتقديم التميز في رعاية وراحة ضيوفنا.
سيكون دورك هو ضمان تقديم "المعايير الذهبية" لفندق الريتز كارلتون بلطف وعناية كل يوم. المعايير الذهبية هي أساس فندق الريتز كارلتون وهي ما يرشدنا كل يوم لنكون أفضل من اليوم التالي. هذا هو الأساس وإيماننا بأن ثقافتنا هي الدافع وراء النجاح الذي من خلاله اكتسب فندق الريتز كارلتون سمعة باعتباره علامة تجارية عالمية رائدة في مجال الضيافة الفاخرة. كجزء من فريقنا، ستتعلم وتجسد المعايير الذهبية، مثل وعد الموظف والعقيدة وقيم الخدمة الخاصة بنا. ووعدنا لك هو أننا نقدم الفرصة لتكون فخورًا بالعمل الذي تقوم به ومع من تعمل معه.
عند الانضمام إلى فندق الريتز كارلتون، فإنك تنضم إلى مجموعة من العلامات التجارية مع ماريوت الدولية. كن في المكان الذي يمكنك فيه القيام بأفضل أعمالك، وابدأ هدفك، وانتمي إلى فريق عالمي مذهل، لتصبح أفضل نسخة منك.
Arquitecto
NuevaMC LIGHTING PROJECTS SPAIN SL
Madrid, ES
Arquitecto
MC LIGHTING PROJECTS SPAIN SL · Madrid, ES
Excel Photoshop C 3D Studio Max Diseño asistido por ordenador (CAD) Arquitectura de interiores Mobiliario ARCHICAD Planificación del espacio
MC LIGHITNG PORJECTS, estudio especializado en proyectos de iluminación e interiorismo, busca ARQUITECTO/A DE INTERIORES estudiante avanzado o graduado con experiencia y/o recién terminada la carrera con opción a prácticas remuneradas y posible continuidad.
TAREAS:
- Desarrollo de proyectos de interiorismo e iluminación.
- Desarrollo de planos/ delineante.
- Seguimiento de proyectos.
- Seguimiento de obra.
- Manejo de AutoCAD/ Photoshop.
UBICACION: El Viso, Madrid
HORARIO: Jornada completa
Disponibilidad para viajar
CONTACTO: consulting@mclightingprojects.es