Excel Power BI Salesforce PowerPoint

6-months contract (+ Engagement in Portugal) Portuguese and English ¿Dónde vas a trabajar? One of the most important multinationals operating in the Healthcare industry. Descripción Standard Administrative tasks: Work order / PO processing, budget...

  • 6-months contract (+ Engagement in Portugal)
  • Portuguese and English

¿Dónde vas a trabajar?

One of the most important multinationals operating in the Healthcare industry.

Descripción

Standard Administrative tasks:

  • Work order / PO processing, budget tracking, and grants coordination.
  • Assistance with administrative documents managed in the department and a point of contact with external providers.
  • Invoice registration and management of expenses reports, organization of meetings, travels, and accommodation.
  • Prioritizes workload involving multiple projects/time-lines with minimal supervision.
  • Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to fulfill them.


Non Standard tasks:
  • Broad support in process automation (PMO).
  • Insights and CRM reports.
  • Customer Journey follow-ups.
  • AI data analysis.


¿A quién buscamos (H/M/D)?

  • 3-5+ years administrative experience, and excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
  • Must possess good proofreading and editing skills of technical documents.
  • Uses advanced level software programs such as Excel, Access, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, to create graphs, LCD presentations, charts and spread sheets, and Power BI or Salesforce for data and CRM analysis.
  • Works under minimal supervision to perform non-routine job responsibilities and duties.
  • Must be fluent/native in Portuguese, English and Spanish.
  • Previous experience in work order / PO processing, and budget and invoicing management.

¿Cuáles son tus beneficios?

  • Good opportunity to work in one of the most relevant firms in industry.
  • Excellent bet for a future in the Company.
  • Great salary conditions.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Madrid

Clinical Trainers

Madrid, ES

📣 Oferta de empleo: Teleoperador/a administrativo/a – Jornada completa en Pozuelo de Alarcón (Madrid) ¿Eres una persona...

DECOEXSA - DEPÓSITOS DE COMERCIO EXTERIOR, S.A.

Coslada, ES

Descripción del empleoOperativo/a Gestión de Tráfico Terrestre InternacionalPara importante compañía transitaria...

Qualentum

Pozuelo de Alarcón, ES

¿Te apasiona el mundo de la tecnología y quieres lanzarte a tu primera experiencia profesional? ¡Esta es tu oportunidad!...

COVERGRUP

Madrid, ES

OFERTA DE TRABAJO:COVERGRUP es una correduría de seguros líder en el sector.Necesitamos personal administrativo dinámico...

Bureau Veritas Consumer Products Services

En Bureau Veritas seguimos creciendo y estamos buscando Planificadores/as que quieran formar parte de nuestro equipo...

De Miguel - Aguirre

Madrid, ES

Buscamos persona para cubrir el puesto de recepción en una clínica privada (no franquicia) para un horario de jornada...

NA

Desde Adecco estamos buscamos un/a Administrativo/a de PRL con conocimientos en el área, para una empresa Mantenimiento...

Grupo Life Gourmet

Getafe, ES

Life Gourmet, empresa líder en el sector catering y eventos en Madrid selecciona: ** ADMINISTRATIVO/A DE RRHH **...

Mahou San Miguel

Madrid, ES

Job Description ¿Por qué te estamos buscando? Dentro del departamento de Asuntos Corporativos y Sostenibilidad, tu misión...

GABINETE DE PRENSA INFORPRESS SL

Madrid, ES

En ATREVIA , consultora global de comunicación y asuntos corporativos, buscamos incorporar una persona con una alta...