¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
780Comercial y Ventas
478Adminstración y Secretariado
375Informática e IT
367Ingeniería y Mecánica
278Ver más categorías
Industria Manufacturera
273Desarrollo de Software
223Comercio y Venta al Detalle
214Instalación y Mantenimiento
174Educación y Formación
150Derecho y Legal
130Marketing y Negocio
95Alimentación
69Arte, Moda y Diseño
63Sanidad y Salud
57Diseño y Usabilidad
56Contabilidad y Finanzas
46Hostelería
45Publicidad y Comunicación
44Recursos Humanos
38Artes y Oficios
35Banca
29Construcción
24Atención al cliente
20Cuidados y Servicios Personales
19Farmacéutica
17Inmobiliaria
16Producto
16Energía y Minería
10Seguridad
10Turismo y Entretenimiento
8Social y Voluntariado
5Telecomunicaciones
4Ciencia e Investigación
2Deporte y Entrenamiento
2Editorial y Medios
2Seguros
2Agricultura
0etalentum Selección
Vic, ES
Consultor/a de selecció de personal (Home Office)
etalentum Selección · Vic, ES
Office
Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un/a Consultor/a de selecció de personal per a fer front al creixement de l'Oficina de Vic (Osona), la modalitat de treball de la qual és 75% teletreball (des de casa), 25% presencial (oficina).
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees: comercial, producció, IT, finances i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de 42 oficines de proximitat a l'estat espanyol i en ple creixement internacional. Dins l'estructura de l'equip de l'Oficina de Vic requerim incorporar una persona responsable, proactiva, orientada al multitasking, amb visió d'empresa i do de gents.
Si creus que encaixes en el perfil inscriu-te a l'anunci, no ho dubtis!
En dependència directa de Direcció, el/la candidat/a seleccionat/da realitzarà les següents tasques:
- Gestió íntegra dels processos de selecció assignats (posicions estables) d'empreses clients.
- Publicació d'anuncis en diverses plataformes i portals de feina, cerca activa de possibles candidats (base de dades Etalentum, LinkedIn Recruiter, cercador d'Infojobs,...), criba curricular, entrevista, test de competències personals i selecció de possibles candidats/es.
- Elaboració i presentació d'informes dels candidats/es finalistes a les empreses clients.
- Assessorament i seguiment a l'empresa client i al candidat/a en tot el procés de selecció.
- Seguiment dels processos de selecció i interlocució directa amb el client fins al tancament d'aquests.
- Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
- Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
- Formació inicial i contínua a càrrec de l'empresa.
- Participar en projectes d'innovació contínua de producte i servei.
- Modalitat de treball híbrida: de dilluns a divendres, amb 4 dies de teletreball i dia presencial, negociable segons perfil i necessitats personals o familiars de la persona interessada).
- Horari: de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, segons necessitats de la persona incorporada. Divendres: horari intensiu, amb sortida a partir de les 14:30h.
- Conciliació personal - professional.
- Condicions salarials competitives, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH.
- Excel·lents habilitats comunicatives i capacitat per a generar relacions de confiança.
- Alta orientació al client, capacitat per a gestionar múltiples vacants i clar enfocament a resultats.
- Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà.
Formació:
- Formació universitària finalitzada.
- Es valorarà positivament formació complementària en RRHH i selecció de personal.
Experiència mínima:
- Es requereix experiència mínima de 3 anys en tasques comercials, d'atenció al client, d'assessorament d'empreses o particulars o altres tipus de llocs de treball que impliquin contacte directe amb el client.
Idiomes:
- Català i castellà: natius (bon nivell de redacció i comunicació en ambdós idiomes).
- Anglès: es valorarà positivament el domini d'idiomes estrangers (no imprescindible).
Requisits valorables:
- Es valorarà positivament experiència realitzant tasques similars a les descrites, preferiblement en l'àmbit de la selecció de personal, headhunting, recruiting o similars.
- Es valorarà positivament (no imprescindible) residència a Osona, Moianès, Berguedà o comarques limítrofes.
Consultor/a RRHH Onsite Vic
13 dic.NA
Vic, ES
Consultor/a RRHH Onsite Vic
NA · Vic, ES
Si tienes pasión por los recursos humanos, te gusta el trato con las personas y quieres un proyecto con desarrollo profesional, ¡este es tu proyecto!
Necesitamos incorporar un/a Consultor/a de RRHH para trabajar en las instalaciones de uno de nuestro clientes en Vic, una empresa multinacional líder en el sector alimentación.
Tendrás como responsabilidad garantizar el servicio en la gestión de los trabajadores puestos a disposición, en base a los parámetros de calidad y objetivos establecidos.
Responsabilidades:
-Realizarás la cobertura de los procesos de selección de todos los perfiles que necesite el cliente; desde el reclutamiento, entrevistas individuales, dinámicas de grupo y la selección.
-Realizarás la acogida y formación de los trabajadores incorporados para garantizar la correcta adaptación y motivación de los equipos.
-También llevarás a cabo la recogida de la documentación para que se lleve acabo el proceso de contratación
-Entablarás una relación estrecha con el cliente, tratando con los diferentes responsables de cada departamento y área para conocer sus necesidades y realizar previsión de necesidad de personal.
-Podrás detectar áreas de mejora en el servicio y en procedimientos, pudiendo tener autonomía para implantar iniciativas.
Requisitos
Requisitos:
-Valorable formación relacionada con el área de RRHH.
-Valorable experiencia en selección, RRHH o similares.
-Nivel alto de catalán.
-Coche y carné de conducir.
-Nivel alto de organización y orientación a resultados.
¿Qué ofrecemos?
Se ofrece:
¿Qué te ofrecemos?
-Horario de lunes a viernes de 9h a 18h.
- Recibirás un plan de Acogida desde el primer día de incorporación, para garantizar tu adaptación rápida en la empresa.
- Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa con un Plan de Carrera a medida.
- Paquete retributivo Completo: Salario Fijo Salario Variable Importantes Beneficios Sociales, 28 días de Vacaciones, Club Adecco con ventajas y descuentos en más de 900 empresas
Porque creemos en el Talento y no en las etiquetas estamos comprometidos con la no discriminación por razón de raza, edad, sexo, estado civil, ideología, opiniones políticas, nacionalidad, religión, orientación sexual o cualquier otra condición personal. Estos son nuestros principios, los que guían nuestra forma de actuar, nuestra forma de ser, de entender y liderar el mercado laboral. Ref tag0824
Assessor/a de Servei
13 dic.NA
Vic, ES
Assessor/a de Servei
NA · Vic, ES
T'apassiona el món de l'automòbil? Busques endinsar-te en un nou projecte laboral dins aquest sector? Tens experiència com a assessor/a?
Si és així, aquesta oferta és per a tu!
Un important concessionari ubicat a Vic està buscant un/a Assessor/a de Servei per incorporar en la seva plantilla.
Les teves funcions serien:
- Atendre als clients.
- L'obertura dordres de treball.
- Gestionar cotxes de substitució.
- Realitzar el seguiment de les reparacions.
- Gestionar la recepció i el lliurament de vehicles.
- Venda creuada de serveis i productes.
- Resoldre incidències.
Busquem un/a professional que tingui:
- Experiència de 2 a 3 anys en lrea datenció al client o servei postvenda en el sector automobilístic.
- Habilitats de comunicació excepcionals i capacitat per establir relacions positives amb els clients.
- Coneixements tècnics sobre vehicles, amb lhabilitat per assessorar els clients sobre serveis i reparacions necessàries.
- Orientació al client, assegurant que cada client rebi un servei excepcional i que les seves necessitats siguin ateses de manera eficient.
- Cicle Formatiu de Grau Superior - Tècnic/a Superior en Automoció
- Almenys 3 anys d'experiència en tasques similars.
Què oferim?
- Contracte estable i directament per empresa.
- Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 13h i de 15h a 18:30h.
Si creus que encaixes en el perfil que busquem, no ho dubtis,
inscriu-te!
Encargado/a de Tienda en Vic
4 dic.NA
Vic, ES
Encargado/a de Tienda en Vic
NA · Vic, ES
¿Te apasiona el mundo de la belleza?¿Dispones de experiencia gestionando equipos? ¿Buscas un nuevo reto profesional? ¿Tienes disponibilidad horaria? Si es así, ¡no dejes escapar esta oportunidad Desde Adecco buscamos una persona organizada, resolutiva y con buenas dotes comunicativas y de gestión de personal para incorporarse como responsable de una tienda de cosmética, perfumes y maquillaje en Vic.
Tus tareas serán las siguientes:
- Gestionar las funciones de un equipo de personas.
- Gestionar los horarios del equipo de trabajo.
- Resolución de posibles incidencias.
- Proponer acciones y mejoras.
Requisitos
- Experiencia de un o dos años en el sector retail o realizando tareas similares a las nombradas.
- Disponibilidad horaria para trabajar fines de semana y algún festivo.
- Residencia por la zona de Vic.
- Capacidad de gestión de personal y resolución de incidencias.
- Ingles valorable
¿Qué ofrecemos?
- Contrato estable directamente por empresa.
- Posibilidad de entrar a trabajar en una empresa internacional consolidada en España.
- Integración en un equipo importante del sector.
- Buen ambiente de trabajo.
Si te consideras una persona orientada a resultados, que le gusta el trabajo en equipo y tienes ganas de asumir nuevos retos, ¡APÚNTATE! ¡Te queremos conocer!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
NA
Vic, ES
Venta telefònica (Comercial/Administració)
NA · Vic, ES
Busques una feina doficina? Tens experiència en latenció al client i la realització de ventes? Tagradaria desenvolupar-te personalment?
Estem en cerca comercials en oficina estable a Vic, per realitzar la fidelització i captació de clients acompanyades de campanyes de màrqueting.
Tindràs:
- Contracte indefinit directe per empresa.
- Horari de dilluns a divendres, de 11h a 20h al inici de la relació laboral.
- Formació inicial i projecció laboral.
- Salari fixe, amb objectiu anual de caire positiu mai negatiu.
Funcions:
- Detecció de necessitats i realització de campanyes.
- Realització de venta telefònica i captació de nous clients.
- Gestió administrativo/a daltes en sistema.
- Control intern en programa, reunions de millora i col·laboració amb màrqueting.
Requisits:
-Residir a la zona de Vic.
- Experiència anterior en atenció i assessorament al client, amb coneixements en objectius de venta.
- Motivació per aprendre i desenvolupar-se.
- Moltes ganes de treballar en equip i col·laborar!Si busques una oportunitat de desenvolupament professional en un projecte jove i enriquidor, apuntat tesperem!!!
OPERARIO/A CARRETILLERO/A
29 nov.NA
San Vicente del Raspeig/Sant Vicent del Raspeig, ES
OPERARIO/A CARRETILLERO/A
NA · San Vicente del Raspeig/Sant Vicent del Raspeig, ES
¡Hola! ¿Resides en San Vicente del Raspeig o alrededores? ¿estás en búsqueda de empleo? Si es así, !sigue leyendo!
EUROCEN está buscando operarios/as carretilleros/as para importante empresa de embalajes de cartón de la zona.
Requisitos
Indispensable disponer del carnet de carretilla elevadora con Normativa UNE 58451:2016.
Debes tener disponibilidad para trabajar a turnos rotativos de MAÑANA, TARDE Y NOCHE.
Vehículo propio para desplazarse hasta el centro de trabajo.
Será valorable contar con experiencia previa en trabajos de ubicación y desplazamiento de mercancías con carretilla elevadora, así como conocimientos de herramientas como SAP, WMS, RFID.. o similares.
Será valorable contar con formación en MOZO/A DE ALMACÉN Y LOGÍSTICA o similiares.
¿Qué ofrecemos?
¿Quieres formar parte de EUROCEN?
Anímate a formar parte de una empresa donde apostamos por el talento, la actitud y el potencial de las personas.
Tècnic/a d'Atenció al Client
25 nov.NA
Vic, ES
Tècnic/a d'Atenció al Client
NA · Vic, ES
Excel
Busques una empresa amb un projecte enriquidor i jove? Tens motivació per seguir creixent i tagradaria formar part duna empresa en plena expansió?
Si la teva resposta és un si, i tens experiència i dedicació dins del sector de latenció al client i resolució dincidències continua llegint aquesta oferta et podria interessar!
Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a dAtenció al client per una empresa dIgualada del sector de les telecomunicacions .
Les teves funcions seran:
-Sol·lucionar consultes i incidències via telèfon, xat o correu electrònic.
-Coordinar amb altres departaments els casos o incidències necessàries
-Gestió administrativo/a corresponent.
-Gestionar reclamacions i amenaces de baixa (retencions).
-Gestió de tasques específiques despecialita: mòbil, TV, facturació, reclamacions, retencions, energía.
-Ús de les eines de gestió i seguir els procediments relacionats amb les tasques.
-Consolidació del objectius marcats per lequip datenció ( atenció telefònica i qualitat)
-Aportar sugerencies i participar en la millor continua de les activitats desenvolupades.
Requisits:
-Coneixements dofimàtica ( Excel, Google i Drive)
-Coneixements bàsics en comunicació i experiència en atenció al client.
-Idiomes: Català i Castellà, Anglès (valorable).
-CFGM o CFGS en Administració i/o similar. (valorable)
Sofereix:
-Contracte directament per empresa.
-Horari de Dilluns a Dijous de 15h a 23h i el Diumenge: de 9h a 17h o bé Dimarts a Divendres de 14h a 22h i Dissabte de 9h a 17 o Dimarts a Divendres de 15h a 23h i Dissabte de 9h a 17h.
Testem esperant!
Responsable Supermercat Zona Vic
21 nov.NA
Vic, ES
Responsable Supermercat Zona Vic
NA · Vic, ES
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!
Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Vic.
Les teves tasques seran les següents:
-Gestionar les funcions dun equip de persones.
-Gestionar els horaris de lequip de treball.
-Resolució de possibles incidències.
-Proposar accions i millores.
-Gestió de seccions de productes frescos.
Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Valorable experiència prèvia realitzant tasques iguals o similars a les nomenades. Es valorarà coneixement de gestió de seccions de productes frescos.
- Disponibilitat horària per treballar caps de setmana i algun festiu.
- Residència per la zona de Vic.
- Capacitat de gestió de personal i de resolució d'incidències.
-Català i castellà parlat i escrit (imprescindible)
-Carnet de conduir i vehicle.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte estable directament per empresa.
- Horari matins o tardes segons necessitats.
- Integració en un equip i depenent dun cap de zona.
- Bon ambient de treball
- Sou segons conveni i vàlua de/la candidat/a
NA
Vic, ES
Promotor/a Cofres de Experiencia Wonderbox - Navidad, VIC
NA · Vic, ES
¿Te apasiona el mundo de las promociones, las ventas y el trato al público? ¿Quieres llenar el mundo de momentos inolvidables?
Adeccoselecciona promotores/as para impulsar las ventas de cofres de experiencias.Súmate a la aventura en esta campaña. Somos personas apasionadas y divertidas que quieren llenar el mundo de magia, vivencias y recuerdos únicos.
¿Te apuntas?
Tu misión:
-Venta de cofres de experiencias Wonderbox.
-Asesorar a los clientes de las diferentes opciones de cofres de experiencias, aventuras, regalos, cuidado personal y muchos más que hay disponibles, ideales para regalar en estas fechas.-Reporte de ventas.
-Aumentar el tráfico del público en el punto de venta.
- Asegurar la imagen de la marca en el punto de venta.
¿Quieres saber más?
-La duración aproximada de la campaña será desde principios/mediados de diciembre hasta 05 enero. Ideal para compaginar con tus actividades y sacarte un extra.
-Tendremos diferentes horarios y jornadas que puedan adaptarse a tu disponibilidad.
-Salario: 9,78€/brutos hora. El salario estará desglosado en salario bruto hora: 8,78€ + vacaciones, además tu salario se verá incrementado por comisiones por permanencia y consecución de objetivos.
-Oportunidad de trabajar en una gran empresa puntera en el sector y formar parte del equipo de profesionales deAdecco Sales&Marketing donde cada persona es parte fundamental del mismo.Además, disfruta de numerosas ventajas, beneficios sociales, descuentos y promociones al formar parte de la comunidad Adecco.
Si eres tú la persona que estamos buscando, apúntate a la oferta y nos pondremos en contacto contigo para darte más detalles.
"Adecco es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente aThe Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos".
Ref.0022024