¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.067Informática e IT
933Comercial y Ventas
914Adminstración y Secretariado
677Desarrollo de Software
502Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
447Comercio y Venta al Detalle
399Educación y Formación
364Derecho y Legal
362Industria Manufacturera
332Instalación y Mantenimiento
246Marketing y Negocio
226Sanidad y Salud
188Diseño y Usabilidad
175Construcción
122Publicidad y Comunicación
117Arte, Moda y Diseño
112Contabilidad y Finanzas
92Recursos Humanos
76Alimentación
70Artes y Oficios
62Atención al cliente
60Turismo y Entretenimiento
51Hostelería
50Producto
48Banca
44Inmobiliaria
37Farmacéutica
34Seguridad
22Cuidados y Servicios Personales
19Energía y Minería
16Social y Voluntariado
13Telecomunicaciones
7Deporte y Entrenamiento
4Seguros
3Agricultura
1Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Account Manager Junior
15 sept.CT SOLUTIONS
Getafe, ES
Account Manager Junior
CT SOLUTIONS · Getafe, ES
Account Manager Junior para venta de Soluciones tecnológicas enfocadas a la digitalización industrial.
¿Tienes experiencia comercial y te apasiona la tecnología?
En CT Solutions buscamos un/a Account Manager Junior, con 2 o 3 años de experiencia, para impulsar la digitalización industrial a través de soluciones tecnológicas como PLM, CAD y Simulación.
📍 Ubicación: Madrid (modelo híbrido – Getafe)
🚀 ¿Qué harás en tu día a día?
- Gestionar clientes y detectar nuevas oportunidades.
- Vender soluciones tecnológicas (PLM, CAD, CAE, Simulación de procesos, …)
- Aplicar venta consultiva y cerrar acuerdos estratégicos.
🎯 ¿Qué buscamos?
- Formación preferiblemente en áreas técnicas o empresariales.
- Experiencia en ventas B2B.
- Buenas habilidades de comunicación y negociación.
- Interés por la digitalización industrial.
- Nivel de inglés medio-alto (mínimo B2)
🎁 ¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido con incorporación inmediata.
- Retribución competitiva + sistema de incentivos.
- Formación en ventas y productos de CT Solutions.
- Plan de desarrollo profesional en un entorno colaborativo.
- Flexibilidad laboral y modelo híbrido.
🏢 Sobre CT Solutions
Somos líderes en soluciones tecnológicas para la industria, con más de 35 años de experiencia en integración de herramientas PLM, CAD, EAM y simulación. Ayudamos a empresas de sectores como transporte, aeroespacial, energía y maquinaria industrial a digitalizar sus procesos y mejorar su competitividad.
🌐 https://www.ctsolutions.es
🔗 ¿Te interesa?
Postúlate ahora y forma parte de la transformación digital de la industria.
Senior manager
12 sept.Solutions & Decisions
Barcelona, ES
Senior manager
Solutions & Decisions · Barcelona, ES
A todo/as aquellos Directores y Managers de funciones de Operaciones, Compras, Producción y/o Supply Chain:
Si este verano ya finalizado ha sido un periodo de reflexión sobre tu trayectoria profesional, si tras evaluar tus logros, desafíos y el rumbo futuro .... TU análisis te ha llevado a la CONCLUSIÓN de que ha llegado el momento de una TRANSICIÓN estratégica, esta es una INVITACIÓN para explorar nuevas oportunidades con NOSOTROS !
Te invitamos a formar parte de nuestra base de datos repleta de oportunidades profesionales.
WorldFirst
Estepona, ES
Product Manager, Global Card Acquiring Solutions
WorldFirst · Estepona, ES
Description
Position at Ant Group
About The Role
Join Antom's dynamic Card Acquiring team and play a pivotal role in shaping the future of global payments. We are building the next generation of cutting-edge technology and features to provide unparalleled global coverage for the world's largest merchants and emerging MSEs (Mid-Size Enterprises).
As a Product Manager, you will be at the heart of this mission. You will assist in managing a globally distributed team and work directly with the Head of Product to define and deliver on our ambitious product roadmap. This is a unique opportunity to make a significant impact on a global scale.
Key Responsibilities
- Product Strategy & Execution: Assist in the development and execution of the product vision and roadmap for our Global Card Acquiring Solutions.
- Global Team Coordination: Help manage and coordinate a diverse, cross-functional team with members across the EU, Singapore (SG), the US, and Shanghai (SH).
- Stakeholder Collaboration: Work directly with the Head of Product to translate business strategy into detailed product requirements and ensure successful delivery of key initiatives.
- End-to-End Product Ownership: Lead the entire product lifecycle, from concept and business case development through to launch, iteration, and performance analysis.
- PRD Elaboration: Create clear, detailed, and actionable Product Requirements Documents (PRDs) and user stories to guide engineering and design teams.
- Project Management: Drive project coordination, ensuring timely delivery against roadmap milestones, managing dependencies, and mitigating risks.
- Proven experience in Product Management within the payments industry, specifically in card acquiring, payment processing, or a closely related field.
- Demonstrable experience with global card scheme relations, acquirer domain projects, and/or processor integration projects.
- Strong background in project management and project coordination, with a track record of successfully delivering complex, cross-functional projects.
- Exceptional communication skills with the ability to articulate complex concepts clearly to engineers, executives, and global partners alike.
- Experience in writing detailed PRDs (Product Requirement Documents) and elaborating on requirements for development teams.
- Business-level English is mandatory. Proficiency in Mandarin Chinese is a significant plus.
Project Manager (España y Maghreb)
10 sept.Solutia
Cerdanyola del Vallès, ES
Project Manager (España y Maghreb)
Solutia · Cerdanyola del Vallès, ES
Solutia Life Siciences (división de recruitment de Solutia) especializados en perfiles técnicos y de middle management en sectores farmacéutico, biotech y medical devices.
Actualmente seleccionamos un/a Project Manager para empresa internacional, líder en el sector Biosanitario y Cosmético, diseñando y produciendo una amplia gama de máquinas y líneas de envasado completas para la industria farmacéutica e industria cosmética, ubicada en Cerdanyola.
Misión: gestionar entre la fábrica y el cliente la definición del proyecto hasta la puesta en marcha final.
Tu mercado de actuación será España y Maghreb.
Entre sus funciones principales se encuentran:
• Gestionar y revisar periódicamente las actualizaciones técnicas, de documentación y de cronograma de los proyectos gestionados.
• Mantener la comunicación con el cliente y con la fábrica en Italia respecto a todos aquellos aspectos relacionados con los proyectos en curso.
• Gestionar con el cliente las posibles modificaciones y/o ampliaciones de los equipos y/o proyectos.
• Preparar las ofertas complementarias de los proyectos gestionados.
• Revisar las especificaciones técnicas y tiempos de entrega que afectan a los pedidos gestionados.
• Conocer y cumplir los procedimientos e instrucciones de calidad establecidas.
• Aportar sugerencias y participar en la mejora continua de las actividades desarrolladas.
• Coordinación del equipo técnico.
Se requiere:
- Titulación universitaria en Ingeniería (Mecánica, Eléctrica, Electrónica o Industrial).
- Experiencia de 3 años en gestión de proyectos técnicos.
- Dominio idiomas: Castellano e inglés (imprescindibles)
- Se valorará muy positivamente nivel alto de francés.
- Conocimientos de ofimática y Autocad.
- Disponibilidad para viajar el 30% de la jornada por los países de referencia (España, Maghreb e Italia)
Se ofrece:
- Posición estable.
- Contrato indefinido.
- Salario fijo + variable, negociable en función de tu experiencia y valía.
- Seguro de vida para el empleado
Account Manager Junior
3 sept.CT SOLUTIONS
Getafe, ES
Account Manager Junior
CT SOLUTIONS · Getafe, ES
Account Manager Junior para venta de Soluciones tecnológicas enfocadas a la digitalización industrial.
¿Tienes experiencia comercial y te apasiona la tecnología?
En CT Solutions buscamos un/a Account Manager Junior, con 2 o 3 años de experiencia, para impulsar la digitalización industrial a través de soluciones tecnológicas como PLM, CAD y Simulación.
Ubicación: Madrid (modelo híbrido - Getafe)
¿Qué harás en tu día a día?
- Gestionar clientes y detectar nuevas oportunidades.
- Vender soluciones tecnológicas (PLM, CAD, simulación,
- Aplicar venta consultiva y cerrar acuerdos estratégicos.
- Contrato indefinido con incorporación inmediata.
- Retribución competitiva + sistema de incentivos.
- Formación en ventas y productos de CT Solutions.
- Plan de desarrollo profesional en un entorno colaborativo.
- Flexibilidad laboral y modelo híbrido.
¿Qué buscamos?
- Formación preferiblemente en áreas técnicas o empresariales.
- Experiencia en ventas B2B.
- Buenas habilidades de comunicación y negociación.
- Interés por la digitalización industrial.
- Nivel de inglés medio-alto (mínimo B2).
Somos líderes en soluciones tecnológicas para la industria, con más de 35 años de experiencia en integración de herramientas PLM, CAD, EAM y simulación. Ayudamos a empresas de sectores como transporte, aeroespacial, energía y maquinaria industrial a digitalizar sus procesos y mejorar su competitividad.
¿Te interesa?
Postúlate ahora y forma parte de la transformación digital de la industria.
Finance Manager - Spain
16 ago.Watson-Marlow Fluid Technology Solutions
Sant Feliu de Llobregat, ES
Finance Manager - Spain
Watson-Marlow Fluid Technology Solutions · Sant Feliu de Llobregat, ES
Excel Power BI Office
Finance Manager - Spain
Location: Barcelona / Hybrid
Website: https://www.wmfts.com
Group: https://www.spiraxsarcoengineering.com
As a Finance Manager, you will be a key contributor to the financial success of our organisation, overseeing all aspects of financial management, reporting, compliance, and strategic planning.
You will ensure compliance with international and local accounting standards, drive efficiency in financial operations, and support the Regional Finance & Business Compliance Manager and EMEA Leadership team with accurate insights to inform decision-making. This role offers the opportunity to manage a small team while collaborating with various departments and global teams in a dynamic and fast-paced environment.
Who We Are
Watson-Marlow is an industry-leading technology organisation dedicated to engineering fluid management solutions for the life science and process industries. We help our customers to supply critical products and services that range from fresh drinking water and therapeutic medicines to food products and paper. Through our solutions we help companies to be more efficient, sustainable and profitable.
This role will focus on:
- Financial Reporting: Timely preparation and submission of monthly Management Accounts and all other month end reporting requirements, Prepare and analyse monthly, quarterly, and annual management accounts and financial statements in compliance with IFRS and local GAAP.
- Month-end and Year-end: Responsible for month and year end close, including review and sign off of manual journals, accruals and prepayments, and bank reconciliations. Ensure all approvals documented in line with Group Internal Control requirements and policies.
- Accounting Operations: Oversee accounting functions, including accounts payable, accounts receivable, payroll, and tax compliance, ensuring accuracy and timeliness. Expense management, banking, CEAs, Fixed Asset maintenance, stock reconciliations.
- Cash Flow and Risk Management: Manage cash flow, treasury, and financial risks to maintain the organisation’s financial health.
- Policy and Process Implement Group Policy and develop and maintain robust local financial controls, policies, and procedures to drive compliance and efficiency.
- Strategic Financial Advisory: Provide strategic financial advice to senior management, driving continuous improvement and cost efficiency.
- Financial Planning and Budgeting: Collaborate with Sector Managers in financial planning, budgeting, and forecasting processes, ensuring alignment with organisational objectives.
- Internal Controls: Coordinate internal and external audits, ensuring compliance with Internal Controls and external statutory and regulatory requirements
- Performance and compliance monitoring: Deliver timely and accurate financial and compliance reporting across functions, including areas such as HR, IT, sustainability and health and safety, to local and group stakeholders, highlighting key performance indicators (KPIs)
- Local HR and Payroll Support: Collaborate on HR functions, including payroll management, employee expense processing, and compliance with employment regulations.
- Office management: General office and facilities management responsibility, such as ensuring the office building is safe and meets regulatory standards and managing contracts with external contractors required for office maintenance.
- Signatory: Possible requirement to act as local signatory and act on behalf of the Company
- Bachelor's or Master’s degree in Accounting, Finance, Business Administration, or a related field; a recognised professional accounting qualification is a plus.
- Significant experience in financial management, controlling, or accounting, with a proven track record of delivering results.
- Strong knowledge of IFRS, local GAAP, and tax regulations.
- Ideally you will have proficiency in aligned financial software (e.g., Microsoft Dynamics 365, AX) and advanced Excel skills; experience with Power BI is advantageous.
- Exceptional organisational and leadership skills with experience managing or mentoring teams.
- As we are a UK headquartered business, English is essential, as well as Spanish.
About Watson-Marlow
Every day, we help companies acr oss the globe to be more efficient and sustainable. Watson-Marlow Fluid Technology Solutions (WMFTS) is the world leader in niche peristaltic pumps and associated fluid path technologies. Comprising ten established brands, each with their area of expertise, but together offering our customers unrivalled solutions for their pumping and fluid transfer applications. Together with our colleagues across Spirax-Sarco Engineering plc, we are proud to be a FTSE 50 company.