¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.221Comercial y Ventas
1.193Informática e IT
1.084Adminstración y Secretariado
969Comercio y Venta al Detalle
618Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
539Desarrollo de Software
490Educación y Formación
416Industria Manufacturera
377Marketing y Negocio
328Derecho y Legal
299Instalación y Mantenimiento
259Publicidad y Comunicación
199Sanidad y Salud
146Diseño y Usabilidad
144Construcción
116Artes y Oficios
106Recursos Humanos
106Arte, Moda y Diseño
101Contabilidad y Finanzas
88Alimentación
83Turismo y Entretenimiento
59Atención al cliente
54Hostelería
52Cuidados y Servicios Personales
49Producto
37Farmacéutica
30Banca
29Inmobiliaria
28Social y Voluntariado
23Seguridad
19Energía y Minería
13Deporte y Entrenamiento
7Seguros
6Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0HAYS
Technical support SAP ABAP
HAYS · Madrid, ES
Teletrabajo
Estamos buscando un SAP ABAP con al menos 4-5 años de experiencia para unirse al equipo de una multinacional
tecnológica que impulsa la transformación empresarial. Con más de 50 años de
experiencia y un equipo de 300,000 expertos en más de 43 países, promovemos un
futuro sostenible a través de la tecnología.
Tareas diarias:
- Análisis de procesos y desarrollo de programas.
- Mantenimiento de aplicaciones (optimización y correctivos).
- Pruebas y depuración.
- Integración de sistemas y módulos dentro del entorno SAP.
- Planificación de desarrollos. Requisitos:
- Residencia en Madrid, ya que el cliente solicita modalidad híbrida de trabajo con 3 días a la semana presenciales en sus oficinas.
- Capacidad para analizar requerimientos y problemas, proponer soluciones e implementarlas.
- Habilidad para la interlocución con el cliente y trabajo en equipo.
- Conocimientos en ABAP y preferiblemente en ABAP OO (extensión de la programación de SAP ABAP orientada a objetos).
Deseable:
- Conocimientos en HANA y SCP. Condiciones:
- Oportunidad de crecimiento.
- Entorno internacional y dinámico.
- Modalidad de teletrabajo híbrida.
- Contratación indefinida con Hays.
- Salario según experiencia.
Ebury
Madrid, ES
Senior Data Engineer - Fintech
Ebury · Madrid, ES
API Python TSQL Cloud Coumputing REST Fintech Big Data Office
Ebury is a leading global fintech company that empowers businesses to trade and grow internationally. It offers a comprehensive suite of products, including international payments and collections, FX risk management, trade finance, and API integrations. Founded in 2009 by Juan Lobato and Salvador García, Ebury is one of the fastest-growing global fintechs, with over 1,700 employees and 38 offices in more than 25 countries.
Senior Data Engineer - Fintech
Madrid Office - Hybrid: 4 days in the office, 1 day working from home
Join Our Data Team at Ebury Madrid Office.
Ebury´s strategic growth plan would not be possible without our Data team and we are seeking a Senior Data Engineer to join our Data Engineering team!
Our data mission is to develop and maintain Ebury´s Data Warehouse and serve it to the whole company, where Data Scientists, Data Engineers, Analytics Engineers and Data Analysts work collaboratively to:
- Build ETLs and data pipelines to serve data in our platform
- Provide clean, transformed data ready for analysis and used by our BI tool
- Develop department and project specific data models and serve these to teams across the company to drive decision making
- Automate end solutions so we can all spend time on high-value analysis rather than running data extracts
What we offer:
- Competitive salary and benefits package
- Discretionary bonus based on performance
- Continued personal development through training and certification
- We are Open Source friendly, following Open Source principles in our internal projects and encouraging contributions to external projects
Responsibilities:
- Be mentored by one of our outstanding performance team member along a 30/60/90 plan designed only for you
- Participate in data modelling reviews and discussions to validate the model´s accuracy, completeness, and alignment with business objectives.
- Design, develop, deploy and maintain ELT/ETL data pipelines from a variety of data sources (transactional databases, REST APIs, file-based endpoints).
- Serve hands-on delivery of data models using solid software engineering practices (eg. version control, testing, CI/CD)
- Manage overall pipeline orchestration using Airflow (hosted in Cloud Composer), as well as execution using GCP hosted services such as Container Registry, Artifact Registry, Cloud Run, Cloud Functions, and GKE.
- Work on reducing technical debt by addressing code that is outdated, inefficient, or no longer aligned with best practices or business needs.
- Collaborate with team members to reinforce best practices across the platform, encouraging a shared commitment to quality.
- Help to implement data governance policies, including data quality standards, data access control, and data classification.
- Identify opportunities to optimise and refine existing processes.
About you:
- 3+ years of data/analytics engineering experience building, maintaining & optimising data pipelines & ETL processes on big data environments
- Proficiency in Python, SQL and Airflow
- Knowledge of software engineering practices in data (SDLC, RFC...)
- Stay informed about the latest developments and industry standards in Data
- Fluency in English
If you´re excited about this job opportunity but your background doesn´t match exactly the requirements in the job description, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate for this or other positions we have.
#LI-CG1
About Us
Ebury is a FinTech success story, positioned among the fastest-growing international companies in its sector.
Founded in 2009, we are headquartered in London and have more than 1700 staff with a presence in more than 25 countries worldwide. Cultural diversity is part of what makes Ebury a special place to be. From Sao Paulo to Dubai, Bucharest to Toronto, we enjoy sharing team experiences and celebrating success across the Ebury family.
DevOps SysOps Senior
NuevaPlexus
DevOps SysOps Senior
Plexus · Madrid, ES
Teletrabajo Linux Cloud Coumputing Kubernetes Ansible AWS DevOps
Join Plexus Tech. We are looking for a Senior DevOps SysOps to join us on an important project in the banking sector.
Requirements:
- Solid experience in Linux system administration.
- Experience in AWS.
- Experience in designing and implementing cloud solutions.
- Deep knowledge of Kubernetes and experience in its administration.
- Experience in using tools such as Helm and Ansible.
With our hybrid model, Flexology, you can work from wherever your talent flows best: from any of the 24 work centers we have in Spain, from your home, or combining both modalities. Plexus Tech´s work ecosystem allows for a collaborative environment to be maintained in the company.
- - Work with leading professionals.
- Access to ongoing training.
- Professional development.
- Flexible remuneration in health insurance, restaurant vouchers, childcare, transportation.
Backend Developer
NuevaBASF
Madrid, ES
Backend Developer
BASF · Madrid, ES
API Java Agile TSQL Docker Cloud Coumputing Kubernetes Hibernate REST Jira DevOps jUnit PostgreSQL Spring Microservices
ABOUT US
At BASF Digital Hub Madrid we develop innovative digital solutions for BASF, create new exciting customer experiences and business growth, and drive efficiencies in processes, helping to strengthen BASF´s position as the digital leader in the chemical industry. We believe the right path is through creativity, trial and error and great people working and learning together. Become part of our team and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities.
JOIN THE TEAM
In this position you will be part of a dedicated development team working for our OEM Coatings Business. The team develops applications for the value stream of product development and technology.
RESPONSIBILITIES
- As a backend developer, you support us in the development of applications in a modern cloud environment in an agile DevOps team.
- Understand, analyze, define, develop, and fulfill the defined quality requirements for the planned functionalities in close cooperation with the product owners and the development team.
- Design and implement the technical concepts in modern software systems (microservice architecture).
- Deploy and test the implementation in all the environments and create documentations of the implemented solutions.
- Finally, keep an eye on current technological developments and use them in your daily work.
- You will be working in agile and self-organized way.
QUALIFICATIONS
- You have a degree or a comparable education in the field of computer and information science.
- You have professional experience working in an agile IT environment, preferable in backend development.
- Professional knowledge and working experience in Java >= 8 - Professional knowledge in SpringBoot2.x
- Professional knowledge in Spring-modules like Spring-Data, Spring-Integration, Spring-Batch,Spring-Security
- Professional knowledge in persistence technology (JPA2, Hibernate)
- Knowledge in unit (Junit and similar) and integration testing
- Knowledge in SQL databases (PostgreSQL)
- Knowledge in Microservice and cloud architectures (e.g. REST)
- Knowledge in IDE JetBrains IntelliJ
- You are familiar with agile DevOps processes and CI/CD pipelines to deploy container-basedapplications in Docker and Kubernetes environments.
- Basic knowledge in Agile Tools (JIRA, Confluence, GIT/Bitbucket, Jenkins/Bamboo, AzureDevOps)
- You have experience in the design and implementation of a RESTful API with unit (Junit andsimilar) and integration testing.
- Quick comprehension, high problem-solving skills as well as excellent teamwork and flexibility.
- Good knowledge of English to communicate within the team.
BENEFITS
- A secure work environment because your health, safety and wellbeing is always our top priority.
- Flexible work schedule and Home-office options, so that you can balance your working life and private life.
- Learning and development opportunities
- 23 holiday days per year
- 5 additional days (readjustment)
- 2 cultural days
- A collaborative, trustful and innovative work environment
- Being part of an international team and work in global projects
- Relocation assistance to Madrid provided
At BASF, the chemistry is right.
Because we are counting on innovative solutions, on sustainable actions, and on connected thinking. And on you. Become a part of our formula for success and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities irrespective of gender, age, origin, sexual orientation, disability or belief.
BASF
Madrid, ES
SAP Consultant Indirect Procurement
BASF · Madrid, ES
API Agile Cloud Coumputing DevOps
ABOUT US
At BASF Digital Hub Madrid we develop innovative digital solutions for BASF, create new exciting customer experiences and business growth, and drive efficiencies in processes, helping to strengthen BASF´s position as the digital leader in the chemical industry. We believe the right path is through creativity, trial and error and great people working and learning together. Become part of our team and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities.
JOIN THE TEAM
The Indirect Procurement product team in the Procurement Product Family, provides digital and core SAP solutions to fulfil the requirements from BASF companies globally.
The main objectives of a Senior SAP Consultant / DevOps Engineer will provide support towards issues/clarification and ensure that customer requirements are accepted, analyzed and described in an orderly fashion and will be responsible for modeling, advising and optimization regarding business processes in purchasing.
WHAT YOU CAN EXPECT
- Responsible for designing possible technical solutions for subject specific business requirements in coordination with other DevOps engineers and internal business partners within BASF
- Develop, configure and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers
- Implementation through customizing in SAP and relevant digital applications would be required. Development (ABAP/ ABAP OO) is a plus but not mandatory
- Responsible for managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI)
- Steer third party provider in terms of solution or service delivery of procurement topics
- Provide support during change requests / projects with early consulting which comprises efforts estimation and high-level design solution. Thereafter, proceed and ensure further development, evolution and optimization
- While performing studies and evaluations of purchased software, you will be responsible for designing and implementing prototypes in projects using new technologies such as S4/HANA, Fiori, API and in a distributed system landscape (SAP UI5, cloud or mobile applications)
- It is expected that all tasks are performed according to the standardized BASF guidelines and framework; such as Project Lifecycle, Global Release Management and GSKC; as well as agile new methods (such as scrum/Kanban) consistently
- Able to communicate complex contexts convincingly to the stakeholders within BASF and build stable relationships
- In the digitalization/innovation aspect, act as a Global representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way
WHAT YOU OFFER
- Completed university degree in Business IT, Business Economics, Business SCM, Information Science, Engineering or Natural Science (Bachelor) Good conflict ability and awareness
- In addition to the respective native language, (very) good command of written and spoken English
- Minimum of 3-5 years´ related working experience as Procurement SAP consultant
- Strong knowledge and understanding in SAP Material Management / Procurement (compulsory) modules within the SAP application is essential
- Business and operational understanding of procurement process i.
e contracts, request for quotation, scheduling agreements, purchase requisitions, purchase order, inbound delivery, goods receipt and Service Entry Sheet processes aligned with SAP and business best practices
- Experienced in SAP interfaces i.
e iDoc, RFC, API, ...
- Excellent English communication, negotiation and interpersonal skills in an international team combined with a very high level of customer orientation
- Well-developed proactive and self-driven character
- High sense of responsibility to have conflict awareness and management skills
- Ability to prioritise work based on business priorities, and to identify and resolve potential conflicts
NICE TO HAVE
- Skill and knowledge in PM module within the SAP application is a plus
- Familiar in data conversion tools and data conversion methodology
- Good knowledge in authorization objects, roles & profiles
- Experiencing Agile way of working or agile implementation approach
- Strong Digital mindset to accelerate BASF Digitalization transformation journey
WHAT WE OFFER
- A secure work environment because your health, safety and wellbeing is always our top priority.
- Flexible work schedule and Home-office options, so that you can balance your working life and private life.
- Learning and development opportunities
- 23 holiday days per year
- 5 additional days (readjustment)
- 2 cultural days
- A collaborative, trustful and innovative work environment
- Being part of an international team and work in global projects
- Relocation assistance to Madrid provided
At BASF, the chemistry is right
Because we are counting on innovative solutions, on sustainable actions, and on connected thinking. And on you. Become a part of our formula for success and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities irrespective of gender, age, origin, sexual orientation, disability or belief.
Auxiliar De Clinia
NuevaCOEM
Madrid, ES
Auxiliar De Clinia
COEM · Madrid, ES
Buscamos auxiliar de clínica con experiencia mínima de un año para nuestra clínica situada en Villa de Vallecas.
Sería para una jornada completa de lunes a jueves con horario partido de mañana y tarde y los viernes con horario de mañana.
Interesadas mandar curriculum a nuestro ****** .Documentación importante para la clínica dentalIlustre Colegio Oficial de Odontólogos y Estomatólogos de la Iª Región#J-18808-Ljbffr
Veolia España
Ingeniero/a de Ofertas y Licitaciones- Sector Mantenimiento
Veolia España · Alicante/Alacant, ES
Teletrabajo Salesforce
Descripción del empleo
¿Quieres trabajar en una compañía líder en servicios medioambientales?
En Veolia Servicios Lecam precisamos incorporar en Alicante un/a Ingeniero/a de Ofertas y Licitaciones para incorporarse al Departamento de Desarrollo de Negocio.
Sus funciones principales serán:
- Realizar estudios y proyectos en el ámbito de la energía con servicios de mantenimiento integral de instalaciones: preventivo, correctivo, integral, etc.
- Preparar modelos económicos-financieros, mediante el estudio y análisis de la documentación, pliegos del servicio a licitar, etc. conociendo pormenorizadamente la información que el cliente aporta y la documentación técnica necesaria.
- Redactar ofertas comerciales.
- Realizar visitas a los centros de trabajo, recopilar la información necesaria y definir las características del servicio (costes de personal, maquinaria, consumibles, etc.), así como contactar con los proveedores y subcontratas para la solicitud de ofertas.
- Participar en la negociación de las condiciones técnicas y económicas con los clientes cuando sea necesario.
- Establecer contacto con posibles clientes.
- Hacer un seguimiento y control de las oportunidades y Ofertas en CRM- Salesforce y Seguimiento del Dpto. Desarrollo
- Un proyecto estable, para que te puedas seguir desarrollando profesionalmente con nosotros.
- Contrato Indefinido.
- Salario acorde a la experiencia aportada.
- Un día de teletrabajo.
- Retribución flexible: Seguro médico, ticket restaurant, ticket guardería, tarjeta transporte.
Si estás interesado/a, ¡no dudes en inscribirte!
En Veolia sabemos que los/as profesionales son el pilar fundamental de nuestra identidad corporativa y de nuestros resultados. Promovemos su integración, desde un claro compromiso con la igualdad entre hombres y mujeres, compartiendo la cultura corporativa, nuestra práctica y experiencia.
Requisitos
- Formación en Ingeniería (mecánica, industrial, eléctrica, química, etc.)
- Experiencia: Al menos 3-5 años desarrollando ofertas en el ámbito de la energía (servicios de mantenimiento).
- Valorable Nivel Alto de Inglés, así como dominio del entorno de Google Workplace (hojas de cálculo, documentos, presentaciones, etc.).
- Muy valorable conocimiento de la plataforma del estado para la presentación de licitaciones.
Como empresa inclusiva, Veolia está comprometida con la diversidad y valora todas las solicitudes sin discriminación.
ENGIE España
Madrid, ES
Renewable Energy Project Development Intern
ENGIE España · Madrid, ES
Nuestro Grupo es una referencia global en energía y servicios de bajo carbono. Junto con nuestros 96,000 empleados, clientes, socios y partes interesadas, estamos comprometidos a acelerar la transición hacia una economía neutra en carbono mediante la reducción del consumo de energía y soluciones más respetuosas con el medio ambiente.
Actualmente estamos buscando un/a Becario/a para el departamento de Organización y Desarrollo de Renovables en nuestra sede en Madrid.
Misión:
- Apoyo y soporte en la tramitación y en el desarrollo de proyectos de energías renovables (fotovoltaica, eólica, almacenamiento BESS) dentro del departamento de Organización y Desarrollo.
Funciones:
- Identificar y desarrollar nuevas oportunidades para proyectos renovables, desde la prospección y el análisis de la viabilidad del proyecto hasta la obtención de todos los permisos y autorizaciones necesarios para su construcción.
- Monitorear el progreso de los proyectos y reportar cualquier desviación o problema al equipo de gestión.
- Apoyar en la preparación de documentación necesaria para la financiación de los proyectos.
Requisitos:
- Titulado/as con Grado de Ingeniería Eléctrica, Ingeniería de la Energía o similar que estén cursando Master relacionado, idealmente, con las Energía Renovables.
- Nivel de inglés: B2
- Habilidades de comunicación, proactividad, flexibilidad, orientación a calidad, orientación cliente interno, energía positiva, creatividad, innovación, adaptabilidad y, sobre todo curiosidad y ganas de aprender.
Comprometidos con la inclusión
- En ENGIE valoramos y fomentamos la diversidad y la inclusión. Estamos comprometidos a acelerar la transición a una economía neutral en carbono lograda mediante la integración de individuos excepcionales y diversos que buscan, apoyan y fortalecen el crecimiento de los demás.
Qué proporcionamos
- Prácticas remuneradas de 6 meses a 1 año
- Horario: jornada completa (L a J: completa. V: intensiva) // Jornada intensiva de verano de L a V durante los meses de julio y agosto.
- Modelo híbrido de trabajo al 50% tras los tres primeros meses.
- Crecimiento profesional y posibilidades de futuro.
- Posibilidad de realizar prácticas en una organización en expansión y en continuo desarrollo.
- Ambiente laboral dinámico, profesional y positivo.
- Integración en un equipo altamente cualificado.
- Oficinas punteras en Tecnología
- Descuento en el gimnasio integrado en la oficina
- Zonas “Chill Out”
ENGIE es la respuesta si...
- Buscas un proyecto profesional sólido y con proyección profesional.
- Valoras formar parte del primer grupo energético independiente del mundo.
- Quieres crecer y desarrollarte dentro de una compañía dinámica y retadora.
- Si consideras que tu trabajo, sumado al esfuerzo de las personas que forman parte de la compañía, puede y debe tener un reflejo positivo en el entorno.
Si quieres formar parte de un grupo internacional, capaz de ofrecer una amplia variedad de puestos de trabajo dentro de un sector dinámico y prometedor, ¡te esperamos!
AA Hotels & resorts Egypt
Eivissa, ES
F&B Operations Manager - Cala San Miguel Resort, Curio Collection By Hilton
AA Hotels & resorts Egypt · Eivissa, ES
Política de Privacidad Información adicional sobre tratamiento de datos personales 1.
¿Quién es el responsable del tratamiento de sus datos?
El responsable del tratamiento de sus datos es Barceló Gestión Hotelera, S.L.
(en adelante, "BGH") con domicilio social en c/ José Rover Motta, 27, 07006, de Palma.
Si tiene alguna consulta relativa a protección de datos puede dirigirse al delegado de protección de datos de BGH a través del correo ****** 2.
¿Con qué finalidad y legitimación tratamos sus datos?
Gestión de su participación en procesos de selección.
Existen datos de cumplimentación obligatoria, su negativa a suministrarlos implicará no poderse dar de alta en el portal de BGH.
Legitimación: Este tratamiento sólo será realizado si se cuenta con el consentimiento del candidato.
Se entiende que al cumplimentar el formulario y facilitar los datos necesarios, el candidato presta su consentimiento para tratarlos con esta finalidad.
BGH podrá facilitar un test para poder participar en el proceso de selección, la negativa a realizarlo podría suponer no poderse dar de alta en el portal de BGH.
Legitimación: Este tratamiento sólo será realizado si se cuenta con el consentimiento del candidato.
Remisión de comunicaciones de empleo por medios electrónicos.
BGH remitirá a los candidatos registrados en la página web, mediante comunicaciones, ofertas de trabajo concretas e idóneas a su perfil profesional.
Legitimación: Este tratamiento es necesario para la satisfacción de intereses legítimos de BGH.
Comunicación de sus datos personales a otras entidades de BGH con el fin de poder gestionar la participación del candidato en procesos de selección relacionados con estas.
Legitimación: Este tratamiento sólo será realizado si se cuenta con el consentimiento del candidato.
¿Por cuánto tiempo conservaremos sus datos?
Los datos personales a los que se tenga acceso se tratarán mientras se mantenga dado de alta en la plataforma de BGH.
Una vez el candidato se dé de baja, sus datos estarán debidamente bloqueados, para su puesta a disposición de las Administraciones Públicas competentes, Jueces y Tribunales o el Ministerio Fiscal durante el plazo de prescripción de las acciones que pudieran derivarse de la relación mantenida con el candidato y/o los plazos de conservación previstos legalmente.
BGH procederá a la supresión física de sus datos una vez transcurridos dichos plazos.
¿A quiénes comunicaremos sus datos?
En el caso que el candidato haya consentido, a otras sociedades de BGH para gestionar procesos de selección en los que este participe.
Al margen de la anterior comunicación de datos, BGH cuenta con la colaboración de algunos terceros proveedores de servicios y que tratan los referidos datos en nombre y por cuenta de BGH como consecuencia de su prestación de servicios.
En concreto, BGH contratará la prestación de servicios por parte de terceros proveedores que desempeñan su actividad, a título enunciativo y no limitativo, en los siguientes sectores: asesoramiento jurídico, empresas de servicios profesionales multidisciplinares, empresas proveedoras de servicios tecnológicos, empresas proveedoras de servicios informáticos.
¿Cuáles son sus derechos cuando nos facilita sus datos?
El candidato puede ejercitar, si lo desea, los derechos de acceso, rectificación y supresión de datos, así como solicitar que se limite el tratamiento de sus datos personales, oponerse al mismo, solicitar la portabilidad de sus datos, así como no ser objeto de decisiones individuales automatizadas, remitiendo una comunicación por escrito al Delegado de Protección de Datos situado en c/ Josep Rover Motta, 27, 07006, en Palma de Mallorca o bien mediante el envío de un correo electrónico a la dirección ****** adjuntando en ambos casos a esta solicitud, copia de su DNI, NIF o documento oficial que le identifique.
De este modo, el candidato podrá dirigir su solicitud a la dirección indicada o directamente al Delegado de Protección de Datos.
¿Cómo hemos obtenido sus datos?
Los datos personales que BGH trata del candidato son los datos personales recabados durante el proceso de alta del candidato en la presente página web.
En este sentido, el candidato garantiza que todos los datos que facilita a BGH son de su titularidad o bien está autorizado para su cesión.
¿Ante qué autoridad puede ejercitar sus reclamaciones?
El candidato que entienda que se han visto vulnerados sus derechos en materia de protección de datos podrá dirigirse ante el Delegado de Protección de Datos mencionada en el punto 5.
En cualquier caso, los interesados siempre podrán acudir ante la Agencia Española de Protección de Datos, autoridad de control en materia de protección de datos, http://www.agpd.es.
Ubicación: The Club Cala San Miguel Hotel Ibiza, Curio Collection by Hilton, Ibiza, España.
Sobre Barceló Group: Barceló Group is a family-owned company founded in 1931 by Simón Barceló in Mallorca (Spain).
Our expansion to the world's major destinations, along with our clear growth strategy, has allowed us to position ourselves as the 2nd largest chain in Spain and one of the top 30 in the world in terms of the number of rooms.
Our commitment to ensuring the satisfaction of our visiting guests and the well-being of our entire team has been rewarded with the "Best Hotel Management Company in the World" award at the latest edition of the World Travel Awards, considered the Oscars of the international tourism sector.
Currently, Barceló Hotel Group has 270 urban and resort hotels with 4 and 5 stars, totaling over 60,000 rooms distributed in 24 countries.
These hotels are marketed under four brands that allow us to provide our guests with a clear differentiating value in terms of both quality and service: Royal Hideaway Luxury Hotels & Resorts Barceló Hotels & Resorts Occidental Hotels & Resorts Allegro Hotels All of the above, combined with a clear spirit of sustainable improvement, enables us to look towards the future with optimism, always backed by the strength and international presence that have characterized the Barceló Group throughout its more than 90 years of business trajectory.
Do you want to be part of our story?
Join our team!
What will you do?
Supervisar todas las unidades de prestan servicios de comidas (restaurantes, cafetería y room-service, banquetes, bodega y cocina).
Coordinar el trabajo de los jefes de departamento ante las previsiones de ocupación.
Confeccionar menús y cartas con jefes de departamento.
Hacer estudios de la competencia.
Verificar los análisis de platos, recetas, análisis de carnes o pescados, etc.
Realizar visitas periódicas a mercados, exposiciones, etc.
Supervisar la calidad del servicio que se ofrece, así como de los platos.
Supervisar el estado e inventario de los almacenes.
Proponer a la dirección las reposiciones anuales (cristalería, loza, plata, etc.).
Planificar los programas de formación a desarrollar.
Supervisar la cantidad y calidad de la comida que se sirve al personal.
Atender a aquellos clientes que por su categoría estime oportuno.
Verificar la observancia de las normas de seguridad e higiene.
Convocar las reuniones con los jefes de departamento a sus órdenes.
Proponer sanciones y promociones del personal a sus órdenes.
Supervisar los turnos de trabajo establecidos por los jefes de departamento.
Establecer y supervisar la fluidez de las comunicaciones internas.
Intervenir en la selección del personal.
Verificar y aprobar las compras a realizar.
Revisar los costes y producción de la comida por unidades de venta, estableciendo medidas correctoras en caso de desviaciones.
Proponer a la dirección los precios de las cartas y menús.
What are we looking for?
Formación mínima de Formación Profesional de Grado superior en hostelería, valorándose formación adicional.
Experiencia mínima de dos años en restaurante, cocina, economato y habiendo tenido un equipo a su cargo.
Idiomas: inglés a nivel hablado.
Se valorará conocimientos de otros idiomas.
Capacidad de Organización.
Resolución de Problemas.
Capacidad para gestionar equipos.
Your benefits: *You will have the opportunity to work in a flexible, collaborative, and responsible work environment, surrounded by the best colleagues.
- Why limit yourself to one location when you can move between countries and work in different areas of the company?
- We understand that a committed and experienced team is essential for growth.
- You will have access to the best training programs in the market, tailored to your position within the company.
- We invite you to explore Barceló Responsible, our Corporate Responsibility brand.
We want you to join us in our commitment to building a better future!
As one of our greatest challenges is ensuring your happiness, being part of the Barceló Hotel Group team comes with additional advantages and benefits, including: Exclusive discounts on hotels and travel for you, your family, and friends.
Access to a health insurance policy with numerous advantages and special conditions for the Barceló group.
Ongoing discounts with various companies related to leisure and free time.
Special offers with product and service companies.
Exclusive agreements with different training and business schools.
Contract type: Fijo Discontinuo (Fixed Term) Location: The Club Cala San Miguel Hotel Ibiza, Curio Collection by Hilton, Ibiza, España.
#J-18808-Ljbffr