Office Teletreball

100% remote Freelance Contractor ¿Dónde vas a trabajar? Our client is a well-established French Tax and Legal Advisory with a large experience in the Oil & Gas industry with a solid business portfolio in Europe, Africa and Caribbean Area. They are...

  • 100% remote
  • Freelance Contractor

¿Dónde vas a trabajar?

Our client is a well-established French Tax and Legal Advisory with a large experience in the Oil & Gas industry with a solid business portfolio in Europe, Africa and Caribbean Area. They are recognized for their commitment to delivering top-tier services to their clients.

Descripción

  • Coordinating administrative tasks and assistance with documents managed in the office and point of contact with external providers.
  • PO processing, budget tracking, invoicing and assisting in collection.
  • Maintain and update accounting records and files.
  • Analyze and create expense reports.
  • Categorize records in the general ledger.
  • Assist with budget preparation.
  • Help to perform month-end and year-end close processes

¿A quién buscamos (H/M/D)?

  • A deep understanding of administrative and office tasks.
  • 5 years of administrative and accountancy experience.
  • Proficiency in Microsoft Office and accounting software.
  • Excellent communication and problem-solving skills.
  • Attention to detail and oriented to get things done.

¿Cuáles son tus beneficios?

  • A competitive salary of between 3.000 € monthly.
  • An opportunity to work 100% remote.
  • A chance to contribute to a well-established firm within the professional services industry.
  • An inclusive culture that values diversity.


We encourage all successful candidates who are interested in joining our Tax & Legal Advisory and working in remote to apply for this role. We look forward to reviewing your application!

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Madrid

SACYR

Madrid, ES

Somos un grupo global del Ibex 35 donde desarrollamos proyectos de concesiones, ingeniería y servicios, innovadores de...

Robert Walters

Madrid, ES

Acerca del rol de Recepcionista: En esta posición temporal como Recepcionista en un despacho internacional ubicado en el...

ACCIONA

Madrid, ES

Somos una compañía global, líder en el desarrollo de infraestructuras regenerativas que generan un impacto positivo en la...

CNIC - Spanish National Center for Cardiovascular Research / Centro Nac. Investigaciones Cardiovasc.

Madrid, ES

Status Open call Deadline For Submitting Applications Saturday, 5 October, 2024 El Centro Nacional de Investigaciones...

Moove Cars

Madrid, ES

Moove Cars está creciendo y queremos incorporar a nuestro equipo un/a nuevo/a Gestor/a Administrativo/a para gestionar...

TÜV Rheinland Europe

Apoya al departamento de Administración de Personal y a los empleados en todos los asuntos relacionados con la...

Grafton Recruitment

Madrid, ES

Desde Grafton abrimos nueva posición de Asistente Administración para una gestora de capital, posición ubicada en Madrid.

GREENBOX SHIPPING, SL

Madrid, ES

En GREEN BOX SHIPPING, una empresa dedicada al servicio de Transporte Neutral de Mercancía, estamos buscando un PUESTO DE...

Empresa Confidencial

Pozuelo de Alarcón, ES

Buscamos una persona con perfil de administrativo/a de obra. La persona seleccionada se responsabilizará de las...

Q-safety by Quirónprevención

Seleccionamos un/a Técnico de Administración de Personal Junior para nuestro departamento de Recursos Humanos, para...