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7Seguros
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2Agricultura
1Ciencia e Investigación
0Fintech
WikipediaARQUIMEA
Madrid, ES
Técnico Administrativo de Compras y Proyectos
ARQUIMEA · Madrid, ES
. Office SharePoint ERP Excel Fintech
ARQUIMEA, somos una empresa tecnológica que opera a nivel global y ofrece soluciones y productos innovadores en sectores muy exigentes.
Nuestros sectores de actividad son Aeroespacial, Defensa y Seguridad, Big Science y Fintech.
Buscamos un Administrativo de Compras y Soporte a Proyectos para integrarse en la división de ARQUIMEA dedicada al desarrollo de sistemas y equipos electrónicos de comunicaciones.
La persona seleccionada prestará apoyo operativo a los equipos de ingeniería, compras y gestión de proyectos, asegurando la correcta adquisición de materiales, el control documental y el seguimiento administrativo de las actividades del proyecto.
Funciones principales:
- Soporte administrativo a proyectos
- Solicitar cotizaciones a proveedores y realizar comparativas de precios y condiciones.
- Emitir pedidos de compra siguiendo los procesos internos de ARQUIMEA.
- Dar seguimiento al estado de pedidos, plazos de entrega y confirmaciones.
- Gestionar incidencias relacionadas con materiales: retrasos, no conformidades, sustituciones, etc.
- Actualizar bases de datos y ERP con información de precios, proveedores y entregas.
- Soporte administrativo a proyectos
- Apoyar al Project Manager en el seguimiento de hitos, entregables y documentación.
- Controlar la recepción y registro de documentos técnicos, informes y actas.
- Ayudar en la preparación de documentación para auditorías internas o externas.
- Coordinar la comunicación con proveedores externos para temas logísticos o técnicos básicos.
- Registrar información de avances de proyecto en herramientas internas (ERP, PPM, SharePoint, etc.).
- Apoyo al desarrollo de equipos electrónicos
- Gestionar solicitudes de materiales electrónicos (PCBs, componentes, ensamblajes, cableados…).
- Apoyar en la tramitación de compras críticas, prototipos y materiales para laboratorio.
- Realizar seguimiento del inventario asociado a proyectos y prototipos.
- Colaborar con los equipos de ingeniería para asegurar que los materiales cumplen las especificaciones.
- Control documental
- Mantener actualizado el archivo documental de compras y proyectos.
- Registrar certificaciones, albaranes, facturas, contratos y acuerdos de confidencialidad.
- Asegurar que toda la documentación cumple con normas internas y procesos de calidad.
- Control de configuración de documentos
Nivel – Grado de formación requerida:
- FP Administrativo, FP en Gestión de Compras/Logística, o similar.
- Se valorará formación adicional en gestión de proyectos, logística o cadena de suministro.
- Manejo de Excel y herramientas de productividad (Office 365, SharePoint, Teams).
- Familiaridad con ERP o sistemas de gestión de compras (Netsuite, SAP, etc.).
- Se valorará conocimiento básico de componentes electrónicos y materiales industriales.
- Capacidad para interpretar documentación técnica sencilla (BOMs, listas de materiales, pedidos)
- De 1 a 3 años de experiencia en departamentos de compras, logística o administración de proyectos.
- Valorable experiencia previa en empresas tecnológicas, electrónicas, industriales o I+D.
Buscamos personas curiosas, creativas, tenaces y colaboradoras, con ganas de hacer cosas y sin miedo a afrontar retos para contribuir a mejorar la sociedad en la que vivimos.
Think Big, Do the Job & Enjoy Life
En ARQUIMEA valoramos la diversidad y la inclusión. No discriminamos por motivos de raza, color, religión, género, orientación sexual, identidad de género, nacionalidad, edad, discapacidad u otros factores protegidos por la ley. Todos los candidatos serán considerados en igualdad de condiciones en base a sus habilidades y experiencia.
Hopper
Forward Deployed Consultant, Travel & Loyalty (100% Remote - Spain)
Hopper · Barcelona, ES
Teletrabajo . SaaS Fintech Machine Learning
About The Role
Hopper Technology Solutions (HTS) powers the next generation of B2B travel commerce, enabling global financial institutions, airlines, and loyalty partners to launch world-class travel portals with Hopper’s supply, products, and AI-driven personalization.
We’re looking for a Senior Forward Deployed Commerce Consultant to partner with senior executives across our global partner network and drive measurable business growth through strategic consulting and platform optimization.
You’ll work side-by-side with partner leadership to define growth strategies, identify performance levers, and transform insights into impact. Operating in a forward-deployed model, you’ll collaborate closely with client teams—often onsite—to align on strategy, execution, and results.
This role sits at the intersection of strategy, product, data, and execution, blending consulting, product thinking, and operational excellence to help partners fully realize the potential of the HTS Commerce platform.
What You’ll Do
You will develop and execute growth strategies that increase revenue, conversion, and engagement across travel products, guiding partners on loyalty, pricing, merchandising, and marketing best practices. You’ll lead business reviews with C-level stakeholders, translate business needs into scalable product capabilities, and deliver data-driven insights that inform decision-making. You’ll also codify best practices and frameworks to scale success across partners globally.
What We’re Looking For
- Experience in consulting within technology or travel industries.
- Proven ability to engage and influence senior leadership to drive measurable business outcomes.
- Strong analytical and storytelling skills with the ability to translate data into strategy and action.
- Excellent communication skills and executive presence.
- Strategic thinker with a bias for execution and adaptability in fast-changing environments.
- Experience in travel, e-commerce, or SaaS is a strong plus.
- Well-funded and proven startup with large ambitions, competitive salary, upsides of pre-IPO equity packages.
- Hopper covers the cost of employee premiums for private medical and dental coverage.
- Hopper also offers private life and accident coverage.
- Please ask us about our very generous parental leave, much above industry standards!.
- Access to co-working space on demand through FlexDesk AND Work-from-home stipend.
- Unlimited PTO.
- Hopper offers a monthly cash allowances for gym memberships and to cover home-office expenses for a comfortable remote working experience.
- Carrot Cash travel stipend.
- Entrepreneurial culture where pushing limits and taking risks is everyday business.
- Open communication with management and company leadership.
- Small, dynamic teams = massive impact.
At Hopper, we are on a mission to become the leading travel platform globally – powering Hopper’s mobile app, website and our B2B business, HTS (Hopper Technology Solutions). By leveraging massive amounts of data and advanced machine learning algorithms, Hopper combines its world-class travel agency offering with proprietary fintech products to bring transparency, flexibility and savings to travelers globally. We have developed several unique fintech solutions that address everything from pricing volatility to trip disruptions – helping people travel better and save more on their trips.
The Hopper platform serves hundreds of millions of travelers globally and continues to capture market share around the world. he Hopper app has been downloaded over 120 million times and has become largely popular among younger travelers – with 70% of its users being Gen Z and millennials.
While everyone knows us as the Gen Z and Millennial travel app, Hopper has evolved to become much more than that. In recent years, we’ve grown into a travel fintech provider, commerce platform, and global travel agency that powers some of the world’s largest brands.
Through HTS, our B2B division, the company supercharges its partners’ direct channels by integrating our fintech products on their sites or powering end-to-end travel portals. Today, our partners include leading travel brands like Capital One, Nubank, Air Canada, and many more.
Here are just a few stats that demonstrate the company’s recent growth:
Billions of dollars worth of travel and travel fintech are sold through Hopper and HTS’ channels every year.
Our fintech products – including Cancel for Any Reason and Flight Disruption Assistance – have exceptionally strong CSAT because the terms are always clear, and customers receive instant, no-questions-asked resolutions.
Almost 30% of our app customers purchase at least one fintech product when making a booking; and consumers are 1.6x more likely to repurchase if they add fintech to their booking vs if they booked just travel.
Given the success of its fintech products, Hopper launched a B2B initiative, HTS (Hopper Technology Solutions), which represents more than 75% of the business.
Through HTS, any travel provider (airlines, hotels, banks, travel agencies, etc.) can integrate and seamlessly distribute Hopper’s fintech or travel inventory on their direct channels. As its first HTS partnership, the company partnered with Capital One to co-develop Capital One Travel, a new travel portal designed specifically for cardholders. Other HTS partners include Air Canada, Uber, CommBank, Nubank, Flair Airlines and many more.
Hopper has been named the #1 most innovative company in travel by Fast Company Hopper has been downloaded over 120 million times and continues to have millions of new installs each month. Hopper is now the #3 largest online travel agencies in North America and 70% of our app customers are Gen-Z and millennials travelers.
Hopper has raised over $750 million USD of private capital and is backed by some of the largest institutional investors and banks in the world. HTS is primed to continue its growth as the leading travel ecommerce provider in a $1 trillion online shopping category. The Hopper app and website will also continue to be the preferred travel provider for Gen Z and Millennials..
Come take off with us!
Compensation Range: $300K - $350K
Hopper
Forward Deployed Consultant, Travel & Loyalty (100% Remote - Spain)
Hopper · Madrid, ES
Teletrabajo . SaaS Fintech Machine Learning
About The Role
Hopper Technology Solutions (HTS) powers the next generation of B2B travel commerce, enabling global financial institutions, airlines, and loyalty partners to launch world-class travel portals with Hopper’s supply, products, and AI-driven personalization.
We’re looking for a Senior Forward Deployed Commerce Consultant to partner with senior executives across our global partner network and drive measurable business growth through strategic consulting and platform optimization.
You’ll work side-by-side with partner leadership to define growth strategies, identify performance levers, and transform insights into impact. Operating in a forward-deployed model, you’ll collaborate closely with client teams—often onsite—to align on strategy, execution, and results.
This role sits at the intersection of strategy, product, data, and execution, blending consulting, product thinking, and operational excellence to help partners fully realize the potential of the HTS Commerce platform.
What You’ll Do
You will develop and execute growth strategies that increase revenue, conversion, and engagement across travel products, guiding partners on loyalty, pricing, merchandising, and marketing best practices. You’ll lead business reviews with C-level stakeholders, translate business needs into scalable product capabilities, and deliver data-driven insights that inform decision-making. You’ll also codify best practices and frameworks to scale success across partners globally.
What We’re Looking For
- Experience in consulting within technology or travel industries.
- Proven ability to engage and influence senior leadership to drive measurable business outcomes.
- Strong analytical and storytelling skills with the ability to translate data into strategy and action.
- Excellent communication skills and executive presence.
- Strategic thinker with a bias for execution and adaptability in fast-changing environments.
- Experience in travel, e-commerce, or SaaS is a strong plus.
- Well-funded and proven startup with large ambitions, competitive salary, upsides of pre-IPO equity packages.
- Hopper covers the cost of employee premiums for private medical and dental coverage.
- Hopper also offers private life and accident coverage.
- Please ask us about our very generous parental leave, much above industry standards!.
- Access to co-working space on demand through FlexDesk AND Work-from-home stipend.
- Unlimited PTO.
- Hopper offers a monthly cash allowances for gym memberships and to cover home-office expenses for a comfortable remote working experience.
- Carrot Cash travel stipend.
- Entrepreneurial culture where pushing limits and taking risks is everyday business.
- Open communication with management and company leadership.
- Small, dynamic teams = massive impact.
At Hopper, we are on a mission to become the leading travel platform globally – powering Hopper’s mobile app, website and our B2B business, HTS (Hopper Technology Solutions). By leveraging massive amounts of data and advanced machine learning algorithms, Hopper combines its world-class travel agency offering with proprietary fintech products to bring transparency, flexibility and savings to travelers globally. We have developed several unique fintech solutions that address everything from pricing volatility to trip disruptions – helping people travel better and save more on their trips.
The Hopper platform serves hundreds of millions of travelers globally and continues to capture market share around the world. he Hopper app has been downloaded over 120 million times and has become largely popular among younger travelers – with 70% of its users being Gen Z and millennials.
While everyone knows us as the Gen Z and Millennial travel app, Hopper has evolved to become much more than that. In recent years, we’ve grown into a travel fintech provider, commerce platform, and global travel agency that powers some of the world’s largest brands.
Through HTS, our B2B division, the company supercharges its partners’ direct channels by integrating our fintech products on their sites or powering end-to-end travel portals. Today, our partners include leading travel brands like Capital One, Nubank, Air Canada, and many more.
Here are just a few stats that demonstrate the company’s recent growth:
Billions of dollars worth of travel and travel fintech are sold through Hopper and HTS’ channels every year.
Our fintech products – including Cancel for Any Reason and Flight Disruption Assistance – have exceptionally strong CSAT because the terms are always clear, and customers receive instant, no-questions-asked resolutions.
Almost 30% of our app customers purchase at least one fintech product when making a booking; and consumers are 1.6x more likely to repurchase if they add fintech to their booking vs if they booked just travel.
Given the success of its fintech products, Hopper launched a B2B initiative, HTS (Hopper Technology Solutions), which represents more than 75% of the business.
Through HTS, any travel provider (airlines, hotels, banks, travel agencies, etc.) can integrate and seamlessly distribute Hopper’s fintech or travel inventory on their direct channels. As its first HTS partnership, the company partnered with Capital One to co-develop Capital One Travel, a new travel portal designed specifically for cardholders. Other HTS partners include Air Canada, Uber, CommBank, Nubank, Flair Airlines and many more.
Hopper has been named the #1 most innovative company in travel by Fast Company Hopper has been downloaded over 120 million times and continues to have millions of new installs each month. Hopper is now the #3 largest online travel agencies in North America and 70% of our app customers are Gen-Z and millennials travelers.
Hopper has raised over $750 million USD of private capital and is backed by some of the largest institutional investors and banks in the world. HTS is primed to continue its growth as the leading travel ecommerce provider in a $1 trillion online shopping category. The Hopper app and website will also continue to be the preferred travel provider for Gen Z and Millennials..
Come take off with us!
Compensation Range: $300K - $350K
Fintonic
Digital Marketing & Brand Associate
Fintonic · Madrid, ES
Teletrabajo . Fintech SEO
Sobre Fintonic
En Fintonic estamos en pleno renacer. Tenemos más de 12 años de historia como referente del mundo fintech en España, y hoy comenzamos un nuevo capítulo: más ambicioso, más dinámico, más emocionante. ¿El objetivo? Convertirnos en el estándar definitivo del score crediticio y en el principal marketplace de financiación al consumo, gracias a una tecnología superior y un dominio absoluto del uso de los datos.
Nos respaldan inversores institucionales de primer nivel como ING Ventures y SquareOne Capital. Estamos formando un nuevo equipo que no solo se suma al viaje, sino que lo lidera.
💪Tu misión
¿Te apasiona el mundo del marketing digital, la comunicación y la creación de experiencias de marca memorables? En Fintonic te damos la oportunidad de hacerlo.
Como Digital Marketing & Brand Associate, tendrás un rol clave en fortalecer el posicionamiento y la identidad de la marca, asegurando que cada interacción con usuarios, partners y aliados refleje nuestros valores y nuestra misión de convertirnos en la plataforma número 1 de España, para conseguir los mejores préstamos, conocer tu score de crédito y tomar buenas decisiones financieras.
Reportarás a nuestra Engagement Lead y formarás parte del equipo de Growth, aportando al crecimiento y visibilidad de Fintonic en el mercado financiero español, consolidando nuestra posición como fintech de referencia.
¿Qué harás?
- Comunicaciones & Brand Voice: Redactarás y coordinarás comunicaciones para distintos canales, asegurando un tono claro y coherente, y apoyando campañas y materiales corporativos.
- Redes Sociales & Comunidad: Planificarás y publicarás contenidos en Instagram, LinkedIn y Facebook, interactuando con la comunidad y analizando resultados para mejorar el engagement.
- Reputación Online: Gestionarás Trustpilot y otras plataformas de reseñas, respondiendo comentarios con empatía y diseñando acciones que impulsen valoraciones positivas.
- Contenidos & Blog: Coordinarás el calendario editorial, colaborarás en la creación de artículos y publicarás contenidos en el blog asegurando calidad y alineación de marca.
- Adaptación a LLM, SEO & AI-Search: Optimizarás los contenidos para que sean fácilmente detectables por buscadores y asistentes basados en IA, aumentando la visibilidad orgánica de Fintonic.
- Reporting & Mejora Continua: Elaborarás reportes de resultados y propondrás mejoras basadas en datos para impulsar alcance, engagement y rendimiento por canal.
💫Sobre ti
Eres una persona entusiasta a quien le motiva construir la presencia de una marca líder en crecimiento y aportar al impacto de Fintonic mediante tu creatividad, atención al detalle y ganas de aprender y mejorar continuamente.
- Imprescindible: entre 1 y 2 años de experiencia en redes sociales, marketing de contenidos, comunicación digital o áreas afines.
- Te gusta crear, escribir y comunicar; disfrutas generando contenido y materiales que conecten.
- Tienes una visión analítica que te permite interpretar resultados, detectar oportunidades y accionar palancas de mejora.
- Te sientes cómodo/a trabajando en equipo, colaborando con distintos departamentos y aportando ideas nuevas.
- Eres proactivo/a y flexible: ningún reto es demasiado pequeño ni demasiado grande para aportar tu mejor esfuerzo.
- Tienes curiosidad por el mundo fintech y ganas de aprender sobre productos financieros.
Lo que te ofrecemos
- Disfrutarás de retribución flexible: tickets restaurante, transporte, seguro médico, guardería, formación
- Programas de desarrollo profesional
- Clases de inglés
- Formación técnica y en habilidades blandas
- Ayuda al deporte
- 24 días de vacaciones + 24 o 31 de diciembre
- Seguro de vida una vez superado el periodo de prueba
- Dos días de teletrabajo.
- Y en tu cumple 🎂, tendrás la tarde libre
🚀Conoce nuestros principios y valores
- Ganamos la confianza siendo transparentes
- Los datos son nuestro superpoder
- Hacemos pocas cosas, pero las hacemos excepcionalmente bien
- Siempre cumplimos nuestras promesas
- Resolvemos las cosas con ingenio
💙 En Fintonic, creemos en el poder de la diversidad. Nuestro equipo está formado por personas de diferentes culturas, trayectorias y formas de ser. No discriminamos por orientación sexual, identidad o expresión de género, ni por ninguna otra condición personal. Si compartes nuestros valores, ¡nos encantará conocerte!
Puedes encontrar información sobre cómo procesamos sus datos personales en el siguiente enlace.
Marketing Manager B2C
5 dic.Michael Page
Marketing Manager B2C
Michael Page · Madrid, ES
Teletrabajo Fintech
Perfil buscado (Hombre/Mujer)
Reportando directamente al CEO , la responsabilidad es la de crear de 0 el departamento de Marketing asumiendo las siguientes responsabilidades:1. Estrategia y liderazgo del departamento
• Diseñar la visión y roadmap de marketing y comunicación de la empresa junto al equipo directivo.
• Crear la estructura del departamento (growth, brand, content, paid media, PR, product marketing).
• Atraer, formar y liderar talento de alto rendimiento dentro del equipo de marketing.
• Supervisar y optimizar el presupuesto global, asegurando eficiencia y ROI en cada iniciativa.
2. Growth & Performance Marketing
• Diseñar la estrategia integral de adquisición y conversión, desde awareness hasta venta.
• Gestionar campañas en Meta, Google, TikTok, YouTube y programática, junto a partners o equipo interno.
• Definir y monitorizar KPIs de funnel, CPA, LTV, ROAS y CAC payback.
• Implementar una cultura data-driven: decisiones basadas en datos, no en intuiciones.
3. Brand & Comunicación
• Consolidar la marca como referente aspiracional y social entre los jóvenes compradores.
• Supervisar el tono, identidad y narrativa en todos los canales: redes, podcast, PR, fundadores, eventos.
• Coordinar la relación con agencias de branding, PR y comunicación.
• Crear campañas integradas que combinen storytelling, impacto social y performance.
4. Content & Social Media
• Dirigir la estrategia de contenido (orgánico + paid) en redes clave (LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube).
• Supervisar la producción audiovisual, campañas en vídeo y contenido fundador-brand.
• Gestionar el podcast y convertirlo en un pilar de comunicación y comunidad.
5. Community, Partnerships & PR
• Desarrollar relaciones con medios, líderes de opinión, influencers y comunidades afines al propósito de la empresa.
• Diseñar iniciativas para fortalecer la comunidad digital y de compradores .
• Buscar colaboraciones estratégicas y oportunidades de visibilidad (premios, foros, ferias, charlas).
6. Comunicación Corporativa y de Producto
• Alinear mensajes y campañas con la visión de la compañía y el CEO.
• Asegurar coherencia entre los mensajes de marca, los valores y la misión social de la empresa.
• Ser voz estratégica y embajador/a del propósito de la marca hacia el mercado, inversores y medios.
• Estamos buscando un/a Marketing Manager B2C para fintech ubicada en Madrid
• Empresa en crecimiento y capacidad de desarrollo
El/la candidato/a seleccionado deberá cumplir los siguientes requisitos:
• +5 años de experiencia en marketing, con al menos 3 liderando equipos multidisciplinares.
• Background sólido en estrategia, growth, comunicación y liderazgo de marca.
• Experiencia en startups B2C, fintech, proptech o scaleups.
• Capacidad de pasar del macro (visión) al micro (ejecución) sin perder foco.
• Persona ambiciosa, estratégica, creativa y orientada a impacto.
• Excelentes habilidades de comunicación y storytelling.
• Nivel alto de español e inglés.
Nuestro cliente es una fintech , que lleva más de 5 años establecida, y está en fase de crecimiento.
• Contrato indefinido y oportunidad de desarrollo profesional.
• Retribución competitiva entre 45.000 EUR y 55.000 EUR anuales.
• Oportunidad de desarrollo profesional en un entorno presencial en Madrid. ( 1 día de teletrabajo).
• Formar parte de un equipo comprometido y con visión de crecimiento.
Account Manager B2B (Málaga)
4 dic.Nuclio Talent
Málaga, ES
Account Manager B2B (Málaga)
Nuclio Talent · Málaga, ES
. Fintech
¿Te apasiona el mundo de la tecnología y las ventas? ¡Esta es tu oportunidad! Si tienes experiencia en ventas corporativas dentro del sector tecnológico y estás buscando un nuevo desafío como Account Manager en Malaga en una Fintech líder, te estamos buscando.
Responsabilidades:
- Gestión de Cuentas Clave: Serás el principal enlace con nuestros clientes estratégicos, asegurando relaciones sólidas y duraderas.
- Identificación de Oportunidades de Venta: Buscarás nuevas oportunidades para expandir nuestra presencia en el mercado.
- Consultoría y Asesoramiento: Utilizarás tu experiencia en tecnología para ofrecer soluciones a medida que satisfagan las necesidades de nuestros clientes.
- Trabajo en Equipo: Colaborarás estrechamente con nuestros equipos internos para garantizar que los clientes reciban un servicio excepcional.
- Creación de Propuestas Comerciales: Desarrollarás y presentarás ofertas comerciales que atraigan y retengan a nuestros clientes.
- Seguimiento del Pipeline de Ventas: Manejarás eficazmente todas las etapas del proceso de ventas a través de herramientas CRM.
Requisitos:
- Experiencia en Ventas en el Sector Tecnológico: Trayectoria en ventas corporativas dentro del ámbito tecnológico en mercado nacional.
- Imprescindible formación Universitaria ADE, Técnica o Ingeniería: Se valorará formación en campos técnicos.
- Habilidades en Comunicación y Negociación: Capacidad para comunicarte con claridad y negociar de manera efectiva.
- Conocimiento de CRM: Experiencia en el uso de software de gestión de relaciones con clientes.
- Imprescindible tener carnet de coche y aportar coche.
- Ubicación: Málaga
Lo que ofrecemos:
- Paquete Salarial Competitivo: Salario base de 40.000-45.000€ B/A más incentivos variables y otros beneficios.
- Ambiente Innovador: Trabaja en un entorno que fomenta la creatividad y el crecimiento.
- Crecimiento y Desarrollo Profesional: Oportunidades continuas para avanzar en tu carrera.
Si estás listo para dar un paso adelante en tu carrera y formar parte de un equipo dinámico, ¡te invitamos a aplicar a esta oferta!
KAM - strategy partnership
4 dic.Randstad España
KAM - strategy partnership
Randstad España · Madrid, ES
Teletrabajo . SaaS Fintech Salesforce
Buscamos un KAM encargado del desarrollo de Alianzas estratégicas para incorporarse en Vodafone España.
La responsabilidad principal sea desarrollar y gestionar alianzas estratégicas con empresas que ofrecen productos o soluciones verticales dirigidas a autónomos y pequeñas empresas de los sectores Horeca, Retail, Health&Beauty, Offices y Profesionales independientes . El objetivo es integrar y comercializar las soluciones de conectividad y los servicios digitales de Vodafone España a través de sus canales, con el fin de incrementar el volumen de negocio y cumplir eficazmente los objetivos de venta establecidos.
Funciones específicas del puesto:
- Identificar empresas target (financieras, fintechs, software, hostelería, verticales, etc.) con base de clientes autónomos y SOHO.
- Diseñar propuestas de valor conjuntas que integren soluciones de conectividad (fibra, móvil, centralita, TV Bares, etc.) con los productos del partner.
- Liderar el proceso desde la captación de la Alianza, negociando acuerdos comerciales, modelos de revenue share y planes de go-to-market conjuntos.
- Definir la estrategia y modelo de comercialización del acuerdo alineando las estrategias de Vodafone con los intereses de la Alianza y orientándolo al crecimiento y desarrollo de ambos negocios.
- Interlocución para el traslado de políticas y modelo retributivo de gestión de captación de clientes y desarrollo de cartera.
- Implementación del Business Plan y seguimiento y control de los indicadores de gestión, asegurando el cumplimiento de los KPIs marcados por la compañía.
- Detección de desviaciones e implantación de las medidas correctoras oportunas que aseguren su cumplimiento.
- Mantener la relación con la alianza durante el tiempo de vigencia del acuerdo ofreciendo y buscando nuevas oportunidades de negocio y maximizando la rentabilidad para Vodafone.
- Implantación de las nuevas oportunidades de negocio y en el ciclo de vida del cliente/producto.
- Cumplimientos de objetivos de venta, que se identifiquen en los modelos retributivos.
¿Qué necesitamos?
Formación:
• Deseable Titulación universitaria en ADE, Marketing, Ingeniería, Telecomunicaciones o similar.
• Valorable MBA o formación en desarrollo de negocio.
Experiencia:
• Deseable mínimo 5 años en roles de desarrollo de negocio, alianzas o ventas B2B.
• Experiencia previa en telecomunicaciones, fintech, SaaS o empresas con enfoque en autónomos y pymes,preferiblemente del sector Horeca, Retail y Health & Beauty.
• Experiencia en negociación de acuerdos estratégicos y gestión de cuentas clave.
Conocimientos:
• Ecosistema de soluciones para autónomos y pymes.
• Modelos de partnership y revenue share.
• Conectividad, servicios digitales y soluciones TIC.
• Herramientas CRM (Salesforce, HubSpot, etc.).
Habilidades:
• Alta capacidad de negociación y comunicación.
• Orientación a resultados y pensamiento estratégico.
• Capacidad para trabajar en entornos colaborativos y multifuncionales.
• Proactividad, autonomía y mentalidad emprendedora.
¿Qué te ofrecemos?
🌍 Trabajo flexible: 60% desde casa y 40% desde la oficina, ¡con horario flexible!
🏡 20 días adicionales de teletrabajo: Trabaja desde cualquier punto de España.
🗓️ 25 días de vacaciones: Además, disfruta de los días 24 y 31 de diciembre libres, y tienes la opción de comprar hasta 10 días adicionales.
🍽️ Tickets restaurante: Adicionales a la retribución fija y plan de remuneración flexible.
🩺 Seguro de salud gratuito: Cobertura con Adeslas, seguro de vida y un programa integral de gestión de cuidado de la salud y bienestar, tanto físico como mental.
💰 Opción de plan de pensiones. Asegura tu futuro con nuestras opciones de plan de pensiones.
❤️ 3 día de voluntariado al año: Dedica tiempo a proyectos de voluntariado con estos días adicionales.
🚀 Desarrollo de carrera y formación: Acceso a una plataforma de desarrollo de habilidades basada en Inteligencia Artificial y contenidos de aprendizaje de Skillsoft, MIT Horizon, Harvard y más.
📲 App para la gestión digital. Organiza tu día a día en la oficina de manera sencilla con nuestra app.
User Experience Designer
4 dic.Scalefocus
Barcelona, ES
User Experience Designer
Scalefocus · Barcelona, ES
. React Android iOS Fintech
Scalefocus provides tailored software solutions and services that empower businesses to grow and meet the challenges of tomorrow. We are a worldwide organization with a global perspective and a proven track record in accelerating innovations for companies in North America, Europe, and the Middle East.
Bringing together a world-class engineering team and industry expertise we help businesses navigate the technology maze in Healthcare, Fintech, Insurance, Energy & Utilities, IT, Logistics, E-Commerce & Retail, Manufacturing, and others.
Our tailor-made solutions result from our constant aim at technology excellence and the experience we’ve gained from 500+ completed projects in 26 countries for 300+ clients, which include Fortune 500 companies, innovative start-ups, and established leaders across a variety of industry verticals.
Are you a User Experience Designer ready to shape the foundation of scalable product experiences? Are you passionate about creating systems that empower product teams to build faster, better, and more consistently? Do you thrive in roles balancing strategy with hands-on execution? Do you enjoy working with designers and developers to deliver seamless cross-platform experiences?
If your answer is “Yes”, we would love to talk to you.
Who are we looking for?
We are expanding our team and have a thrilling job opportunity for a User Experience Designer who will drive the evolution, adoption, and governance of our design system while working on international projects for global clients.
What are your responsibilities going to be?
• Own and evolve the design system libraries in Figma, ensuring clarity, quality, and scalability
• Define, maintain, and implement design tokens using Token Studio (or similar tools)
• Partner with developers to connect design tokens and components to code
• Document guidelines, usage principles, and best practices for product teams
• Ensure consistency and adoption of the design system across products and platforms
• Work on experiences that increase the value and usability of the design system
• Integrate accessibility standards throughout system components
What qualifications are needed?
• Strong background in product design or UX with deep expertise in design systems
• Fluent English
• Advanced proficiency in Figma (libraries, variants, auto-layout, prototyping, documentation)
• Hands-on experience in managing design tokens (Token Studio or similar)
• Understanding of multi-platform ecosystems (Web, iOS, Android, and specialized UIs)
• Familiarity with component-to-code workflows (React or similar), and collaboration with developers
• Experience operating in large-scale environments with multiple products and teams
• Ability to operate autonomously and manage priorities in complex contexts
What do we offer?
• You will have the chance to bring your expertise, enthusiasm, and people skills, and shape the way we transform the business (and lives) of our clients, partners, and society
• You will be trusted and encouraged to take decisions and smart risks, and have a significant impact on our future development
• You will be surrounded by other highly performing team members and will have the chance to grow and scale with us
• You will become part of a thrilling and collaborative environment where you will be able to share your ideas and gain insightful feedback
• You will enjoy the flexibility and be able to keep the balance between your personal and professional life and focus on what’s important
If you are interested in this offer, please send us your CV and a portfolio.
All applications will be treated with strict confidentiality. Only short-listed candidates will be contacted.
We believe that different perspectives drive meaningful change and help us build cutting-edge technology solutions. Our commitment to inclusion ensures that every individual—regardless of background, identity, or personal characteristics—feels valued, respected, and empowered. As an equal opportunity employer, we base hiring decisions on experience, skills, qualifications, and potential.
By applying for this job, you agree with our Privacy Policy | Scalefocus.
Product Manager - Payins
3 dic.dLocal
Product Manager - Payins
dLocal · Madrid, ES
Teletrabajo . Fintech Office
Why should you join dLocal?
dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on us to increase conversion rates and simplify payment expansion effortlessly. As both a payments processor and a merchant of record where we operate, we make it possible for our merchants to make inroads into the world’s fastest-growing, emerging markets.
By joining us you will be a part of an amazing global team that makes it all happen, in a flexible, remote-first dynamic culture with travel, health and learning benefits, among others. Being a part of dLocal means working with 1000+ teammates from 30+ different nationalities and developing an international career that impacts millions of people’s daily lives. We are builders, we never run from a challenge, we are customer-centric, and if this sounds like you, we know you will thrive in our team.
What’s the opportunity?
This role calls for a product manager with a strong ability to deliver solutions that align with customer needs, regulatory standards, and strategic business goals.
The ideal candidate should have proven experience in financial or payments products and a strong background in product management, specifically in delivering scalable, secure and innovative products for the payments or financial services industry.
What will I be doing?
- You will work closely with a team of skilled engineers and define strategy and roadmap for the platform, evangelizing to the development teams and broader organization
- You will execute that vision, ensuring every item on the roadmap provides the desired outcome to our customers and the business
- You will analyze and use data to make informed decisions
- You will do whatever it takes to make your product and team successful, no matter how big or small the issue may be
- You will be working with people from all around the globe
- You will lead and inspire other team members of the Product team
- Excellent written and oral communication skills in English are a must
- Spanish is desirable
- Experience being a technical PM OR Developer background
- Experience in payments with Payins or Payouts
- Working in a payments company is a must
Besides the tailored benefits we have for each country, dLocal will help you thrive and go that extra mile by offering you:
- Remote work: work from anywhere or one of our offices around the globe!*
- Flexibility: we have flexible schedules and we are driven by performance
- Fintech industry: work in a dynamic and ever-evolving environment, with plenty to build and boost your creativity
- Referral bonus program: our internal talents are the best recruiters - refer someone ideal for a role and get rewarded
- Learning & development: get access to a Premium Coursera subscription
- Language classes: we provide free English, Spanish, or Portuguese classes
- Social budget: you'll get a monthly budget to chill out with your team (in person or remotely) and deepen your connections!
- dLocal Houses: want to rent a house to spend one week anywhere in the world coworking with your team? We’ve got your back!
- For people based in Montevideo (Uruguay) applying to non-IT roles, 55% monthly attendance to the office is required
Our Talent Acquisition team is invested in creating the best candidate experience possible, so don’t worry, you will definitely hear from us. We will review your CV and keep you posted by email at every step of the process!
Also, you can check out our webpage, Linkedin, Instagram, and Youtube for more about dLocal!
We may use artificial intelligence (AI) tools to support parts of the hiring process, such as reviewing applications, analyzing resumes, or assessing responses. These tools assist our recruitment team but do not replace human judgment. Final hiring decisions are ultimately made by humans. If you would like more information about how your data is processed, please contact us.