Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector de la publicitat.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
Atenció al client i gestió de la correspondència: Atendre trucades i consultes, derivar-les al personal o departament corresponent, prendre nota de missatges i assegurar-se que arribin al destinatari correcte. Gestionar la correspondència entrant i sortint, incloent-hi el correu electrònic.
Recepció i atenció a visitants: Acollir clients o visitants, assegurar-se del seu benestar i atendre les seves necessitats.
Gestió documental: Classificar, arxivar i mantenir actualitzats els documents i registres de l'empresa, tant en format físic com electrònic. Crear i actualitzar bases de dades, així com elaborar i organitzar informes, escrits i formularis.
Suport a altres departaments: Col·laborar en tasques com la facturació, els albarans, els costos de comandes, les compres i els subministraments en el departament de comptabilitat. En el departament de RRHH, pot haver de gestionar nòmines, impostos i cotitzacions a la Seguretat Social.
Comunicació interna: Transmetre tota la informació rellevant als altres departaments, treballadors i superiors.
Organització d'agendes i esdeveniments: Gestionar l'agenda de reunions, cites i esdeveniments, tant interns com externs, i coordinar els recursos necessaris.
Actualització de sistemes: Mantenir actualitzada la informació en els sistemes informàtics, fulls de càlcul i bases de dades.
Gestió administrativa: Conèixer i gestionar les gestions empresarials relacionades amb l'Administració Pública.
Requisits
- Formació: CFGM o equivalent
- Experiència: 12 mesos en tasques administratives.
- Competències: comunicació, precisió i detall, organització, orientació al client, interès per aprendre, anàlisis i resolució de problemes.
- Coneixements informàtics: avançat.
- Català: avançat.
- Castella: avançat
- Anglès: nivell intermig.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada parcial (20h).
- Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
- Salari brut anual: 9.424,98€
- Distribucció salarial: 12 pagues.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona
NA
Arenys de Munt, ES
NA
Balenyà, ES
NA
Sant Boi de Lluçanès, ES
MERKAL
Fitness Park España
NA
Malgrat de Mar, ES
Solfy.net
Barcelona, ES
NA
Administrativo/a Contable
1 d’abr.NA
Vilafranca del Penedès, ES
ADMINISTRATIVO/A
1 d’abr.PIMEC
Granollers, ES