Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
- Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
- Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
- Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea de Comercial busca incorporar una persona en la posició temporal de Comercial de Booking B2B2C. Aquesta tindrà com a responsabilitat portar la gestió integral de comptes per la reserva de serveis Barça, captació i recerca de nou negoci en grups/col.lectius i donarà suport al departament de intermediació/TTOO per esports i Museu.
Liderarà la gestió i accions comercials amb entitats vinculades al Club en la venda d’entrades (punts turístics i botigues).
Farà el seguiment integral del client des de la recerca fins la post compra (facturació i pagament)
Funcions principals:
1. Gestió de Reserves/comercial booking (reserves de grups per esports o Museu):
- Processar les sol·licituds de reserves de serveis o o entrades de partits.
- Assegurar-se que les reserves es completen correctament, revisant la disponibilitat i confirmant amb els clients. Controlar els pagaments i facturació de cada grup
- Backoffice booking: Introduir, actualitzar i verificar les dades de les reserves al sistema de gestió. Realitzar un seguiment de les reserves pendents o confirmacions.
- Atenció al Client: Atendre les consultes dels clients via telèfon, correu electrònic o altres canals, proporcionant informació sobre la disponibilitat, preus, condicions, etc.
- Atenció al Client: Gestionar canvis o peticions de reserves, oferint solucions alternatives quan sigui necessari.
- Actualitzar i gestió de la base de dades de clients i serveis.
- Resolució d’incidències: Gestionar problemes o incidències que puguin sorgir amb les reserves, com errors en la reserva, canvis d'última hora, o problemes durant el servei contractat.
- Resolució d’incidències: Proporcionar un servei ràpid i efectiu per mantenir la satisfacció del client.
2. Coordinació amb Altres Departaments:
- Suport a l’àrea comercial B2B2C/intermediació tant amb els TTOO I OTA’s oficials com amb les peticions puntuals, d’esports i museu.
- Comunicar-se amb els PM de cada secció per avaluar les necessitats en intermediació/grups
- Suport amb els PM de cada secció per avaluar accions puntuals a punts turístics o Botigues.
Requisits:
- Experiència en gestió de reserves. Experiència prèvia en atenció al client, preferiblement en un entorn de servei, hospitalitat o viatges.
- Orientació al client i escolta activa
- Excel·lents habilitats de comunicació, organitzatives, rigor i metodologia
- Capacitat per gestionar múltiples reserves i sol·licituds simultàniament sense perdre la precisió. Capacitat per treballar sota pressió i en entorn canviant.
- Capacitat per resoldre problemes i negociar. Capacitat per identificar errors i garantir que els detalls de les reserves siguin correctes i complets.
- Capacitat organitzativa: Organització i precisió excel·lent per prioritzar tasques i complir terminis ajustats.
- Personalitat emprenedora, dinàmica i proactiva; amb capacitat d’adaptació al canvi
- Capacitat per treballar com a part d'un equip
- Empatia i paciència i capacitat per mantenir una actitud positiva i professional en tot moment.
- Idiomes: Tenir domini del català, castellà i anglès
- Dominar eines Office
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Especialista Comercial en Barcelona
Especialista Comercial
25 feb.REPUESTOS AGRICOLAS SEGOVIA SL
Granada, La, ES