¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.188Informática e IT
1.107Comercial y Ventas
1.066Adminstración y Secretariado
947Comercio y Venta al Detalle
591Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
520Desarrollo de Software
517Educación y Formación
425Industria Manufacturera
382Marketing y Negocio
358Derecho y Legal
319Instalación y Mantenimiento
255Publicidad y Comunicación
166Diseño y Usabilidad
143Sanidad y Salud
139Arte, Moda y Diseño
132Artes y Oficios
111Construcción
104Recursos Humanos
102Contabilidad y Finanzas
91Alimentación
85Atención al cliente
60Producto
45Turismo y Entretenimiento
44Cuidados y Servicios Personales
42Hostelería
42Banca
37Farmacéutica
32Inmobiliaria
28Social y Voluntariado
23Seguridad
17Energía y Minería
14Deporte y Entrenamiento
8Seguros
6Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0M5 IDEES
Barcelona, ES
TÈCNIC/A EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA
M5 IDEES · Barcelona, ES
ERP
Escola Cooperativa amb més de 30 anys d´antiguitat i referent en el barri del Guinardó, necessita incorporar un Tècnic/a en Gestió Administrativa. La persona tindrà com a missió donar suport a les operacions administratives i financeres de l'escola, gestionant una àmplia gamma de tasques que inclouen la gestió de rebuts, comptabilitat, control d'inventaris i coordinació de diversos serveis escolars.
Tareas
Gestió de rebuts i dades
- Crear i mantenir registres informàtics d'alumnes, complint rigorosament amb la Llei de Protecció de Dades
- Controlar l'assistència als serveis d'acollida i menjador
- Gestionar sol·licituds de roba esportiva i incorporar-les als rebuts mensuals
- Verificar llicències digitals i cobertures d'assegurances
- Processar, classificar i digitalitzar factures i extractes bancaris
- Preparar transferències i controlar venciments de pagaments
- Gestionar comandes de llibres cooperatius i no cooperatius
- Realitzar seguiment d'impagaments i coordinar-se amb el departament financer
- Preparar documentació per a auditories i respondre a requeriments dels auditors
- Coordinar la gestió de cartes i sol·licituds externes entre departaments.
- Realitzar quadraments mensuals i conciliacions d'efectiu
- Gestionar cobraments de rebuts i pagaments de factures en metàl·lic
- Supervisar diàriament els fluxos d'entrada i sortida de liquiditat
Sortides escolars:
- Contractar autocars i gestionar targetes de metro
- Facturar les sortides als rebuts i gestionar devolucions per absències
- Preparar transferències per a pagaments a proveïdors d'activitats
- Gestionar contractacions de cases de colònies i serveis associats.
- Controlar pagaments, incloent alumnes subvencionats i diferents modalitats de finançament.
- Actualitzar llistats i comunicar-se amb les famílies per altes i baixes.
- Definir tarifes en col·laboració amb l'AFA i gestionar sol·licituds..
- Tramitar contractes laborals i gestionar el pagament de nòmines
- Coordinar cobraments a famílies i pagaments a empreses organitzadores.
- Controlar diàriament l'assistència al menjador escolar per a la facturació mensual
- Coordinar administrativament l'Escola de Música: gestió de rebuts, contractes docents i llistats d'alumnes
- Facturar mensualment les activitats extraescolars segons la participació.
- Registrar i fer seguiment de roba escolar i recursos didàctics.
- Actualitzar periòdicament les bases de dades d'estocs.
- Es valorarà formació en Administració i Direcció d´Empreses, Comptabilitat i Finances, etc.
- Experiència mínima de 3 anys demostrable en gestió administrativa i comptable, preferiblement en l'àmbit educatiu.
- Molt valorable experiència amb ERP (SAGE Comptabilitat, A3 o similars.
- Molt valorable experiència amb ERP especialitzat en centres educatius (ClickEdu i GConcert).
- Domini del català i castellà. Parlat i escrit. Valorable nivell mig d´anglès.
- Coneixements avançats en gestió financera i eines informàtiques
- Capacitats comunicatives i afabilitat en el tracte
- Alta capacitat d'organització i meticulositat
- Proactivitat i capacitat d'iniciativa
- Habilitat per gestionar múltiples tasques i canalitzar informació diversa.
S´ofereix:
- Contracte indefinit + període prova
- Retribució: 22.000€ SBA
- Jornada complerta: 37,5 h setmanals
- Horari: 08:00 a 13:00 i 15:00 a 18:00 (flexibilitat d'1 hora a l'entrada/sortida). Possibilitat de jornada intensiva els divendres.
- Vacances: mes d'agost complet, part de juliol i vacances escolars pròpies del Conveni Col·lectiu d´Educació Concertada de Catalunya.
- Formar part d´una entitat sòlida i consolidada en el sector.
- Formar part d´un ambient de treball dinàmic i participatiu.
- Ubicació: Barri Guinardó (Barcelona)