Sota la direcció del coordinador general, l'administratiu/va realitzarà les següents tasques:
• Atenció telefònica.
• Actualització de la web corporativa.
• Actualització agenda col·legial
• Gestió de correu.
• Conciliació bancària.
• Facturació.
• Gestió de la documentació derivada de l'oferta formativa del Col·legi.
• Gestió del cens de col·legiats
• Gestió de les obligacions tributàries
• Gestió de la comptabilitat amb un departament extern.
• Arxiu de documentació i altres funcions anàlogues.
Requisits:
• Formació: Grau superior en Administració i Finances o similar (Formació professional o batxillerat)
• Habilitats: Coneixements d'ofimàtica. (Valorable domini d’Excel)
• Idiomes: Català, nivell C.
• Experiència: No es requereix experiència prèvia.
Horari: Jornada parcial de 10:00h a 14:00h o de 14:00h a 18:00h.
Ubicació: Treball presencial a l’oficina del Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local de Barcelona.
Tipus de contracte: Contracte indefinit.
Salari: Segons el conveni d'oficines i despatxos de Catalunya.
Altres beneficis: Possibilitat d'incrementar la jornada laboral en un futur.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona
Grup Carles
Barcelona, ES
LogiRAIL
Barcelona, ES
Nieves Energía
Palà Abogados
Barcelona, ES
INCOTEC - Innovación Eficiente
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
12 de febr.EAVE
Mataró, ES
Auxiliar administrativo/a de compras
11 de febr.Meta Engineering
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo comercial
11 de febr.DeLuna Group
Granada, La, ES
Quirónprevención
Sabadell, ES
Aux Administrativo/a
11 de febr.NA
Badalona, ES