Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!
Què Oferim:
- Contracte fix discontinu
- Les colònies tindran una durada de 5 a 20 nits segons la modalitat de la colònia.
- Les colònies del juliol són de temàtiques diverses (esportives, ball, cuina, anglès, natura..) i tenen una durada entre 4 i 7 nits
- Les d'agost són les nostres colònies becades, bequem a infants per a que puguin gaudir de l’experiència de unes colònies i tenen una durada de 7 o 20 nits.
- Treball en equip, sortim tots junts cap a les diferents cases de colònies per fer pinya i conèixer fora de les hores de treballs amb els companys i companyes amb les quals compartiràs aquesta experiència.
- Bon ambient de treball, per nosaltres és important que tothom vingui amb ganes de compartir i amb un somriure.
Que és el que et farà triomfar en aquesta oferta:
Ser una persona dinàmica, motivada, amb ganes de gaudir i d'engrescar-se. Responsable, organitzada, amb sentit comú i amb experiència amb cavalls.
Quins serà el teu objectiu:
- Lideraràs conjuntament amb els/les teus/teves companys/es un grup d'infants i/o joves per donar-les la millor experiència possible.
- Compartir bones pràctiques amb l'equip, per créixer, ajudar i millorar professionalment.
- Dinamitzar perquè les persones que vinguin a gaudir de les nosaltres colònies s'emportin una experiència inoblidable.
- Planificació de les activitats: definició dels objectius educatius, programació de les activitats, preparació dels materials.
- Dinamització i seguiment d'un grup d'infants.
- Coordinar-se amb la resta d'educadors/res de l'equip.
- Fer l'avaluació de les activitats i feina feta.
- Preparar, mantenir i recollir el material necessari o l'espai per a executar les activitats.
- Es valorarà formació en l'àmbit del lleure educatiu.
- Experiència mínima d'1 any fent colònies.
- Experiència mínima d'1 any treballant amb infància i adolèscencia en situació de vulnerabilitat, en el cas de les colònies becades del mes d'agots.
- Experiència en la dinamització amb infants i/o adolescents
- Es valorarà disponibilitat de carnet de conduir i cotxe.
- Imprescindible disposar del certificat negatiu de delictes sexuals.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Monitor/a en Barcelona
Fundació Pere Tarrés
Terrassa, ES
Jesuïtes Educació
Barcelona, ES
Jesuïtes Educació
Barcelona, ES
Serunion S.A.
Barcelona, ES
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Isotropic Serveis Educatius SL
Garriga, La, ES
MONITOR DE VOLEIBOL
28 feb.Altium International Sport
Granada, La, ES
Fundació Pere Tarrés
Vilafranca del Penedès, ES
Fundació Pere Tarrés
Gavà, ES