Mesos

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector de la publicitat.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions

Atenció al client i gestió de la correspondència: Atendre trucades i consultes, derivar-les al personal o departament corresponent, prendre nota de missatges i assegurar-se que arribin al destinatari correcte. Gestionar la correspondència entrant i sortint, incloent-hi el correu electrònic.

Recepció i atenció a visitants: Acollir clients o visitants, assegurar-se del seu benestar i atendre les seves necessitats.

Gestió documental: Classificar, arxivar i mantenir actualitzats els documents i registres de l'empresa, tant en format físic com electrònic. Crear i actualitzar bases de dades, així com elaborar i organitzar informes, escrits i formularis.

Suport a altres departaments: Col·laborar en tasques com la facturació, els albarans, els costos de comandes, les compres i els subministraments en el departament de comptabilitat. En el departament de RRHH, pot haver de gestionar nòmines, impostos i cotitzacions a la Seguretat Social.

Comunicació interna: Transmetre tota la informació rellevant als altres departaments, treballadors i superiors.

Organització d'agendes i esdeveniments: Gestionar l'agenda de reunions, cites i esdeveniments, tant interns com externs, i coordinar els recursos necessaris.

Actualització de sistemes: Mantenir actualitzada la informació en els sistemes informàtics, fulls de càlcul i bases de dades.

Gestió administrativa: Conèixer i gestionar les gestions empresarials relacionades amb l'Administració Pública.

Requisits

  • Formació: CFGM o equivalent
  • Experiència: 12 mesos en tasques administratives.
  • Competències: comunicació, precisió i detall, organització, orientació al client, interès per aprendre, anàlisis i resolució de problemes.
  • Coneixements informàtics: avançat.
  • Català: avançat.
  • Castella: avançat
  • Anglès: nivell intermig.
  • Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.

S'ofereix

  • Contracte indefinit.
  • Jornada parcial (20h).
  • Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Salari brut anual: 9.424,98€
  • Distribucció salarial: 12 pagues.

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

NA

Arenys de Munt, ES

Importante banco de inversión precisa incorporar un/a administrativo/a financiero/a para trabajar en el centro de...

NA

Balenyà, ES

Uneix-te al nostre equip com a Administratiu/iva en una àrea clau de gestió i contractació! Estàs buscant una oportunitat...

NA

Sant Boi de Lluçanès, ES

Si tienes pasión por los recursos humanos, te gusta el trato con las personas y quieres un proyecto con desarrollo...

MERKAL

En Merkal , empresa líder en el sector del calzado, buscamos un/a Responsable de Administración de Personal para unirse a...

Fitness Park España

💥💥 ¡Únete a la revolución del fitness con Fitness Park!💥💥 ¿QUIÉNES SOMOS? 🤷♂️ Fundada en 2009 en Francia, nuestra...

NA

Malgrat de Mar, ES

¿Resides cerca de Malgrat de Mar? ¿Buscas un empleo bien remunerado? ¿Tienes experiencia con SAP? ¿Tienes experiencia...

Solfy.net

Barcelona, ES

Buscamos un talento apasionado para el Departamento de Oficina Técnica en el área de Legalización En Solfy, una empresa...

NA

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para un/a...

NA

Vilafranca del Penedès, ES

¿Tienes experiencia en contabilidad? ¿Te gustaría para formar parte de un entorno dinámico, con un fuerte compromiso por...

ADMINISTRATIVO/A

1 d’abr.

PIMEC

Granollers, ES

Descripción Empresa especializada en servicios de logística y marketing, ubicada en Martorelles, precisa incorporar un/a...