Obrim Procés De Selecció D'un/a COORDINADOR/A DE SERVEIS Per a La Gestió De Serveis Turístics a La Ciutat De Barcelona. El/la Candidat/a Contractat/da Formarà Part D'un Equip Responsable De L'Atenció Al Client D'un Conegut Espai D'oci Conegut De La Ciutat i Realitzarà Entre Altres Funcions
- Coordinar l’operativa diària i resoldre les incidències que es puguin presentar, prestant atenció i donant resposta a les qüestions que, pel seu caràcter especialitzat o complex, requereixin la seva intervenció.
- Dur a terme la gestió del personal, planificació i quadrants, control de presència, gestió per cobrir el personal en cas d’incidència, avaluacions periòdiques de coneixements i actituds del personal, entre d’altres.
- Impartir instruccions, assignar tasques i vetllar en tot moment per la qualitat del servei prestat diàriament
- Vetllar pel compliment de la normativa de personal i la correcta atenció al client.
- Garantir que el personal que s’incorpora al servei, ha rebut la formació adequada i executa amb eficàcia i qualitat les seves funcions.
- Ser el responsable de mantenir actualitzats els protocols d’actuació i de fer partícip a tot el personal dels mateixos.
- Recopilar diàriament les dades i la informació sobre el desenvolupament del servei
- Dur a terme reunions periodiques amb els responsables operatius i elaboración d´informes de servei
- Vetllar pel compliment de les normes de l’espai, així com les normes de prevenció de riscos laborals que siguin d’aplicació i de les disposicions i obligacions que es fixin en el Pla d’Autoprotecció.
- Controlar els recursos materials i eines de treball
Requisitos mínimos
Adjuntar CV actualitzat específicament amb l'experiència i les competències requerides en l'oferta (no més de dues pàgines)
- Experiència mínima de 2 anys com a Coordinador/a de serveis gestionant personal
- Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal
- Excel·lents habilitats de treball en equip
- Capacitat comprovada per influir en equips multifuncionals
- Capacitat d'anàlisi, concentració, gestió del temps, planificació, organització i atenció al detall.
- Domini del paquet office: Excel per a l'anàlisi de dades, elaboració d´informes de servei, etc.
- Actitud col·laborativa, facilitat per al treball en equip i actitud positiva amb la resta de membres de l'equip.
- Seniority i saber estar.
- INDISPENSABLE NIVELL NADIU DE CATALÀ I CASTELLÀ
- NIVELL B2-C1 D'ANGLÈS (es farà prova de nivell d'anglès)
- Valorable altres idiomes
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Art, Moda i Disseny a Barcelona
Coordinador/a editorial
13 de gen.Libros del Zorro Rojo
Barcelona, ES
Veterinario/a Generalista - Sur, Granada
12 de gen.IVC Evidensia España
Granada, La, ES
Design Team Manager
11 de gen.IMAGINA
Barcelona, ES
Controlling Internship
11 de gen.Volkswagen Group España Distribución
Delineante arquitectónico
10 de gen.IeSeBe Estudio de Interiorismo
Barcelona, ES
HRBP Senior Internacional
10 de gen.Dermofarm
Font-rubí, ES
JEFE/A DE PRODUCTO - COMPRADOR/A TÉXTIL
10 de gen.MERKAL
Delineante arquitectónico
8 de gen.HighDevelop
Barcelona, ES
NA
Cabrera de Mar, ES
Operario/a téxtil
8 de gen.NA
Santa Cecília de Voltregà, ES