¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.229Informática e IT
1.185Comercial y Ventas
913Adminstración y Secretariado
827Comercio y Venta al Detalle
618Ver más categorías
Desarrollo de Software
517Industria Manufacturera
454Ingeniería y Mecánica
427Derecho y Legal
351Educación y Formación
348Marketing y Negocio
320Instalación y Mantenimiento
247Publicidad y Comunicación
198Sanidad y Salud
185Diseño y Usabilidad
147Construcción
129Alimentación
102Hostelería
100Contabilidad y Finanzas
97Artes y Oficios
91Recursos Humanos
88Arte, Moda y Diseño
78Atención al cliente
68Turismo y Entretenimiento
68Cuidados y Servicios Personales
48Banca
42Inmobiliaria
39Producto
33Seguridad
31Farmacéutica
22Energía y Minería
18Social y Voluntariado
15Deporte y Entrenamiento
5Ciencia e Investigación
4Seguros
4Telecomunicaciones
4Agricultura
2Editorial y Medios
0HIPRA
Aiguaviva, ES
R&D Research Associate (Cell-line development)
HIPRA · Aiguaviva, ES
HIPRA es una empresa farmacéutica y biotecnológica enfocada en la prevención y diagnóstico para salud animal y humana, con una amplia gama de vacunas altamente innovadoras y un avanzado servicio de diagnóstico.
Tiene una sólida presencia internacional en más de 40 países con filiales propias, 11 centros de diagnóstico y 6 plantas de producción ubicadas estratégicamente en Europa (España) y América (Brasil).
La investigación y el desarrollo constituyen el núcleo de su conocimiento. HIPRA dedica el 15% de su facturación anual a actividades de I+D que se concentran en la creación y aplicación de los últimos avances científicos para el desarrollo de vacunas innovadoras de la más alta calidad. Para darle un valor añadido a su experiencia en vacunación, la empresa también desarrolla dispositivos médicos y servicios de trazabilidad.
Estamos buscando un R&D Research Associate altamente motivado/a y cualificado/a para unirse a nuestro equipo de Cell line development, basado en las instalaciones de Aiguaviva (Girona).
El/la candidato/a finalista realizará actividades prácticas de desarrollo de líneas celulares para la producción biofarmacéutica. Será responsable de cultivar una variedad de líneas celulares de mamíferos, transfectar plásmidos, realizar la clasificación de células individuales y caracterizar y expandir clones para garantizar el desarrollo de líneas celulares de alta calidad. Además, los sistemas de alto rendimiento y automatizados serán esenciales para apoyar flujos de trabajo eficientes y escalables.
En esta posición, trabajarás estrechamente con un equipo dinámico para desarrollar y caracterizar líneas celulares, con un enfoque en garantizar la producción de biofármacos.
Responsabilidades
- Cultivar y mantener diferentes tipos de líneas celulares de mamíferos, asegurando condiciones óptimas de crecimiento y técnicas asépticas.
- Transfectar plásmidos para la expresión génica y la generación de líneas celulares.
- Realizar procesos de desarrollo de líneas celulares, incluyendo transfección, selección, sub-clonación, cribado de clones y expansión.
- Realizar métodos de caracterización como ELISA, SDS-PAGE y Western blot.
- Operar sistemas de alto rendimiento y automatizados para tareas como manejo de placas, cultivo celular y ejecución de ensayos, asegurando escalabilidad y reproducibilidad.
- Documentar con precisión los procedimientos experimentales y los resultados en cumplimiento con los estándares de la empresa y las normativas.
- Máster en Biotecnología o un campo relacionado (indispensable).
- Experiencia en técnicas asépticas y cultivo de células de mamíferos (muy valorable)
- Conocimiento y experiencia en construcción de plásmidos, PCR, clonación y transformación.
- Familiaridad con el desarrollo de líneas celulares, incluyendo transfección, selección, sub-clonación, cribado de clones y procesos de expansión.
- Muy valorable experiencia en optimización de vectores, ingeniería celular y desarrollo de bioprocesos (incluyendo escalado).
- Actitud proactiva y resolutiva y disposición para aprender nuevas técnicas.
- Dominio del inglés escrito y hablado.
En HIPRA, ofrecemos un entorno dinámico y multicultural, fomentando la colaboración entre equipos diversos. Priorizamos el crecimiento y desarrollo profesional ofreciendo formación integral y oportunidades para ampliar tu experiencia. Somos una empresa multinacional en crecimiento con más de 40 filiales en todo el mundo y ofrecemos oportunidades únicas para el crecimiento tanto profesional como personal.
Novartis
Zaragoza, ES
Materials Operator (m/h/d)
Novartis · Zaragoza, ES
ERP
Summary
La empresa es responsable de la empresa de depósito y logística de acuerdo con las normas y políticas de los medicamentos.
About The Role
Tus responsabilidades principales:
- Manipulación y gestión de la entrada de materiales y su procesamiento
- Actualización de la base de datos en el sistema ERP correspondiente
- Seguimiento de KPIs de almacenes y preparación de informes
- Asegurar la correcta recepción de materiales y su stock
- Contactar con proveedores para gestionar/modificar los pedidos
- Dar soporte al Materials Planning Lead y otros departamentos/equipos para coordinar la información o gestión de los datos
- Redacción de informes
- Formación Profesional o Grado en Logística o similar
- Español e inglés fluidos
- Mínimo 2 años de experiencia previa en gestión de almacenes e inventario
- Experiencia con sistemas de gestión de inventarios (SAP, D365, S400…)
- Carné de conducir y vehículo
- Conocimientos del entorno GMP
- Salario competitivo (salario fijo + bonus anual)
- Un amplio abanico de beneficios sociales: plan de pensiones, seguro médico gratuito, tickets restaurante, seguro de vida y accidentes, descuentos en plataformas de gimnasio y salud, plataforma virtual de descuentos, ayudas económicas, permisos ampliados, y mucho más…
- Un entorno dinámico en el que aprender y desarrollarte.
https://www.novartis.com/sites/novartis_com/files/novartis-life-handbook.pdf
Compromiso Con La Diversidad y La Inclusión
Novartis se compromete a crear un entorno de trabajo excelente e inclusivo y equipos diversos que representen a los pacientes y las comunidades a las que servimos.
Why Novartis: Helping people with disease and their families takes more than innovative science. It takes a community of smart, passionate people like you. Collaborating, supporting and inspiring each other. Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives. Ready to create a brighter future together? https://www.novartis.com/about/strategy/people-and-culture
Join our Novartis Network: Not the right Novartis role for you? Sign up to our talent community to stay connected and learn about suitable career opportunities as soon as they come up: https://talentnetwork.novartis.com/network
Benefits and Rewards: Read our handbook to learn about all the ways we’ll help you thrive personally and professionally: https://www.novartis.com/careers/benefits-rewards
Office 20hrs L-D XANADÚ
NuevaTagliatella
Arroyomolinos, ES
Office 20hrs L-D XANADÚ
Tagliatella · Arroyomolinos, ES
Office
# EL PUESTO DE TRABAJO ES EN EL CENTRO COMERCIAL XANADÚ
LA TAGLIATELLA C.C XANADÚ busca incorporar una persona para cubrir el puesto de OFFICE/LAVAPLATOS
¿Que te ofrecemos?
- Contrato a tiempo parcial de 20 horas semanales
- Contrato indefinido en una de las mejores empresas del sector.
- Turnos de trabajo planificados con 4 semanas de antelación
- Mínimo 2 días libres semanales consecutivos
- 31 días de vacaciones mas los festivos trabajados
- Posibilidad de desarrollo y crecimiento laboral dentro del grupo Amrest
- Persona con un alto grado de exigencia en limpieza y pulcritud.
- Experiencia previa como OFFICE DE COCINA con altos volúmenes de trabajo
- Necesitamos que seas una persona organizada y meticulosa
- Valorable vivir cerca del centro comercial Xanadú
- Valorable disponer de vehículo para desplazarse hasta Xanadú
- Disponibilidad para poder trabajar a turnos partidos de comidas y cenas de lunes a domingos con 2 días libres semanales consecutivos.
- Plataforma online donde aprender o practicar mas de 12 idiomas, con material formativo y clases de conversación grupales con profesores nativos, ¡disponibles las 24 horas del día!
- Descuento directo en nuestras marcas por ser empleado de Amrest (La Tagliatella, KFC, Sushi Shop,etc...)
- Plataforma exclusiva de descuentos VIP (informatica, electrónica, viajes, comercio, tiendas de ropa, alquiler de coches, vacaciones)
- Queremos que te desarrolles con nosotros, por ello en Amrest puedes lanzar tu carrera profesional y te daremos las herramientas y el apoyo para que lo consigas.
Director/a de Restaurante
15 abr.D
Madrid, ES
Director/a de Restaurante
D · Madrid, ES
Se precisa Director para Restaurante de carta de comida tradicional española en la zona de Campo de las Naciones Hortaleza. Con amplia trayectoria, empresa sólida y con unos 20 trabajadores.
Las Funciones Principales Serían
Supervisar y coordinar la operativa diaria del restaurante, garantizando la excelencia en el servicio y el respeto por la esencia de la cocina.
Liderar, formar y motivar al equipo (sala, cocina y limpieza) fomentando un ambiente de trabajo positivo y eficiente.
Controlar costes, márgenes, inventarios y presupuestos, asegurando la rentabilidad del negocio.
Gestionar la atención al cliente, garantizando una experiencia cálida, cercana y de calidad.
Impulsar mejoras continuas en la oferta gastronómica, manteniendo la autenticidad de la cocina española y adaptándose a las nuevas demandas del cliente.
Requisitos
Experiencia mínima de 5 años en dirección de restaurantes, preferiblemente en establecimientos de cocina tradicional.
Conocimiento profundo de la gastronomía española y pasión por su difusión.
Habilidades de liderazgo, resolución de problemas y orientación al cliente.
Capacidad de organización.
Valorable formación en hostelería, dirección de empresas o similar.
Se ofrece salario notable en incentivos acordes a la rentabilidad.
R&D Business Development
15 abr.AIMEN Centro Tecnológico
Porriño, O, ES
R&D Business Development
AIMEN Centro Tecnológico · Porriño, O, ES
AIMEN is a multi-sector Innovation and Technology Centre that develops R&D&I activities and provides technological services to the industry in the fields of Materials, Advanced Manufacturing processes, Digitalization, and sustainability.
With more than 50 years of experience, our vision is consolidating as an excellent organization in technological innovation at the service of the industry, to contribute to a more sustainable future. We are a team of more than 300 professionals whose high expertise and motivation to achieve a better society through innovation makes it our main asset.
Main duties:
Be part of the R&D Business Development team your tasks will be:
- Business development linked to R&D, including commercial action with industrials companies.
- Knowledge of the regional, national or European R&D roadmaps.
- Develop actions to attract new R&D projects in public calls at regional, national and European levels.
- Coordinate and supervise the preparation of R&D proposals.
- Encourage collaboration with Universities, Technology Centers and Companies, nationally and internationally.
- Active participation in the promotion and recruitment of international research talent (CAPTAIN* Project)
- Active participation in regional, national and European platforms related to the priority technologies in which the company develops its activity: Transport, energy and Industry.…
- Participation in the definition of exploitable results and exploitation routes
Education:
- Higher/graduate degree in the field of science and technology, preferably in the field of engineering.
Job specific skills:
- Previous R&D expertise (5 years) in the preparation of R&D project proposals at regional, national or European level.
- Extensive knowledge and background in R&D activities and international research talent.
- Knowledge of the regional, national and European Work Programs.
- Previous R&D experience in collaboration with companies.
- English level: C1 / C2.
- Availability to travel.
- Driving license and own vehicle.
Desirable qualifications and skills:
- Master / Postgraduate training in innovation management will be highly valued.
- Great ability to communicate.
- Expertise and contacts within relevant sectors for the center´s activity (transport, energy and industry).
- Ability to show results.
- Business development skills.
- Team management skills.
- Ability to initiate and develop new ideas and initiatives in collaboration with external partners.
We offer:
- Working in a multidisciplinary and collaborative environment contributing to your personal development (knowledge and skills).
- Stability and flexible working time; hybrid teleworking model capable of reconciling your your personal life.
- Specific Training Plan in the areas of specialisation.
- Salary according to professional experience and expertise level.
- Location: O Porriño (located some 25 km from Vigo, excellent communications to Vigo Airport, Santiago and Porto; and good communication with the AVE train network.)
Julius Baer
Madrid, ES
Java Back-end Developer 100 (f/m/d)
Julius Baer · Madrid, ES
React Javascript Java Agile TSQL Kubernetes Git Oracle TypeScript Spring Kafka
**Julius Baer**
We celebrate and value the individual qualities you bring, enabling you to be impactful, to be entrepreneurial, to be empowered, and to create value beyond wealth. Let’s shape the future of wealth management together.
As a **Java Back-end Developer** at Julius Baer, you will have the opportunity to work on challenging projects, develop your skills, and grow professionally. You will be part of a dynamic team and contribute to the development of innovative software solutions.
---
**YOUR CHALLENGE**
- Develop high-quality software solutions using Java and related technologies, focusing on back-end development.
- Collaborate with cross-functional teams to identify and prioritize project requirements.
- Design, implement, and test back-end systems, ensuring they meet functional and non-functional requirements.
- Participate in code reviews and contribute to the improvement of the overall code quality.
- Collaborate with senior developers and architects to ensure alignment with Julius Baer´s overall architecture vision.
---
**YOUR PROFILE**
- Solid understanding of Java programming language and related technologies, such as Spring Boot and SQL (Oracle).
- Experience with back-end development, including service-oriented architecture and RESTful services.
- Front-end skills are a plus.
- Familiarity with agile development methodologies and version control systems (e.g., Git).
- Strong problem-solving skills, with the ability to analyze issues and develop effective solutions.
- Good communication skills, with the ability to collaborate with colleagues and stakeholders.
- Bachelor´s degree in Computer Science or a related field, or equivalent experience.
- Fluent English (oral and written); Spanish would be a big plus.
---
**Our Stack**
- Java
- Spring Boot
- Service-oriented architecture, RESTful services
- SQL (Oracle)
- React, JavaScript, TypeScript
- Kubernetes (PKS) and Virtual Machines
- Streaming using Kafka, Avro
- OpenAPI, UML
Julius Baer
Madrid, ES
Senior Java Backend Developer 100 f/m/d
Julius Baer · Madrid, ES
React Javascript Java TSQL Kubernetes Oracle TypeScript DevOps Spring Kafka
**At Julius Baer**
We celebrate and value the individual qualities you bring, enabling you to be impactful, to be entrepreneurial, to be empowered, and to create value beyond wealth. Let’s shape the future of wealth management together.
As a **Java Backend Developer** at Julius Baer, you will have the opportunity to work on challenging projects, develop your skills, and grow professionally. You will be part of a dynamic team and contribute to the development of innovative software solutions.
---
**YOUR CHALLENGE**
- Lead by example in a cross-functional team, guiding junior developers and collaborating with stakeholders to deliver high-quality software solutions.
- Design and implement complex back-end systems, leveraging your expertise in Java, Spring Boot, and Service-Oriented Architecture.
- Drive technical discussions and contribute to the evolution of our software engineering practices, with a focus on back-end development and a keen interest in front-end integration.
---
**YOUR PROFILE**
- Proven track record of delivering complex software projects using Java and related technologies, with a focus on back-end development.
- Strong technical leadership skills, with the ability to mentor and guide junior developers.
- Excellent understanding of software design patterns, principles, and best practices, particularly in the context of back-end development.
- Experience with DevOps concepts, including Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD), automated testing, and monitoring.
- Strong problem-solving skills, with the ability to analyze complex issues and develop creative solutions.
- Affinity for front-end development, with experience in technologies such as React, JavaScript, and TypeScript.
- Master’s or Bachelor’s degree in Computer Science or a related field, or equivalent experience.
---
**Our Stack**
- Java
- Spring Boot
- Service-oriented architecture, RESTful services
- SQL (Oracle)
- React, JavaScript, TypeScript
- Kubernetes (PKS) and Virtual Machines
- Streaming using Kafka, Avro
- OpenAPI, UML
roadsurfer
Barcelona, ES
Junior People Operations Manager (m/f/d) Spain
roadsurfer · Barcelona, ES
Office
Location
Munich Office, Barcelona
Employment Type
Full time
Location Type
Hybrid
Department
People & Culture
OverviewApplication
Why roadsurfer?
TEAM SPIRIT & EVENTS: Enjoy a collegial atmosphere with flat hierarchies, lots of fun, and amazing team spirit. Look forward to regular team events like sports sessions, pizza & beer nights, and more.
FLEX WORK & WORKACTION: With our Flex Work Policy, you can choose between working in the office or from home—and even work one month per year from another European country.
PERSONAL DEVELOPMENT: We support your personal and professional growth through an individual growth plan and our in-house academy.
CAMPER BUDGET: You’ll receive a yearly free rental of our campers so you can fully enjoy the #happyroadsurfing lifestyle.
DISCOUNTS: Take advantage of our corporate benefits platform, the Travel Industry Card, and exclusive Family & Friends discounts.
THE PLACE TO BE: Work in a bright and beautiful office equipped with everything you need, from a ping pong table to a foosball table—and enjoy weekly breakfast and lunch offers.
OFFICE DOGS: We love dogs! Your four-legged friend is more than welcome in our office.
Your Role
- You support the People Operations team in day-to-day HR operations and act as a point of contact for employees and managers on HR-related topics
- You contribute to the development and optimization of HR processes and take ownership of your own projects
- You create and manage national and international employment contracts, certificates, and official documents
- You maintain and develop our HR systems and ensure high data quality
- You independently manage communication with external service providers, authorities, and consultants both domestically and internationally
- You hold a degree in Business Administration, Psychology, Social Sciences or a comparable qualification with an HR focus
- You have initial hands-on experience in Human Resources—ideally through an internship, working student position, or your first permanent role
- You have a solid understanding of HR processes and a strong interest in both operational and strategic HR topics
- You work in a structured and solution-oriented way and are eager to take on responsibility
- You’re a strong communicator, a team player, and bring a hands-on mentality
- You speak fluent Spanish and very good English (any additional language is a plus)
We’re looking forward to receiving your application!
If you have any questions, feel free to reach out to us anytime at [email protected].
ABOUT #ROADSURFER
We are more than Europe's largest campervan rental company. In 2021 we launched our platform roadsurfer spots in addition to our other products rent, abo and sales – a platform where you can discover and book unique camping spots. But that’s only the beginning. We are growing fast, so hop on board and join us on our journey. The roadsurfer philosophy is simple: rent an RV, start your adventure, be happy. Come ride the wave with us!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Powered by Ashby
Privacy PolicySecurityVulnerability Disclosure
C&D Food Specialist
13 abr.Baker & Baker
Sant Joan Despí, ES
C&D Food Specialist
Baker & Baker · Sant Joan Despí, ES
Contabilidad Resolución de problemas Economía Capacidad de análisis Finanzas corporativas Finanzas Análisis financiero Contabilidad financiera Elaboración de informes financieros Habilidades sociales ERP Excel Office
We are looking for a Compliance & Documentation Specialist to ensure that our products are not only delicious, but also safe for all our consumers. In this role, you will collaborate with our suppliers and the R&D and Product Marketing teams in the development of new recipes.
PURPOSE OF THE JOB
- The management of supplier specifications raw material and finished product (from creation to completion and maintaining updated)
- Align with suppliers, customers and internal stakeholders on the specification content
- Ensure compliance and deliver legal content of labels for finished product
- Maintenance o specifications, certifications and other supporting documentation
- Provide non-standard information to Spanish/Portuguese/Italian customers; answering specifications related questions, complete customer portals
KNOWLEDGE, EXPERIENCE AND SKILLS
- University degree in Science, preferably Food Science & Technology
- Working Knowledge of regulatory requirements for specifications
- Used to work with ERP system, valuable previous experience with SAP
- Good understanding of MS Office programs, preferably advanced knowledge of Excel
- Professional level proficiency in English, Spanish. Desirable Portuguese and/or Italian
- Strong analytical skills, detail oriented and good information research
- Strong team work sills
- Good communication skill, the best channel and tone to build strong relationships with suppliers, customers and internal colleagues.
- Able to work result oriented
ORGANIZATIONAL CONTEXT
- The C&D Documentation specialist reports to the Compliance & Documentation Manager EU
- Close cooperation with procurement, sales, R&D, marketing and quality
- Other team members are based Porto, Antwerp, Bremen, Strasbourg