Estàs buscant més que una feina? T'oferim l'oportunitat per marcar la diferència i contribuir en la promoció de les persones i la igualtat social! A la Fundació Pere Tarrés, estem cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va Laboral que vulgui formar part...
Estàs buscant més que una feina? T'oferim l'oportunitat per marcar la diferència i contribuir en la promoció de les persones i la igualtat social!

A la Fundació Pere Tarrés, estem cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va Laboral que vulgui formar part del nostre projecte i continuar impactant de manera positiva en la vida de milers de persones.

Què oferim?

  • Incorporació immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
  • Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
  • Jornada i Horari Flexible: Jornada de 37,5 hores setmanals amb horaris flexible d'entrada entre les 8 i les 10 del matí. Amb la possibilitat de gaudir dues tardes lliures a la setmana
  • Treball Remot: Valorem l'equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot


Quina serà la teva tasca?

  • Gestionar i comunicar al departament de personal de les altes, modificacions i baixes de contractes.
  • Assessorar i donar resposta a les consultes de nòmines i altres dubtes laborals plantejats pel personal.
  • Controlar, reclama i arxivar la documentació laboral (certificats negatius de delictes sexuals, entre d’altres).
  • Gestionar les peticions del personal (certificats varis, còpia de contractes i/nòmines, TC’s, vacances, permisos, comunicats horari, peticions d’irpf, canvis en el model 145, prestació per risc d’embaràs, prestació de maternitat, permís de lactància, peticions d’excedència, reduccions de jornada, comunicacions de baixes voluntàries, no superacions de període de prova, etc..)
  • Controlar i gestionar mensualment els venciments de contracte.
  • Gestionar i realitzar seguiment de les baixes d’ IT i AT, comunicació del volant d’assistència per a la mútua i redacció d’informe d’AT.
  • Gestionar els pagaments mensuals concretats pels coordinadors pedagògics prèviament (plusos, pagaments hora, entre d’altres)
  • Detectar i resoldre errors de contractació i pagaments.
  • Gestionar i fer el seguiment de la formació de prevenció de riscos laborals i dels
  • Redactar un informe laboral mensualment.


Per què formar part del nostre equip?

  • Missió amb Sentit: No només treballem, sinó que contribuïm activament a la promoció de la persona i la igualtat de condicions a la nostra societat. És més que una feina; és una oportunitat per fer la diferència.
  • Flexibilitat: Imagina poder acordar el teu horari d'entrada entre les 8 i les 10 del matí, i la sortida entre les 17 i les 19 de la tarda amb una hora per dinar. Això és el que oferim, perquè la teva vida personal també és important.
  • Equilibri Vida-Laboral: Divendres tarda lliure i la possibilitat de gaudir d'una altra tarda lliure a la setmana.
  • Treball Remot Parcial: T'oferim la flexibilitat de treballar des de casa de manera parcial, perquè la conciliació és la nostra prioritat.
  • Ubicació: Les nostres oficines estan situades a la zona Les Corts de Barcelona, un lloc ben comunicat i accessible prop de l'estació de Sants.


Si vols formar part d'un equip dinàmic i col·laboratiu, on la teva feina tindrà un impacte real, registra el teu CV. Ens encanta conèixer persones compromeses amb la nostra missió. ¡Fes el pas cap a una oportunitat única amb la Fundació Pere Tarrés!

Requisits:

  • Estudis d'administració o graduat/a en Relacions Laborals
  • Mínim 2-3 anys d'experiència en lloc de treball similar, preferentment en empresa de serveis
  • Experiència en gestió d'un alt volum
  • Bon nivell de català i castellà.
  • Incorporació immediata

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

NA

Carme, ES

¿Te interesaría trabajar como administrativo/a comercial en una empresa importante del sector del papel? ¿tienes...

NA

Cabrera de Mar, ES

Desde Adecco colaboramos con un/a centro médico/a en Barcelona, y buscamos un perfil de Administrativo/a para una...

Sabina Divosi - Headhunter & Talent Partner

Barcelona, ES

🚩 El nostre client és una empresa de referència en Servei de Menjador Escolar Ecològic per a escoles, que incorpora al...

Mgroup Consultoria en Recursos Humanos

Terrassa, ES

Nuestro cliente, una empresa familiar especializada en la fabricación de cremas, coberturas y decoraciones de chocolate...

AVANSEL Selección - Consultora de Recursos Humanos

Estamos buscando un Administrativo/a para unirse a la entidad que gestiona un club deportivo ubicado en las cercanías de...

MAGserveis

Barcelona, ES

En Magserveis nos dedicamos a la venta y comercialización de materiales de calefacción, aire acondicionado, sanitario...

Michael Page

Abogado y/o administrativo de una corporación de derecho público|Reconocida empresa de derecho público sector retail...

Moventia

Sant Boi de Llobregat, ES

¿Te gustan los trabajos administrativos, y además te gustaría trabajar en el sector automoción? ¿Eres una persona...

NA

Malgrat de Mar, ES

¿Eres administrativo/a y te gustaría ampliar tu experiencia? Esta es tu oportunidad! Desde Adecco Outsourcing...

NA

¿Tienes experiencia en compra indirectas (material de oficina, vestuario, suministros, etc.)?, ¿buscas un puesto estable?...