Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de treball de Tècnic/a júnior en Arxiu i Gestió Documental amb contracte laboral temporal d’interinitat i constitució d’una Borsa de Treball.
Referència: IF81_25- Tècnic/a júnior en Arxiu i Gestió Documental
Període de Vigència: 16/01/2025 - 27/01/2025
- Descripció del lloc de treball
- Nom del lloc: Tècnic/a júnior Unitat Arxiu i Gestió Documental
- Cat. Prof: Tècnic superior
- Conveni Col·lectiu: Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni General de la Construcció.
- Àrea: Direcció Adjunta a Presidència
- Jornada: 40 hores setmanals
- Horari: Segons conveni aplicable i al calendari laboral vigent.
- Salari: 37.530,16 €/SBA
- Localitat: Barcelona
- Incorporació: Immediata
- Tipus de vinculació:
- Personal laboral amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, de les categories professionals requerides: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça ICATFIX 2022-029.
- Personal que no sigui laboral fix d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça ICATFIX 2022-029.
- Requisits de participació
- Haver complert 18 anys.
- Acreditar la titulació i altres requisits següents:
- Formació mínima de: Qualsevol titulació universitària oficial de grau, de llicenciatura, d'enginyeria o d'arquitectura.
- Experiència professional mínima de 3 anys en el desenvolupament de funcions en llocs de treball similars.
- Certificat nivell C de català o equivalent.
- Les persones aspirants que disposis d’un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent reconegut, hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofert en la convocatòria.
- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.
- Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió
- Europea, acreditar permís de treball vigent.
- Funcions del lloc de treball
- Missió del lloc de treball:
Organitzar, planificar i ajustar els processos de treball als objectius encomanats, complint amb les directrius i requisits tècnics definits, amb la normativa vigent i amb el cost, termini i nivell de qualitat exigida.
- Funcions principals:
- Assessorar tècnicament i donar suport en matèria de gestió documental tant a nivell intern com extern.
- Desenvolupar i programar les actuacions tècniques i fer el seguiment tècnic de projectes i/o programes que tingui assignats.
- Fer propostes de millora en els programes i projectes de gestió documental i arxiu i promoure les adaptacions necessàries.
- Mantenir els fluxos d’informació adients amb altres unitats, gerències, serveis, etc. pel correcte desenvolupament de les seves funcions i programes i/o projectes assignats.
- Assistir com a representant del servei, sempre que li sigui requerit, a les reunions tècniques amb altres departaments i/o entitats.
- Redactar i actualitzar informes, memòries, dictàmens o propostes de resolució i altres de caire similar, corresponents als seus àmbits de responsabilitat.
- Si és el cas, coordinar i supervisar temporalment equips interns i externs per a la perfecta execució dels projectes i/o programes.
- Funcions especifiques:
- Col·laborar i participar en les actuacions en matèria d’organització documental en qualsevol fase del cicle de vida dels documents.
- Realitzar tractaments arxivístics de fons documentals: identificació, classificació, ordenació, arxivament i descripció.
- Col·laborar en l’elaboració i desenvolupament dels instruments de descripció de la documentació que permetin la seva identificació, control i ús (elaborar inventaris, aplicar el Quadre de Classificació de la documentació d’Infraestructures.cat, control de metadades, catàleg de formats i tipologies documentals, aplicar taules d’avaluació documental i altres instruments de descripció documental).
- Planificar, supervisar i gestionar els ingressos, les transferències i altres tasques relacionades amb la gestió de custòdia externalitzada de documentació.
- Col·laborar en l’elaboració i promoure models i plans de preservació dels documents en suports tradicionals i en suport electrònic.
- Col·laborar en l’aplicació del calendari de conservació i eliminació de la documentació d’acord amb la normativa establerta per la CNAATD i les Taules d’Avaluació Documental.
- Tenir cura en el seu àmbit d’actuació de l’aplicació de la normativa que impacta en els documents, ja sigui la normativa específica de gestió documental, normativa internacional, de bon govern, transparència, protecció de dades, propietat intel·lectual, etc.
- Gestionar el funcionament de les aplicacions informàtiques de l’arxiu, d’acord amb els estàndards de qualitat corporatius.
- Elaborar propostes d’instruccions tècniques en matèria de gestió documental i arxiu.
- Oferir l’assessorament tècnic necessari per definir, implementar, revisar i dirigir, el Procediment de gestió documental i la Política de gestió del document electrònic d’Infraestructures.cat.
- Col·laborar en el procés de definició i implementació dels gestors documentals i gestors d’expedients electrònics.
- Elaborar gràfics, estadístiques i indicadors que permetin el seguiment de la gestió documental i arxiu d'Infraestructures.cat
- Vetllar per la integritat i autenticitat dels documents que integren l’Arxiu d’Infraestructures.cat.
- I, en general, totes aquelles funcions que de caràcter similar que se li atribueixin.
- Criteris d’avaluació
- Tenir un Mestratge en Arxivística o un títol de Graduat Superior en Arxivística i Gestió de Documents, o similars..
- Experiència en gestió de projectes (acreditar mitjançant experiència laboral).
- Coneixements d’ofimàtica avançada: paquet Office, SAP.
- Coneixements dels instruments tècnics definits en l’Ordre Ordre CLT/172/2014, de 14 de maig, per la qual s'aprova el protocol de gestió de documents electrònics i arxiu de la Generalitat de Catalunya.
- Coneixements i formació en GEAC (Gestió d’Expedients de l’Arxiu Central).
- Formació i cursos específics sobre administració pública, gestió documental i eines arxivístiques (acreditar cursos de formació en hores).
- Altres aspectes que siguin valorables d’acord amb les funcions del lloc de treball.
- Disposar de capacitat de planificació i organització, comunicació efectiva, aprenentatge permanent i millora continua, influencia i persuasió, anàlisis i resolució de problemes, orientació eficient als resultats i al servei, flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i transversal .
- Per tal d’afavorir el percentatge de la plantilla que ha d’estar cobert amb persones discapacitades, es tindrà en compte en la valoració de les candidatures les persones que acreditin la condició de discapacitat en grau superior al 33%.
- Així mateix, des de perspectiva de gènere, es valorarà positivament la participació de persones de gènere subrepresentat.
- Procediment de selecció
El procediment de selecció consistirà en:
- Anàlisi del currículum (valoració de l’experiència prèvia, titulació, formació i altra informació sobre la trajectòria professional que sigui rellevant per al procediment). Cal indicar les hores de formació al currículum.
- En funció de l’estudi del currículum, les persones candidates millor valorades seran convocades a una prova escrita i a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum vitae i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
- Abans de la incorporació de la persona seleccionada, serà necessària la realització d’una revisió mèdica laboral en relació als riscos inherents i específics del lloc de treball.
- Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció per no tenir els requisits de participació o no acreditar-los, quan escaigui, o en funció dels resultats obtinguts en les diferents fases del procés de selecció.
- El lloc objecte de convocatòria podrà ser declarat desert si l’òrgan de selecció considera que, malgrat l’existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, cap és considerada adient per al lloc.
- Presentació de currículums i termini
Les persones interessades que vulguin participar en el procés hauran de presentar:
- El document de sol·licitud V.07 (model disponible a la pagina web d’Infraestructures.cat)
- El currículum vitae*, al més detallat possible, assenyalant les titulacions, la formació i l’experiència professional, així com altres aspectes rellevants per al lloc de treball.
- Per una correcta valoració del currículum cal tenir en compte el següent: en quan formació cal especificar l’any de realització dels cursos i la durada dels mateixos; pels coneixements de llengua catalana, cal fer constar si es disposa del nivell requerit a l’oferta; en quant a l’experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions realitzades en els llocs ocupats i detallar el temps d’inici i fi de la relació contractual.
- Les persones candidates rebran un breu formulari online. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
En cas de requeriment caldrà aportar els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions, formació i experiència laboral esmentades al currículum.
Les persones interessades han d’inscriure's des de la pàgina web d'Infraestructures.cat:
https://infraestructures.gencat.cat/?page=oferta-laboral
Qualsevol dubte o aclariment es pot consultar enviant correu a l’ l’atenció del Departament de Gestió de Persones: [email protected], indicant en l’assumpte la referència de l’anunci.
La informació sobre el resultat del procediment de selecció serà consultable a la pàgina web d’Infraestructures.cat.
Atenent al volum de candidatures que es preveu que es presentin, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.
- Constitució de Borsa de treball
Aquelles persones que hagin superat les proves selectives passaran a formar part d'una llista d'espera per cobrir possibles vacants, substitucions i necessitats de personal de caràcter temporal. Aquestes llistes estaran ordenades per valor de puntuació, inclosa la valoració dels mèrits, i tindrà una vigència màxima de dos anys.
El procés per a la selecció de personal laboral temporal del sector públic està estrictament sotmès al dret administratiu i li resulten d’aplicació les previsions del TREBEP i li són d’aplicació els principis de selecció per a l’ocupació pública.
Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el President d’I.cat (òrgan directiu de l’entitat competent en matèria de personal), en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
D’acord amb Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat) és la responsable del tractament de les dades personals proporcionades. La finalitat del tractament és la recollida de les seves dades esdevé un requisit necessari amb l’objectiu i finalitat de portar a terme els processos de selecció convocats per Infraestructures.cat.
Les dades tractades seran les imprescindibles per tramitar els processos de selecció (nom, DNI, telèfon, email, Dades acadèmiques, etc.) i seran conservades durant el temps necessari de prestació del servei per part dels treballadors/es de l’empresa proveïdora, considerant els terminis de prescripció d’accions de responsabilitat. Transcorreguts aquests terminis en cada cas, la informació deixarà de conservar-se i serà destruïda.
Us informem que, en el cas d’ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms o DNI serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació
L’interessat/da és el responsable de la veracitat i correcció de les dades que faciliti i té la facultat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat i oposició, adreçant-se per escrit al Delegat de Protecció de Dades d’Infraestructures.cat, al Carrer dels Vergós, 36-42, 08017 Barcelona, o bé per correu electrònic a [email protected], per a la qual cosa caldrà adjuntar còpia del DNI o un altre document que n’acrediti identitat. En cas de no estar d'acord amb el tractament, també té dret a acudir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
NA
Franqueses del Vallès, Les, ES
NA
Malgrat de Mar, ES
NA
Cornellà de Llobregat, ES
Papaya Dash
Barcelona, ES
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Técnico/a eléctrico/a industrial
16 ene.NA
Sant Quintí de Mediona, ES
VivaGym
Barcelona, ES