¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.262Informática e IT
1.261Comercial y Ventas
951Adminstración y Secretariado
863Comercio y Venta al Detalle
627Ver más categorías
Desarrollo de Software
557Industria Manufacturera
458Ingeniería y Mecánica
449Derecho y Legal
370Educación y Formación
363Marketing y Negocio
343Instalación y Mantenimiento
258Publicidad y Comunicación
212Sanidad y Salud
191Diseño y Usabilidad
169Construcción
145Alimentación
104Hostelería
103Contabilidad y Finanzas
101Artes y Oficios
93Recursos Humanos
93Arte, Moda y Diseño
83Atención al cliente
70Turismo y Entretenimiento
69Cuidados y Servicios Personales
48Banca
44Inmobiliaria
43Producto
37Seguridad
31Farmacéutica
24Energía y Minería
19Social y Voluntariado
16Deporte y Entrenamiento
6Ciencia e Investigación
4Seguros
4Telecomunicaciones
4Agricultura
2Editorial y Medios
0Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
1 Tècnic/a Superior Serveis Jurídics (25_56_CONT_SERVJUR_ADV)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
Descripció del servei:
La unitat de serveis jurídics del Consorci, contribueix a l’assoliment dels objectius estratègics i a la vegada vetlla per la seguretat jurídica i bon funcionament dels seus òrgans de govern i direcció, donant suport a l’actuació dels professionals, tot fomentant la cultura del compliment normatiu.
La unitat assumeix; entre d’altres i com a més representatives, el suport als òrgans de govern i gestió, la contractació administrativa (tramitació, seguiment dels procediments de licitació i execució per assegurar la seva adequada tramitació i posterior execució d’acord amb la normativa vigent), els convenis i acords amb altres entitats, la transparència, els procediments administratius, l’assistència i recolzament a auditories i controls i altres operacions relacionades amb el patrimoni del consorci (donacions, herències, finques, etc.).
Funcions generals i específiques:
Aquest anunci es formula per cercar, en primer terme, un perfil tècnic idoni per realitzar les següents funcions:
- Convenis i altres formes de col·laboració. Gestió i tramitació de convenis de col·laboració i altres formes d’acord que realitza l’entitat.
- Contractació pública: gestió i tramitació dels procediments de contractació pública del centre.
- Informes jurídics per a la resolució de recursos especials o administratius en l’àmbit de contractació pública o d’altres matèries.
- Així com qualsevol altre funció o tramitació relacionada amb el dret administratiu.
- Atenció i assessorament als i les professionals de l’organització en matèria de dret administratiu.
- Titulació oficial universitària de llicenciatura o grau en dret i, en aquest darrer cas, màster oficial.
- Nivell de català C1.
- Currículum Vitae.
- Estar habilitat per exercir com advocat/da d’acord amb la llei 34/2006 d’accés a la professió, sigui per haver superat la formació i la prova d’avaluació o per ser professionals afectats per la disposició transitòria única de l’esmentada llei.
- Experiència d’un mínim de 2 anys en les àrees i funcions esmentades i preferenment en dret administratiu de l’entorn públic sanitari.
- Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.
- Competències transversals:
- Disposició a l’aprenentatge: curiositat, motivació i iniciativa per a aprendre coses noves, desenvolupar nous processos i metodologies.
- Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col·laboratiu: Capacitat d’organitzar, planificar i assolir, amb la resta de persones de l’equip, els objectius de manera conjunta i eficaç.
- Vocació de servei, comunicació i empatia: comunicar de forma clara i amb seguretat i respecte els missatges a la resta de l’equip, capacitat d’assessorar als professionals de l’organització de forma assertiva, adaptant l’estil comunicatiu.
- Flexibilitat i adaptabilitat: capacitat d’acceptar i adaptar-se als canvis de tasques i d’escenaris amb rapidesa.
La persona seleccionada, es vincularà mitjançant un contracte de reforç des de la data d’incorporació fins el 31/12/2025. En funció de les necessitats de la plantilla, la persona designada, podrà tenir la possibilitat de continuïtat. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Condicions:
- Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en el marc horari entre les 8 i les 17h, amb flexibilitat horària.
- Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
- Salari: 36.320,06€ brut/any amb evolució econòmica per carrera professional convenial.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al dia 29 d’abril de 2025
Codi de plaça: 9304
Requisits:
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
L'Onada Serveis
Barcelona, ES
Gerocultor/a a jornada completa i pacial per substitucions a La Bordeta (Barcelona)
L'Onada Serveis · Barcelona, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis a les persones busquem Gerocultor/a per a treballar a la nostra residència de La Bordeta (Barcelona)
Les funcions de lloc de treball, són referents a l’assistència a la persona usuària en les activitats de la vida diària orientant-se cap a la promoció de la seva autonomia, la seva atenció personal i la del seu entorn, actuant en coordinació amb un equip multidisciplinar de treball.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Les vacants són de diferent naturalesa, amb diferents horaris i jornades però amb continuïtat.
No ho dubtis i inscriu-te a la nostra oferta, aquesta pot ser la teva oportunitat.
S'ofereix:
- Contracte per substitució.
- Salari segons conveni GERCAT anual de 18.150,05€.
- Horari en setmana curta i llarga a jornada completa i parcial.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- CFGM Tècnic/a atenció sociosanitària.
- CFGM Tècnic/a atenció a persones en situació de dependència
- CFGM Tècnic/a cures auxiliar d’infermeria
- FPI Tècnic/a auxiliar de clínica
- CFGS Tècnic/a superior en integració social
- CFGS Tècnic/a superior en integració social, adaptació en intervenció sociosanitària.
- FPII Tècnic/a especialista d’assistència geriàtrica.
- Altres vies de reconeixement de l’experiència professional.
- Certificat de Professionalitat en l’àmbit dels serveis socials.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Estar inscrit/ta com a demandant d'ocupació.
- Disposició de Servei.
- Sociabilitat.
- Interès pel treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
L'Onada Serveis
Tarragona, ES
Coordinador/a de control financer i de gestió a jornada completa a Tarragona
L'Onada Serveis · Tarragona, ES
A L’Onada Serveis busquem incorporar un/a Coordinador/a de control financer i de gestió per formar part del nostre equip. Si vols aportar la teva experiència en l’àmbit financer i controlar la gestió econòmica d’una organització en creixement, aquesta és la teva oportunitat!
Funcions del lloc de treball:
- Supervisió i control de la gestió econòmica i financera de l’empresa.
- Anàlisi de desviacions pressupostàries i propostes de millora.
- Elaboració i seguiment de KPI’s financers per optimitzar recursos.
- Suport en la presa de decisions estratègiques basades en dades econòmiques.
- Coordinació amb diferents departaments per garantir l’eficiència financera.
- Gestió i optimització de costos operatius.
- Contracte indefinit a temps complet.
- Salari competitiu en funció de l'experiència amb pla econòmic i objectius des de l'inici.
- Incorporació immediata.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- Formació universitària en ADE, Economia, Finances o similar.
- Experiència mínima de 3 anys en posicions similars, preferiblement en el sector serveis.
- Domini d’eines d’anàlisi financera i experiència en migracions d´ERP.
- Capacitat analítica, estratègica i orientació a resultats.
- Proactivitat, autonomia i habilitat per treballar en equip.
Ajuntament de Girona
Salt, ES
Actualitzada! Tècnic/a Mig pel servei de Dinem Junts i Cims de Salt
Ajuntament de Girona · Salt, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Administratiu/va de planificació de Professionals per al Servei d’Admissions Ref. S74-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Office Excel Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Formar part del Servei d’Admissions de l’Hospital Sant Joan de Déu, per donar suport a la planificació i gestió dels professionals, i facilitar la comunicació interna i externa, d’acord a les normes establertes i els procediments interns.
LES RESPONSABILITATS:
- Donar recolzament a la gestió i planificació dels recursos humans d’Admissions.
- Conèixer i fer un ús correcte del programa de gestió de personal Bold.
- Resoldre les incidències sorgides a través del programa de gestió de personal Bold.
- Donar suport als Coordinadors/es d’Admissions per realitzar les cobertures urgents i planificades.
- Atendre les trucades internes i externes relacionades amb l’àmbit de la gestió de la planificació
- Gestionar les peticions de les noves contractacions.
- Jornada serà del 100%.
- Horari: de dilluns a divendres de 7:00h a 14:26h.
- Contracte temporal.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol Administratiu/va.
- Experiència com administratiu/va realitzant funcions relacionades amb el lloc de treball de similars característiques.
- Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d’usuari avançat.
- Català i Castellà: Nivell C bilingüe.
- Tenir les competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
- Coneixement i experiència en el programa de gestió de personal Bold.
- Català nivell C.
- Coneixements d'altres idiomes.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
El termini de presentacions de sol·licituds serà de 10 dies naturals a partir de la data de publicació d’aquesta selecció.
Esplugues de Llobregat, 15/04/2025
Serveo
Beca Proyectos Estratégicos - Madrid
Serveo · Madrid, ES
Teletrabajo Office Power BI
¿Quieres formar parte del equipo de Serveo?
¿Quieres descubrir tu talento?
¡Conoce nuestro programa Talent Drivers!
En Serveo apostamos por el talento joven y, cada año, incorporamos más de 100 becas a nivel nacional en diferentes áreas: ingenierías, finanzas, recursos humanos, marketing, etc.
A través del programa Talent Drivers ofrecemos vivir una experiencia única de crecimiento acompañado por los mejores profesionales del sector, en un extraordinario ambiente de trabajo que contribuye a impulsar tu talento.
Somos un referente en el desarrollo de soluciones integrales e innovadoras para infraestructuras públicas y privadas en sectores como transporte, salud, industria, facility management o energía. Con un equipo multidisciplinar formado por más de 27.000 profesionales, apostamos por la diversidad e inclusión en nuestros equipos y garantizamos la igualdad de oportunidades en todas nuestras iniciativas.
Descubre tu talento. Impulsa tu futuro. Crece con nosotros.
¡Conócenos más entrando en: Talent Drivers | Serveo - Impulsores de un mejor futuro!
Desde la División de Energía de Serveo estamos buscando un/a estudiante y/o recién graduado/a en Ingeniería de Organización Industrial, ADE; Economía o similar para dar apoyo al departamento de estrategia en Las Tablas.
Tu nuevo rol consistirá en:
- Participar en el estudio y valoración de las diferentes oportunidades de negocio, a partir del análisis del mercado y de las necesidades de los clientes actuales y potenciales.
- Dar apoyo en el desarrollo de proyectos complejos impulsando la colaboración de las diferentes áreas de la compañía en las fases que sea necesario.
- Colaborar en el análisis de oportunidades de M&A de la compañía.
- Dar soporte en la elaboración de informes y otros documentos en base al análisis y tratamiento de datos disponibles a través de las diversas fuentes de información.
¿Qué te ofrecemos?
- Oportunidad de aprender cada día haciendo unas prácticas de entre 6 meses y un año con los mejores profesionales de una empresa referente en su sector.
- Crecimiento profesional continuo a través de la participación en proyectos desafiantes.
- Posibilidad de incorporación posterior.
- Excepcional ambiente de trabajo, que te ayudará a sentirte como 'en familia' desde el primer día en un entorno respetuoso, íntegro e inclusivo.
- Flexibilidad para facilitar la conciliación entre la vida personal y profesional dispondrás de flexibilidad horaria de entrada y salida
- Retribución competitiva (en función de las horas de prácticas, entre 500€ y 800€ brutos/mes).
- Política de teletrabajo.
- Beneficios sociales: tarjeta restaurante y servicio de lanzadera para acceder a las oficinas.
¿Qué buscamos?
Formación
· Estudiante de último curso o recién graduado/a en Ingeniería Industrial, Caminos, Telecomunicaciones, Administración y Dirección de Empresas o similar.
· Valorable cursando MBA.
Idiomas
· Nivel alto de inglés (mínimo B2).
Ofimática
· Nivel alto Paquete Office
· Valorable conocimientos en Data Analytics y en herramientas como Power BI.
Habilidades
· Capacidad analítica, organización y planificación, orientación al logro, flexibilidad y colaboración.
Si te gustan los retos y cumples con el perfil no dudes en inscribirte a nuestra oferta…
¡Tu futuro está en Serveo!
GuinotPrunera - Serveis Immobiliaris des de 1905
Administrador/a de Comunidades
GuinotPrunera - Serveis Immobiliaris des de 1905 · Barcelona, ES
Teletrabajo
GUINOTPRUNERA somos ALTHENA nace en 1905 con el propósito de ofrecer servicios inmobiliarios, lo que nos convierte en una de las empresas con mayor trayectoria en este sector a nivel nacional. Las tres áreas de negocio son: Consultoría e Intermediación Inmobiliaria, Gestión de Patrimonios y Administración de comunidad de propietarios.
Estamos ante un proyecto de expansión y precisamos ampliar nuestro equipo de Propiedad Horizontal en Barcelona y Vallès con una posición de Administrador de comunidades. Si lo que estás buscando es formar parte de una empresa moderna, innovadora y comprometida, formar parte de un equipo con gran cualificación y calidad humana en el que desarrollar tu trayectoria profesional dentro del sector inmobiliario, sigue leyendo...
RESPONSABILIDADES:
- Convocar, organizar y moderar juntas de propietarios.
- Redactar y custodiar las actas, los contratos y documentos legales.
- Asegurar el cumplimiento de la Ley de Propiedad Horizontal y otras normativas.
- Asesoramiento a la comunidad.
- Gestionar las quejas, sugerencias y peticiones de los propietarios.
REQUISITO:
- Experiencia demostrable mínimo 1 año como administrador de fincas de propiedad horizontal.
QUÉ OFRECEMOS:
- Contrato estable.
- 3 días de jornada completa y 2 días de jornada intensiva.
- Opción de teletrabajo un día a la semana
- Intensiva durante el verano (25/6 a 05/9)
L'Onada Serveis
Barcelona, ES
Fisioterapeuta a jornada completa a Barcelona
L'Onada Serveis · Barcelona, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis busquem personal graduat en fisioteràpia per a treballar a la nostra residència de Barcelona.
Les tasques són relatives a la promoció de la salut i a la prevenció de la malaltia.
Fer la valoració de la persona en el moment del seu ingrés identificant els problemes, i establint els objectius terapèutics. Aplicar els tractaments i les tècniques adients de fisioteràpia, de manera individual o grupal. Revisar periòdicament l’estat funcional de les persones usuàries, fer l’avaluació dels objectius i dels tractaments aplicats i registrar-ho en el seguiment de la persona.
En general en totes aquelles activitats que li siguin demanades i que tinguin relació amb el que s’ha dit anteriorment.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Oferim;
- Contracte estable.
- Jornada completa de dilluns a divendres.
- Salari segons conveni GERCAT.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- Diplomat/da o Graduat/da en Fisioterapia, i/o títol homologat a l'estat espanyol.
- Col·legiatura oficial.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Estar registrat/da com a demandant d'ocupació.
- Sentit de la responsabilitat i la professionalitat.
- Disposició de servei.
- Sociabilitat.
- Interès per el treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Dots de coordinació i supervisió d'equips.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
L'Onada Serveis
Deltebre, ES
Gerocultor/a a jornada completa i parcial a Deltebre
L'Onada Serveis · Deltebre, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis a les persones busquem Gerocultor/a per a treballar a la nostra residència de Deltebre.
Les funcions de lloc de treball, són referents a l’assistència a la persona usuària en les activitats de la vida diària orientant-se cap a la promoció de la seva autonomia, la seva atenció personal i la del seu entorn, actuant en coordinació amb un equip multidisciplinar de treball.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Les vacants són de diferent naturalesa, amb diferents horaris i jornades però amb continuïtat.
No ho dubtis i inscriu-te a la nostra oferta, aquesta pot ser la teva oportunitat.
S'ofereix:
- Contracte estable i per substitució maternitat.
- Salari segons conveni GERCAT.
- Horari en torns de matí i tarda en setmana curta/llarga.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- CFGM Tècnic/a atenció sociosanitària.
- CFGM Tècnic/a atenció a persones en situació de dependència
- CFGM Tècnic/a cures auxiliar d’infermeria
- FPI Tècnic/a auxiliar de clínica
- CFGS Tècnic/a superior en integració social
- CFGS Tècnic/a superior en integració social, adaptació en intervenció sociosanitària.
- FPII Tècnic/a especialista d’assistència geriàtrica.
- Altres vies de reconeixement de l’experiència professional.
- Certificat de Professionalitat en l’àmbit dels serveis socials.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Inscrits com a demandants d'ocupació i menors de 30 anys.
- Vehicle propi.
- Disposició de Servei.
- Sociabilitat.
- Interès pel treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.