Office

Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Gestió Clínica) L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta...
Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Gestió Clínica)

L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.

Funcions

Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.

  • Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
  • Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
  • Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
  • Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.

No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.

Formació Acadèmica

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.

Experiència Professional

  • Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.

Es Valorarà

Experiència professional:

  • Experiència professional dins del sector hospitalari.

Formació i Coneixements

  • Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
  • Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
  • Idiomes i Office.
  • Disponibilitat d'incorporació immediata.

Competències

  • Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
  • Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
  • Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.

Barem De Puntuació

Formació complementària: màxim 20 punts

Experiència professional: màxim 40 punts

Entrevista competencials: màxim 40 punts

En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona

SALAS

Sabadell, ES

✨ ¡ÚNETE A SALAS COMO SECRETARIO/A DE DIRECCIÓN! ✨ ¿Eres una persona organizada , proactiva y con grandes habilidades de...

Asesores Hemel

Hospitalet de Llobregat, L', ES

Buscamos a un auxiliar administrativo para las siguientes tareas; Gestión y administración de fincas (redacción de actas...

Eurostars Hotel Company

Barcelona, ES

Bienvenid@ a Eurostars Hotel Company, La Industria de la Felicidad Eurostars Hotel Company es la cadena hotelera de Grupo...

Baleària

Barcelona, ES

¿Quiénes somos? Baleària es una empresa líder en el sector naviero, formada por más de 2.000 trabajadores, y comprometida...

Sofitel Barcelona Skipper

Barcelona, ES

Reportando Al Front Office Manager o Al Responsable Jerárquico Que Le Sustituya Durante Su Ausencia (Assistant Front...

Ador Barcelona

Barcelona, ES

Recepcionista administrativa con dominio de idioma castellano e íngles indispensable. Se valora conocimiento de otros...

H10 Hotels

Barcelona, ES

H10 Hotels precisa incorporar a un/a Administrativo/a Comercial y Cobros para trabajar en nuestro departamento Comercial...

Camping del Mar 4* - Bungalow Park

Malgrat de Mar, ES

El Camping del Mar es un camping familiar situado en Malgrat de Mar, a primera línea de playa y con unas instalaciones y...

Nextret

¡Únete a nuestro equipo como Administrador/a de Sistemas! Estamos buscando un/a Administrador/a de Sistemas para trabajar...

Paired

Paired is a global staffing and recruiting agency that specializes in pairing remote work with top-tier talent. We admire...