Excel Mesos Outlook Word

ANUNCI Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de Cap de Gabinet Tècnic. Referència: IF180_25 Cap de la Divisió de Gabinet Tècnic Període de Vigència : 14/01/2025 - 24/01/2025 Descripció del lloc de treball Nom del...
ANUNCI

Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de Cap de Gabinet Tècnic.

Referència: IF180_25 Cap de la Divisió de Gabinet Tècnic

Període de Vigència: 14/01/2025 - 24/01/2025

  • Descripció del lloc de treball


Nom del lloc: Cap de la Divisió de Gabinet Tècnic

Cat. Prof: Tècnic/a Superior

Conveni col·lectiu: Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni General de la Construcció

Àrea: Direcció Adjunta a Presidència

Jornada: 40 hores setmanals – Jornada Partida

Horari: Segons conveni aplicable i al calendari laboral vigent

Salari: 82.097,25 €/SBA

Localitat: Barcelona

Incorporació: Febrer de 2025

Tipus de vinculació:

  • Personal laboral amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, de les categories professionals requerides: nomenament.
  • Personal que no sigui laboral fix d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya: Contracte laboral de substitució, fins a la cobertura definitiva de la plaça, que passarà a indefinit quan la taxa de reposició legalment establerta ho permeti.
  • Requisits de participació
  • Prioritàriament, personal laboral amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, de les categories professionals Tècnic/a Superior o Tècnic/a Mig.
  • Subsidiàriament, en el cas que no sigui cap laboral fix que compleixi amb els requisits establerts i les capacitats per a la seva ocupació, d’acord amb el que estableix l’article 34.2 de la Llei 1/2021, del 29 de desembre, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2022, i l’Acord de Govern de 13 de juny de 2017, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que reuneixin la resta de requisits.
  • Certificat del nivell de suficiència de català (C1) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
  • Complir els requisits generals per participar en els processos selectius que estableix l’article 56 de l’EBEP.
  • En tots els casos caldrà acreditar la titulació i els requisits següents:
  • Haver complert 18 anys.
  • Acreditar la titulació i els requisits següents:
  • Formació mínima de: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari, preferentment en Dret, Administració i Direcció d’Empreses, o Economia.
  • Experiència professional mínima de 5 anys en el desenvolupament de funcions en llocs de treball similars, en Administració Pública.
  • No estar afectat/da per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb el desenvolupament de les funcions inherents al lloc.
  • Les persones aspirants que disposin d’un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent reconegut, hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofert en la convocatòria.
  • No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.
  • Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, acreditar permís de treball vigent.


Els requisits de participació s’han de reunir en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

  • Funcions del lloc de treball
  • Missió del lloc de treball:


Organitzar i dirigir l’execució operativa dels processos i/o activitats necessàries per a establir els sistemes d’informació necessaris per a proveir de dades per a la presa de decisions de la Presidència així com impulsar el desenvolupament del Pla Estratègic.

  • Funcions principals:
  • Coordinar les actuacions necessàries per definir la planificació estratègica de les polítiques de l’empresa.
  • Elaborar instruments i estudis per planificar i avaluar els objectius de l’empresa i fer el seguiment de les principals actuacions.
  • Formular propostes per facilitar la coordinació de les polítiques de les diferents direccions.
  • Dissenyar i coordinar els indicadors i quadres de comandament de l’empresa i fer-ne el seguiment i avaluació per la presa de decisions.
  • Assessorar en els procediments de racionalització i reorganització dels procediments i circuits.
  • Coordinar la implantació de les polítiques de canvi impulsades per la Generalitat de Catalunya, en especial d'aquelles que fan referència a la millora de la qualitat dels serveis i dels sistemes de gestió.
  • Coordinar l’elaboració de la memòria anual d'activitats de l’empresa i altres publicacions de naturalesa anàloga.
  • Planificar, elaborar i coordinar els informes, estudis i estadístiques en les matèries de la seva competència, sense perjudici de les funcions que en aquestes matèries corresponguin a altres òrgans.
  • Coordinar i assessorar, en matèria de relacions institucionals, a la direcció adjunta a la Presidència.
  • Donar suport en la coordinació dels actes i esdeveniments institucionals
  • Criteris de selecció i d’avaluació


Es valorarà la titulació, la formació i l’experiència, així com els coneixements relacionats amb el lloc de treball a ocupar. En concret, es valoraran les següents circumstàncies en el procediment de selecció:

  • Experiència professional en desenvolupant tasques de coordinació tècnica, anàlisi d’informació i elaboració de documents en entorns institucionals.
  • Experiència en el redissenyi i simplificació de processos.
  • Experiència en disseny de quadres de comandament i anàlisi de dades.
  • Coneixements del procediment administratiu, comptabilitat i contractació publiques.
  • Experiència i/o formació en estructures organitzatives, anàlisis organitzatius i de procediments circuits.
  • Coneixements en implementació i gestió de sistemes de qualitat.
  • Experiència i coneixements sobre el funcionament de l’Administració pública i les entitats del sector públic.
  • Coneixements d’ofimàtica a nivell d’usuari avançat: Excel, Word, Outlook, Access i SAP.
  • Competències en direcció i desenvolupament de persones, planificació i organització, comunicació, influència i persuasió, anàlisi i resolució de problemes, orientació eficient als resultats, orientació al servei (client Intern-Extern), flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i transversal a l’organització.
  • Altres coneixements o circumstàncies relacionades amb el lloc de treball.
  • Per tal d’afavorir el percentatge de la plantilla que ha d’estar cobert amb persones discapacitades, es tindrà en compte en la valoració de les candidatures les persones que acreditin la condició de discapacitat en grau superior al 33%.
  • Així mateix, des de perspectiva de gènere, es valorarà positivament la participació de persones de gènere subrepresentat.
  • Procediment de selecció


Aquesta convocatòria és objecte de publicació en el portal ATRI, al web del departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, així com a la pàgina web infraestructures.gencat.cat.

El procediment de selecció consistirà en:

  • Anàlisi del currículum (valoració de l’experiència prèvia, titulació, formació i altra informació sobre la trajectòria professional que sigui rellevant per al procediment).
  • En funció de l’estudi del currículum, les persones candidates millor valorades per mèrits i capacitats seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum vitae i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
  • Abans de la incorporació de la persona seleccionada, serà necessària la realització d’una revisió mèdica laboral en relació als riscos inherents i específics del lloc de treball.
  • Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció per no tenir els requisits de participació o no acreditar-los, quan escaigui, o en funció dels resultats obtinguts en les diferents fases del procés de selecció.
  • El lloc objecte de convocatòria podrà ser declarat desert si l’òrgan de selecció considera que, malgrat l’existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, cap és considerada adient per al lloc.
  • Presentació de currículums i termini


Les sol·licituds per participar en el procediment de selecció s’han de fer arribar fins el desè dia a partir de la data de publicació de l’anunci a ATRI.

Les persones interessades que vulguin participar en el procés hauran de presentar:

  • El document de sol·licitud V.07 (model disponible a la pàgina web d’Infraestructures.cat).
  • El currículum vitae*, al més detallat possible, assenyalant les titulacions, la formació i l’experiència professional, així com altres aspectes rellevants per al lloc de treball.


Així mateix, en el cas del personal que presti serveis a l’Administració de la Generalitat de Catalunya s’adjuntarà també el currículum d’ATRI.

  • Per a una correcta valoració del currículum cal tenir en compte el següent: quant a formació cal especificar l’any de realització dels cursos i la durada dels mateixos; pels coneixements de llengua catalana, cal fer constar si es disposa del nivell requerit a l’oferta; quant a l’experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions realitzades en els llocs ocupats i detallar el temps d’inici i fi de la relació contractual.
  • Les persones candidates pre-seleccionades rebran un breu formulari online. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.


No seran admeses les sol·licituds que no presentin la documentació esmentada per participar en el procés de selecció.

En cas de requeriment caldrà aportar els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions, formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Les persones interessades han d’inscriure's des de la pàgina web d'Infraestructures.cat:

https://infraestructures.gencat.cat/?page=oferta-laboral

Qualsevol dubte o aclariment es pot consultar enviant correu a l’atenció del Departament de Gestió de Persones: [email protected], indicant en l’assumpte la referència de l’anunci.

La informació sobre el resultat del procediment de selecció serà consultable a la pàgina web d’Infraestructures.cat.

Atenent al volum de candidatures que es preveu que es presentin, només es pot garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.

El procés per a la selecció de personal laboral temporal del sector públic està estrictament sotmès al dret administratiu i li son d’aplicació les previsions del TREBEP i els principis de selecció per a l’ocupació pública.

Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el President d’Infraestructures.cat (òrgan directiu de l’entitat competent en matèria de personal), en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.

D’acord amb Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat) és la responsable del tractament de les dades personals proporcionades. La finalitat del tractament és la recollida de les seves dades esdevé un requisit necessari amb l’objectiu i finalitat de portar a terme els processos de selecció convocats per Infraestructures.cat.

Les dades tractades seran les imprescindibles per tramitar els processos de selecció (nom, DNI, telèfon, email, Dades acadèmiques, etc.) i seran conservades durant el temps necessari de prestació del servei per part dels treballadors/es de l’empresa proveïdora, considerant els terminis de prescripció d’accions de responsabilitat. Transcorreguts aquests terminis en cada cas, la informació deixarà de conservar-se i serà destruïda.

Us informem que, en el cas d’ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms o DNI serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació

L’interessat/da és el responsable de la veracitat i correcció de les dades que faciliti i té la facultat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat i oposició, adreçant-se per escrit al Delegat de Protecció de Dades d’Infraestructures.cat, al Carrer dels Vergós, 36-42, 08017 Barcelona, o bé per correu electrònic a [email protected], per a la qual cosa caldrà adjuntar còpia del DNI o un altre document que n’acrediti identitat. En cas de no estar d'acord amb el tractament, també té dret a acudir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Artes y Oficios en Barcelona

VVA Consultants

Font-rubí, ES

Empresa Internacional, amb seu al Vallès Occidental, fabricant de maquinària pels sectors alimentari, químic, cosmètic i...

Accent Social

Granollers, ES

ID Oferta: 49215 Ubicación: Granollers ¡Únete a Accent Social y marca la diferencia! Accent Social es una empresa...

Electricista

11 ene.

Ketan Europa Labeling Solutions

Barberà del Vallès, ES

Ketan Europa es una empresa fabricante de etiquetadoras. Se requiere un electricista y cuadrista. Con experiencia en el...

Marriott International

Barcelona, ES

Additional Information Job Number 25006333 Job Category Management Development Programs/Interns Location Le Meridien...

Accent Social

Llinars del Vallès, ES

ID Oferta: 49019 Ubicación: Llinars Del Valles ¡Únete a Accent Social y marca la diferencia! Accent Social es una empresa...

NA

Tordera, ES

¿Buscas empleo como ayudante de producción? ¿Dispones de experiencia previa y resides cerca de Tordera? ¿Tienes...

Electricista

23 dic.

NA

Rupit i Pruit, ES

¿Tienes experiencia como electricista y estas buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Has realizado mantenimiento y...

NA

Sant Feliu de Codines, ES

¿Tienes experiencia en departamento de cadena de suministro? ¿Estás en búsqueda de nuevos retos profesionales? ¡Si es...

NA

Vallbona d'Anoia, ES

¿Tienes experiencia en el sector del papel?¿Estas buscando una estabilidad laboral y una jornada laboral de lunes a...

Tornero/a CNC

9 dic.

NA

Santa Margarida i els Monjos, ES

¿Tienes experiencia como tornero/a CNC? ¿Te gusta el trabajo hecho basado en la calidad? ¿Tienes disponibilidad total e...