El que realment ens defineix són els nostres valors, que ens inspiren cada dia a oferir un servei d'excel·lència basat en la responsabilitat, la integritat i el compromís amb el benestar dels nostres clients i de la societat. Aquí, cada persona compta i cada acció suma.
Si busques un entorn de treball col·laboratiu, flexible i inclusiu, amb oportunitats de creixement i desenvolupament professional, uneix-te a una entitat amb més de 65 anys d’experiència i forma part d'un equip que marca la diferència!
A la Mútua dels Enginyers, Mutualitat de previsió social que ofereix assegurances personals i d’estalvi per protegir les persones de les principals contingències, del Grup La Mútua dels Enginyers busquem incorporar una persona per al departament d’administració i atenció al client. Les seves principals responsabilitats inclouran la gestió de reclamacions i acords de recobrament de rebuts impagats, així com l’atenció a les sol·licituds dels clients. A més, s’encarregarà de la tramitació administrativa de les assegurances comercialitzades i dels requeriments associats.
Quines Seran Les Teves Funcions
- Reclamació de rebuts i acords de pagament
- Tasques administratives relacionades amb la gestió d’assegurances
- Actualització d’informació de clients als sistemes informàtics
- Atenció al client:
- Atendre les consultes i sol·licituds dels clients i proporcionar informació detallada i personalitzada sobre productes, rebuts, dades o serveis
- Identificar oportunitats per oferir productes addicionals o solucions adaptades a les necessitats del client.
- Recopilar comentaris de clients per identificar àrees de millora o constatar punts forts de l’entitat.
- Suport web: resolució de dubtes clients
- Grau mig o superior en administració i finances.
- Valorable formació addicional en àrees relacionades amb l’atenció al client, administració, comunicació i negociació.
- Nivell II en formació de distribució d'assegurances.
- Experiència en gestió d’assegurances preferiblement en atenció al client.
Habilitats Tècniques
- Experiència en l'ús d'eines ofimàtiques, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Coneixement de sistemes de gestió de client (CRM) i plataformes de comunicació digital.
- Capacitat per registrar i processar dades amb atenció al detall i rigor.
- Familiaritat amb processos de facturació, control de morositat i gestió de cobraments.
- Proactivitat per identificar i resoldre incidències.
- Organització, capacitat de multitasca i adaptabilitat per donar suport en diverses àrees de l'empresa.
- Actitud positiva i enfocament orientat a resultats.
- Treball en equip i capacitat de col·laborar amb diferents àrees.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada a càrrec de l'empresa.
- Possibilitat de teletreball.
- Horari: de dilluns a dijous de 9h a 18h i divendres de 9h a 15h.
- Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
- Jornada intensiva de finals de juny fins al 31 d’agost.
- Pla de Retribució Flexible.
- Compensació per dinar d'acord amb el Conveni.
- Paquet de prestacions personals.
- Pla Wellness.
- Salari segons experiència.
- Oficines al centre de Barcelona.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Atenció al Client a Barcelona
Concentrix Limited Company
Barcelona, ES
CARIOCA
Barcelona, ES
Customer Service Assistant (Parttime 20 H)
29 de marçEcuphar Veterinaria
Granada, La, ES
Profesional De Atención Al Cliente
28 de marçMy Top Tour
Granada, La, ES
Atención al cliente - Administración
26 de marçEngel & Völkers España
Almacén y atención al cliente - Estable
25 de marçNA
Sant Feliu de Codines, ES
Servicio de atención al cliente
25 de marçLOLA CASADEMUNT
Cardedeu, ES
NA
Berga, ES
Atención al cliente en Les Franqueses
21 de marçNA
NA
Cabrera de Mar, ES